Catalans aixakeuvus xD (#24)

1, 2, 3, 4, 511
Aya_cat escribió:Bona tarda !!!!

Cafetino es que hi ha gent que aixo de dutxarse no ho veuen clar i els hi espanta l'aigua [mad] a mi m'espanten ells [reojillo]

Ja veus, ara a l'hora de marxar parlant amb una metgessa m'ha dit que ella te un parell d'esprais ambientadors a la seva consulta, així que imagina't. I no crec pas que sigui la unica, dema ja molestare "a la jefa" a veure que em diu [looco]

Per cert, avui m'han explicat que haure de fer al curro aquest cap de setmana. Estic per endurme una tarrina amb pelis i/o series i el portatil, i fer una marató ^^

salut
412-chikano84 (barcelona-hospitalet de llobregat)
benvingut chikano 84!!

(ultimamen me estic sobran, que penso i tot en donar benvingudes...percer..este cop tmb soc la 1era...)

ara arribo de la platja...diosss q bé q si estava...

n+ x xiketes
hi ha socorrista nou!! diosss com esta...mmm...

yusep...lo del spoiler per parlar de pelis...esq més que res pq una maiga la te x veurela aket finde...i no mola saber res fins q no la veus ;) jeje. pero ja q dius q es tan bona, aixi me la prenc am mes ganes.

cafetino escribió:Estic per exigir que coloquin un ambientador, perquè aixo és un festival d'olors, i no parlo de perfums ni de re, estic parlant de pudors, com a suat i a gos, que ara a ultima hora n'ha vingut que deu ni do la ferum que feia.

estic amb tu, exigeix un ambientador..es lo mínim, i t'ho assegur-ho pq els crios, x mol crios q siguin..xiket kan els tankes en una habt i es treuen els sabates..diosss allò si q es pudor...i a formatge del bo ;)

aya escribió:Cafetino es que hi ha gent que aixo de dutxarse no ho veuen clar i els hi espanta l'aigua

ni duxar-se, ni saben que vol dir la paraula desodorant...
Benvingu chikano84

un altre d'hospi^^

jo arribo de donar volta per barna per fiii ha arribat algu hi he pogut sortir almenys més perque era insoportable

cita lodis:
ni duxar-se, ni saben que vol dir la paraula desodorant...

i es pensen que només amb colonia taparan l'olor ... i es quan l'olor et fa caure cap enrere [mad]
xii!!! això es lo pitjor, kan es posen la colonia x tapar la olor.... diosss mortalisim, ecs kin fastic.

percer... 3 castigats, 1 amb canvi de roba incluit (pq l'em tret abans d'hora de la piscina...) i 1 bronca am pares.... un bon resum
no si esl teus crios et deuen estimar molt!!!!! cruel que ets!
Bones chikano84! [poraki]

Pos jo soc una viciada ales pelis, bua tic tt el dia baixanme i miran pelis... X cert, fa poc vaig veure la de bandidas i me va agrada bastan :cool:
lodis escribió:percer... 3 castigats, 1 amb canvi de roba incluit (pq l'em tret abans d'hora de la piscina...) i 1 bronca am pares.... un bon resum

Ui, avui no has batut el record :-P
I la bronca amb els pares, heu estat amb el nen fotent-li bronca o ells venien a defensar que el nen es inocent i que la dictadora lodis es molt cruel i dolenta X-D

salut
Jo aposto a que venien a defensar el crio !!!!!!!
Aya_cat escribió:Jo aposto a que venien a defensar el crio !!!!!!!

Jo apostaria el mateix, veient aquesta monitora que maltracta el nen i es distreu amb el socorrista no pot pas ser molt bona X-D

salut
Cafetino escribió:Jo apostaria el mateix, veient aquesta monitora que maltracta el nen i es distreu amb el socorrista no pot pas ser molt bona X-D

salut
Amb aixo del socorrista se la perdona, es que tots estan bons [ayay] ( putser no tots pero la majoria si) i clar una es distreu [risita]

Mentes criminales m'encanta!!!! avui toca marato primer a AXN i despres a T5 quina gran serie, quina ment més retorçada ^^
¿No os gustan los chicos con colonia natural?

Bah, féminaSS.

