› Foros › Off-Topic › El rincón del eoliano
lodis escribió:i tant!! tot lo q sigui perseguir, i ser perseguit si val, sempre q ho explikis... ^^
lodis escribió:per suposat, a ki et penses q explikare els detalls?? ^^
jam diras sino a ki li expliko x criticar a gust del xip
gilipollas!
aturats!
sou tots uns desgraciats, am akestes 4 paraules son fragments de grans batalles,
[...aki no recordo q anava ] fardeu de coxe i moto i no sou més que una colla de toxos,
[...no recordo q anava] ara us diem aixó, pero q fariem sense vosaltres?? pq en el fons us estimem.
wenus la idea base la pilles no?? jaja
lodis escribió:i percer...el partit del barça...millor no fer mols de comentaris...cada vegada anem a pitjor...esperem q aixo sigui el principi i q la lliga estiguin més finets pq el altre dia....
eTc_84 escribió:Edit: Jo flipo amb la hipocresia i la presumpta escala de valors de la gent, es pot despotricar mil vegades contra algunes coses i a la que dius algo racista, te'n vas al carrer... és molt penós. I té collons que en aquest cas defensi a en Johny27, però l'han esborrat per un comentari racista... quina merda de societat hipòcrita, on ningú és racista
lodis escribió:mira la questió no és si ets o no racista,sinò a ki has molestat; pq crec q tothom en major o menor mesura ho som, jo ho reconec, amb els moros no puc, es algo superiro a mi, els moros i els pakistanis...no els trago aixi de clar, i ja se q els moros van fer mol x nosaltres pero...entre lo de la religio es la seva base i viuen del fanatisme i del maxisme, pero això ja son altres coses.
l'han esborrat, pq algu s'ha keixat, podia tenir més o menys raó (aixó nse q nse en kin fil estava) pero sempre pots dir lo q vulguis mentre coneguis a la gen...entens? és un món d'hipocresia ocm tu dius, i del aket es fill de... amic de... parent de... casat amb... i tot funciona aixi.
xDDDDDDeTc_84 escribió:Simplement s'ha ficat amb els gitanos amb una frase un poc desafortunada...
Pero vaja, que és com qui crema un contenidor, atropella una persona i el condemnen per haver tirat una pedra... en fi
seerj escribió:etecetera, no has pensado que ha podido ser la gota que ha colmado el vaso y no el chorro que ha reventado el vaso?
johnny tenia ciertos pensamientos propios, que ya es bastante respetable hoy dia, lo malo es que muchos no eran correctos, al menos bajo mi punto de vista.
Aya_cat escribió:Bon diaa!!!
jo penso com tu tots tenim algu de racista més o menys. A mi amb els pakistanis no ( tinc un badulake sota de casa i son la mar de simpatics i els i em demanen que li fagi classe de català al criu q tenen i amb la meva avia s'han portat molt be ( eso si hi ha de tot) Pero amb els morus me puede els hi tinc certa desconfiança q jo els respectu i tot pero distancia.
I q es un mon d'hipocresia si bastant i si no vas per enxufe o algu ja pots dir adeu
Elbe escribió:
LoL!!! No es pot ser racista a mitges... tu ets una racista del tot(i no la única pel que veig ), i com tu no mostres cap respecte cap a la gent no tinc perque respectarte, aixi que m'animaré a explicarte que em sento ofés per gent com tu tant o més que per els feixistes espanyols, ja que al cap i a la fi tu no deixes de ser un feixista que a mes a mes considera que pertany a la meva mateixa nació. De debó no vui generalitzar i dir que tots els catalanistes d'EOL sigueu així (seria realment lamentable) no obstant no és la primera vegada que llegeixo coses de l'estil escrites per gent d'aquest colectiu que anomeneu Catalans d'EOL o quelcom per l'estil. Em sento ridiculitzat com a català per les vostres demostracions reiterades de catalanisme pur i el vostre intent en ser els mes revolucionaris i radicals posant estelades i histories a les firmes quan en realitat sou tant conservadors com Fraga o Qualsevol ex dirigent franquista. A per cert, tots tenim prejudicis però em sembla de retrasats pensar que tots som racistes en part, et puc assegurar que jo no, i no se quina es la procedencia dels teus avantpassats pero me mare per exemple era extremenya i no em sorprendria que molts dels vostres fossin tambeé inmigrants, però en cas de no ser-ho estic segur que haguessiu estat perfectes exemplars dels típics catalans que pretenien anular la integració dels "xarnegos" i que d0'haverse sortit amb la seva haguessin aconseguit que gentt com jo ara no siguessim catalans.
