lodis escribió:suxzumiya me l'han de pasar, ara per ara tinc uns kans, percer, has vis ja la peli 7 de one piece?? mortalisima.
Doncs les pelis encara no n'he vist ni una, apart nomes tinc les 4 primeres... no sabia que hi havia una setena
lodis escribió:jo...mmm...preferides unes kantes, pero n crec q siguin dles teus gustos ^_^ jaja.
Bé, si son culebrons o series mes enfocades per noies(mai recordo el nom japo) dubto que les hagi vist.... però com tot hi han excepcions, he vist els 7 primers capitols de Peach Girl nomes per poder entendre el que deia alguna gent xDD
el nom genèric en japo es shojo, pero a part d'aixó tinc altres gustos, yaoi (como no, tmb es made in tias) saikano m'agrada el dibuix i el anime.
i de series...totes les de tve 3 vistes i re-vistes, les q man pasat ultim manga llegit (una recomanacio de shojo de la aya) i jo li estic pasan death note, este matí he mirat 2 capis de black cat i 1 de eureka 7 pero em recorda masa a evangelion i la tinc masa cremada, ara x ara la deixo x mes tard (ja se q so ndifernets pero...) i em keda one piece a saco i hikaru no go ^_^
Aguanta una mica i continua veient Eureka7, potser alguna coseta et recordi a evangelion, però no té rés a veure. Si pots enganxat-hi, que valdrà la pena ^
Death Note tinc per aqui els dos capis que ha tret aunder, pendents de veure
salut
lodis
MegaAdicta!!!
8.323 mensajes y 1 foto desde may 2006
Editado 1 vez. Última: 18/10/2006 - 01:44:54 por lodis.
me le de biaxar pero esq fisn q n es descarregui lo q tinc x aki...
pero m'ho he de baixar ^_^ (està a la llista de pendents)
aya!!!!!!!!!!!!!
es imprt!!!!
baixat pero lo q mes vulguis pero YA QUE TEL BAIXI ARA, ARA ,ARA el 1er capi de la 3era temporada de anatomia!!! diosssss, jajaja, he vista la meitat a temporales i uff cada vegada esta millor la cosa....tinc ganes de explikarte pero me espero ^^
dit aixó vai a fer nones, me cansat de donar voltes x aki... no tinc son, dma no tinc clase...me aburriré ^_^
Barrrrrrrrrrrrrrrçaaaaaaaaaaaaa, Birrassssssssss y tapas en el bar.
Barrrrrrrrrrrrrrrçaaaaaaaaaaaaa, Birrassssssssss y tapas en el bar. Oi! Barrrrrrrrrrrrrrrçaaaaaaaaaaaaa, Birrassssssssss y tapas en el bar.
no em parli de lite tan cata com caste q sempre em posava 6 o 6,5 algun q altre 7 i poca cosa més .... en fins un 7,5 de sele ^^ em vaig kedar a gust ^^ jajaja.
vaig a canviarme q marxó a fer ultims retocs al vestit x al saló ^_^ a veure si al finde a veure si ja ta fet ^^ jeje, pobre ma padrina deu tar de mí fins al monyo jaja.