PD: Es broma, yo no sudo casi nada, ni desprendo un olor nauseabundo, soy así por genética, y aún así me tiro colonia de estas de mercadillo (curiosamente la gente me pide de donde la saco que huele bien).

Me voy a emborrachar! Agur.
Per lo del spoiler, demano disculpes pero al parlar ja he medit les paraules per no dir res de la trama.

En quant a Bandidas... no es el meu tipus de cinema.. ho sento...

1) cinema Hollywood = ecs!
2) Penelope cruz= EEEEEcs!
3) salma Hayek= ecs!

3*ecs= no gràcies.

senzillament no es el meu estil.
Mira.. no he vist piratas del caribe ( la primera )i tot just ARA me l'he baixat pero no l'he vista encara.

A mi es que m'agrada que les pelicules em sorprenguin o em facin sentir coses... per desgracia les de hollywood fa anys que ja no ho fan.

Les ultimes pelis que he vist:
Un historia de Violencia ( una obra d'art de Cronenberg)
¿Y tu que sabes?( la part de fisica quantica esta interessant, la dramatització es lamentable)
La gran final( encara no l'he acabat, de moment bé)
Super size me( genial y divertida )
Mision Imposible 3( 20 minuts i borrada)
Capote ( faltaven uns 20 minuts i borrada, està bé però.. no m'aportava res interessant )
El mestre Cronenberg no s´ha de passar mai per alt :-P
morr escribió:PD: Es broma, yo no sudo casi nada, ni desprendo un olor nauseabundo, soy así por genética, y aún así me tiro colonia de estas de mercadillo (curiosamente la gente me pide de donde la saco que huele bien).

Quina llet, com diuen els meus colegues jo soc de suor facil [tomaaa] així que imagina't, a la que em despisto faig olor a tigre, i encara sort que em retallo el pel de les aixelles, que sino encara la cosa seria molt pitjor (cosa que ja he comprovat :p)

salut
Eres un hombre de pelo en pecho no? Yo tengo mucho pelo en las piernas (cosa normal) pero de la polla para arriba nada, el pecho sin pelos, las manos sin casi pelo, el pelo sin casi pelo xD, y esto sin depilarme.

La verdad es que a la gran mayoría de las chicas les da un poco de asco el macho de pelo en pecho (aunque a otras les pone).

Cafetino, depílate si eso y problema solucionado.
vinc a defensar-me!!

de dicatadora res de res, q a mi els nens me estimen mol, si cada dia venen correns cap a mi alli explikan-me tot lo q van fer x la tarda i tots els culebrons de crios...
lo q pasa esq kan es pasen de la ralla pos els hi has de marcar uns limits, pq sino dsps se't columpien.

els pares veninen pq el dia anterior el nene havia dit a casa q l'havien pegat (i resulta q el q pega és ell, pero caroooo... pobret nen meu q ningu el toki...si esq..nse ki és pitjor si el crio o els pares...)

el socorrista, era a la platja, els q tenim a la piscina no valen gaire la pena, x sort els nadadors si jejeje.

i ara em vaig a viciar una mica a house ^^.

dsps mes tard parlem.

i n us paseu am lo de dictadora... [buuuaaaa] q es de bona fe...
morr escribió:Eres un hombre de pelo en pecho no? Yo tengo mucho pelo en las piernas (cosa normal) pero de la polla para arriba nada, el pecho sin pelos, las manos sin casi pelo, el pelo sin casi pelo xD, y esto sin depilarme.

La verdad es que a la gran mayoría de las chicas les da un poco de asco el macho de pelo en pecho (aunque a otras les pone).

Cafetino, depílate si eso y problema solucionado.

Depilació... per ara no gràcies?

Tinc massa pèl per arrancar, suposo que alguna sàdica depiladora s'ho pasaria molt bé, però a dia d'avui no ho tinc en ment X-D

A dir veritat tinc pel a les cames, en cuantitat normal, després al pit panxa hi tinc pel, força però no melenes, al cap per sort encara en tinc, i dins el pantaló lo normal :p

salut
mmmmm....els xikets.... tampoc cal q us depileu masa jajaja.
si fosiu òssos pos si però..vamos q terme mig tampoc ta mal...
algunes parts com pit i eskena pos..no taria mal jaja, pasan x ingles...pero les cames no molesta masa.
Jo fa 2 setmanes em vaig depilar sencer.....
Pero sencer.. cames,braços, pit, cul.... esquena no pk no en tinc...

