Catalans aixakeuvus xD (#24)

1, 2, 3, 4, 511
a escribió:Jo dret a l´altra ( Jaume I) ^^u

Acabes aquest any?
Vaja festes que us munteu a Jaume I.. hi han dones!!!! Estació de França es depriment.. no tenim bar, ni lloc de reunio( pati) ni res de res....
Hi han 4 dones.. ( y una es meva... mi tesssorooooo).

Pero vaig estar de becari d'informatica 3 mesos a Mar..... jajajaja, tot el contrari que nosaltres... mare meva.... quin desperdici.. tanta dona junta i tant poc home.
eis!!

que he arribat ara a casa!!!

tot s'ha de dir, que a mi el msn no em xuta ni a la de 3, ni el msn ni el amsn, i la emva forma de relacionarme am el mon exterior es x mp i aki.. i ja abuso dels mp am aya x parlar.... no em treguis l'altre forma de comunicacio!! va q ens portarem millor.... [ayay]
po si som 2 trosets de pa ensucrats ;)...no ens peguis bronca... [triston]

pd: avui he batut un altre record...4 xikets castigats al mateix moment!! jaja sii!! q bona q soc ^^ lo de dictadora aya, ja mu penso q es am cariño, i si tic miran anatomia, i a part q porto tot el dia amunt i donant voltes, a part que ahir sem van trencar les ulleres i avui a fer unes de noves... en fin!! dma tmb em toca currar... a veure si bato el record de nou jaja >_<
clar quee si si ens portem be [angelito]

jo hauria d'anar a fer les lentilles que em queden dos Oooh ( i segur que m'ha crescut la miopia [buuuaaaa] )

Va lodis segur que demà bats el record i segur q no son 4 sino 6!!!!!!! i posa pista a laurana ja q estas
percer...benvingut yusep!!

buas...dma em posare les votes castigan q tindre el grup dels grans.... ^^ son els millros x castigar pq son els q mes vacilen..i com a mi encara n man tingut... fliparan!! n+ a menjador i alli vulgis q no, estan força trankil.

sobre el castig, como no, sense piscina!! la causa: ostiarse entre ells, a altres, enfilarse a les taules i saltar d'elles, rodolar x les grades, vacilarme, llençarse l'aigua de les botelles x sobre...etc.
sumali q eren 4 lianla, ems els crits, mes els aki n aneu a jugar q us fareu mal i pasan de mi..aixi q al final..castig a la vista!! >_<

aya escribió:posa pista a laurana ja q estas

pd: ara poso una nova pista.
ben fet lodis, tas d fer respectar!!! [tadoramo]

Per cert amb tans nens no necessites un pot daspirines??¿¿ :O
a crios!! esq treballo de monitora am crios, el juliol vai tenir de 4 i 5 anys, la 1era kinzena de agost als de 5 anys i ara he començat am els de 6 pero anem fen rotacóns pq ia pocs xikets...jaja. i la gran majoria de monitors estem cremats i kedem pokets i mira...em fet una mini aposta a veure ki te el record(aixó si am causes q n es pot casitgar pq si) jaja.algo em de fer x pasar el tems, pero nse ta guais, n+ treballo x els matins i paguen força bé.

pd: parlan de cobrar...avui he anat a buscar els xecs de les promos de amena ^^ n+ tenieun un dels 2 po guais :)
ieiiiiii

412 -> Beeboop (Lleida)
jo tinc pensant de fer el CAP per fer de profe.. pero...els nens d'avui en dia ( institut i Cicles ) em fan por....
benvingut beeboop

(sobre lo del numero..esperat a q la llsita se actualitzi...) uales es nota q no hi ha le kurres q semrpe es el 1er a donar la benvinguda ^^

sobre lo dels crios... mira hi ha de tot, usn q son angelets i altres..q millor ni acostarsi.
yusep escribió:
Acabes aquest any?
Vaja festes que us munteu a Jaume I.. hi han dones!!!! Estació de França es depriment.. no tenim bar, ni lloc de reunio( pati) ni res de res....
Hi han 4 dones.. ( y una es meva... mi tesssorooooo).

Pero vaig estar de becari d'informatica 3 mesos a Mar..... jajajaja, tot el contrari que nosaltres... mare meva.... quin desperdici.. tanta dona junta i tant poc home.

Que va , amb sort dintre de uns dies a recuperacions passo a 3er ^^
I pel que fa a les dones tens tota la raó.
És espectacular, per cada 20 persones que veus, 1 és un tio.
I estudiar a la biblioteca posa´t a un racó o algo perque si et poses per un lloc on passi gent, oblidat d´estudiar. [tomaaa]
Benvingut beeboop!!

els crius son macus de petits despres quan creixem emm Oooh alguns surten be i amb altres millor correr
Jo de monitora si k faria, pro de professora aixis de institut ni de conya realment nse kom su fan els profes x aguanta segons k individu... ¬_¬
Jo no podria amb els nens.
M´encanten pero els repelents i la massa de crios allà revolucionada em posa molt violent xDDDD
blau escribió:Jo de monitora si k faria, pro de professora aixis de institut ni de conya realment nse kom su fan els profes x aguanta segons k individu...

