Catalans aixakeuvus xD (#24)

16, 7, 8, 9, 10, 11
eTc_84 escribió:T'has sentit identificat amb quelcom pel que veig [oki][oki][oki]

Si me he puesto en el papel de tu madre, y fliparia teniendo un hijo asi, tu como has sido educado? en fin a mi no me provocas, pero la gente xenofoga no me gusta, me gustaria verte a ti en una patera viniendo a españa porque no tienes donde comer.

tio eres un pringaete, que no ve mas alla de los colores de la estelada.
Ivaner escribió:Si me he puesto en el papel de tu madre, y fliparia teniendo un hijo asi, tu como has sido educado? en fin a mi no me provocas, pero la gente xenofoga no me gusta, me gustaria verte a ti en una patera viniendo a españa porque no tienes donde comer.

tio eres un pringaete, que no ve mas alla de los colores de la estelada.

Tens algun altre complexe apart dels evidents? Ma mare m'ha donat una educació suficientment bona com perquè jo pugui decidir basant-me en el que veig i sé sense seguir les seves opinions, o les d'algú altre.
Si a tu no et sembla bé, doncs és el teu problema, sembla que la teva mare no et va donar la suficient educació com per entendre que no tothom pensa com tu (sort), encara que et costi d'assimilar.
Ah, i tot això sense insultar, a veure si n'aprenem [plas]
Hey gent!! Jo tambe tic ala llista de l'avatar i la firma.[beer]

P.D. ale tothom a ficar les senyeres al balco el dia 11 eehh [toctoc]
bones gent, jo tmb faré lu de l'avatar i la firma, ara no ho posu pq tic al curru i nkara no se fer servir gaire be el mac d'aqui, kuan arribi a kasa ja posare l'avatar i la firma, areuuu
he tingut un lapsus o havia postejat l'aya? [looco]

enu, io men vaig cap al gimnas que ia toca comensar a suar na mica.. que portu masses dies fen el perro.. XD
Jo em posare l'avatar mes endavant k ara em fa pal treure el Link xDDD, apart sino no vec el meu ulitm post ja que ulitmament postejo poc.
Demoment deixo el de la firma, la semana que ve poso el de l'avatar.
eTc_84 escribió:Tens algun altre complexe apart dels evidents? Ma mare m'ha donat una educació suficientment bona com perquè jo pugui decidir basant-me en el que veig i sé sense seguir les seves opinions, o les d'algú altre.
Si a tu no et sembla bé, doncs és el teu problema, sembla que la teva mare no et va donar la suficient educació com per entendre que no tothom pensa com tu (sort), encara que et costi d'assimilar.
Ah, i tot això sense insultar, a veure si n'aprenem [plas]

mi madre me educo hasta donde pudo, y me enseño que todos somos personas, y esta claro que no todos pensamos igual, por suerte claro, complejos tengo pocos como pelos en la lengua, ninguno, luego yo ya decidi ir por el camino y aprender cosas, ahora sin insultos, date un paseo, por el sur de este planeta, viaja un poco, y madura, luego seguro que te sigues sintiendo orgulloso de ser europeo, e independista y antiespañolista, pero seguro que tus ideas cambian un poco, aun no me contestastes que tiene de malo africa? o los africanos? y que tienen peor que tu? yo soy mallorquin, y sere todo lo que quieras decirme, pero soy humilde y humano, a ti aun te falta un poco para darte cuenta de donde estas y menos ironia, las muertes de gente que se muere literalmente por llegar a un pais al que tu llamas tercermundista, no es ninguna broma.
Reflexiona un poco sobre lo que escribes y sobre lo que sientes, te harias un favor, y ojala no piense tanta gente como yo, pero ojala tu seas único pensando asi.
soc ciutadà del món, pero també català

Hola!
benvingut logan!!!

(acabo de sentarme, crec q x 2on cop al dia...diosss avui estic petadisima, dsps us conto q men vai a la duxa)
kurras escribió:he tingut un lapsus o havia postejat l'aya? [looco]

enu, io men vaig cap al gimnas que ia toca comensar a suar na mica.. que portu masses dies fen el perro.. XD

no has tingut cap lapsus pero es q ... pensava q em quedaria a dormir a casa una amiga i el final res

lodis ja han dit al llibre crec q ja ho saps XD!

va parte de castigs

edit : benvingut logan!!!
ia soc aquiii!

Benvingut Logann!
[uzi] avui he tingut un dia mogudet....

el meu grup es el conegut com kamikazes (am aixo ja esta tot dit)

el resum seria, 1 castigat ala mitja hora d estar alli (aket sem porta el gran premi, tmb s'ha kedat sense piscina i sense postres de dinar...)

dsps en tenim 2 q estaven sense piscina.

