Catalans aixakeuvus xD (#24)

bona tarda catalans/anas
atelier escribió:bona tarda catalans/anas

Igualment

Respecto a las pelis, el cine "quinqui" español es lo mejor que hay, aparte de las películas de "El pico" que son buenísimas.

Perros callejeros
Los Ultimos golpes del Torete
Makinavaja
Yo, el Vaquilla.

Imagen

OMG Makinavaja er urtimo shoriso [qmparto][qmparto]
Digne representant dels veïns [jaja]

Coi quins temps quan aquest fil no era tant espameril [buuuaaaa] [buuuaaaa] [buuuaaaa]
Gerim perdut!
en gerim es va perdre temps ençà quan es va vendre als convergents :P
pos ia tinc el post ma o menu a punt, quan vulgueu el poso, nose si falten masses dies encara..
Posa'l quan vulguis, aixi podrem fer campanya abans... i qui sap, riure'ns d'algun altre troll [looco] (no pas per en morr eh)

salut
Imagen

[color=#ff0033][size=100][color=#ffff00]FEM DIADA: CAMPANYA PER L'11 DE SETEMBRE[/color]
[/size][/color]

En senyal a la nostra diada proposem que tots els catalans ens vestim amb el mateix avatar i ho difonguem per tot el fòrum

L'avatar
Imagen

Un cop ficat l'avatar premeu Crtl + F5 per actualitzar la cache i veure l'avatar.

◊ Per qui el vulgui posar abaix a la firma en comptes de posarho d'avatar

[*img=right]http://img373.imageshack.us/img373/8528/femdiada7ef.jpg[*/img]
El userbar
Imagen

El userbar independentista
Imagen

◊ La firma

[b][i]Fem diada: Campanya per l'11 de Setembre[/i][/b]

EL NOSTRE HIMNE,

ELS SEGADORS

[color=#ffff00]Download (mp3)

[/color]

Catalunya triomfant,
tornarà a ser rica i plena
Endarrera aquesta gent
tan ufana i tan superba Bon cop de falç!
Bon cop de falç,
defensors de la terra!
Bon cop de falç! Ara és hora, segadors!
Ara és hora, d'estar alerta!
Per quan vingui un altre juny
esmolem ben bé les eines! Bon cop de falç!
Bon cop de falç,
defensors de la terra!
Bon cop de falç! Que tremoli l'enemic,
en veient la nostra ensenya
Com fem caure espigues d'or,
quan convé seguem cadenes! Bon cop de falç!
Bon cop de falç,
defensors de la terra!
Bon cop de falç!
Imagen

[color=#ffffff][/color]
Kurras faltaria una userbar, ara que estan de moda XD

Per cert l'himne dels segadors http://www.gencat.cat/catalunya/himne_totsegad_tcm32-266.mp3

salut
Cafetino escribió:Kurras faltaria una userbar, ara que estan de moda XD
fet, pude es una mica peste pero no he trobat gaire re millor.. XD
kurras escribió:fet, pude es una mica peste pero no he trobat gaire re millor.. XD

Bé, aquesta tira cap a la independència, suposo que no agradara a tothom, però bé, és el que hi ha :p

Dema si puc en faig una que he trobat un manual de com fer-les, això sí, sempre i quan em quedi bé, sinó res.
La faria ara al curro, però fa mandra, tic fent la meva marato de divx particular :Ð

salut

PD: Merda, se m'ha acabat la cafeina amb cola X-D
Cafetino escribió:Bé, aquesta tira cap a la independència, suposo que no agradara a tothom, però bé, és el que hi ha :p
iap es vritat, si trobu algun de neutral ial posare..
Ep ja m'enrecordo de la de l'any pasat [sonrisa] Ja ens podriem començar a posar l'avatar, aixi hi ha temps de que la resta de catalans del forum s'uneixin.
He trobat una userbar més neutral, encara que no m'acaba de convencer

Imagen
poso aquest de moment, almenys no es independentista..
deixa els dos, l'altre m'agradaba mes. [jaja]
keops escribió:deixa els dos, l'altre m'agradaba mes. [jaja]

algu mes? ;P

Esperu que shi apunti mes gent..
NGC escribió:Algu em sona fa temps que va dir que anava a les festes majors de granollers, fan algo interesant akest any?

