Catalans aixakeuvus xD (#24)

que han fet quee!!!!!!!!!!!!!!!?? han perdut [+furioso]
vaya merda de barça q no sap fer res bé, kuan mes li toca guanyar...
Ja deia jo que sentia molts petards del bareto pro-merengue que hi ha davant de casa....... ja li podien reventar els vidres de tant petard...
Jo li reventaba les dents als de A3, la proxima vegada tanco el volum i poso la radio o el radio jo mateix que seria mes imparcial.

Los 4400 y su puta madre XDDD
kiuk escribió:
Era genial perque a la FOX teniem dilluns Lost y dimarts House pero ara House ja s´ha acabat fa temps i l´ultim capitol de la 2ona temporada es.... xDDDD es brutal

Els queden 3 de lost per emetre fins que s´acabi la 2na temporada però no vaig aguantar i a partir del 19 els vaig veure de cop en angles.

Saps quan torna House? ( A la fox, que a cuatro van atrasadissims XD)

Lost es una merda, torna al septembre, faran 6 de la 3era y faran un paron de uns mesos o aixi [buuuaaaa]

La 3ª temp de House no s'ha estrenat a USA pel que aqui encara tardarà força a arribar.
acabo de llegar, madre mia que rebentao...y hoy hasta el domingo de taja en Lloret con los colegillas...cagon dios, no se si podré, tengo que arreglar mi kelly q mis viejos vienen el martes ya xD.
seerj escribió:acabo de llegar, madre mia que rebentao...xD.

+1.

También voy un poco pa'ya, aparte he vuelto a ver la ex-princesa que comentaba en el otro hilo, y estuve hablando y bebiendo un buen rato anoche. Hoy que viene toda la crew de todos los lados, va a estar aún más divertido. Nos juntaremos una buena panda borrachos y borrachas haciéndonos pajas y mamadas.

He dicho. A todo esto, buenos días lodis y Aya.
Bon dia gent! ia soc aquii! He tornat ben tostadet del sol, festa cada dia.. axo son vacances!

Mira que sou spamers, ia heu obert fil nou, i mhaure de llegir 20 pagines? [boing]

PD: Esteu mes calmades noies? [Ooooo]
wenas!!!

bon dia!!!

[666] ja tic x aki...cansada pero buas va ser una gran nit...

kurras escribió:PD: Esteu mes calmades noies?

realment creus q estem més calmades?? lo que pasa esq ahir vai pirar de festa, = q aya, i avui tinc un altre cumple aixi q x la nit us abandono U^^ a veure si l'aya entra dsps de dinar o algo...

pd: bon dia morr!
Acabo d'arribar!!!!!!
que he estat fora tot el matí. bona tarda morr

nosaltres calmades quan? que ahir a la nit no vaig dir res perque ningu estava animat i la lodis em va deixar sola [mamaaaaa] . com va anar la festa? x cert!!!
bona tarda morr ^^
Chicas mirad que avatar uso en cierto foros skins privados xDD.

Imagen
wenas!!

pos res me tic vician un rato al Final Fantasy X, i ara fai descans.

aya escribió:com va anar la festa?

la festa d'ahir genials, dsps al msn te expliko tot millor ;)

aya escribió:la lodis em va deixar sola

q sapigues q avui tmb t'abandonaré q tmb tinc un altre cumple...

pd: morr...no comens la foto XD
eTc_84 escribió:Salut stinky

No vale mirar las propiedades de la foto mamoncete.

Igualmente el foro es privado.

PD: A todo esto vosotrs los gironins entendeis de protejer foros? es que el otro que teniamos nos lo jodieron.
Que et fa pensar que si en sap us voldrà ajudar? XD [poraki]

Pd: Quin veterà Mensajes: 6 XD et guardes l'spam per nosaltres?
Si quiere conservar a la rusca ya saber que ha de hacer... trabajar.

PD: después que nos jodieron el onlyskinheads, hemos tenido que rehacer el foro, tiene nada de vida.
I si no, espardenya a la boca. [mad]
sgaesux escribió:I si no, espardenya a la boca. [mad]

Veo que vas pillando la mentalitá.

PD: No me había dado cuenta, pero en EOL he pasado de los 3000 mensajes.
aya, ets tan spamer q ni t'has empanat que has pasat dels mil posts.... U^^ dsps nus veiem.
morr escribió:PD: A todo esto vosotrs los gironins entendeis de protejer foros? es que el otro que teniamos nos lo jodieron.

És el que té utilitzar fòrums prefabricats de pa sucat amb oli.
Pilleu i us monteu un vbulletin per exemple... el que teniu ara em sona a phpbb..
El Cafetonet segur que en coneix algun que estigui bé i sigui soft lliure no gaire petat d'exploits.
morr escribió:
Veo que vas pillando la mentalitá.