1 mes sense pisicna, tot i q n era del meu grup.

i 2 mes dps de dinar....

total..... 6!!! jajaja, avui he pillat avantatge x la tombola de castigats U^^ soc una crac si kan mi poso mi poso, a mes els dills es mes facil castigar, dma taran apagadets, o aixo espero i dsps el dijs es el 2on millor dia juntament am divendres x castigar. pero x sort dijous es el meu ultim dia!!!

cafetino, la sort de ser monitora, esq els enxufes a jugar a futbol i et kedes fen el sudoku prenen el solet jajaja.

pd: aya, lo del llibre ma fottu pq entro miro els pistes i jo merdaaaa q el tenia la cap!! po wenus ara x aket nou ;).
lodis cada dia bats un record ^^ ale pero mira q dilsi els pobres crius kamikazes [qmparto] pero son 6 i tenen merit ^^
me caguntott!! El Barça ia perd al descans.. Que coñ fotemm! cawento cawento

S'ha de remontar com sigui..
lo de kamikazes no ho he posat pas jo jajaja.
mira q ells solets su busken, pq a casa els malcrien, i dsps pos caro ens toca pagar-ho a naltrus... i a sobre encara es keixen si esq...

lo de avui mortal, pero altres grups tmb havien 3 o 4 de castigats jajaja.

pd: ja deia jo q sentia petards als veïns del costat.... [buuuaaaa] com aket partit tmb el perdem..serà penós.
a quin canal fan el partit ?
pero es trist no podem perdre el primer partit de la temporada [buuuaaaa]
dema se macaba lo weno, venen els meus viejos, pelotazo fino hoy xD.
[buuuaaaa] tia no me siguis gafe!! q remontarem!! [tomaaa] oi?? pq contra el sevilla tmb ho pensava...
no no si no vull ser gafe!!!! q es el barça si soc la ultima q vol q passi una desgracia [agggtt]
acabo de mirar el horari....dma em torna a tocar el mateix grup [poraki] ja voras ja com fliparan!!! U^^

pd: mes et val q n siguis gafe!!!.
lodis escribió:acabo de mirar el horari....dma em torna a tocar el mateix grup [poraki] ja voras ja com fliparan!!! U^^

pd: mes et val q n siguis gafe!!!.

va q dema tots sense piscinaaa ^^

p.d en tot cas si sera culpa seva no meva U.u
q va!!

el 1er a un raco sol, dpss es clamen i dsps va començan la llista de sense piscina...sort q en tinc 4 q son super majos...

i am sort a la hora de dinar dma es porten be, i no la lien masa q sino ja ens veus alli obligan-los a menjar es lo pitjor.
Wenu tu pensa q et queda poc per acabar i aixi els castigues amb més rabia [Ooooo] pero a l'hora alegria
2 - 3 xi!!! jajaja, al final ens em aplicat...q ja tocava!!!
alee veus com no soc gafe ^^

i ja tenim 3 puntets ^^ [plas]
xiii com el nàstic!! [amor]

mira el últim dia penso pasar de tot, que facin el q vulguin q ja e fet prou de estari 2 mesos aguantant lo inaguantable...

percer, dma em toca house ^^

i el dijs crec q tmb us abandonare q em canvio de tarifa i nse com anira la cosa... [buuuaaaa] q fare jo!! x la nit me aburrire....
que demà toca house alaaaaa i jo diemcres pel mati me'n vaig i no m'enterare de com ha anat [buuuaaaa] fins més tard q tu t'aniras a ibiza i amb deixaras amb ells i tindre de defensar l'spam :(
ets tu la q pira 1 semana!!! jaja no em peguis la bronca :(

jo desconecto 1 dia o 2 x la conexio i lo de ibiza fins el 9 q n marxi... i marxo al migdia aixi q la nit anterior tare aki ^^

lo de house...et fots i ja to contare po ara et fare un resum del ultim dia U^^ i tinc noticia bomba!! [+risas]
lodis escribió:ets tu la q pira 1 semana!!! jaja no em peguis la bronca :(

jo desconecto 1 dia o 2 x la conexio i lo de ibiza fins el 9 q n marxi... i marxo al migdia aixi q la nit anterior tare aki ^^

lo de house...et fots i ja to contare po ara et fare un resum del ultim dia U^^ i tinc noticia bomba!! [+risas]

si marxes el 9 si q ens veurem q jo tornu com a molt el 4 o aixis

explica house i la noticia vaaaa

aixx i seguur q no t'avorreixes
[sonrisa] sips un poket aburrida si q tic jaja.

