Catalans aixakeuvus xD (#25)

17, 8, 9, 10, 11
Paboh escribió:
Pero va passar alguna cosa interessant?
Pq ja saps que diuen...

Qui no carda a Olot, no carda enlloc XD

comença la hora del marujeo ^^

kurras que va passar a Olot?? volem detalls

Si no ho fas pels reporters de tomateol fesu per lodis q estara desinformada quan arribi ^^
En rubianes actuarà a Madrit, al auditori de Ce Ce O O XD
Aya_cat escribió:kurras que va passar a Olot?? volem detalls
XD re re, contactes i prou.. moltes noies maques..

axo de qui no carda a olot... Tampoc era plan de cardar alla al mig de la plaça... [qmparto] [qmparto]

Estic mol fet caldu.. nose pas com rendire aquesta nit..
lodis escribió:

elbe: jo estic parlan a nivell d'aki, de la meva ciutat i dels voltants, pq se com estan les coses pq els meus profes del cole s'en keixen, ja ho se q com alumnes són problematics i q no els i es fàcil adaptarse a un nou nivell de vida, però si no ho intenten, pq es mol facil q n+ et posin un profesor x tu i q parli el teu idioma( i no dic només el període de adaptació, sino a llarg plas) pq he treballat com a monitora i tmb he vist de tot,(sinò hagues vist els dos cares no em "keixaria" tant) pq conec gen q treballa en institucions i tmb man parlat de tot, pq s'han tancat a la catedral, pq han creat polemikes en barris del voltant i ara ningú vol viure alli, pq ahir mateix x la nit un grup de 10 moros van apallisar a 2 nois d'aki i sas pq?
pos pq els van mirar malament ( resulta q eren 2 xikets de 20 i pocs i unic q estaven fen, era anar cap a casa, am la mala sort d'explikarse un acudit i riure davan d'ells i mirar cap alli, com haguesin pogut mirar a un altre costat) si d'aixo en dius educació i cultura... dons aki en diem x un altre nom.

jo NO dic q tots els immigrans o moros siguin iguals, sens dubte hi ha bones persones igual q NO tots els catalans/espanyols som bones persones.

respecto les altres cultures, es mes fai assignatures sobre el estudi d'altres cultures, faig hisotria del art, aixi q per poder entendre un moviment estilistic determinat tmb has d'entendre i estudiar la seva cultura....no em poso en el fet de com són, sino en el q un grup i mol nombros (q aixo n significa q TOTS o siguin) han creat molts problemes aki a la ciutat, al barri i més en concret a mi i a familiars meus, com tmb dic q gràcies a la immigració de noies sudamericanes em solventat problemes q am gen d'aki no s'hauria pogut fer.

i potser, ha donat la casualitat, que els q pitjor es comportaven, els mes maleducats dels crios am ki he treballat eren fills de immigrans i q kan et "queixaves" als pares la seva gran escusa era o donarte la culpa a tu pq n estaves x el nene(caro en un grup de 18 n+ existeix el seu nen) o dirte q el discrimanves o q n entenies la seva cultura....(si entendre q la seva cultura era repartir osties als altres nens i als monitors....dons no puc entendre una cultura així, potser si q soc ignorant)...dons mira ha tocat aixi, igual q tmb hi havia nens i pares de aki q donaven mol x el cul.

i no és només per els immigrans, sino la pròpia gen d'aki q n valora el q es té, fa uns 8 o 9 anys, van treure un descampat am barrakes de gitanos i pq no la liesin, els i van DONAR unes cases noves a un barri d'aki prop, sas q en van fer?? van destroçaro tot, vendre els peses i en altres casos re-llogar les cases. kedat tu sense feina i sense poder pagar la hipoteca, i digam si tmb et donarien una casa on poder viure i de gratis, q només hagis de pagar el llum, el gas i akestes coses....ja to dic jo NO te la donarien. i si o fesin serien les de protecció civil, q tmb pagues pero un lloguer més barato i reduit a les teves posivilitats, això si, posat a la llista d'espera...q ja fa 5 anys q s'havien de construir de noves i encara espero que entrin makines en akell solar...

(perdoneu que hagi trigaT Ttant a contestar)
Ok jo entenc que la teva experiencia personal amb un colectiu sigui dolenta, pero no creus que potser es una mica limitada com per assegurar que no pots amb els "moros"? Jo havia estat en un esplai i els nens que mes al liaven eren d'aqui, aixi que suposo que com ja vaig dir de tot hi ha a tot arreu, i que a la teva ciutat hagin passat unes coses no vol dir que a tot arreu igual, i segur que una actitud discriminativa com la teva no ajuda a millorar la relacio entre el colectiu de gent del pais i els nouvinguts o gent d'altres cultures.