Jooo que mi han convidat!!!!
pel que m'han dit faran 3 corre.aigues dos que valen la pena ( l'altre es de petits) i un d'ells sera pels carrers amb més aigua o algu aixi pero ja demanare més informació

jo m'apunto a la campanya ^^
Aya_cat escribió:jo m'apunto a la campanya ^^
doncs vingaa avatar i firma aquii
[rtfm]
[buuuaaaa] em pasaré el dia de la diada fora!!!

[sati] de festa x ibiza jajaja, ja difondré el misatge x alli [fies]

hauriem de posar el userbar dels dos tipus independentista i normal, i q dsps cada persona tri el q més li va.

jo tmb mi apunto, po em posare userbar q em fa pena canviarme le avatar q es sentimental [ayay]
lodis escribió:jo tmb mi apunto, po em posare userbar q em fa pena canviarme le avatar q es sentimental [ayay]

No passa res perquè treguis la Rena de l'avatar eh :p
S'ha de fer país :Ð

Jo esperare a mitjans d'aquesta setmana per fer el canvi, i quan acabi tot aprofitare per renovar avatar X-D

salut

PD: Només queden 3 hores de curro ^^
lodis escribió:[buuuaaaa] em pasaré el dia de la diada fora!!!

[sati] de festa x ibiza jajaja, ja difondré el misatge x alli [fies]

hauriem de posar el userbar dels dos tipus independentista i normal, i q dsps cada persona tri el q més li va.

jo tmb mi apunto, po em posare userbar q em fa pena canviarme le avatar q es sentimental [ayay]
que dolenta.. [jaja]

Si mires el post ja hi ha els dos userbars, un de normal i un independentista..

Pots posarte l'avatar aquests dies, despres tot torna la normalitat..
cafetino escribió:PD: Només queden 3 hores de curro ^^

[plas] disfrutales!! jeje, a mi em keden 4 dies.... 3 am menjador i ja hauré acabat!!

nono, ho poso a la firma, el avatar NO es toca, jaja mo poso tot, pero a la firma, lo bo serà q tornaré el dia 14 i encara ho tindré posat ^^
Aya_cat escribió:Jooo que mi han convidat!!!!
pel que m'han dit faran 3 corre.aigues dos que valen la pena ( l'altre es de petits) i un d'ells sera pels carrers amb més aigua o algu aixi pero ja demanare més informació

jo m'apunto a la campanya ^^

amb 20 anys anar a una guerra d'aigua... si almenys fos de vodka xDDDDD

Es veritat que l'any pasat tothom amb l'avatar de la diada, akesta any no sera menys
amb aixó de la diada se m'ha pasat posar-ho.....

força nastic!!! em guanyat al espanyol [sonrisa] tanta cop del rey i dsps...venim uns d 2ona i patapam!!

i a més a més el madrid a empatat ^^
lodis nomes es la setmana de la Diada, despres tornes al teu avatar, s'ha de fer pais.
vaia primus els de l'espanyol... [qmparto]

va keops que ia tardes tu tb.. ;P
Per mi l'espanyol és un equip de 2a en una divisió a 1a, encara no se com collons s'hi manten [poraki]

No us enfadeu pericos, si es que en corre algun per aqui

salut

PD: Acaba de venir un barrufet que l'ha mossegat un gos xD
PD2: Queden 2h 20m [poraki]
NGC escribió:
amb 20 anys anar a una guerra d'aigua... si almenys fos de vodka xDDDDD

el vodka corre per la nit :p ............... [angelito]

jo l'avatar el posu despres

P.D va cafetino que ja queda poc per acabar
Que bonito los seguidores del nàstic con las rojigualdas allí potentes. No sabía que fueran tantos los Ultras Tarraco.

Respecto a la Diada, yo me haré otra en contra de esa farsa.
wenuuuuuu ara mel poso q sino no callareu q us vec venir....

