Catalans aixakeuvus xD (#25)

lodis escribió:i tant!! tot lo q sigui perseguir, i ser perseguit si val, sempre q ho explikis... ^^

ja tu vai explicar a tu si val no?^^
per suposat, a ki et penses q explikare els detalls?? ^^

[babas] jam diras sino a ki li expliko x criticar a gust del xip ;)
lodis escribió:per suposat, a ki et penses q explikare els detalls?? ^^

[babas] jam diras sino a ki li expliko x criticar a gust del xip ;)

Aixxx es veritat.

I el xip tots el tenen ^^
x això q es = q siguin guiris o no... el porten de sèrie...
si si llastima q alguns siguin tan monus >.< q el xip l'hagim de deixar de banda
[toctoc] aki l'has clavat, si kan posen akells ullets i la careta de corderet degollat...com pots pasar d'ells?? si esq...

ara m'has recordat una dedicatoria que fa tems li vam escriure a un, no la recordo tot que es mol llarga, dsp te la buscare pero feia algo aixi:

gilipollas!
aturats!
sou tots uns desgraciats, am akestes 4 paraules son fragments de grans batalles,
[...aki no recordo q anava ] fardeu de coxe i moto i no sou més que una colla de toxos,
[...no recordo q anava] ara us diem aixó, pero q fariem sense vosaltres?? pq en el fons us estimem.

wenus la idea base la pilles no?? jaja
la idea base es q per molt xip q tinguin son monus ^^ i no podriem viure sense ells U.u.
Bona nit!!!!!
[qmparto] el xip es x tota la vida, ara i sempre.

marxo a fer nones. bona nit!!

i percer...el partit del barça...millor no fer mols de comentaris...cada vegada anem a pitjor...esperem q aixo sigui el principi i q la lliga estiguin més finets pq el altre dia....
lodis escribió:i percer...el partit del barça...millor no fer mols de comentaris...cada vegada anem a pitjor...esperem q aixo sigui el principi i q la lliga estiguin més finets pq el altre dia....

Millor no fer gaires comentaris.. tu ho has dit.. [tomaaa][tomaaa].. més que res perquè han jugat els del filial i algun suplent..

Edit: Jo flipo amb la hipocresia i la presumpta escala de valors de la gent, es pot despotricar mil vegades contra algunes coses i a la que dius algo racista, te'n vas al carrer... és molt penós. I té collons que en aquest cas defensi a en Johny27, però l'han esborrat per un comentari racista... quina merda de societat hipòcrita, on ningú és racista [maszz]
eTc_84 escribió:Edit: Jo flipo amb la hipocresia i la presumpta escala de valors de la gent, es pot despotricar mil vegades contra algunes coses i a la que dius algo racista, te'n vas al carrer... és molt penós. I té collons que en aquest cas defensi a en Johny27, però l'han esborrat per un comentari racista... quina merda de societat hipòcrita, on ningú és racista

mira la questió no és si ets o no racista,sinò a ki has molestat; pq crec q tothom en major o menor mesura ho som, jo ho reconec, amb els moros no puc, es algo superiro a mi, els moros i els pakistanis...no els trago aixi de clar, i ja se q els moros van fer mol x nosaltres pero...entre lo de la religio es la seva base i viuen del fanatisme i del maxisme, pero això ja son altres coses.

l'han esborrat, pq algu s'ha keixat, podia tenir més o menys raó (aixó nse q nse en kin fil estava) pero sempre pots dir lo q vulguis mentre coneguis a la gen...entens? és un món d'hipocresia ocm tu dius, i del aket es fill de... amic de... parent de... casat amb... i tot funciona aixi.
Bon diaa!!!

jo penso com tu tots tenim algu de racista més o menys. A mi amb els pakistanis no ( tinc un badulake sota de casa i son la mar de simpatics i els i em demanen que li fagi classe de català al criu q tenen i amb la meva avia s'han portat molt be ( eso si hi ha de tot) Pero amb els morus me puede els hi tinc certa desconfiança q jo els respectu i tot pero distancia.

