Catalans aixakeuvus xD (#25)

1, 2, 3, 4, 511
pos avisam quan fagin doctores que escultant musica no m'enpanu

i no et posis nerviosaaaa
Aya_cat escribió:pos avisam quan fagin doctores que escultant musica no m'enpanu

i no et posis nerviosaaaa

ja han començat xD

fa 5 minutets

Salutacions
rorugo_tgn escribió:
ja han començat xD

fa 5 minutets

Salutacions

asieees ara vaig a veureu ^^
Per favor! Els diumenges lu millor es 24! [tadoramo]

La millor serie despres de Nip/Tuck
ja fa un rato q va ^^

pd: uis, kan e postejat e vis les knt... jajaja. 24h em va molar la 1era temporada la 2ona...no masa.
kurras escribió:Per favor! Els diumenges lu millor es 24! [tadoramo]

La millor serie despres de Nip/Tuck

Nip/Tuck :P

Certament és la millor sèrie que han fet últimament.

Quan vaig anar a Madrid la passaven per Telemadrid cada nit... i tot i ser en castellà i que ja hagués vist els capitols la veia sempre.

A veure quan passen la nova temporada per TV3.

Salutacions!
Os comento que ha salido clerks 2.
rorugo_tgn escribió:A veure quan passen la nova temporada per TV3.
Si no recordo malament la nova temporada s'estrena el dia 5 a EEUU.. Mes o menys com la temporada anterior..

Am una mica de sort per Sant Jordi la tenim aqui..

En fi, bona nitt, fins dijouss!
morr escribió:Os comento que ha salido clerks 2.

Fa temps que vaig veure el trailer ^^

A veure si puc i la vaig a veure

salut
yo la espero desde hace ya su tiempo tb ^^U
fins dijous kurras!! disfruta de les parisines ;)
que tu passis be a pariss

no et cansis gaire de perseguirles ( voldrem detalls)
I demà estrenen Prision Break , vaig veure el 1er cap en angles i pffff te massa bona pinta .

No se perque m´espero si se que la acabaré veient en angles [tomaaa]
aya escribió: ( voldrem detalls)

aixo, aixo, voldrem detalls sucosos [pos eso] jajaja.
i x cert consell si et canses dels tius que venen els clauers de la torre eiffel en el louvre posa cara cabrejat i no et tocaran mes els nassus !!! a mi em va funcionar i si no intentals timar tu a ells [plas] (no soc tan cruel com semblu)
ets un angelet si tots o sabem [looco]
Buff, una spammer nova més, només falta que tornin la Debby i el noi del nick raro, que estan desapareguts (junts? XD) i montem una timba d'spam..

Frikis && Debian
la Debby no esta amb el noi del nick raru o conegut tambe per BoiG! ha estat amb mii aquests diess de festa !!!!ja li dire q es pasi a fer spam i com ja vaig preveure q pasaria es va canar de postejar pero vindra si hi ha kdda mu va prometre.

asies x dirme angelet >.<
Per cert soc de Sant boi del llobregat per si vols posar ho al la pàgina principal.

PD=No em funciona la tecla del guionet
spam!!! [rtfm] ale aixo es nou aquest emoti, si que me perdut coses....m'haig de posar al dia!!!

que tal tot nois?!?!

quan comenceu universitat?? quins nervis, podeu explicar com va ser el vostre primer dia?? els nervis i tal??
^RöKöKÿ^ escribió:spam!!! [rtfm] ale aixo es nou aquest emoti, si que me perdut coses....m'haig de posar al dia!!!

que tal tot nois?!?!

quan comenceu universitat?? quins nervis, podeu explicar com va ser el vostre primer dia?? els nervis i tal??
joooo
no puc encara no vai a la uni [tomaaa]
i ja t'explicu com me va tot pel msn ^^
no em recordis la uni q jo començo el 7...

el 1er dia va ser...impactan, poca gen a clase em esperava mes, els altres ens avisaven de com eren els profes, x acollonirnos po esq era la veritat, i sobretot vaig veure mol de friki, el 2on i 3er dia millor a partir del 4rt ja parlabem + o - normal entre nosaltres i dsps ja ve tot rodat, suposo q es pq es una carrera de leltres, hist del art, i hi ha poca gen. tu q estudiaras??
matemàtiques, començo el 12 U_U

bona nit demà si que em paso per aqui i torno a agafar la dinàmica com la dels temps aquells....jeje

bona nit!!!
bona nit!!!

