Catalans aixakeuvus xD (#28)

17, 8, 9, 10, 11
seerj escribió:y en este concepto es donde el papel del macho fuerte y cazador se desmorona x todos lados...

kines coses seerj?? ein?
lodis escribió:suxzumiya me l'han de pasar, ara per ara tinc uns kans, percer, has vis ja la peli 7 de one piece?? XD mortalisima.

Doncs les pelis encara no n'he vist ni una, apart nomes tinc les 4 primeres... no sabia que hi havia una setena :p

lodis escribió:jo...mmm...preferides unes kantes, pero n crec q siguin dles teus gustos ^_^ jaja.

Bé, si son culebrons o series mes enfocades per noies(mai recordo el nom japo) dubto que les hagi vist.... però com tot hi han excepcions, he vist els 7 primers capitols de Peach Girl nomes per poder entendre el que deia alguna gent xDD
Sae, puta puta puta puta puta puta puta xDD

salut
el nom genèric en japo es shojo, pero a part d'aixó tinc altres gustos, yaoi (como no, tmb es made in tias) saikano [amor] m'agrada el dibuix i el anime.

i de series...totes les de tve 3 vistes i re-vistes, les q man pasat ultim manga llegit (una recomanacio de shojo de la aya) i jo li estic pasan death note, este matí he mirat 2 capis de black cat i 1 de eureka 7 pero em recorda masa a evangelion i la tinc masa cremada, ara x ara la deixo x mes tard (ja se q so ndifernets pero...) i em keda one piece a saco i hikaru no go ^_^
Aguanta una mica i continua veient Eureka7, potser alguna coseta et recordi a evangelion, però no té rés a veure. Si pots enganxat-hi, que valdrà la pena ^

Death Note tinc per aqui els dos capis que ha tret aunder, pendents de veure :p

salut
me le de biaxar pero esq fisn q n es descarregui lo q tinc x aki...

pero m'ho he de baixar ^_^ (està a la llista de pendents)

aya!!!!!!!!!!!!!

es imprt!!!!

baixat pero lo q mes vulguis pero YA QUE TEL BAIXI ARA, ARA ,ARA el 1er capi de la 3era temporada de anatomia!!! diosssss, jajaja, he vista la meitat a temporales i uff cada vegada esta millor la cosa....tinc ganes de explikarte pero me espero ^^

dit aixó vai a fer nones, me cansat de donar voltes x aki... no tinc son, dma no tinc clase...me aburriré ^_^
Bon dia gent, que be que es dorm quan et pots axecar a les 11.. [Ooooo]
Ara a les 12 classe.. ZzzZZ
Barrrrrrrrrrrrrrrçaaaaaaaaaaaaa, Birrassssssssss y tapas en el bar.
Barrrrrrrrrrrrrrrçaaaaaaaaaaaaa, Birrassssssssss y tapas en el bar. Oi! Barrrrrrrrrrrrrrrçaaaaaaaaaaaaa, Birrassssssssss y tapas en el bar.
bon diaaaaaaa!!!

que bé que senta no tenir clase!! despertare veure que plou i donar mitja volta al llit ^_^ que bé que he dormit avui...
seerj escribió:mirad esto xD

[qmparto]
seerj escribió:mirad esto xD

es bo es bo, avui estrenen barçovia a tv3 despres del chelsea-barça, haviam k tal...
jaja mol bo!

Com sempre quan surtu io de la uni enganchu el moment que plou mes.. u_u

Ara a les 3 tornari
aquí ha plogut tota la nit a saco (més aviat x la matinada) y aquet matí quant jo me aixecat ^^ ara ha parat, de moment...
Bin dia!!!!!

lodis veig que desire climax t'agrada ^^ a mi death note m'encanta :-P

Aqui ha plogut al 'hora del pati, quan podem ser lliures ale a ploure sort que visc a dos minuts i ens hem pogut refugiar uns quans :cool:

He d'estudiar historia de l'art, reconec q el tst va nar be per recordar algunes obres ^^
tu no tenies algun examen esta semana??

ja em diras que tal!!

aixi q et flata estudiar art.. si esq.... ;)
siiii tenia el de filo i el de cata

i m'han donat el de lite [looco] li faig un examen perfecte, sense casi faltes i em posa un 5.75, perfecte li vaig fer i ningu de la classe ha passat del 6 [+furioso]
morr escribió:PD2: Estoy viendo el partido de la galaxia, y nos los vamos a comer el fin de semana.