La mentalità d'un bulles no te cap secret XD
Que nos explicas de vbulletin si la mayoría en ese foro no saben ni encender el ordenador.

PD: Pero bueno ya se lo explicare por MP
El vbulletin no es gratis.

El invision no esta malament
Bona nit!
Un salut desdel curro, aqui rascant-me els ous mentre puc. Per ara porto 3 minisurgencies i he despatxat a un pavo cap a casa seu perque demanava una cosa que no es por fer :p

Sobre el tema forums no he provat mai cap, però posats a provar jo triaria el phpBB que és soft lliure, i a més el forum de la classe esta muntat amb això i per ara cap problema

salut
que ja he passat dels 1000 posts !!!!!!!!!!!!!! :-P i mira q si no m'ho dius ni m'empanu xD
Aya_cat escribió:que ja he passat dels 1000 posts !!!!!!!!!!!!!! :-P i mira q si no m'ho dius ni m'empanu xD

Vaia spammer :o

Jo que porto la tira registrat i només porto 1500 i algo [tomaaa]

salut
[burla2] si esq.... ultimament nse a on tens el cap e?? [sati]

ara n+ et keda concentrarte i endivinar lo de laurana...q xiketa, am tantes pistes, a toca e?? U^^
lodis escribió:[burla2] si esq.... ultimament nse a on tens el cap e?? [sati]

ara n+ et keda concentrarte i endivinar lo de laurana...q xiketa, am tantes pistes, a toca e?? U^^

si pero es q nomes em surt una autora m'estic tornant boja bufff a veure si quan tornes ja l'he tret si no voi mal

Vaia spammer :o

Jo que porto la tira registrat i només porto 1500 i algo [tomaaa]

:P tu tampoc parlis gaire que tambe ho ets :P
uenu, no crec pas que vagi enlloc aquesta nit.. estic ben cuit d'aquesta semaneta.. ZzzZZ

Dema F1!! ia tenia el mono..
kurras escribió:uenu, no crec pas que vagi enlloc aquesta nit.. estic ben cuit d'aquesta semaneta.. ZzzZZ

I que passa amb les guiris que t'esperen? [looco]
Cafetino escribió:I que passa amb les guiris que t'esperen? [looco]
XD dilluns nirem a lloret segurament, a vere les ultimes rasagades..que ia va donan el baix.. [mamaaaaa]
es veritat kurras ja podries explicar alguna historiaaa XD
al final nos quedarem x aki crec, lloret será otro finde xDç

salut y cuideuvos tots jejeje [beer]
Aya_cat escribió:es veritat kurras ja podries explicar alguna historiaaa XD
nunu, ia ne tingut prou de cotilleo.. que em portaveu a lamarguraa :-P

seerj escribió:al final nos quedarem x aki crec, lloret será otro finde xDç
a vere si us afanyeu donss..que quan comença setembre ia no es el mateix! X-D
bona nit!!

he arribat ara del sopar, i entre que tava repleta pq em jalat q n vegis, i q ta ploven hi ha pokes ganes de sortir a+ ahir ja ens vam pegar la gran festa U^^ i la semaan q ve 2 festes mes i dsprs..................kurras ara no miris [666]
ibiza!!! una semaneta :)

aya aket es x tu XD

e vist el privat, si q ho és!! espavila a posarlo!! ^^ jo q esperava trobarte x aki...anire a veure house ;) jeje, ja me explikaras els cotilleos.nanit.sitos.
Bon dia, ja torno a ser al curro [+risas]

Avui he vingut ben preparat, he dut el portatil, una tarrina de pelis/anime i els mangues de GITS ^^

salut i no us desperteu gaire tard :p
bon dia

avui m'en vaig a casa els meus avis ^^ i a informar a la familia de ma cosina gran XD! q la unica amb qui parla es amb mi :p

lodis q t'hagi anat be mirant house ;)
i
ja t'explicare el cotilleo pero no valia gaire U.u

ja he contestat [sonrisa]

Bon dia, ja torno a ser al curro [+risas]
Avui he vingut ben preparat, he dut el portatil, una tarrina de pelis/anime i els mangues de ...

avui no t'avorriras ehh
Aya_cat escribió:bon dia
avui no t'avorriras ehh

Ja ho pots ben dir [sonrisa]

Tot just ara he acabat mirar el Lobo que fa temps que me l'habien recomanat, i la veritat es que m'ha agradat molt.... sembla mentida que sigui cinema espanyol, perque en general no m'agrada gens, només s'en salven unes poques pel·licules.

salut
Cafetino escribió:
Ja ho pots ben dir [sonrisa]

Tot just ara he acabat mirar el Lobo que fa temps que me l'habien recomanat, i la veritat es que m'ha agradat molt.... sembla mentida que sigui cinema espanyol, perque en general no m'agrada gens, només s'en salven unes poques pel·licules.

salut

Potser el problema del cine espanyol son les tematiques de les pelicules, el lobo a mi tmb em va agradar. Ara els mateixos que van fer el lobo faran una dels grapo ems embla, aixo crek que ja es "rizar demasiado el rizo" pero bueno, haviam com els hi surt o si es el mateix pero amb diferents noms.