I q es un mon d'hipocresia si bastant i si no vas per enxufe o algu ja pots dir adeu :(
lodis escribió:mira la questió no és si ets o no racista,sinò a ki has molestat; pq crec q tothom en major o menor mesura ho som, jo ho reconec, amb els moros no puc, es algo superiro a mi, els moros i els pakistanis...no els trago aixi de clar, i ja se q els moros van fer mol x nosaltres pero...entre lo de la religio es la seva base i viuen del fanatisme i del maxisme, pero això ja son altres coses.

l'han esborrat, pq algu s'ha keixat, podia tenir més o menys raó (aixó nse q nse en kin fil estava) pero sempre pots dir lo q vulguis mentre coneguis a la gen...entens? és un món d'hipocresia ocm tu dius, i del aket es fill de... amic de... parent de... casat amb... i tot funciona aixi.

Simplement s'ha ficat amb els gitanos amb una frase un poc desafortunada...
Pero vaja, que és com qui crema un contenidor, atropella una persona i el condemnen per haver tirat una pedra... en fi [toctoc]
eTc_84 escribió:Simplement s'ha ficat amb els gitanos amb una frase un poc desafortunada...
Pero vaja, que és com qui crema un contenidor, atropella una persona i el condemnen per haver tirat una pedra... en fi [toctoc]
xDDDDDD

Link?
Jonhy ha diffidatti.

Jonhy Uno di Noi!
etecetera, no has pensado que ha podido ser la gota que ha colmado el vaso y no el chorro que ha reventado el vaso? [alien]

johnny tenia ciertos pensamientos propios, que ya es bastante respetable hoy dia, lo malo es que muchos no eran correctos, al menos bajo mi punto de vista.
seerj escribió:etecetera, no has pensado que ha podido ser la gota que ha colmado el vaso y no el chorro que ha reventado el vaso? [alien]

johnny tenia ciertos pensamientos propios, que ya es bastante respetable hoy dia, lo malo es que muchos no eran correctos, al menos bajo mi punto de vista.

És bastant probable, ho reconec, però és curiós que sempre 'la gota que colma el vaso' sigui relacionat amb el racisme o el machisme :-|:-|

Per cert, tu també vés en compte, que molts et tenen ganes [rtfm]
no pasa re, no crec que duri massa, ja m'ho han comunicat les altes esferes xD
Aya_cat escribió:Bon diaa!!!

jo penso com tu tots tenim algu de racista més o menys. A mi amb els pakistanis no ( tinc un badulake sota de casa i son la mar de simpatics i els i em demanen que li fagi classe de català al criu q tenen i amb la meva avia s'han portat molt be ( eso si hi ha de tot) Pero amb els morus me puede els hi tinc certa desconfiança q jo els respectu i tot pero distancia.

I q es un mon d'hipocresia si bastant i si no vas per enxufe o algu ja pots dir adeu :(

LoL!!! No es pot ser racista a mitges... tu ets una racista del tot(i no la única pel que veig ), i com tu no mostres cap respecte cap a la gent no tinc perque respectarte, aixi que m'animaré a explicarte que em sento ofés per gent com tu tant o més que per els feixistes espanyols, ja que al cap i a la fi tu no deixes de ser un feixista que a mes a mes considera que pertany a la meva mateixa nació. De debó no vui generalitzar i dir que tots els catalanistes d'EOL sigueu així (seria realment lamentable) no obstant no és la primera vegada que llegeixo coses de l'estil escrites per gent d'aquest colectiu que anomeneu Catalans d'EOL o quelcom per l'estil. Em sento ridiculitzat com a català per les vostres demostracions reiterades de catalanisme pur i el vostre intent en ser els mes revolucionaris i radicals posant estelades i histories a les firmes quan en realitat sou tant conservadors com Fraga o Qualsevol ex dirigent franquista. A per cert, tots tenim prejudicis però em sembla de retrasats pensar que tots som racistes en part, et puc assegurar que jo no, i no se quina es la procedencia dels teus avantpassats pero me mare per exemple era extremenya i no em sorprendria que molts dels vostres fossin tambeé inmigrants, però en cas de no ser-ho estic segur que haguessiu estat perfectes exemplars dels típics catalans que pretenien anular la integració dels "xarnegos" i que d0'haverse sortit amb la seva haguessin aconseguit que gentt com jo ara no siguessim catalans.

