Catalans aixakeuvus xD (#24)

1, 2, 3, 4, 5, 611
Cafetino escribió:Ia ia, dormir sobre la ma... tothom sap que has jugant al solitari, i no precisament al de les cartes [looco]

salut

PD: Lodis, molt malament, mira que no castigar ningú avui [looco]

io soc destre, no zurdo, desviat, a més, ara mateix no'm calen xD
Cafetino escribió:Doncs les males llengües diuen que un dels seus propietaris és el mestre de l'humor....

....Angel Acebes
Imagen
M'acabes de crear un trauma jo que estava tranquila que portava mesos sense veureli el careto [buuuaaaa]
del acebes????

po q dius!!!

jdrs...pos x aki en tenim 2 i són els 2 super + decents q hi han pq el carrefur el tens a les afores, i el eroski cada dia ta + imposible de la gen q hi ha, i els altres...repartits x la ciutat fa pala anar-hi...
aqui a mercadonas que jo sapiga hi ha pocs o cap nuse pero costa de veurels n'he vist més cap a dalt i estan mu be pero si son del acebes [mad]
Tal com he dit, son rumors i coses que es senten, pero jo no ho sé del cert.

Al meu poble n'hi han dos, i a Girona n'hi han uns quants. Això dels supers va a temporades primer va ser el valvi (almenys aqui Girona) que era lo mes barato fins que va apareixer el Dia, que era barat pero en plan guarro, i ara hi ha el mercadona que és lo mateix però en net :Ð

salut
Ja veus si el dia es guarro guarro... el que hi ha a mas xirgu carda mitja por ( tot i que ara que es diu maxi dia encara sembla que està millor ). Pero al mercadona quan hi vaig sempre veig gent reponent els productes, algú passant la maquina per netejar el terra... xDD

Quina tonteria que estem parlant, no? xDDDD

Apale!
mercadona feixistes, boikot a mercadona! solidaritat amb els treballadors!

he dit xD
biziraun escribió:Ja veus si el dia es guarro guarro... el que hi ha a mas xirgu carda mitja por ( tot i que ara que es diu maxi dia encara sembla que està millor ). Pero al mercadona quan hi vaig sempre veig gent reponent els productes, algú passant la maquina per netejar el terra... xDD

Weno, els Dia's grossos sempre he tingut la impressió que són més nets que els petitons que es troben pel mig del poble/ciutat.

seerj escribió:mercadona feixistes, boikot a mercadona! solidaritat amb els treballadors!

he dit xD

Mare meva, el seerj ja va taja X-D

D'aqui un parell birres/cubates ja el veig iniciant una revolució ^^

salut
una revolucion antisionista ante todo xD.

pd, no voy traja xD
Que jo sapiga Mercadona es propietat en un 80 % de Juan Roig, president també d'altres entitats com el Pamesa Valencia i de l'instituto de empresa familiar. També esta ficat el seu germà Fernando Roig,president del Villareal C.F, o sigui que si l'acebes estigues ficat... no se.... que tindria ? un 1% d'empresa...

A més segons crec Mercadona és una empresa familiar de la familia Roig....

Lo del Acebes crec que us ho heu inventat però bé, bé...

P.D: com es posen fotos? que posaré la d'aquest home
War on the terraces.

Bien bien bien, otra vez el chelsea, y los hools del werder que son coleguillas. Y despues a ver que nos deparan las riots con los búlgaros.

Perfecto, ha salido perfecto.

PD: Boicot a los hijosdeputa del mercadona..
boicot a mercadona va! xD

Desde ja començo a moure fils per anar al Barça Chelsea ^^
Será brutal! :-p :-p :-p :-p :-p
Repeteixo:

Que jo sapiga Mercadona es propietat en un 80 % de Juan Roig, president també d'altres entitats com el Pamesa Valencia i de l'instituto de empresa familiar. També esta ficat el seu germà Fernando Roig,president del Villareal C.F, o sigui que si l'acebes estigues ficat... no se.... que tindria ? un 1% d'empresa...

