aya escribió:avui m'en vaig a casa els meus avis ^^ i a informar a la familia de ma cosina gran ! q la unica amb qui parla es amb mi
ostias...sera un bon dinar no?? jo tmb en tinc, x sort a salou al apartamen de ma padrina q am la calor q fa aki...les ganes d'estar en un casa son pokes.
kurras escribió:merci per avisarr, pero ia sats que es imposible no mirar un spoiler..
x aixo t'ho vaig dir, savia q el miraries ^^ de momen unic q se es el lloc a on dormirem, wenu q es a ibiza ciutat i q ta x alli al passeig, i la hora q em surt el vol. wenus i tot el llistat de coses q em d fer i on em d anar x la nit... tot lo altre sobre la marxa, q x un cop q o munta una de les amigues ja ens ho expllikara ella.
cafetino escribió:Estic a la recepció d'urgències de l'ambulatori del meu poble, per sort la cosa esta bastant tranquileta si no agafo el manga, si l'agafo no puc llegir ni dues planes seguides perquè entra gent... putes lleis de murphy
esperat a que sigui la hora de dinar i ja voras com no vindrà ningú. pero sempre pasa tu posat a fer algo x n aborrirte i vindrà tothom, paciencia, i ves miran pelis.
sobre la peli del lobo, a mi tmb em va sorprende q fos espanyola, d'aket tipus i es concidencia, casi totes les q me mirat i m'han agradat o son del eduardo noriega
(q i surti ell no i te res a verue
) o pq les a fet el amenabar.
esperem q la dels grapo sigui igual de bona.