Bé tansols repetyir un cop mes que trobo les vostres idees ridicules i vergonyoses.

Salut
Elbe escribió:
LoL!!! No es pot ser racista a mitges... tu ets una racista del tot(i no la única pel que veig ), i com tu no mostres cap respecte cap a la gent no tinc perque respectarte, aixi que m'animaré a explicarte que em sento ofés per gent com tu tant o més que per els feixistes espanyols, ja que al cap i a la fi tu no deixes de ser un feixista que a mes a mes considera que pertany a la meva mateixa nació. De debó no vui generalitzar i dir que tots els catalanistes d'EOL sigueu així (seria realment lamentable) no obstant no és la primera vegada que llegeixo coses de l'estil escrites per gent d'aquest colectiu que anomeneu Catalans d'EOL o quelcom per l'estil. Em sento ridiculitzat com a català per les vostres demostracions reiterades de catalanisme pur i el vostre intent en ser els mes revolucionaris i radicals posant estelades i histories a les firmes quan en realitat sou tant conservadors com Fraga o Qualsevol ex dirigent franquista. A per cert, tots tenim prejudicis però em sembla de retrasats pensar que tots som racistes en part, et puc assegurar que jo no, i no se quina es la procedencia dels teus avantpassats pero me mare per exemple era extremenya i no em sorprendria que molts dels vostres fossin tambeé inmigrants, però en cas de no ser-ho estic segur que haguessiu estat perfectes exemplars dels típics catalans que pretenien anular la integració dels "xarnegos" i que d0'haverse sortit amb la seva haguessin aconseguit que gentt com jo ara no siguessim catalans.

Bé tansols repetyir un cop mes que trobo les vostres idees ridicules i vergonyoses.

Salut

totalment d'acord ^^

Soziedad Alkoholika escribió:mi unika patria es el mundo, a la mierda las fronteras ^^
eTc_84 escribió:Per cert, tu també vés en compte, que molts et tenen ganes [rtfm]

Mira quién fue a hablar.
Elbe escribió:

Salut
mmm jo tinc amics "xarnegus", tinc mitja familia gallega, la familia de ma cunyada tambe ho és, el meus avis son valencià, andalusa, murcià i catalana i si una cosa saben ells es d'integració aixo ja tu puc dir pero els meus avis son els primers q es declaren catalans i et dic xq no soc racista tinc amics q son inmigrants i digues el q vulguis xo no diguis q les meves idees son ridicules quan no sas res de mi ^^
Aya_cat escribió:mmm jo tinc amics "xarnegus", tinc mitja familia gallega, la familia de ma cunyada tambe ho és, el meus avis son valencià, andalusa, murcià i catalana i si una cosa saben ells es d'integració aixo ja tu puc dir pero els meus avis son els primers q es declaren catalans i et dic xq no soc racista tinc amics q son inmigrants i digues el q vulguis xo no diguis q les meves idees son ridicules quan no sas res de mi ^^

weno, xro =ment no tothom ha de ser racista... yo almenus no m'hi kunsideru...
GrautxO escribió:
weno, xro =ment no tothom ha de ser racista... yo almenus no m'hi kunsideru...

i jo tampoc m'hi consideru, numes q amb un cert col·lectiu he tingut problmes i vaig més en comte i demanu distancia. si aixo es seru pos ara me enteru.

edit : alee dew q ja arribu tard com de costum U.u
jo no crec q tothom tingui un part de racisme, jo no ho soc gens, considero q cada u te la seva religio i la seva cultura i q tothom a de ser educat am l'altre i tindres respecte.
Jo no soc racista, i considerho que tu si que ho ets, i perdona si potser m´he propassat en algun sentit però crec que una actitud racista per molt que es trobi focalitzadea envers els musulmans et fa ser racista... i per a mi qualsevol actitud xenófoba o racista es ridícula y agressiva cap a la meva ideologia. Espero no haver ofés a ningú però ultimament estic observant molts posts racistes i es un tema que m'aviolenta, i a més a més haig de confessar que les actituds nacionalistes solen despertar en mi una profunda apatia. Perdoneu.