Que no, que no, que el fenix a renascut de les seves cendres [qmparto]

Quina banda aquests del steaua
com t'han ant filo i cata??

no em parli de lite tan cata com caste q sempre em posava 6 o 6,5 algun q altre 7 i poca cosa més .... en fins un 7,5 de sele ^^ em vaig kedar a gust ^^ jajaja.

pd: am aket post igual els 118 de l'útim cop...[sati]
Filo mu be ^^ i cata demà tu dic
si que anirà bé ja vuras ^_^

percer, desire es keda al 13??
Un altre catalufo.

Terrassa - Barcelona
Segueix pero a la web s'han quedat al 13 i crec que aquesta setmana toca penjar el 14 i 15

p.d: Benvingut dragons ^^
benvingut dragons!!!

doncs a veure si pengen q faig intensiu de baixar i dsps ja llegiré.
I mira lovenista i alguna més. Wenu ara si me les piru a estudiar ^^
després la vespre buscaré.

vaig a canviarme q marxó a fer ultims retocs al vestit x al saló ^_^ a veure si al finde a veure si ja ta fet ^^ jeje, pobre ma padrina deu tar de mí fins al monyo jaja.
jo tambe faig parada per berenar 6 cuadres i 3moviments men queden 9 i i quatre moviments no vaig malament no?

^^ no dona no mentre no s'hagi passat tota la nit cosint segur que encara no esta cansada ^^
esq la vaig avisar el ultim finde de setembre que volia un vestit x el saló ^^ el pont ha marxat...em sembla q només kedaben les manigues....

esta kedan força bé x ser un apanyo jaja.

tic berenan....avui ja tinc cerals [plas]
jo no tinc es van acabar ahir :-( haure de fer un arreglu amb patates fregides i el que trobi
chocapics!!!

esq avui he dinant bastant ^^
joerrr esta diluviant!!!
He hagut de sortir casi nedant de la uni..

i el meu carrer esta inundat..
Jo tambeee [Ooooo] i de postres arros amb llet ^^, pero com em diuen sort jo que puc menjar de tot i mai m'engreixu X-D

jo avui no he de sortir més aixi que plogui [angelito]
no m'agrada l'arrós am llet [noop]
[babas] a mi siii i dema toca crema catalana ^^ [sonrisa]
crema catalana si q m'agrada, millor a vegades sense sucre cremat, pero les natilles més ...mmm....

sobretot el flam de llimona q fa ma padrina...
Mai he provat el flam de llimona :O flam d'ou, flam de vainilla si pero llimona mai

que vagi be la prova ^^
Qué coño hacéis aquí y no ir pillando asientos en los bares para ver al Barcelona.

Me cagon en Alá.
Que fred que fa.
l'hivern s'acosta.
per fred el q tenia jo a l'autoescola ja q anant cap allà `m'ha caigut un xafac a sobre i encara estic moll!!! cawento cawento
dragons escribió:Que fred que fa.
l'hivern s'acosta.

¿Esto intenta ser una poesia? Tío se un poco más extenso, o acaso eres monosilábico.

Ahora si que si, barça, birras y tapas en el bar -y döner kebab-. Hastaluego!
Claruuuu

tots estaran ara mateix de birras, tapas, Barça ,.... [looco] tenim el fil per nosaltres soles [chulito] marujeo?
a saco!!!

tinc la bso de la 1era temporada te la paos i em pases la 2ona, fet?
encara s'esta baixant ara la posu pero fet
Welcome to Hell (o Sea)

La pitjor tormenta que he vist mai, avui Messi farà un hattrick.
venint x la carretera es veien els llampecs de aki dalt ^^ aki sa pasat gairebé tot le dai plovent, menos al migdia..
Pos jo no m'enterat si queien llamps crec que no que plovia si pero ja ta
ara vist lo del msn, esq me empanat fen el sopar... a veure si dsps no plou tant i ens veiem

pd: merda estem perden....
Encara podem guanyar no? :O
em perdut ja s'ha acabat el partit [buuuaaaa]
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11