a veure ser monitora no es tan dolent, sobretot si tens paciencia o estas acostumada a tractar am crios, am aixo tmb faig mencio al post de aya ;) jajaja. pero nse crec q es ocm tot, va a epokes, la època en q els profes et podien pegar, la q els i tenies por i la època d'ara q suden d'ells....
lodis escribió:
a veure ser monitora no es tan dolent, sobretot si tens paciencia o estas acostumada a tractar am crios, am aixo tmb faig mencio al post de aya ;) jajaja. pero nse crec q es ocm tot, va a epokes, la època en q els profes et podien pegar, la q els i tenies por i la època d'ara q suden d'ells....

a veure no es que sudin pero... els deixen massa marge de descontrol fa uns anys al meu cole van aconseguir q entre els de 2/3/4 d'ESO fessin fora a la profe substituta d'angles que va durar 1 setmana !!!!!!la veritat era mala profe pero [reojillo] tampoc era per ferli la vida imposible
Jo he tingut profesores que han plorat a classe, i konec a gent que han tingut k agafar la baixa i tot... [reves]
naltrus en 1 semana i mitja vma fer fora 2 profes de reli >_<
si esq kan ens i posem...tmb erem una mica salvatges, pero de violents re de re, tot era cosa de psar d'elels i contradir tot lo q deien, girar els cristos i tals...fins q se amargaven i marxaven...

(he estat 15 anys en un cole catolic...) ens heu de entendre...masa temps!!jaja algo teniem q fer...

pero mira esq ara to esta mol controlat, i els pitjors els pares, pq te aseguro q am un parell de clatellades se acabava tota la xuelria, pero si a sob re els i diuen q si a tot, pos els crios fan lo q els i surt de la p***

aya!! dma house, i el finde...tmb!! percer..j.a se en kin capitol ens em kedat... ^^ i ja tinc les fotos del bombonet q et vaig dir...inundacio de babes kan te les pasi ;)
Jo tambe vaig a cole catolic encara q ara no ho es tant per sort per dirte que nostre profe de reli es teoleg i enginyer de telecos i ens va dir que creia en Deu pero en l'Esglesia no amb aixo t'ho dic tot XD!
encara que l'anterior dius tenia 30 anys i semblava de l'opus [mad] feia por

Jo house espero veure durant tota la setmana que ve sino em retiro i ja em passsaras les fotus ^^
Weno gen: BONA NIT vaig a mira una peli.... [beer]
es un perro?? i ja ta?? i no pasa res?? flipan
pd: ocupen, to enviare x mail vales?? si?? la semana q ve et viciaras a house?? uuooo!! ja mdiras x on tas kedat ;)

mira naltrus em tingut de tot, dsd mosens, a seminaristes, a catecistes i a gen catolica am lligans d'akets q fan reunions a les parrokies i tals... aixi q nse q dirte q es millor o pitjor...x sort era un coel de capellans pero am el tems es va modernitzar i kan jo i viag entrar, els profes eren profes unic q havia misa, clases de reli i aketes coses...però torbo q es millor ferne, si mes no un cop a la vida, ni q sigui un curs, x entendre millor altres visions de la gen.
si si!!! pero la verdad de la verdad duele! y por eso mentimos
Hay un pais llamado Pasivo Agresivo y ahi soy la reina . anda que no son bones frases.
aixo si tinc sort espero que si [looco]

Et dono la raó aquests ultims anys de reli he apres molta cosa més que res perque no han anat amb coses de la biblia si no que ens han ensenyat d'etica de moral i altres punts de vista ....

bona nit blau!!! a telecinco fan el padre de la novia o algu aixi no?
sips, po es una parida del mil la peli, te alguna frase "elokuent" pero poca cosa mes....

jo tic am la serie dels gays..aixi ja n canvio de canal....

a naltrus a part de reli sobre la bíblia tmb es feien ética i moral i hàbits i valors...em tingut de tot una mica....
x cert, pirates del caribe 2 puta mierda eh, que llarga e interminable la molt maleida...
seerj escribió:x cert, pirates del caribe 2 puta mierda eh, que llarga e interminable la molt maleida...

això deu ser x el deep i el orlando no et diuen masa cosa...però s'ha de determinar que el capita jack sparrow es la canya!!
més en depp que l'orlando U.U, pero es que jack sparrow es bonissim!!!!! [Ooooo]

lodis posa la 5 q veuras dos frikies
Deep, Keyra y Orlando pero la peli no val res.
Està clar que la única sortida per veure una peli decent es tirar de cinema d´autor o de clàssics.
dios!!! la que faltava!!! però com poden deixar anar gent així!! es que cada vegada la tele està pitjor...

maco el conjuntet no?? com pot anar am akets pels i aketa camiseta i a sobre am la mini torera a sobre?? la presentadora dic....
kiuk escribió:Està clar que la única sortida per veure una peli decent es tirar de cinema d´autor o de clàssics.