Salut
Aya_cat escribió:
i jo tampoc m'hi consideru, numes q amb un cert col·lectiu he tingut problmes i vaig més en comte i demanu distancia. si aixo es seru pos ara me enteru.

edit : alee dew q ja arribu tard com de costum U.u

diguis el ke diguis segueixen sen prejudicis....
Mira, jo he tingut problemes amb musulmans, amb espanyols, amb gitanos, amb catalans... no se... si hagués de jutjar a cada colectiu per les accions d'uns quants dels seus integrants... estariem arreglats... no sortiria de casa meva. Vols dir aleshores que per exemple perque hi hagin catalans que maltracten a les seves dones tots els catalans som uns maltractador?? o que t'agrada que ens considerin uns garrepes perque alguns catalans ho siguiin? no se... el racisme del que tu aprles sorgeix de la generalització, la generalització parteix de la experiéncia limitada dúns pocs individus que s'eleva erróniamenent a la categoria de coneixement i per tant és un fals coneixement que es el mateix que una mentida, i tu utilitzas per tant una mentida per afrontar les teves relacions cap a tot un colectiu. Per tant estas fent el mateix que quan un home (o dona, que de tot hi ha) assegura que les dones condueixen pitjor que els homes... veus el paralel.lisme ?

Saludos
morr escribió:Mira quién fue a hablar.

Ja no [poraki], ha passat temps sense montar gaire merder i ja no estic 'amenaçat', i menys com el seerj, que encara que tingui raó sovint, té la boca massa grossa XDXDXD

Sobre lo demés,
Imagen
LOL

PD: Vaig a instalar Deb.. dic Gentoo al portàtil [poraki], ho dic pel talibà Cafè amb llet i per l'enfermer ubuntero desaparegut [bye]
[PARENTESIS]
Ieeee,

bona tarde catalans/es!
[/PARENTESIS]

Salut!
aki otro de cataluña xD pero prefiero hablar en castellano...i si no us agrada ho sento molt, però jo soc així xDD
La veritat es que, que li farem, si'm foten fore que vols que li faci, EOl no es res més que un forum on foto el que pnsu i llegeixo cada vegada menys posts interesants, llevat d'aixo no'm sembla re més trascendental com a molts els hi pot semblar, el que em sabria greu es que em fotessin fora simplement per crispar alguna vegada l'ambient dient clarament el que pensu i que altra gent que simplement está, parlant en plata, de torracullons perseguint gent o pensaments no els hi futessin un bon havà pel cul...

no tinc res més a dir del tema, simplement, per si de cas, una abraçada no-gay a tothom d'aqui [beer]
Bona nit, estic fet una merda i això que m'he passat 13 hores currant assegut X-D

Per sort demà tornen a ser 13

eTc_84 escribió:PD: Vaig a instalar Deb.. dic Gentoo al portàtil [poraki], ho dic pel talibà Cafè amb llet i per l'enfermer ubuntero desaparegut [bye]

Tothom sap que ets un membre de la secta Debianita [sati]

quelcom escribió:[PARENTESIS]
Ieeee,

bona tarde catalans/es!
[/PARENTESIS]

Iepa, que tal per Finlandia? :p

aka_psp escribió:aki otro de cataluña xD pero prefiero hablar en castellano...i si no us agrada ho sento molt, però jo soc així xDD

Benvingut, tu mateix, parla com vulguis, ja sigui totalment en catala, totalment en castella o en plan seerj que quan va taja fa la barreja xDD

salut
Pues alee va soc racista contents!!!!!! un altre cop m'estare calladeta

lodis :

quan tornis obrem i parlem q tic ratataaaa [+furioso]
aka_psp escribió:aki otro de cataluña xD pero prefiero hablar en castellano...i si no us agrada ho sento molt, però jo soc així xDD

Bienvenido a mi mundo.
Aya_cat escribió:Pues alee va soc racista contents!!!!!! un altre cop m'estare calladeta

lodis :

quan tornis obrem i parlem q tic ratataaaa [+furioso]

no et podre obrir que tornare i anire a dormir q dma tinc clase x el mati, dma a la tarda parlem

sobre tot lo altre que he llegit, sento knt rapid po esq n estic a casa meva i ara he de marxar.