Saludos
ja m'he posat l' avatar de la senyera per aquests dies [oki]

Està xula
sgaesux escribió:En rubianes actuarà a Madrit, al auditori de Ce Ce O O XD

[qmparto]

XDXD Rubianes XDXD
la que se va a liar...
Enu gent, men vai a vere el barça, despres a sopar i cap a platja d'aro

Que us vagi be el dissabte nit!
Apa, piro a sopar a ca la novia d'un colega, si la cosa va be acabarem fent botellon tota la colla dins la seva piscina xDDD

I després cap a platja d'aro X-D

salut

PD: Avui, si la conjuntura astral no cambia, no duc cotxe [carcajad]
menuda papa, xD

visca la ruta del quinto en san adria xDD

es basa en anar desde les 9:30 de bar en bar x tt el poble begent quintos x un € xD, s'ho va inventar el meu cosí i els seus amics i ara es tota una tradició, xDD.

obviament, he començat abans i ara mateix no puc am el meu propi cos xD
Bona nit!

Acabo d'arribar a casa.
Finalment, hi ha hagut (per variar) cambi de plans, botellon mentre jugavem al billar i al final ens hem quedat per Girona (catedral) :Ð

bona nit
Bon dia

intent de reflotar el fil ...

tornu més tard...
Bon dia gent! Estic per posarme el sueru.. [burla3]
Poca gent ahir ia per Platja d'Aro..
Ara toca temporada d'hivern a Catedral.. Hi havia gent ahir Cafetino?
kurras escribió:Ara toca temporada d'hivern a Catedral.. Hi havia gent ahir Cafetino?

Doncs si, definitivament ha començat la temporada de quedar-se per Girona, la catedral estava plena.

salut
Seerj tío, jajaja, ayer anoche se casaba mi primo (con una brasileira), y no te lo pierdas, me pasó lo mismo que atí con tu padre pero más bestia. Fuimos toda la familia a las Carpas del Eitwo. Jajjajaja, qué espectáculo, mi madre, mi tía, mi tío, mi hermano, mis primos, jajaja era gracioso ver la sala de tecno tomada por las viejas glorias.

Hoy hay fiesta supongo, que mañana es la diada de mierda esa (por el 11 Sept, en el Ejido, Almería, se celebra la independencia de su ayuntamiento respecto a otro pueblo).
y esq no hay nada como una taja entre familia, jajaja, es muy royo "la cosa nostra", mucho más que con los colegas, que ya es decir xDD.
Alonso ha trencat motor [qmparto][qmparto]

Schumacher ha guanyat, però també ha anunciat que a final de temporada es retira... el més gran de la història [decaio]
Entra a la llista dels mites retirats, primer Michael Jordan i després ja va ell, el Kaiser de Kerpen [tadoramo][tadoramo]

Sembla que el Raikonnen anirà a Ferrari, encara que la F1 ja ha perdut tant, que sense Schumacher ni valdrà la pena veure-la, més enllà de les barbaritats dels fatxes casposos i prepotents sobre Alonso i el seu 'orgullo patrio' JA [qmparto]

Danke Michael.
demà diada, a veure que tal va...
SerGuMa escribió:demà diada, a veure que tal va...
io durmint tot el dia.. XD

ultim dia de vacances dema.. [buuuaaaa]
kurras escribió:io durmint tot el dia.. XD

doncs... com jo mes o menys xDDD

tb es el meu ultim dia de vacances, dimarts nova etapa, comença la uni! XDD

espero sobreviure-hi [+furioso]
kurras escribió:

shhhhhhhhhhhh
no cal que ho recordis [enfa]

doncs jo demà faig de tapadera a una amiga, anire a dinar a casa els meus avis (reunió familiar) i finalment em passare pel concert d'obrint pas ^^.
Aya_cat escribió:
shhhhhhhhhhhh
no cal que ho recordis [enfa]

doncs jo demà faig de tapadera a una amiga, anire a dinar a casa els meus avis (reunió familiar) i finalment em passare pel concert d'obrint pas ^^.
si uenu, encara que no ho recordi e lu que hiha.. xD

De tapadera? De que lhas de cubrir?
kurras escribió:si uenu, encara que no ho recordi e lu que hiha.. xD

De tapadera? De que lhas de cubrir?
es lu que hiha ja h ose pero deixam viure feliç U.u

primer de tot : cotilla!!! i 2n queda amb un tiu i em necessita xq els seus pares no s'enterin U.u triste pero cierto
Aya_cat escribió:primer de tot : cotilla!!!
he tingut bones mestres.. XD

