eis q la peli es bona!!
*Rouse* escribió:No vegis l'interrogatori no???
Suposo que per això està el perfil pero weno...
Per començar, soc una noieta de 18 anyets i 11 mesos que no sap que fer amb la seva vida. A ratos estudio i a ratos treballo, sempre esperant a que em toqui la loteria i no hagi de fer res més a la meva vida. Però per a que això passi haure de començar a comprar numeros de loteria no??? smile_[flipa]
Bueno... això és tot... ara us toca a vosaltres explicar-me la vostra vida!
esq en akells momens jo tava aborrida i volia knt rapida, jaja, poca activitat ^^
dsps e pirat a la platja i res fins ara.
en tinc 21, fai història del art, curro als estiu i duran el curs fai promocions q paguen be i son pokes hores. si vas al caprabo de aki torre i vaig estar un cop i tot ^^ normalmen em kedo a tgna o com a mol a la mora.
tmb vaig donant tombs x la vida, a mi en q em toki lo suficient x viure bé sense preocupacions...ja m'està bé (sense hipotekes, canviar de coxe i ja ta) am aixó ja em conformaria.
la vida a la uni pasa mes hores la bar q a clase.
i com has pogut veure m'agrada mol xerrar jeje m'enrollo com les parsianes i no callo ni sota l'aigua po wenus... així soc jo
i res kan marxi els altres ja treuran els meus draps brut ^^ o aixo diuen...però saven q la venjança és un plat fred....
pd: aya, ja tic a casa, no cal q me informis de anatomia q dsps enxufo tele.