jo ho dic clarament, no soc racista pq toloreo a tothom, pero si q tinc MOLTA mania als moros, i x alguns aixo vol dir ser racista totalmen, x mi es sero a mitges, n+ de moros, esq n els trago, n puc am ells, els motius esq cada putada q e rebut patapam! moro al darrere aixi q ho sento, poder si q generalitzo i ja se q no tots son =, aixó pasa a tot arreu i a totes els cultures, pero q man portat problemes, a mi i altre gen q conec...

part de la meva familia és de galicia, d'andalusia i de alemanya, alguns han hagut de emigrar a les amerikes x culpa dels faxes (eren republicans, i x mes cosas, part de ajuntaments) i alli les han pasat de tots colors pq no eren ben considerats x la idea general q es tenia, pero com a persona individual, ala zoan on vivia si q sels respectava, dons aixo pasa tmb aki, et pot caura malament una persona, o un col·lectiu, pero kan sel's coneix pots canviar d'opinió, de moment, la meva, fisn q n trobi un moro q me la faci canviar continuare pensan mal.

mira he conegut un mun de gent de moltes maneres i l oq si q et puc dir Elbe, esq aki el q te pocs principis ets tu, pq t'has kedat am una part de la hist i atakes x on vols, llegeix bé i ptse ho entendras millor, i q tu no hagis tingut cap problema dons perfecte, pero no et dóna dret a dir-nos q som unes racistes n+ pq diguem q em tingut problemes am moros( igual q ne tingut am catalans, castellans, gitanos i altres) i q es x aket motiu q i volem mantenir unes distancies, es pot tolerar altres religiosn i cultures, pero si veus q am akestes i tens problemes, dons jo intento eskivar els problemes.

dma intentare explikarme millor q ara no tinc tems, i sento si sona mol borde o algo, q n es la meva intenció ofendre a ningú.
Lodis, no m'ofens, pero jo considero que principis en tinc(si mes no els que la meva educació dogmatitzada per la sociietat m'ha permés valorar i assimilar) i respecte a quwe només miro una part del t ema jo diria que l'important és haber declarat que odies als "moros" perqué tu has tinguts problemes amb ells, ja que a ells igual que a tu si et tractessin de cualsevol manera denigrant, no els hi deu agradar que això sigui fruit de la seva pertinencia a un colectiu étnic determinat, ja qu ells sent persones tan vàlides com tu no han decidit néixer en un determinat pais que per casualitat es troba en el tercer món, és a dir que segurament si poguessin ells també estarien tranquilament a casa comodament asseguts escrivint en el seu ordinador, deixant de banda la realitat de que realment hi ha gent que passa gana i te preocupacion trascendentals allunyats del món virtual en el que discutim amablement. Segurament jo si hagues vingut en patera desde un pais nord africà i estigués vivint de les rampoines duna societat opulenta i malbaratadora per tenir diificultats per pagar un pis de 50 metres cuadrats compartit amb 10 companys que es troben en tan bona situació com jo, avui hagués aprofitat ekl temps lliure per abocar la meva incultura a la realització esmerçada dáctivitats delictives que em poden aportar un sobresou. En definitiva la mateixa història que passa i presumiblement passarà amb la gent pobre integrada a cops de martell en una societat sustancialment diferent a la realitat que els toca viure dia a dia (per exemple es el que passava amb els joves que als anys 70 vivien a les barraques de montjuic i que provenien principalment de les zones menys desenvolupades del sud-oest ibéric... no se jo ho crec així.

Saludos
Bon dia gent!! ia soc aquii!

ia mhe hagut de llegir casi 20 pagines mes despam vostree [tomaaa]
Mha interessat axo que la tamulun ens explicara els draps bruts de la lodis quan vagi a Ibiza.. [jaja]

En fi, per Paris genial, es la caña! He enriquit la meva cultura... feminina.. XD
Que maques que son les franceses mare mevaa [babas]

Per tot lu atre lu tipic.. vaig vere la Torre Eiffel, Notre Dame, L'Arc del Triomf, la Gioconda, el Senna.. en fi mol maqu tott
kurras escribió:
Per tot lu atre lu tipic.. vaig vere la Torre Eiffel, Notre Dame, L'Arc del Triomf, la Gioconda, el Senna.. en fi mol maqu tott

Ja et vas peregrinar a sant denis?? xD
NGC escribió:Ja et vas peregrinar a sant denis?? XD
jaja no hi vaig na al camp.. i mira que vaig vere forses senyals per nari..