Bé tansols repetyir un cop mes que trobo les vostres idees ridicules i vergonyoses.
Salut
Soziedad Alkoholika escribió:mi unika patria es el mundo, a la mierda las fronteras ^^
eTc_84 escribió:Per cert, tu també vés en compte, que molts et tenen ganes
mmm jo tinc amics "xarnegus", tinc mitja familia gallega, la familia de ma cunyada tambe ho és, el meus avis son valencià, andalusa, murcià i catalana i si una cosa saben ells es d'integració aixo ja tu puc dir pero els meus avis son els primers q es declaren catalans i et dic xq no soc racista tinc amics q son inmigrants i digues el q vulguis xo no diguis q les meves idees son ridicules quan no sas res de mi ^^Elbe escribió:
LoL!!! No es pot ser racista a mitges... tu ets una racista del tot(i no la única pel que veig ), i com tu no mostres cap respecte cap a la gent no tinc perque respectarte, aixi que m'animaré a explicarte que em sento ofés per gent com tu tant o més que per els feixistes espanyols, ja que al cap i a la fi tu no deixes de ser un feixista que a mes a mes considera que pertany a la meva mateixa nació. De debó no vui generalitzar i dir que tots els catalanistes d'EOL sigueu així (seria realment lamentable) no obstant no és la primera vegada que llegeixo coses de l'estil escrites per gent d'aquest colectiu que anomeneu Catalans d'EOL o quelcom per l'estil. Em sento ridiculitzat com a català per les vostres demostracions reiterades de catalanisme pur i el vostre intent en ser els mes revolucionaris i radicals posant estelades i histories a les firmes quan en realitat sou tant conservadors com Fraga o Qualsevol ex dirigent franquista. A per cert, tots tenim prejudicis però em sembla de retrasats pensar que tots som racistes en part, et puc assegurar que jo no, i no se quina es la procedencia dels teus avantpassats pero me mare per exemple era extremenya i no em sorprendria que molts dels vostres fossin tambeé inmigrants, però en cas de no ser-ho estic segur que haguessiu estat perfectes exemplars dels típics catalans que pretenien anular la integració dels "xarnegos" i que d0'haverse sortit amb la seva haguessin aconseguit que gentt com jo ara no siguessim catalans.
Bé tansols repetyir un cop mes que trobo les vostres idees ridicules i vergonyoses.
Salut
Aya_cat escribió:mmm jo tinc amics "xarnegus", tinc mitja familia gallega, la familia de ma cunyada tambe ho és, el meus avis son valencià, andalusa, murcià i catalana i si una cosa saben ells es d'integració aixo ja tu puc dir pero els meus avis son els primers q es declaren catalans i et dic xq no soc racista tinc amics q son inmigrants i digues el q vulguis xo no diguis q les meves idees son ridicules quan no sas res de mi ^^
GrautxO escribió:
weno, xro =ment no tothom ha de ser racista... yo almenus no m'hi kunsideru...
Aya_cat escribió:
i jo tampoc m'hi consideru, numes q amb un cert col·lectiu he tingut problmes i vaig més en comte i demanu distancia. si aixo es seru pos ara me enteru.
edit : alee dew q ja arribu tard com de costum U.u
morr escribió:Mira quién fue a hablar.
eTc_84 escribió:PD: Vaig a instalar Deb.. dic Gentoo al portàtil , ho dic pel talibà Cafè amb llet i per l'enfermer ubuntero desaparegut
quelcom escribió:[PARENTESIS]
Ieeee,
bona tarde catalans/es!