uff les mates i jo mai ens vam portar bé, ja ens explikaras q tal el 1er dia....
a mi les mats tampoc sem donen gaire be x aixo les vai deixar a 4t eso si aprobades amb notable pero va costar
la de profes de repas que em van pagar a casa....i a sobre 1er de bat jo feia el social, dsps em vai pasar al humanístic...
lodis escribió:la de profes de repas que em van pagar a casa....i a sobre 1er de bat jo feia el social, dsps em vai pasar al humanístic...

jo tambe vai tenir profe de repas la vai tornar boja XD! fins al final q vax tenir d'anar a final de i alla mu vax treure
jajaja, jo anava a les recus de tot el curs, a les del curs anterior i de tot jajaja, era una crac a totes els recus d mates q feien alli tava jo i 3 amigues mes [toctoc] q orgullosa tic del meu 7 ^^ em va costar molta sang treure bona nota jeje.
jo tambe vaig treure un 7 a recuuu !!!!

i jo a les recus de mates nava amb la Debby navem les dos alla i el profe tot feliç ens deia una altra cop i nosaltres Xi U.u i li suplicavem q ens aproves i mira jo les vaig deixar i ella ara li encanten q empollona se nos ha vuelto U.u ( pero x calcular soc mes rapida jo q ella ^^)
jo lo q calculo rapid es en kuestio de pasta ^^ x aixo si q tic feta x els mates, ara de formules i tals... re d re, encara q trobo q lo imprt es en temes d pasta aixi q...ja vaig be.

bona nit gen! vaig a fer nones q dma me de barallar am els de secretaria de la meva uni...cabrons q son, ai! vull dir q bones persones...
Bona nit jo tambe piru q tic sobada i a veure si m'acabu el llibre q no m'han deixat llegir i dema si q si fare tr ordenare l'habitacio i fare netejaa ho prometo
En el juego de rol online al que juego, hablando con las pavas de marujeo sobre sus vidas [y la mía]

Flipad, la más chica de todas tiene 13 años, y me ha estado contando sus penas con sus novios, y comos sus amigas follaron a los 12.

PD: Yo me he perdido una generación.
morr escribió:En el juego de rol online al que juego, hablando con las pavas de marujeo sobre sus vidas [y la mía]

Flipad, la más chica de todas tiene 13 años, y me ha estado contando sus penas con sus novios, y comos sus amigas follaron a los 12.

PD: Yo me he perdido una generación.

El otro dia hablando con unas chicas un par de año mas pequeñas q yo nos contaron sus penas con los chicos y empezaron a soltar cosas de que y cuando lo habian hecho y tal y mis amigas y yo nos quedamos fritas [tomaaa] . Asi que no eres el unico que se ha perdido.

p.d: bona nit ara si
Bé... em presento. Em dic l'Oriol, soc de Barcelona i encara que porto ja un temps per EOL (segueixo sent un noob xD) i postejo poc m'he pasat per aqui a veure que tal estaba el fil. Veig que hi ha bon rotllo i encara que sigui mes jove que la majoria us aviso que em tindreu que aguantar perque em pasaré per aqui sobint.

PD: Sem oblidava... com he vist que hi ha alguna noia per aqui he agafat l'userbar de "Ciutadà català" i amb les meves grandioses (miraculoses diria jo xDDDD) nocions de Paint+GIMP he fet aixo:

Imagen

http://img62.imageshack.us/img62/6163/barracatnoiawe9.jpg

Espero que us sigui util noies.

Adéu.
Hola sóc nou i vull apuntar-me a la llista. Quin número tinc?
Bon diaa gent!!!!!!

Benvingut urimm!! i gracies per l'usebar ^^i tranquil per aixo de postejar poc aqui som aficionats a spamejar :-p XD!
Aya_cat escribió:Benvingut urimm!! i gracies per l'usebar ^^

De res X-D
urimm escribió:
De res X-D

No si de spamejar s'apren rapid^^
Gerim escribió:Hola sóc nou i vull apuntar-me a la llista. Quin número tinc?

412-Gerim (Can Fanga/Calçaces)
Buenos días desgraciados.

Follar, follar,follar, amb cadàvers congelats!
urimm escribió:Bé... em presento. Em dic l'Oriol, soc de Barcelona i encara que porto ja un temps per EOL (segueixo sent un noob xD) i postejo poc m'he pasat per aqui a veure que tal estaba el fil. Veig que hi ha bon rotllo i encara que sigui mes jove que la majoria us aviso que em tindreu que aguantar perque em pasaré per aqui sobint.

PD: Sem oblidava... com he vist que hi ha alguna noia per aqui he agafat l'userbar de "Ciutadà català" i amb les meves grandioses (miraculoses diria jo xDDDD) nocions de Paint+GIMP he fet aixo:

Imagen

http://img62.imageshack.us/img62/6163/barracatnoiawe9.jpg

Espero que us sigui util noies.