I mai més.... no perque em fes mal la depilació( a la cera calent ) que no em va fer casi gens ( excepte certes parts del pit ).

El problema es com se m'ha quedat la pell.. per començar vaig estar dies amb granets a tota la pell y ara se m'han quedat marques vermelles com quan tens grans pero per dins, per tot el cos sobretot les cuixes.....

Continuaré posant-me catxes però sense depilar... ho sento molt.... Primer mireu com teniu la pell, si es sensible, no feu a la cera com ho he fet jo perque les pasareu putes.
Pero es normal jo la primera vegada que em vaig fer les cames amb la cera bufff em vaig deixar les ungles de tant rascar , picaven Oooh pero despres com si res

El problema es com se m'ha quedat la pell.. per començar vaig estar dies amb granets a tota la pell y ara se m'han quedat marques vermelles com quan tens grans pero per dins, per tot el cos sobretot les cuixes.....

I a una amiga meva li passa com a tu li deixa la pell fatal s'ho fagi com s'ho fagi cera calenta, freda, crema o cuchilla, una vegada bufff semblava que hagues estat a la guerra sangrava i tot
Jo el que faig al pit ( abans de depilar-me) es pasarme la maquina de rapar el cabell, em rapo el pit i sota al 0 i queda bé... I no em surten la merda dels granets.
això de la cera és com tot, depen de la zona, de si ti a toca mol el sol, del tipus de pell...

però lo millor és, x anar sobre segur, res de sol 24h abans, res de exfoliants forts el mateix dia, una duxa i listo, dsps de la cera crema hidratan o oli dspd de la duxa i esperar 24h + pq toki el sol i listo, normalmen no hi ha problemes, i sino proba, canviar la calenta x tebia o freda... esq com al cera no hi ha res pq durin i kedi millor...
estic d'acord!!!!! , encara que ultimament m'ha entrat mandra i tiru de la crema XD! (per les cames esta clar XD!)
has probat la de kinesia?? la del retardador del vello?? hidrata moltisim, i a part va bé, dsps creix més finet i tarda més....
lodis escribió:has probat la de kinesia?? la del retardador del vello?? hidrata moltisim, i a part va bé, dsps creix més finet i tarda més....

anda pos no pero me l'apunto a veure que tal

estem derivant el fil de catalans en un fil de bellesa ^^
mmmmm...poder una mica si no?? pero q consti q ha estat un xiket el q a tret el tema...q dsps...ens diran q es culpa nostra...naltrus n+ aconsellem x el tems d'experiència q portem en estes coses.
Aixo es veritat ^^ que despres ens claven bronca i diuen que el fil es ´més una conversa de messenger que no de foro U.U
vaig a fer nones que sino dma...els crios sem menjaran am patates q torno a tenir grup dels grans...

bona nit ^^
yusep escribió:Doncs ja callo...

eisss que ningu ha dit res!!!!!
eis!! yusep!! q no anava x tu!!

si l oq em dit es pq dsps uns kans ens diuen q fem spam i a sobre de coses nostres...i x un cop q el tema el treu algu q es un xiket... [jaja]

si ens mola!! tu continua q naltrus aconsellem en bellesa ^^

nanit!!

pd: crec q ara ja me xuta be el msn...

aya...em tornaras a tenir alli pegan-te la pallisa sobre.... :) nanit wapa.
Es veritat demà a la nit tema Cabell us sembla ?

pero que no anava per tu :( en seriuu!!!!!!

lodis ja tocava i tu segueix mirant house corre ^^ que jo despres pregunto ^^ :D
I jo esperant que comenci la 3era temporada de house u_u
Flipareu amb l´últim capitol i el doble de Euphoria

Y esperant la de Perdidos tb perque els vaig veure tots en anglés del mono que tenia xD
uales!!!!!!

q mort que esta això!!!

dsd ahir la nit q no es posteja....

aya m'estas fallan ;)

avui he tingut un dia mol trankil, record de no castigar (estic perden facutlats) deu ser x el temps q com esta tot nuvol, estaven tots revolucionats pero encara feien força cas... i jo estava força apalancada...

