Catalans aixakeuvus xD (#25)

17, 8, 9, 10, 11
ZholvaX escribió:Jo avui mirare el Friker Jimenez, tampoc fan res millor, hem pasare mitja diada dormint cawento

Weno, ja penjarem la senyera del balcó [fumando]

la estelada!
Corteswain escribió:
la estelada!

jo ja l'he tret de l'armari i tot ^^

al final tic veient Aida
La estelada se usa en San Juan desgraciados.

PD: En todo caso se os olvida que la estelada no es la bandera de Cataluña, que queréis ser como Cuba?
24 o Aida? La comparacio ofen.. ¬_¬
jo passo de mirar la tele que no donen una merda, o sigui que a llegir una mica i a estar pel msn >.<

bona nit a tothom que vagi a dormir xD
jo passo de mirar la tele que no donen una merda, o sigui que a llegir una mica i a estar pel msn >.<

bona nit a tothom que vagi a dormir XD

si a la tv no fan res de bo desde que van treure 7 vidas grr.. [+furioso] ( encara no m'oblido) jo he decidit tancar i posar el cd d'obrint pas per recordar les cançons :-p mentres estic al msn.

PD: En todo caso se os olvida que la estelada no es la bandera de Cataluña, que queréis ser como Cuba?

me da igual y no
morr escribió:La estelada se usa en San Juan desgraciados.

Relaxa't home, que se't veu tens [looco]

Si es que dema és un dia xungo pels skins [sati]
Qué skins y que pollas, no tiene nada que ver con eso, de hecho algunso mañana se pajearán.

Mañana es un día chungo para la humanidad, igual que el día de la Hispanidad.

Imagen

Ante todo esto y más la CNT-AIT convoca: MANIFESTACIÓN EN BARCELONA PARA EL DÍA 11 DE SEPTIEMBRE EN PLAZA UNIVERSITAT A LAS 18 h. Invitando a todas la personas o colectivos que quieran asistir para poner en evidencia al Poder político y mediático, de que existe otra Catalunya, la de los despidos, la del cierre de fábricas, en definitiva la de los pobres que pensamos resistir.
Lo que jo deia, se't veu tens [+risas]

No et nego que s'hagi de lluitar per aquestes coses, si em permets un parell de critiques:
* Perquè coi s'intenta 'aixafar' una altra festa, no seria millor anar amb un parell de pebrots i convocar-la qualsevol dia. En tot cas, estan en el seu dret de fer-la demà
* Amb aquest tipus de cartells em dona la sensació que estan trets d'un llibre d'historia del segle XIX, no se tú, pero ja toca renovarse una mica

salut
Bé un cop penjada l'estelada us desitjo a tots un feliç 11 de setembre, sigueu catalanistes/nacionalistes/independentistes o no [beer]

Visca Catalunya!
urimm escribió:Bé un cop penjada l'estelada us desitjo a tots un feliç 11 de setembre, sigueu catalanistes/nacionalistes/independentistes o no [beer]

Visca Catalunya!

igualment [beer]
Jo també he penjat l'estelada. I demà cap a Barna! [looco]

Visca Catalunya!
Desde granda....VISCA CATALUNYA!!
Joder yo flipo.... pensais que es normal que la gente siga considerando el catalán un IDIOMA CHORRA?
Bon dia catalans, hem queden poc menys de 16 hores de curro [tomaaa]

bpSz escribió:Joder yo flipo.... pensais que es normal que la gente siga considerando el catalán un IDIOMA CHORRA?

Bahhh, si esto esta en ps3, hasta cierto punto es normal que salga el tipico troll de la caverna soltando estas chorradas :p

En fin que hoy es la diada y hay alguno que les escuece un poco

salut

EDIT: Lo que es mas sorprendente es que haya gente que lo considere un dialecto (vete a saber de que idioma), en fin, una muestra de la españa profunda y rancia
Bona diada desde Finlàndia. Per ara no m'han fet fora [+risas]

Casi no tinc temps pa res, però resum ràpid:

- les fineses tan molt bones
- les fineses tenyides de moreno també
- comença a fer rasqueta (a les 8 del mati taem a 11º)
- el menjar es bastant horrible, no saben lo que es l'oli d'oliva i el bon pà
- el transport es caríssim
- el alcohol es privatiu (aquest cap de semana anem a tallin a comprar provisions)

Al marge dels preus i del fred tot de conya. I res més per ara.