A més segons crec Mercadona és una empresa familiar de la familia Roig....

Lo del Acebes crec que us ho heu inventat però bé, bé...

P.D: com es posen fotos? que posaré la d'aquest home
yusep escribió:Lo del Acebes crec que us ho heu inventat però bé, bé...

I com he dit, és algo que he sentit, res més :p

yusep escribió:P.D: com es posen fotos? que posaré la d'aquest home

Com es nota que no hi ha el kurras per aqui X-D

Es molt facil
[*IMG]url de la imarge[/IMG]
Traient l'asterisc, clar

salut

PD: I lo que la gent crida al boicot contra mercadona, no és per lo de l'Acebes, més aviat son pels abusos que comet l'emprese contra els treballadors/res
lo dels abusos, diria que pasa a tots els llocs.(haurieu de veure com tenen als empleats del suma) i aki lo millor es comprar al mercadona, està net, endreçat i barato.
lo dels dia...es mortal, pero pitjor encara el fraga(nse si x aki el coneixeu) era el 1er super q es va posar a la ciutat, un ecoaliment i el fraga....i alli encara està am les mateixes estanteries, terres, etc.

cafetino escribió:Com es nota que no hi ha el kurras per aqui.

no ho diguis gaire fort, que dsps pensarà q el trobem mol a faltar ^^ [666]

pd: ho acabo de veure a les noticies, x aixó no sabia de q anava...el chelsea ens ha tocat??? jdrs..comença amb força la cosa...
chelsea/ werder bremen ( que son bons) i / un bulgar no se que sofia

aixo si Puyol/Deco/Eto'o i ronaldinho amb premis :-p si es q som els millors

Aqui els "dia" son penosos ningu entra sempre estan buits
sips lo del barça, just poso tve 3 x les noticies pam!! i jo...vales anem bé tenim una sort q n flipes... po guanyarem!!!

algú ho dubta??
lodis escribió:sips lo del barça, just poso tve 3 x les noticies pam!! i jo...vales anem bé tenim una sort q n flipes... po guanyarem!!!

Això es perquè no has vist els de danpena3 tirant merda com de costum [poraki]

Apa, m'en vaig a carpes de Girona a mirar el monoleg un rato

dew
cafetino escribió:Això es perquè no has vist els de danpena3 tirant merda com de costum

fa temps q no poso les notices de antena 3, em foten dels nervis, ja mu penso ja q han tirat merda... i més que en tirarán.
son molt simpàtics cawento
Es que es molt trist quan es posen a comentar les noticies i a fer gracies U.u
me pasat a medium

capitols repetits, pero m'agrada, tmb hi han frases bones, no tan com lo de existe un pais q se llama pasivo agresivo...pero no tan mal. su verdadero yo es de una niña pekeña q lleva un casco rojo XD
Medium es bonisima jo els veig per l'AXN i buaaaa es flipen molt i les converses entre ella i el marit son molt bones [qmparto]

jo ara m'he enterat q a OC treuen la Marisa [mad] pobre ryan U.u
que dius!!! treuen a la marisa de OC ???

parlan de oc... en sec la van treure de tve 2 aixi x les bones [noop] po de q van!! i sense avisar... :(
lodis escribió:que dius!!! treuen a la marisa de OC ???

parlan de oc... en sec la van treure de tve 2 aixi x les bones [noop] po de q van!! i sense avisar... :(

si i la serie anava molt be conec motl a gent que la veia pero vas veure com va acabar? I si treuen a la Marissa crec q m'han dit que te un accident de cotxe amb el ryan i ell sobreviu

p.d: si no vas veure el final de temporada et faig resum spoiler
aya escribió:si i la serie anava molt be conec motl a gent que la veia pero vas veure com va acabar? I si treuen a la Marissa crec q m'han dit que te un accident de cotxe amb el ryan i ell sobreviu

pues si, x culpa d'aixo em vaig fotre mol, encara q ultimamen els 3 ultims capts. q vaig veure n em van molar masa....