Adéu.

benvingut!! percer, jo en tema firmes....soc un xou tu poden dir kan vaig tenir a 4 persones treballan en lo de les lletres jajaja, si cdaa vegada q em deien algo la cagava mes, la tecnologia i jo n ens portem be.

spam?? e sentit aketa paraula??mmm...em sona ;)

pd: les bones persones de secretaria d la meva facultat m'han tingut 1h!!! una p**** hora alli, total x posarmi un sello i donarme la carpeta i l'agenda...jdrs si van kedar descansat, aixó si ells am aire acondicionat i nosaltres patin calor....

aya, ja tens 2 pistes mes jeje, no et pots keixar q son ben completes ^^
lodis escribió:
benvingut!! percer, jo en tema firmes....soc un xou tu poden dir kan vaig tenir a 4 persones treballan en lo de les lletres jajaja, si cdaa vegada q em deien algo la cagava mes, la tecnologia i jo n ens portem be.

spam?? e sentit aketa paraula??mmm...em sona ;)

pd: les bones persones de secretaria d la meva facultat m'han tingut 1h!!! una p**** hora alli, total x posarmi un sello i donarme la carpeta i l'agenda...jdrs si van kedar descansat, aixó si ells am aire acondicionat i nosaltres patin calor....

Ara es quan et donu més rabia ... jo he estat dormint fins les 11.30, fent el vagu ( wenu ara el TR q el tinc abandonat) i amb l'aire acondicionat i la musica a tota ostia ( el vei segueix amb les obres) ^^

p.d sem deu haver cancelat la subscripcio ara mirare si el trec U.u
mira llevat ales 8 x anar a buscar una recepta, total pq em diguin q n esta automatitzada i q sino em la dona el meu metge no em la poden donar (caro com estava de vacances...pos ales! a fotrem i a pagar)
dsps e tornat i e dormit fins els 10 i mitja me vestit i anat cap a secretaria....

per sort, els q farem obres aviat serem naltrus i n els veins, i jo kan torni de vacans mo trobare mig fet ^^ aixo espero jajaja.

i ara me estic "barallan" am la web de la meva uni pq em dongui be els horaris, pq man donat els del 2on kuatrimestre.... i com si diguesim q jo necesito els del 1er...en fin....espero acabar aviat x anar a la platja q fa molta calor.
Eis bona tarda :p

Aquest mati he anat a la uni, pero per culpa d'algunes 'putes' normes no podre demanar beca, a no ser que prosperi la instancia que presentare demà, però la cosa no pinta gaire bé... em queda el consol de que la MH que em descompta 120€ aproximadament

Apa, gaudiu de les vacances, que m'ha trucat aquest mati i ara a les 3 torno a currar xDD
En teoria curraré 2 setmanes més.

salut
Jo soc catala tb (de barna city :P).
A veure si m'integro al foro, xq l'unic missatge que he escrit (al de psp, xo que mes dona) no me l'han contestat :(.

Per cert algun enginyer/a químic? I algú de la ETSEIB? XD
SerGuMa escribió:Jo soc catala tb (de barna city :P).
A veure si m'integro al foro, xq l'unic missatge que he escrit (al de psp, xo que mes dona) no me l'han contestat :(.

Per cert algun enginyer/a químic? I algú de la ETSEIB? XD

benvingut!!

aket es un bon fil x integrarse ^^ jeje.

cafetino escribió:Apa, gaudiu de les vacances, que m'ha trucat aquest mati i ara a les 3 torno a currar xDD

pringat!! [qmparto] tmb pendras anime avui o q?? jejeje.
benvingut Serguma !!!!

jo el dijous anire a buscar els llibres la clavada q tindre U.u
no esperaba que contestessin tant rapid (sera que estic acostumat a un forum mes petit xD)

gracies per la rebuda i a veure si acabo quedant-me per aqui, encara que ja queden molt poques vacances :( (dimecres a la presentacio de la uni)
SerGuMa escribió:no esperaba que contestessin tant rapid (sera que estic acostumat a un forum mes petit xD)

gracies per la rebuda i a veure si acabo quedant-me per aqui, encara que ja queden molt poques vacances :( (dimecres a la presentacio de la uni)
benvingut!! tu tmb ets nou en l'ambit universitari?? gaire nervios? jo si! xD

avui he anat a recollir el meu "carnet de la facuuu" amb visa electron! ^^ :cool: :cool: :o

mwhahahahahah anime que es aixo?? quan de temps sense veuren! ains.....algus sap si naruto encara son capitlos de relleno???

ale dew
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511