Nose si queda gaire lluny del centre..
kurras escribió:Nose si queda gaire lluny del centre..

Ya te lo aseguro yo, queda la ostia de lejos. Experiencia personal.
ja he començat les classes!!! estic super feliç!! jeje, ja en tenia ganes, a part q el profe q ens toca dma x el mati ja ens ha dit que no vindra...aixo si q és ser un bon profe!! [plas] i ara estic a l'aula d'ordinadors, q ens me kedat a dinar aki a la uni, i x la tarda 2h més i cap a casa!!

Elbe escribió:Lodis, no m'ofens, pero jo considero que principis en tinc(si mes no els que la meva educació dogmatitzada per la sociietat m'ha permés valorar i assimilar) i respecte a quwe només miro una part del t ema jo diria que l'important és haber declarat que odies als "moros" perqué tu has tinguts problemes amb ells, ja que a ells igual que a tu si et tractessin de cualsevol manera denigrant, no els hi deu agradar que això sigui fruit de la seva pertinencia a un colectiu étnic determinat, ja qu ells sent persones tan vàlides com tu no han decidit néixer en un determinat pais que per casualitat es troba en el tercer món, és a dir que segurament si poguessin ells també estarien tranquilament a casa comodament asseguts escrivint en el seu ordinador, deixant de banda la realitat de que realment hi ha gent que passa gana i te preocupacion trascendentals allunyats del món virtual en el que discutim amablement. Segurament jo si hagues vingut en patera desde un pais nord africà i estigués vivint de les rampoines duna societat opulenta i malbaratadora per tenir diificultats per pagar un pis de 50 metres cuadrats compartit amb 10 companys que es troben en tan bona situació com jo, avui hagués aprofitat ekl temps lliure per abocar la meva incultura a la realització esmerçada dáctivitats delictives que em poden aportar un sobresou. En definitiva la mateixa història que passa i presumiblement passarà amb la gent pobre integrada a cops de martell en una societat sustancialment diferent a la realitat que els toca viure dia a dia (per exemple es el que passava amb els joves que als anys 70 vivien a les barraques de montjuic i que provenien principalment de les zones menys desenvolupades del sud-oest ibéric... no se jo ho crec així.

Saludos

ja se que ells venen d'un país tercemundista, que han vingut la gran majoria am pateres i q precisamen les coses fàcils no els i posem, però precisamen, els problemes que jo he tingut no som am gen q ve am patera, sino am gen q ja es la 3era o 4rta generació, q estudia en universitats i q no tenen cap problema de diners.

però tmb am els q venen amb pateres hi ha unes kantes coses q no "entenc": una d'elles esq demani tantes facilitats pq si, pq com pobrets venen de fora i no tenen res...dons au! pis a la seva disposicio, i no precisamen de 30m (i nosaltres el joves a fotrens i paguem hipotekes q no flipes) colegis (i mols, no precisamen publics) aixo si, si tu n pots pagar envies al nen a un public, pobrets q es manifesten tancats a les nostres esglesies, pq no tene meskites? dons au! habilitem un local pq puguin anar a resar(ara ves tu alli i tancat en una meskita a veure q et fan....) q com els veins es keixen (i et parlo de coses de la meva ciutat o dels voltants) dons mira millor un local del poligon, i percer q n ho paguen ells, sino l'ajuntamet, i de on surt la pasta? dels nostres impostos, aixo si, ells pobrets q vagin demanan diners i roban....

dons mira ja entenc q adaptase als llocs i sense el idioma i sense diners es dificil, moltisim, no dic q no, i q per sobreviure tothom faria kualsevol cosa, pero tmb parlo de la gen q van tenir q emigrar a altres països tmb sense res de res i alli es van establir i no van tenir q robar pq es van buscar la vida com van poder....ptser si q la diferencia està en q havien rebut una educació diferent o q n estaven preparats pero.... com tot, hi ha gen de moltes maneres, i molts cops ptser si q es generalitza, pero altres, q si es generalitza és q hi ha un bon motiu darrere.....

pd: kurras,
En fi, per Paris genial, es la caña! He enriquit la meva cultura... feminina..
no esperavem menys de tu ;) jaja i sobre els meus draps bruts... ja vorem com es porta la gen, epro dubto q et puguin dir alguna cosa, jaja, aixó ocm les exclusives, pagues i potser et diuen algo ;)
uoo ia has començat lodis?

io fins dimarts que ve! [plas]

dema festes d'olot! i dissabte ultima festa estiu a platja d'aro!!