Salut!
bpSz escribió:Joder yo flipo.... pensais que es normal que la gente siga considerando el catalán un IDIOMA CHORRA?

jaja no conoces al personajillo este [qmparto][qmparto], es un renegado (más) del nordeste peninsular, es conocido por misce por defender la colaboración PSOE-ETA en el 11M entre otras cosas, así que no te esperes mucho [beer]

L'ultim que vaig llegir que ho considerava un dialecte era un deixeble de la secta opus gei. [borracho]
FELIÇ DIADA, VISCA CATALUNYA
morr escribió:La estelada se usa en San Juan desgraciados.

Cada uno pone lo que quiere.. sino te gusta, te jodes [poraki]
Feliç Diada a tots els Catalans/es.

Visca Catalunya.
Bones

Ja he penjat l'estelada, practicament l'unica en tot el carrer [buuuaaaa].
En fi, que hi farem...

Bona diada a tothom i VISCA CATALUNYA!
Jo ja e penjat la bandera, als edificis de devant i dels costats si que penjen moltes banderes, tant la senyera com l'estelada. Per algun lloc també e vist algun fatxeta amb la d'espanya, tipus morr... [qmparto]
Bona diada a tots, y VISCA CATALUNYA!!
Queden poc menys de 12 hores....

spam spam spam spam spam
Estel.lada penjant....

Feliç diada a tots i totes!!!
Estelada penjant desde ahir

Feliç diada a tots i VISCA CATALUNYA!!!
Bueno al menos mi barrio no es subnormal, ninguna estelada, 2 senyeras, 1 de España, y una pancarta reivindicativa de una obra especulativa que quieren hacer. Jajjajaaja y lo más fuerte de todo unas 5 del Barça jajajajaj.
enga, visca catalunya! XD
Bon dia ara m'axecuu

Feliç diada a tots els catalans!

PD: uoo un Benzo!!
yo tb soy catalan, de Barcelona capital concretamente.

Feliz 11 de septiembre a tod@s :-)
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
visca catalunya!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Imagen

pd. me'n vaig a Montserrat a fer pais XD
11 setembre = dema comencen les classes!!! cagun tot

Visca Catalunya!!
Visca Catalunya!

i Visca el Barça! [sonrisa]
Va Aya que ia pots votarme a Mister! [sonrisa]
kurras escribió:Va Aya que ia pots votarme a Mister! [sonrisa]

Tant de soborn, i tan descarat, a veure si la organitzacio se n'entererà i també voldran queixalada xDDD
Cafetino escribió:Tant de soborn, i tan descarat, a veure si la organitzacio se n'entererà i també voldran queixalada xDDD

jaja pensa que estem parlant del concurs mes amañat que s'ha fet mai.. Ni el concurs de Miss España arriba a la sola de la sabata d'aquet.. XD

Edit:
On esta tothom? ZzzZZ
Weno, les vacances s'acaben, dema uni! [boing]
Vergüenza ajena por algunos.
Castelan? habláis eso o algo?
Steam escribió:Vergüenza ajena por algunos.
Si no te gusta no tienes porque entrar..

saludos

wtf?

PD: Queden 2 hores i un quart ^^
Colla d'spamers men vai unes hores i ja per la pagina 50!!!!

kurras et votare entremig de setmana ^^ aixi patiras una miqueta

al meu carrer una estelada 6 senyeres i de qui es l'estelada? MEVA

Vergüenza ajena por algunos.

eins?

Bienvenido, aquí algunos hablan una variante del occitano, mezclado con el idioma patrio, pero no te preocupes, es una tontería.
ho dira xq no utilitzem un català perfecte, sino que utilitzem algunes paraules tretes directament del castellà al escriure [carcajad]
SerGuMa escribió:ho dira xq no utilitzem un català perfecte, sino que utilitzem algunes paraules tretes directament del castellà al escriure [carcajad]

Home, queda palès que vosté no l'escriu gens bé.
morr escribió:

Ara ara, fent gala d'aquest gran nivell C que tens [jaja]

Que fem? tancarem?
morr escribió:

Realment el puc escriure perfectament, és més, mai n'he tingut cap queixa, però estant en un forum quasi que no tinc gaires ganes d'expressar-me amb la mateixa correcció que quan estic escribint un treball o redactant una carta que ha de ser llegida per alguna persona que no siguin els meus amics.

Si vostè en té cap queixa no es preocupi, jo accepto qualsevol crítica sempre que aquesta es formuli d'una manera respectuosa i correcta.
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11