Aya_cat escribió:i 2n queda amb un tiu i em necessita xq els seus pares no s'enterin U.u triste pero cierto

jaja lu tipic de les series.. [carcajad]
kurras escribió:he tingut bones mestres.. XD

jaja lu tipic de les series.. [carcajad]

si pero portau a la vida real, amb una mare que te mala llet i que m'haure d'aixecar d'hora bufff quin dia m'espera i a sobre hauria d'arreglar la casa
Aya_cat escribió:si pero portau a la vida real, amb una mare que te mala llet i que m'haure d'aixecar d'hora bufff quin dia m'espera i a sobre hauria d'arreglar la casa
lu que he dit, igual que a les series.. [jaja]

La lodis ia deu na ben borraxa per ibiza?
kurras escribió:lu que he dit, igual que a les series.. [jaja]

La lodis ia deu na ben borraxa per ibiza?

XD! jo penso que si a tu tambe t'enviara postal ??
Aya_cat escribió:XD! jo penso que si a tu tambe t'enviara postal ??

que io sapiga no..Mes que tot perque no te la meva adreça.. XD
A tu si?
Que mala persona que es.. XD
kurras escribió:que io sapiga no..Mes que tot perque no te la meva adreça.. XD
A tu si?
Que mala persona que es.. XD

a mi siii ^^

mentres tornem a classe ella de festa i emborratxant-se :O si q es mala persona
Mentres tots tem a clase lodis ta a la platja d'ibiza i am mol de cara. ma dit que anes a les seves classes i agafes els seus apunts jajjajajajjajajajaj es q te un morro.

SerGuMa la uni es un lloc moooool divertit, es facil de superar, ja veuras a mi m'encantaaaaaaaa.

:D :D :D :D
tamulun
A tu tambe thaig de subornar perque em votis a mister eol? XD
comprant vots a l'ultim moment ... no tens remei
[sonrisa] [sonrisa] [sonrisa] [sonrisa]
sip a mi tb q m'ofereixes?
jajjajajajjajajaj
a l'aya i la lodis els hi vaig oferir drets carnals sobre mi.. [jaja]

Crec que els hi va semblar be.. o no? XD
jajajjajajjajajajjajajajaja
nose nose, mo pensare a vere.......mmmmmmmmmmm
[jaja] [jaja] [jaja]
jo segueixu pensant que no podras amb totes [sonrisa] pero si insiteixes XD!
Quan hiha l'ocasio es treuen les forces d'on sigui.. [sonrisa]
Amb totes a la vegada? jajjajajajjaja jo tb crec q no podras, jajjajajajajja XD XD

Potser una a una i am una semana de diferencia....... XD XD
kurras escribió:Quan hiha l'ocasio es treuen les forces d'on sigui.. [sonrisa]

com ja he dit altres vegades i lodis tambe

Fantasma i vicios!!!!!!

Amb totes a la vegada? jajjajajajjaja jo tb crec q no podras, jajjajajajajja XD XD

aixi segur que podra ^^ i amb supar incluit oi?
tamulun escribió:Amb totes a la vegada? jajjajajajjaja jo tb crec q no podras, jajjajajajajja XD XD

axo ia es cosa vostra, ia li vaig dir a la lodis que fessiu una llista [jaja]

Aya, vicios sí ia ho sats, com tots els d'aqui.. ;P
kurras escribió:
Aya, vicios sí ia ho sats, com tots els d'aqui.. ;P
de tu ja ho se ets l'unic que ho admet crec ^^:P
Aya_cat escribió:de tu ja ho se ets l'unic que ho admet crec ^^:P
aquet es el problema..que aqui ningu admet les coses.. [beer]
kurras escribió:aquet es el problema..que aqui ningu admet les coses.. [beer]

aixx si es que parlen molt parlen molt pero aqui l'unic que corre darrere les guiris ets tu!!!!... pero mai dones detalls
Si llastima que totes iastan esparcides per l'Europa profunda.. Fins l'any que ve res.. [triston]
kurras escribió:Si llastima que totes iastan esparcides per l'Europa profunda.. Fins l'any que ve res.. [triston]

[qmparto] [qmparto] pubret

que fan aquesta nit? a la tv
tmb fan la peli de "ejecutivo agresivo"..

buenu gent akesta nit men vaig a eibisi ejeje [looco]

bona nit [bye]
oscuros escribió:buenu gent akesta nit men vaig a eibisi ejeje [looco]
gran discoteca.. llastima que em queda na mica lluny
Jo avui mirare el Friker Jimenez, tampoc fan res millor, hem pasare mitja diada dormint cawento

Weno, ja penjarem la senyera del balcó [fumando]
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11