PD: iat podries apuntar de jurat a mister eol i votarme.. [looco] [looco]

XD
estas apuntat a mister eol??? uuooo jajaja, posss mi apuntaria, pero ha pasat el plas de inscripció, em sembla, pero digali a la blau q tmb ta apuntada co ma jurat (ja sas q tindries el meu vot) jeje. [666] am un bon suborn..... ;) jaja.
lodis escribió:estas apuntat a mister eol??? uuooo jajaja, posss mi apuntaria, pero ha pasat el plas de inscripció, em sembla
jeje enu mhi he apuntat avui, fins el 12 encara es pot.. de jurat suposu que tambe.
lodis escribió:(ja sas q tindries el meu vot) jeje. [666] am un bon suborn..... ;) jaja.
mmm de quin tipus de suborn estariem parlan? [Ooooo]
m'estic aqui barallant amb linux que no vol anar com jo vull argh xDD
[maszz]

ja em queden pocs dies de temps lliure, a veure si em puc passar mes x aqui xD
lodis escribió:ja se que ells venen d'un país tercemundista, que han vingut la gran majoria am pateres i q precisamen les coses fàcils no els i posem

Lo siento lodis pero no tienes ni putísima idea de como viene la gente a esta nación. Te agradecería que no hicieses afirmaciones tan a la ligera, porque según un estudio de la fundación bofill y varios estudios similares, incluso la misma Confederación Nacional de Policias,aportan las mismas cifras, un 97% de los inmigrantes de este pais NO han venido en patera.

PD: Joder, mi hermano quiere la casa para follar, y habré de estar dos horas en el gimnasio.
A part de l'assumpte de com arriven aqui, hem de pensar que no es el matyeix venir d'una cultura musulmana a una cultura consumista i neo liberal, ells no tenen interioritzades unes pautes de conducta que s'amotllin als problemes de la nostre societat, i els joves sovint no tenen la figura d'uns pares com els entenem aqu'i, ja que segurmanet els seus pares es passen el dia treballant. I per soposat t'equivoques en el tema de que a ells sel's hi donen facilitats, es totalment mentida, el meu pare treballa de mestre en una escola d'un barri ple d'inmigrants i m'explica les situacions en les que es troben les families dels nens i fliparies si haguessim de soportar aixo, a mes a mes segons ell solen tenir molta mes educacio i maneres aquestes families que les dels propis catalans. I en quant al tema de qui s'aprofita del estat, estic convençut de que gran part dels parasits dels diners dels contribuents són catalans i espanyols, sense cap mena de dubte, per no parlar de que hi ha gent que realment necessita aquestes subvencions. Hem dáprendre a veure el mon desde un punt de vista més solidari i posant-nos en el lloc dels altres, així com a no generalitzar, ja que jo estic segur de que hi ha musulmans que són uns fills de puta, de la mateixa manera que també n'hi han de occidentals. Resumire amb el savi refrany que diu així: "En todos lados cuecen habas"

P.D. Morr una gran canción la de tu firma, aupa decibelios!

Saludos
Elbe escribió:P.D. Morr una gran canción la de tu firma, aupa decibelios!