Home ara tambe fan pelis bones pero costen de trobar!!

dios!!! la que faltava!!! però com poden deixar anar gent així!! es que cada vegada la tele està pitjor...
jat dic i a ella la vesteix el seu pitjor enemic [jaja]
Diguem una plis Aya , a veure si em sorprens :-)
El senyor de la guerra em va agradar i molt i sobretot si el que es diu es veritat pero creume no ho dubto !!!!! i el final el millor!!!
bona nit!!

vaig a fer nones q sino demà amb els crios... buas avui si que toca ventilador que aquí torna a fer calor, i això que ahir la nit pasava un ventet que uff anda que no va anar bé...

de pas aya...somiarè amb el meu bombonet ;) U^^
Maldita seas jack sparrow xDDDDDDD
kiuk escribió:Aceptamos puuulpo ^^

ho sabia ^^

bona nit!!
vaig a fer nones q sino demà amb els crios... buas avui si que toca ventilador que aquí torna a fer calor, i això que ahir la nit pasava un ventet que uff anda que no va anar bé..
bona nit lodis!!!!!!! (cruel)

va castiga tot el q puguis ^^ i deixels sense piscina a aquells petits monstres XD!

jo m'imaginare al meu :p

Yo no entiendo como la gente va a ver películas sólo por que el actor está bueno o la actriz está buena, para mi esta gente es deprimente. Yo voy a ver una peli por la peli en sí, la actriz es una cosa a más a más.

También nos podemos extender a esa "calaña" que va a las discotecas porque la camarera está buena, o las gogós están buenas.

PD: Hoy en el camp nou más flojillo.
no cal pensar masa per donar segons kines respostes...

mmm...el teu tmb està força bé U^^

bona nit!! a somiar amb els angelets >_<

pd: edito, morr que et conec, el meu post anava per la aya...que ja et vec aki dien coses doelntes de nosaltres... ;) (to dic am cariño e??) percer... ktal el dia?? has pasat un bon dia??
Ara divendres a per la Supercopa d ´europa!!
Bona nit jo tambe vaig a dormir que hi ha poca gent a aquestes hores i tothom pira [maszz]

En el meus somnis clar que esta bo bonisimmm!!!! XD! ara falta trobarlu en la vida... que somiar es gratis
lodis escribió:pd: edito, morr que et conec, el meu post anava per la aya...que ja et vec aki dien coses doelntes de nosaltres... ;) (to dic am cariño e??) percer... ktal el dia?? has pasat un bon dia??

Sí, gracies. Porto una mica de ressaca pero m'ho he passat bé. Demà toca platja. A més a més, he vist uns viatges a Lanzarote de 225€ per 8 dies y set nits i potser cau.
nosaltres ens anem a dormir tb, que no estic a casa i dema he d´estudiar, nanitss
PElicules?

Mireu les del Takeshi Kitano, fa un parell de dies van fer Brother a TV3 o al 33...

les tinc casi totes en DVD...... i les que no en DIVX.

Us recomano HANA-BI, millor pel.licula segons els critics de l'any 1997. I la meva favorita.

Impresionant.

També us recomano Bailando en la Oscuridad de Lars von trier ( es que tava escoltant la BSO)
I Battle Royal que encara que no us ho creieu esta considerada com una pel.licula excelent perque es un metafora de la societat actual, sobretot la japonesa. ( No mireu battle Royal 2 perque es una merda que no te res a veure amb la 1...)
Bailando en la oscurisad es increible. Em va marcar molt quan la vaig veure i el final és......pff brutal.
El final es... de los mes dolorós ( psiquic no físic )que he vist mai...

Et quedes 5 minuts davant la tele dient... no ploris, no ploris, no ploris.. i pensant: La vida es una merda...

a que si?
Totalment d´acord. L´estat de 5 minuts després de veure el final en que et comences a plantejar tot es impagable..

pff, m´han agafat ganes de tornar-la a veure >_<
Bona tarda!

Tic fet caldo del curro, i aixo que em passo el mati assegut X-D

Estic per exigir que coloquin un ambientador, perquè aixo és un festival d'olors, i no parlo de perfums ni de re, estic parlant de pudors, com a suat i a gos, que ara a ultima hora n'ha vingut que deu ni do la ferum que feia.

salut
Bona tarda !!!!

Cafetino es que hi ha gent que aixo de dutxarse no ho veuen clar i els hi espanta l'aigua [mad] a mi m'espanten ells [reojillo]
Kiuk escribió:pff, m´han agafat ganes de tornar-la a veure >_<

jo tinc aqui la BSO que em treu el mono.

Per cert, recordes l'escena del poli cabró amb la pistola? jo crec que es de les escenes més violentes que he vist, no per la sang, que quasi no en té, sinó per la situació angoixant y desesperada... a mi se'm removia tot el cos... Bé es que tota la peli es una joia molt molt gran.

Et faig una altra recomanació, si t'agrada la ciencia ficció mira't Dark City de Alex Proyas ( director del cuervo - bona- y Yo, robot -dolenta a cagar-).... segons la meva opinió Matrix té algunes coses "massa" semblants a Dark City... Pero et dic que com a Ficció es escel.lent.
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511