aya escribió:tema Cabell us sembla ?

es un bon tema, sobretot al estiu i tardo que s'ha de cudiar més i percer...el mite que la planxa crema el cabell i el fa malbé res de res, si es una planxa de ceràmica, i el cabell està sec, cap problema!! ara q jo al estiu paso de secador i planxes, q es seki sol i punto.

champú i acondicionador, i cada 2 dies mascarilla 5 mintus pq vaig a la piscina q sino am 1 cop a la semana ja n'hi ha prou... i listo que vagi x on vulgui, al hivern ja el secaré.

vaig a dinar, fins dsps!!
lodis escribió:uales!!!!!!

q mort que esta això!!!

dsd ahir la nit q no es posteja....

aya m'estas fallan ;)

avui he tingut un dia mol trankil, record de no castigar (estic perden facutlats) deu ser x el temps q com esta tot nuvol, estaven tots revolucionats pero encara feien força cas... i jo estava força apalancada...

es un bon tema, sobretot al estiu i tardo que s'ha de cudiar més i percer...el mite que la planxa crema el cabell i el fa malbé res de res, si es una planxa de ceràmica, i el cabell està sec, cap problema!! ara q jo al estiu paso de secador i planxes, q es seki sol i punto.

champú i acondicionador, i cada 2 dies mascarilla 5 mintus pq vaig a la piscina q sino am 1 cop a la semana ja n'hi ha prou... i listo que vagi x on vulgui, al hivern ja el secaré.

vaig a dinar, fins dsps!!

Ho sento lodis es que ahir a la nit em van enviar a dormir i tenia d'estar d'estranguiis a l'ordinador i quan més finestres tingues per tancar més xungo seria amagar les proves del delicte XD!

i tema cabell ^^
jo la veritat que poca cosa li faig a l'hivern si que l'assecu i planxa poc perque ja el tinc llis (com a molt s'ondula una mica)i a l'estiu i la resta de l'any ni mascarilla ni res :-O només champu
kiuk escribió:I jo esperant que comenci la 3era temporada de house u_u
Flipareu amb l´últim capitol i el doble de Euphoria

realment l`ultim capitol es desconcertant XD

encara no s`ha estrenat la 3a a USA aixi que la cosa tardara
Iepa! Bones!!! M'acabo de registrar ara mateix. Aquí hi ha un gironí.

Salut a tots [ginyo]
biziraun escribió:Iepa! Bones!!! M'acabo de registrar ara mateix. Aquí hi ha un gironí.

Salut a tots [ginyo]

Benvingut biziraun!!!!
sgaesux escribió:encara no s`ha estrenat la 3a a USA aixi que la cosa tardara

pensa q aki es va kedar a mitja temporada de la 2ona...fins la tardo no pasaran nous capitols....aixi q acabaran la 2ona i suposo q tornaran a posar capitols repetits com vna fer cap alf inal posan 1 dels nous i 1 de la 1era tempr.

aya escribió:i tema cabell ^^
jo la veritat que poca cosa li faig a l'hivern si que l'assecu i planxa poc perque ja el tinc llis (com a molt s'ondula una mica)i a l'estiu i la resta de l'any ni mascarilla ni res només champu

pues molt mal e?? almenys ni q sigui un cop cada 15 dies t'hi has de posar mascarilla... pensa que am xampú sol no fas res, ni q sigui un acondicionador de 2 colors x reforçar-lo...

pd: benvingut biziraun!!!

(aya...spamer!! ) jaja am cariño wapa!! pd2: dsps te expliko house ^_^
jo els primers capitols de house no els vaig veure [agggtt] m'hi vaig enganxar tard aixi que anira be veurels

cita lodis:
pues molt mal e?? almenys ni q sigui un cop cada 15 dies t'hi has de posar mascarilla... pensa que am xampú sol no fas res, ni q sigui un acondicionador de 2 colors x reforçar-lo...

si aixo m'han dit que m'hauria de posar mascarilla que tindria el cabell millor, pero com fa mandra U.u . Alguna marca aixis bona?

cita lodis:
(aya...spamer!! ) jaja am cariño wapa!! pd2: dsps te expliko house ^_^