[/PARENTESIS]
aka_psp escribió:aki otro de cataluña xD pero prefiero hablar en castellano...i si no us agrada ho sento molt, però jo soc així xDD
quan tornis obrem i parlem q tic
aka_psp escribió:aki otro de cataluña xD pero prefiero hablar en castellano...i si no us agrada ho sento molt, però jo soc així xDD
Aya_cat escribió:Pues alee va soc racista contents!!!!!! un altre cop m'estare calladeta
lodis :quan tornis obrem i parlem q tic
no et podre obrir que tornare i anire a dormir q dma tinc clase x el mati, dma a la tarda parlem
kurras escribió:
Per tot lu atre lu tipic.. vaig vere la Torre Eiffel, Notre Dame, L'Arc del Triomf, la Gioconda, el Senna.. en fi mol maqu tott
jaja no hi vaig na al camp.. i mira que vaig vere forses senyals per nari..NGC escribió:Ja et vas peregrinar a sant denis??
kurras escribió:Nose si queda gaire lluny del centre..
Elbe escribió:Lodis, no m'ofens, pero jo considero que principis en tinc(si mes no els que la meva educació dogmatitzada per la sociietat m'ha permés valorar i assimilar) i respecte a quwe només miro una part del t ema jo diria que l'important és haber declarat que odies als "moros" perqué tu has tinguts problemes amb ells, ja que a ells igual que a tu si et tractessin de cualsevol manera denigrant, no els hi deu agradar que això sigui fruit de la seva pertinencia a un colectiu étnic determinat, ja qu ells sent persones tan vàlides com tu no han decidit néixer en un determinat pais que per casualitat es troba en el tercer món, és a dir que segurament si poguessin ells també estarien tranquilament a casa comodament asseguts escrivint en el seu ordinador, deixant de banda la realitat de que realment hi ha gent que passa gana i te preocupacion trascendentals allunyats del món virtual en el que discutim amablement. Segurament jo si hagues vingut en patera desde un pais nord africà i estigués vivint de les rampoines duna societat opulenta i malbaratadora per tenir diificultats per pagar un pis de 50 metres cuadrats compartit amb 10 companys que es troben en tan bona situació com jo, avui hagués aprofitat ekl temps lliure per abocar la meva incultura a la realització esmerçada dáctivitats delictives que em poden aportar un sobresou. En definitiva la mateixa història que passa i presumiblement passarà amb la gent pobre integrada a cops de martell en una societat sustancialment diferent a la realitat que els toca viure dia a dia (per exemple es el que passava amb els joves que als anys 70 vivien a les barraques de montjuic i que provenien principalment de les zones menys desenvolupades del sud-oest ibéric... no se jo ho crec així.
Saludos
no esperavem menys de tu jaja i sobre els meus draps bruts... ja vorem com es porta la gen, epro dubto q et puguin dir alguna cosa, jaja, aixó ocm les exclusives, pagues i potser et diuen algoEn fi, per Paris genial, es la caña! He enriquit la meva cultura... feminina..
jeje enu mhi he apuntat avui, fins el 12 encara es pot.. de jurat suposu que tambe.lodis escribió:estas apuntat a mister eol??? uuooo jajaja, posss mi apuntaria, pero ha pasat el plas de inscripció, em sembla
mmm de quin tipus de suborn estariem parlan?lodis escribió:(ja sas q tindries el meu vot) jeje. am un bon suborn..... jaja.
lodis escribió:ja se que ells venen d'un país tercemundista, que han vingut la gran majoria am pateres i q precisamen les coses fàcils no els i posem
Elbe escribió:P.D. Morr una gran canción la de tu firma, aupa decibelios!
lodis escribió:ja he començat les classes!!! estic super feliç!! jeje, ja en tenia ganes, a part q el profe q ens toca dma x el mati ja ens ha dit que no vindra...aixo si q és ser un bon profe!! smile_[plas] i ara estic a l'aula d'ordinadors, q ens me kedat a dinar aki a la uni, i x la tarda 2h més i cap a casa!!