p.d: si no vas veure el final de temporada et faig resum spoiler

doncs si, no me aniria mal q ara no ho recordo... ^^
A veure que recordi.....

el ryan no enten perque la marissa no vol saber res d'en ray ( germà de Ryan) i es que ella encara no li explicat que quan se'n va anar fora ell es va drogar i la va intentar violar , total q en ryan li demana explicacions i la marisa li acaba dient la veritat , total que a ell li agafa un atac de rabia (normal) i se'n va en busca del seu germa per trencarli la cara i ella no el pot para . la summer i en seth arriben i se la troben histerica i llavors decideixen anar tots a casa d'en ray abans q en ryan arribi. Pero ell ja hi havia arribat i s'estava barallant total q el germa pilla la pistola q una rosa l'havia anat i estava a punt de matar el ryan arriben tots el distreuen i en ryan patada i li treu la pistola q cau a terra i quan ell just s'apropa a la marisa el seu germa fa una cosa rara per atacar en ryan la marisa agafa la pistola i le da!!!!!! total q ara no se sap si en Ray esta mort o esta viu
I la mare d'en seth esta desintoxicantse XD!
q xungo no?? poder masa radicals, es lo q et deia, q al final o trobava masa de serie americana, q o porten tot la màxim i mira sembla una parida pero cada vegada els crios surten pitjor (wen ems q crios preadolescents i adolescents) q ho imiten tot i...
lodis escribió:q xungo no?? poder masa radicals, es lo q et deia, q al final o trobava masa de serie americana, q o porten tot la màxim i mira sembla una parida pero cada vegada els crios surten pitjor (wen ems q crios preadolescents i adolescents) q ho imiten tot i...

jo em considero adolescent i no ho imito tot :-( mal aniria pero wenu q no tinc el xip XD!
eis!! q jo no he dit q tu ho imitis tot...si més no la gen am poca cultura/cap, q no tenen personalitat i q es creuen super gays x imitar estes coses...
Canviant de tema i de debat!!

Per que les noies som capaces de dir que aquesta noia es wapa o no sense que ens tractin de lesbis i els nois es preguntar que et sembla aquest diuen jo que se no soc gay U.u . M'ho podeu explicar es que no li veig la logica
[qmparto] es x el xip!!

nse xiketa, aixo es com tot, hi ha tios q ho admeten sense cap problema i altres q vamos!! ni comentar q el jersei q porta li agrada pq es podrien pensar algo q n es... i dius, a veure x dir q akell dia el amic o q sigui esta be, n crec jo q desperti pasions si sempre tan agradat les ties....
es que es aixo em posa nerviosa quan et donen l'excusa aix jo que se no soc gay!!!!! i els nois del fil estan desapareguts i no poden opinar U.u
pues jo tmb abandono q anire a fer nones ;) jaja.

x mi q tots estan de festa....sort q tenen q n treballen!!
Jo a veure si m'animo i aquest finde surto ^^que tinc ganes XD!

bona nit lodis ^^
jo tinc festa de cumple divendres i disabte [fies] [amor] [sati] [oki] diumenge espero ser persona x el dinar familiar jejeje.

bona nit aya!! q descansis i somiis mol en.... tu ja sas U^^
Ueee ja he tornat de veure els monolegs. Ha estat bé, excepte la plugeta que ha caigut i per un gilipolles que l'han fet pujar a l'escenari i s'ha flipat.... inclus interrompia el paio quan ell ja no hi era...

Sobre el tema de les noies, que voleu que us digui.. en el meu cas no dic aquestes respostes tant 'defensives', mes aviat dic que no hi entenc X-D

Bona nit, que dema a les 8 aixecar-se toca :p
Cafetino escribió:Això es perquè no has vist els de danpena3 tirant merda com de costum [poraki]

Pero si ha estat genial , només dir que sortia el Hristo Stoichkov (si no s´escriu aixi ho sento xD) i ell també les anava tirant.