Una cosa, que fots "currant" un diumenge?

Algu em sona fa temps que va dir que anava a les festes majors de granollers, fan algo interesant akest any?
Bon dia gent! Quina durmida he fet avui.. d'aquelles que fan historia, i encara perque mhe aixecat perque no sabia a quina hora fan la F1..
lodis escribió:kurras ara no miris [666]
ibiza!!! una semaneta

XD merci per avisarr, pero ia sats que es imposible no mirar un spoiler..
ia mesplicaras que tal
NGC escribió:Potser el problema del cine espanyol son les tematiques de les pelicules, el lobo a mi tmb em va agradar. Ara els mateixos que van fer el lobo faran una dels grapo ems embla, aixo crek que ja es "rizar demasiado el rizo" pero bueno, haviam com els hi surt o si es el mateix pero amb diferents noms.

Un dels problemes del cine espanyol, apart que molts son uns ploramiques i es dediquen a demanar subvencions i quotes a la cartellera, jo trobo a faltar tematiques com aventura o una mica d'acció seriosa (res d'espanyolades), ja que el topic és: gays, lesbis, travelos y gent a l'atur...

NGC escribió:Una cosa, que fots "currant" un diumenge?

És lo que te currar per la sanitat pública :p
Estic a la recepció d'urgències de l'ambulatori del meu poble, per sort la cosa esta bastant tranquileta si no agafo el manga, si l'agafo no puc llegir ni dues planes seguides perquè entra gent... putes lleis de murphy cawento

Per sort demà festa, i dimarts serà l'últim dia, a no ser que em tornin a agafar.

salut
aya escribió:avui m'en vaig a casa els meus avis ^^ i a informar a la familia de ma cosina gran ! q la unica amb qui parla es amb mi

ostias...sera un bon dinar no?? jo tmb en tinc, x sort a salou al apartamen de ma padrina q am la calor q fa aki...les ganes d'estar en un casa son pokes.

kurras escribió:merci per avisarr, pero ia sats que es imposible no mirar un spoiler..

x aixo t'ho vaig dir, savia q el miraries ^^ de momen unic q se es el lloc a on dormirem, wenu q es a ibiza ciutat i q ta x alli al passeig, i la hora q em surt el vol. wenus i tot el llistat de coses q em d fer i on em d anar x la nit... tot lo altre sobre la marxa, q x un cop q o munta una de les amigues ja ens ho expllikara ella.

cafetino escribió:Estic a la recepció d'urgències de l'ambulatori del meu poble, per sort la cosa esta bastant tranquileta si no agafo el manga, si l'agafo no puc llegir ni dues planes seguides perquè entra gent... putes lleis de murphy

esperat a que sigui la hora de dinar i ja voras com no vindrà ningú. pero sempre pasa tu posat a fer algo x n aborrirte i vindrà tothom, paciencia, i ves miran pelis.

sobre la peli del lobo, a mi tmb em va sorprende q fos espanyola, d'aket tipus i es concidencia, casi totes les q me mirat i m'han agradat o son del eduardo noriega [babas] (q i surti ell no i te res a verue ;) ) o pq les a fet el amenabar.
esperem q la dels grapo sigui igual de bona.
Joder vengo ahora de fiesta y madre mía, ya voy a parar porque llevo una semanita alucinante.

Respecto a las pelis, el cine "quinqui" español es lo mejor que hay, aparte de las películas de "El pico" que son buenísimas.

Perros callejeros
Los Ultimos golpes del Torete
Makinavaja
Yo, el Vaquilla.

Imagen
kurras escribió:Catalans aplaudim!!

[plas]

No esta malament[plas]

Pero aquest sera molt util per depen quin forum [rtfm]

salut
Per cert, no hauriem de començar la campanya de l'11 de Setembre? Si voleu rescatu el post de l'any passat, que va quedar força xulu..
Eso eso, a celebrar una farsa y a alabar a unos farsantes y unos mentirosos.
kurras escribió:Per cert, no hauriem de començar la campanya de l'11 de Setembre? Si voleu rescatu el post de l'any passat, que va quedar força xulu..

Rescata rescata

Tela, el post està en catalans aixakeuvus #3 [flipa]

morr no siguis tan negatiu [toctoc] [toctoc]
Es que no vas aprendre res del capitol aquell del simpon's del Jemediah Springfield [poraki]

salut
Cafetino escribió:
Rescata rescata

Tela, el post està en catalans aixakeuvus #3 [flipa]
sip, ia tenia el post guardat en un word

Tela la que hem armat am un any [jaja]

Pos un ratet d'aquets el copiu aqui
501 respuestas
13, 4, 5, 6, 711