1er em poso lo de la firma i el avatar dma ^^ jaja.

morr escribió:Que bonito los seguidores del nàstic con las rojigualdas allí potentes. No sabía que fueran tantos los Ultras Tarraco.

de ultres pokets, pero 26 busos de aficionats si q els tenim jeje, i aixó no es res, que n+ era el 1er partit....ja voreu ja, el grana serà el color!!
lodis escribió:

....ja voreu ja, el grana serà el color!!

Gracies a ell ja comencen les apostes de quan durara el entrenador de l'espanyol....

ho sento pels pericos

jo dic que no arriba a nadal [Ooooo] qui dona més ?
Yo digo que se queda. Me parece un entrenador serio, y hoy el Español (he estado en el campo) no ha jugado nada mal.
el espanyol té temporades i raxes....tampoc es tracta de treure el entrenador.

pero el nàstic s'ho a currat, no només avui, sinò tota la temporada pasada, sino no estariem a 1era, i ja fa 2 anys q su curra jajaja.
mentre no baixem a mi ja m'esta tot bé.
Doncs jo no tinc més de 25 missatges (sic) i no em puc posar l'avatar. Pero perquè sapigueu que us dono el meu soport, m'he posat a la firma l'userbar i el fil.

Salutacions!

EDIT: VISCA EL NÀSTIC!
menudo engaño y pijotada lo de la diada xD
Bona nit!

Ja queda una hora només... i lo que fa l'aburriment, ara he entrat als forums de haztelomirar(aka hazteoir) per riure un rato :p
Pero pensant en serio, espero que siguin 4 neandertals flipats, perque deu ni do quanta hipocresia, fanatisme i curt de mires concentrats....

salut
rorugo_tgn escribió:Doncs jo no tinc més de 25 missatges (sic) i no em puc posar l'avatar. Pero perquè sapigueu que us dono el meu soport, m'he posat a la firma l'userbar i el fil.
ten queden 4 nomes, axo spamejar na mica i abans de l'11 ia el podras tenir.. XD

Que mala influencia que soc.. [looco]
spam?? x aixo q parli am aya o am mi ;) jaja q dominem el tema ;)

va cafetino q ja et keda poc....
Teniu raó.

Pensava que en tenia 10 o així....

El meu objectiu: 25 Missatges l'11 de setembre...

Falten 3 missatges [qmparto]

(A que no s'ha notat la tècnica per augmentar un missatge? XD )

Salutacions!
n'he vist de més descarats i

altres ja ni ho dissimulem XD!
a q si?? pos no, no s'ha notat gens ;)
Vinga vinga, nomes em queden 20 minuts

Spamejar és tot un art
Cafetino escribió:
Spamejar és tot un art

XD axo pregunteuli an tzare..

PD: lodis posa el link a la firma perooo!
et keden 10 minuts!!

ja ho pots dir ;)
Va, Cafetino, que ja et falta poc! Per cert, de què treballes? Es que acabar a les 12.. (de fet hauria de preguntar de què hauries de treballar, perquè pel que veig vas mirant webs, no? [+risas] )

Salutacions!

Què bons que sou tots i totes que m'ajudeu a arribar als meu magnífics 25 missatges per poder tenir l'avatar de la diada.. jiji
kurras escribió:XD axo pregunteuli an tzare..

Vale

tzare jo t'invoco
spamejar és un art?

X-D
si esq no ho sembla, pero som uns angelets jeje.

aya m'estas fallan, faltes tu ;)
lodis llegeixmee, posa el link a la firmaa, que si no ningu senteraaa
rorugo_tgn escribió:Va, Cafetino, que ja et falta poc! Per cert, de què treballes? Es que acabar a les 12.. (de fet hauria de preguntar de què hauries de treballar, perquè pel que veig vas mirant webs, no? [+risas] )

Estic currant a l'ambulatori del meu poble d'auxiliar administratiu. És un curro d'estiu, aixi que dema fare festa, i dimarts serà l'ultim dia

salut
shhhh que t'estic ajudant a canviar de color la firmaaa
i la gent q arriba de vacances m'estic tornant boja wenu ja ho estava pero més
501 respuestas
14, 5, 6, 7, 811