Mira qui parla :P tu explica que aixi jo prenc nota XD!
me he levantado con la mano izquierda a punto de romperse, no se que le pasa, creo que he dormido toda la noche encima de ella, jajaja (listo!), menudos dolores mas majos hoy trabajando xD

que us fotin, me voy a emborraxar que ya sem fa tard xD
aya escribió:Mira qui parla

jo?? spamer!! q vaaa!!! [666]

aya escribió:Alguna marca aixis bona?

doncs mira, ni markes bones ni rollos, la del mercadona q es delyplus va d p...mare, pq les altres, a part q et costen una pasta del mil, a la llarga tel deixen greixós, i aketa va genials i tens x mols tipus, dsd cabell rissat, sec, llis intens, x color....
biziraun escribió:Iepa! Bones!!! M'acabo de registrar ara mateix. Aquí hi ha un gironí.

Uo, un altre Gironí, la nostra mafia va en creixement XD

Benvingut

----------

Tela avui al curro, apart de que ha vingut força gent, avui ja ha quedat que un dels jefes es un fill de la grandissima **** cawento

La cosa es que quan tinc un dubte entro un momentet a preguntar a una companya de feina. Doncs avui entro mirant un paper mentres crido a la meva companya, amb la mala sort que ella estava parlant amb el jefe i tot just aquell moment era un moment de silenci, abans de poder dir perdo (perque ja se de que coixeja aquest desgraciat) ja m'ha recriminat la interrupcio, un primer cop i després ell acabar, cosa que he sudat d'ell fent veure que l'escoltava i tenia tota la raó del món.
La cosa és que al 1/4 d'hora em ve la meva companya dient-me que l'acompanyi a l'arxiu que el jefe ha dit que tinc que posar ordre, així que arribo a l'arxiu i hi havia una pila de caixes amb papers que s'havien de posar als prestatges.

En fi m'he passat una puta hora i mitja repassant la familia d'aquest personatge i ordenant en un arxiu que esta ple de trastos i que esta fet tot un caos, on al final hi ha hagut papers que els he posat on m'ha sortit dels pebrots. Ah si, i com que no podia marxar amb les mans buides, m'he emportat un CD de documentacio de routers cisco (mai se sap en un futur) i un cable ethernet<->serie

seerj escribió:me he levantado con la mano izquierda a punto de romperse, no se que le pasa, creo que he dormido toda la noche encima de ella, jajaja (listo!), menudos dolores mas majos hoy trabajando xD

Ia ia, dormir sobre la ma... tothom sap que has jugant al solitari, i no precisament al de les cartes [looco]

salut

PD: Lodis, molt malament, mira que no castigar ningú avui [looco]
noooooo que va [carcajad] !!!!!!!

Pues mercadona a prop no tinc pero mirare a veure si caprabo es dedica a fer mascarilles del cabell XD!
Quina velocitat en les respostes xD sembla un xat no un forum xDD

Apale, merci doncs!
biziraun escribió:Quina velocitat en les respostes xD sembla un xat no un forum xDD

uis i pq ara n es hora punta q sino...^^

aya escribió:Pues mercadona a prop no tinc pero mirare a veure si caprabo es dedica a fer mascarilles del cabell

mes q caprabo... pilla eroski, es el del caprabo o fa una marca de cabells x ells i ...no va amsa be, to dic pq a una amiga li va kedar mol resec... i millor q et pillis la de llis, sol ser força bona.

pero ni q n tinguis aprop, si et ve de pas o algo, carrega q aixo dura mol i estan mb d preu, pila 3 pots o aixi, q a sobre son grans, percer, la mascarilla MAI s'ha de posar x tot el cabell, de la meitat cap a les puntes, pq sino fa malbé l'arrel...i deixetela posada 3 minuts com a minim, d kan en kan va betenirla duran 1h dsps el deixa mol hidratat i brillan...
jajajajaaja xDDDDDDDDDDDDDD

Mercadona dominarà el mon, hacendado és l'ostia xDDDD
biziraun escribió:Mercadona dominarà el mon, hacendado és l'ostia xDDDD

Doncs les males llengües diuen que un dels seus propietaris és el mestre de l'humor....

....Angel Acebes
Imagen
Merda... merda i merda xD

Si realment és així deixaré d'anar al mercadona [lapota]
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511