biziraun escribió:Iepa! Bones!!! M'acabo de registrar ara mateix. Aquí hi ha un gironí.
Uo, un altre Gironí, la nostra mafia va en creixement
Benvingut
----------
Tela avui al curro, apart de que ha vingut força gent, avui ja ha quedat que un dels jefes es un fill de la grandissima ****
La cosa es que quan tinc un dubte entro un momentet a preguntar a una companya de feina. Doncs avui entro mirant un paper mentres crido a la meva companya, amb la mala sort que ella estava parlant amb el jefe i tot just aquell moment era un moment de silenci, abans de poder dir perdo (perque ja se de que coixeja aquest desgraciat) ja m'ha recriminat la interrupcio, un primer cop i després ell acabar, cosa que he sudat d'ell fent veure que l'escoltava i tenia tota la raó del món.
La cosa és que al 1/4 d'hora em ve la meva companya dient-me que l'acompanyi a l'arxiu que el jefe ha dit que tinc que posar ordre, així que arribo a l'arxiu i hi havia una pila de caixes amb papers que s'havien de posar als prestatges.
En fi m'he passat una puta hora i mitja repassant la familia d'aquest personatge i ordenant en un arxiu que esta ple de trastos i que esta fet tot un caos, on al final hi ha hagut papers que els he posat on m'ha sortit dels pebrots. Ah si, i com que no podia marxar amb les mans buides, m'he emportat un CD de documentacio de routers cisco (mai se sap en un futur) i un cable ethernet<->serie
seerj escribió:me he levantado con la mano izquierda a punto de romperse, no se que le pasa, creo que he dormido toda la noche encima de ella, jajaja (listo!), menudos dolores mas majos hoy trabajando xD
Ia ia, dormir sobre la ma... tothom sap que has jugant al solitari, i no precisament al de les cartes
salut
PD: Lodis, molt malament, mira que no castigar ningú avui