Jo m´he partit bastant. ^^
quina reunio d`espamers.

lodis escribió:pensa q aki es va kedar a mitja temporada de la 2ona...fins la tardo no pasaran nous capitols....aixi q acabaran la 2ona i suposo q tornaran a posar capitols repetits com vna fer cap alf inal posan 1 dels nous i 1 de la 1era tempr.

La FOX espanya va acabar la 2ª temporada abans de l'estiu, per aixo ja he acabat de veure-la.
Aya_cat escribió:Per que les noies som capaces de dir que aquesta noia es wapa o no sense que ens tractin de lesbis i els nois es preguntar que et sembla aquest diuen jo que se no soc gay U.u . M'ho podeu explicar es que no li veig la logica

Porque los hombres entre nosotros no nos miramos la estética, sólo si es buen pavo o no o si es más fuerte que yo. La verdad es que nos importa una mierda que Pepito sea más guapo, nos importa tan poco que comentarlo es absurdo.

PD: Este noche (la 6 seguida de fiesta), nos la hemos pasado con los colegas hablando de temas del más allá... y madre mía.
sgaesux escribió:
La FOX espanya va acabar la 2ª temporada abans de l'estiu, per aixo ja he acabat de veure-la.

Era genial perque a la FOX teniem dilluns Lost y dimarts House pero ara House ja s´ha acabat fa temps i l´ultim capitol de la 2ona temporada es.... xDDDD es brutal

Els queden 3 de lost per emetre fins que s´acabi la 2na temporada però no vaig aguantar i a partir del 19 els vaig veure de cop en angles.

Saps quan torna House? ( A la fox, que a cuatro van atrasadissims XD)

Lost es una merda, torna al septembre, faran 6 de la 3era y faran un paron de uns mesos o aixi [buuuaaaa]
sgaesux escribió:quina reunio d`espamers.

[angelito] si som uns angelets naltrus [666]

jo house via mula i en castella q aixi disfrutes mes jeje.

ales xikets avui us abandono que tinc molta feina a comrpar regals i dsps fiestaaaaaaaaa [qmparto]

dma ja us contare:)

vagi bé el dia!!
menuda taja ayer...y con fiebre que iba yo, como mola xD
Jo house ho veig per la fox

i com diu lodis som molt bones [angelito] .............. [666]

jo surto que per fi hi ha algu de la colla :p

edit: l'ordinador em va faltal

seeerj boig [mad]
Bona tarda.

Com es nota que avui els musulmans es passen el mati fent reverencies (aka resant), puc comptar els moros que han vingut amb els dits de les mans

seerj escribió:menuda taja ayer...y con fiebre que iba yo, como mola xD
Boig! X-D
Diuen que alcohol mes depen quin medicaments el pilotaso és més bestia

salut
mai ho dubtis xD.

xiste rasista:

que hace una negra aguantando dos bolsas de basura, una en cada mano?

una foto de familia

xDDD
seerj escribió:mai ho dubtis xD.

xiste rasista:

que hace una negra aguantando dos bolsas de basura, una en cada mano?

una foto de familia

xDDD

Va, i ara un que potser li agradara al seerj :p
Que fan 600 jueus ficats en un cotxe?

Emplenar el cendrer

xDDD

I si, esta fet a molt mala llet.

salut
Jajaja, anda que no lo he hecho yo lo de las fiebres. Ultimanete parezco un vampiro, solo vivo de noche, de día duermo, ahora mismo me voy a la playa, después a un bar concreto a ver el furbo, y despues otra vez taja.
Seguim amb els "chistes" :

Mama mama, en el cole me llaman tonto
Y a mi que?

A ti puta
me voy al ripollet rock, no x la musica q sera una mierda, si no x la taja y el ambientazo, os lo recomiendo a todos!
Yo iba a salir pero vista la humillación contra el sevilla mejor me quedo en casa, estoy muy violento XDDDDDD
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 5, 611