Ostia no sabes la ilusión que me ha hecho que alguien reconozca a los más grandes.
lodis escribió:ja he començat les classes!!! estic super feliç!! jeje, ja en tenia ganes, a part q el profe q ens toca dma x el mati ja ens ha dit que no vindra...aixo si q és ser un bon profe!! smile_[plas] i ara estic a l'aula d'ordinadors, q ens me kedat a dinar aki a la uni, i x la tarda 2h més i cap a casa!!

pues hala, a estudiar xD yo empiezo con mis estudios de electronica al dia 12
morr : lo de on venen i com arriben, ho he dit pq elbe en feia menció abans, o si més no jo he entes així, q o deia com si jo no sabes d'on venen ells.
ja ho se q gran part de la immigració no ve amb patera, q aixo sigui lo q surt a la tele ja es una altre cosa, et penses que no se com arriba bona part de la immigració aki??(més que res pq a clase o em estudiat, i dóna la casualitat q es uan asignatura q treia deus) a part de la europea, tmb s'inclou la sudamericana, i mira en part en aket sector i estic mol agraida, pq fan feines q molta gen d'aki no vol fer, com el cas de estar com internes en cases de gen gran. lo q pasa esq kan molta gen parla de immigració, dóna x fet q parles de les pateres, i en aket cas meu si q parlava si fa n fa n+ d'aket col·lectiu

elbe: jo estic parlan a nivell d'aki, de la meva ciutat i dels voltants, pq se com estan les coses pq els meus profes del cole s'en keixen, ja ho se q com alumnes són problematics i q no els i es fàcil adaptarse a un nou nivell de vida, però si no ho intenten, pq es mol facil q n+ et posin un profesor x tu i q parli el teu idioma( i no dic només el període de adaptació, sino a llarg plas) pq he treballat com a monitora i tmb he vist de tot,(sinò hagues vist els dos cares no em "keixaria" tant) pq conec gen q treballa en institucions i tmb man parlat de tot, pq s'han tancat a la catedral, pq han creat polemikes en barris del voltant i ara ningú vol viure alli, pq ahir mateix x la nit un grup de 10 moros van apallisar a 2 nois d'aki i sas pq?
pos pq els van mirar malament ( resulta q eren 2 xikets de 20 i pocs i unic q estaven fen, era anar cap a casa, am la mala sort d'explikarse un acudit i riure davan d'ells i mirar cap alli, com haguesin pogut mirar a un altre costat) si d'aixo en dius educació i cultura... dons aki en diem x un altre nom.

jo NO dic q tots els immigrans o moros siguin iguals, sens dubte hi ha bones persones igual q NO tots els catalans/espanyols som bones persones.

respecto les altres cultures, es mes fai assignatures sobre el estudi d'altres cultures, faig hisotria del art, aixi q per poder entendre un moviment estilistic determinat tmb has d'entendre i estudiar la seva cultura....no em poso en el fet de com són, sino en el q un grup i mol nombros (q aixo n significa q TOTS o siguin) han creat molts problemes aki a la ciutat, al barri i més en concret a mi i a familiars meus, com tmb dic q gràcies a la immigració de noies sudamericanes em solventat problemes q am gen d'aki no s'hauria pogut fer.

i potser, ha donat la casualitat, que els q pitjor es comportaven, els mes maleducats dels crios am ki he treballat eren fills de immigrans i q kan et "queixaves" als pares la seva gran escusa era o donarte la culpa a tu pq n estaves x el nene(caro en un grup de 18 n+ existeix el seu nen) o dirte q el discrimanves o q n entenies la seva cultura....(si entendre q la seva cultura era repartir osties als altres nens i als monitors....dons no puc entendre una cultura així, potser si q soc ignorant)...dons mira ha tocat aixi, igual q tmb hi havia nens i pares de aki q donaven mol x el cul.

i no és només per els immigrans, sino la pròpia gen d'aki q n valora el q es té, fa uns 8 o 9 anys, van treure un descampat am barrakes de gitanos i pq no la liesin, els i van DONAR unes cases noves a un barri d'aki prop, sas q en van fer?? van destroçaro tot, vendre els peses i en altres casos re-llogar les cases. kedat tu sense feina i sense poder pagar la hipoteca, i digam si tmb et donarien una casa on poder viure i de gratis, q només hagis de pagar el llum, el gas i akestes coses....ja to dic jo NO te la donarien. i si o fesin serien les de protecció civil, q tmb pagues pero un lloguer més barato i reduit a les teves posivilitats, això si, posat a la llista d'espera...q ja fa 5 anys q s'havien de construir de noves i encara espero que entrin makines en akell solar...
501 respuestas
14, 5, 6, 7, 811