pero wenus kan tornis ja et tindre molta info preparada >_<

pos el 4 em torbaras calmadeta jeje q ja hauré acabat la feina i tare descansada... [360º] i tmb hauré cobrat ^^
Pues ja osam dos q estem avorrides no fan res per la tv es dilluns i n o tinc son ecnara ( es d'hora) jooo nuse q fer
jo he mirat mirall trencat, ara me pasat a csi q x sort fan de las vegas (repetits po x x veure el warrick...mmm...)
i em sembla q dsps fan nse q... ara to miro, jo tampoc se q mirar, i tampoc tinc son, i aixo q dma treballo i ahir ja vas veure a kina hora vai plegar d'aki...
jo entre unes coses i altres vaig anar a dormir a les 4 U.u el q vicia el msn no pot ser :-( . Jo tambe haura de deixar l'habitació neta pero crec q els veins em matarien si hagues de pasar l'aspiradora ara i he de colocar llibres i una pila de coses i he de forrar la carpeta ara q recordo [mad] i he de fer lloc als llibres no m'agrada el setembreeee [triston]
Yo me dedico a jugar al guild wars con los pesados de mi clan.
jo al msn mi e kedat fins q s'ha fet de dia [666] soc un perill public, aixo si, kan no treballava, pq ara... po ja voras, si dijous tinc internet x la nit...d'aki n em moc...sobretot x el curs, q vaig de tardes... wenus este any nse ja vorem els horaris, po a mi el setembre m'encanta!! i aket any mes!! ^^
lodis escribió:jo al msn mi e kedat fins q s'ha fet de dia [666] soc un perill public, aixo si, kan no treballava, pq ara... po ja voras, si dijous tinc internet x la nit...d'aki n em moc...sobretot x el curs, q vaig de tardes... wenus este any nse ja vorem els horaris, po a mi el setembre m'encanta!! i aket any mes!! ^^

pos ami no m'agrada >.< soc com la canço wake me upo when september ends ( x cert m'encanta^^) i jo horaris tare les tardes fins les 23 U.u q tornen horaris de clase i segur q no em conectare molt o destranguis [mamaaaaa] s'acaba la bona vidaaaa
jo tb me quedat dies fins que sortia el sol >_<

septembre em fa molta por, més que res per examens pero bueno, el 12 haura passat tot i la meva condició com a persona haurà quedat decidida.

Gudjohnsen ^^
jo em kedare fins tard!! pero tmb d'estrangis x sort am el portatil al meu cuarto [666]

a mi tmb em m'agrada la canço, i el clip encara mes es diferen dels q havien rodat fins ara.
a mi el videoclip tambe m'encanta [sonrisa] es q el billie aixxx . per aixo vull un portatil XD!
em keden 3 dies de curro!!!! estic molt contenta >_<

cada vegada que hi penso em poso més feliç.

uff jo ara el portatil le de portar arreglar.

i tmb, abans no em molava setembre, pero ara am el viatge... esta milloran x moments.
Bona nit, avui, després del pal d'ahir no he suportat quedarme tancat a casa i he decidit sortir fins ara ^^
No en plan seerj, sino de tranquis X-D

lodis escribió:[uzi] avui he tingut un dia mogudet....

el meu grup es el conegut com kamikazes (am aixo ja esta tot dit)

el resum seria, 1 castigat ala mitja hora d estar alli (aket sem porta el gran premi, tmb s'ha kedat sense piscina i sense postres de dinar...)

dsps en tenim 2 q estaven sense piscina.

1 mes sense pisicna, tot i q n era del meu grup.

i 2 mes dps de dinar....

total..... 6!!! jajaja, avui he pillat avantatge x la tombola de castigats U^^ soc una crac si kan mi poso mi poso, a mes els dills es mes facil castigar, dma taran apagadets, o aixo espero i dsps el dijs es el 2on millor dia juntament am divendres x castigar. pero x sort dijous es el meu ultim dia!!!

cafetino, la sort de ser monitora, esq els enxufes a jugar a futbol i et kedes fen el sudoku prenen el solet jajaja.

Pobrets els nens.... segur que tot ho fas per guanyar la porra [sati]

Això dels sudokus fa temps que ho tinc superat, vaig escriure un programa que els resolia per mi :p

salut

PD: Dema últim dia de curro
tramposs amb lu be q van els sudokus

Jo i una altra els fem a classe es q literatura castellana donava per molt i més si estavem llegint el quijote >.< apuntavem el q deia la profe i llestus XD!
a mi em keden 3 i mira, q facin lo q vulguin, si la lien mol, pos castigats i punto jaja, q va la porra segur q la guanyo pq els q tmb castiguen mes, dma i pasat no vindran, tinc 2 dies de marge ^^ jeje. el ultim dia pasem mol.

cafetino, pos disfruta del ultim dia. percer...kin dia comences clases??
lodis escribió:pos disfruta del ultim dia. percer...kin dia comences clases??

Merxi ^^

Com tot pringat de la UdG em toca començar el 12 de setembre [uzi]
Ja m'agradaria saber qui és l'amargat que fa els calendaris cawento

Ara si que m'en vaig a dormir

Bona nit

PD: Vagi bé dema castigant X-D
aqui crec q tot deu comença el 12 de setembre >.<

bona nit!
beneit sigui el 12 de Setembre.. [lapota] [lapota]

io crec que ia no sabre ni escriure.. [qmparto]
jo començo el 7, n us keixeu tant!!! aixó si el 9 ja piro fins el 14 U^^ ja pensare am valtrus kan tiguix alli.

percer, dills q ve nova temporada de csi miami i del de NY o acaben de anunciar.

etino escribió:PD: Vagi bé dema castigant

no vegis... X-D a saco!!
que gafe que soc, estava miran Pearl Harbor al cable i sha penjat tot.. cawento

Crec que haure danar a dormir..
kurras escribió:Crec que haure danar a dormir..

jo tmb i vaig q sino dma....

q n havies vist pearl harbor abans??

nanit!!! fins dma!!
501 respuestas
16, 7, 8, 9, 10, 11