Catalans aixakeuvus xD (#28)

17, 8, 9, 10, 11
Me cagon la puta de oros.

Qué partido más malo, edmilson fatal, ronadihno fatal, gudjonhsen fatal, deco penoso, messi bien.

CON MUCHO ODIO!

Imagen

Gilipollas traénos algo bueno.
morr en el fil del Barça t'ignoren [poraki]
eTc_84 escribió:morr en el fil del Barça t'ignoren [poraki]

Ya lo sé, me es igual.
un puto 10 para la serie que estrenaba hoy la sexta, muy buena!
s'ha de mirar el costat positiu, continuem a la champions
vaia tela, hem palmatt

Al final dema men vai cap a barna, festa a Baja Beach..

Que dur sem fara na divendres a practiques.. u_U
divendres fan la telecofesta ^_^ jaja, ja hi podries baixar llavors...
ya es la telecogresca? madre mia, no mentero de naaaaa
El viernes también hay una fiesta de ADE-ECONOMICAS.

PD: Seerj, el viernes voy al nocturna, con dos pavas y el tío este que mandó eso queriéndose suicidar. Todos vampiros rarillos menos yo.
jaja crec que de moment amb una festa per dia ia en tinc prou.. XD

I dissabte barrakes de Banyoles!
sips, mo ha dit una amiga q ta a barna....nse si pujar o q esq dpss disabte tinc dinar familiar...diosss [qmparto]
morr, deja un testamento y todas las deudas pagadas antes de salir :P
bon dia!!!!

avui si que he matinat en dies... que ja tocava jeje ^_^
bon dia, fa fred, esta tot moll.. pff com magradaria quedarme al llitet.. [tomaaa]
aquí avui sortirà el sol!!! [babas] [looco]

el terra encara està una mica mullat i fred...a les 7:30 del matí si, ara ja no es nota tant.

paseu bon dia!!!

pd: t'hi pots kedar...que no has entrat en aquetforo?? jeje

no em tanqueu el fil abans de dinar e??? ^_^ jajaja
lodis escribió:pd: t'hi pots kedar...que no has entrat en aquetforo?? jeje
jaja no caldria pillar febre.. si realment em vulgues quedar ia em quedariaa, po soc responsable (que be que queda.. XD)

Dema si que em fara mal na casi dempalmada a clase..
morr escribió:Me cagon la puta de oros.

Qué partido más malo, edmilson fatal, ronadihno fatal, gudjonhsen fatal, deco penoso, messi bien.

CON MUCHO ODIO!

Imagen

Gilipollas traénos algo bueno.

No se que hi pinta el txiki aki, per mi el que la va cagar be ahir va ser en frank, si no juguen els que millor estan (o no asseu el que pitjor estan) passen aquestes coses.
aquest barça no fa res de bo... buenu contra el sevilla si va fer algu amb cara i ulls [oki]
com canvien les coses..
El madrid guanya als paquets del Steaua, nosaltres perdem contra el Chelsea, i diumenge ia ens han dapallissar, pedrem la lliga.. :? :?
El Madrid ha de canviar molt per plantar cara al Barça
xikets!!! més optimisme!!!

que estem al començament... una mica de confiança no??

millor que ens guanyi el chelsea que no altres.

jo crec que si que podem guanyar al madrid

(la pena és la baixa d'etto'o que fa molt de mal, i aixó es pagarà igual que l'any pasat amb el xavi, que la principi també va costar arrancar)

pd: algú s'ha enterat de o que ha pasat amb la dona del carod, el pp i el super bus del pp?? diosss pero com poden deixar que algú insulti publicament a un altre partit?? cada vegada estem pitjor...

la dona del carod en una entrevista i cito textualment declara que els del pp "són uns fills de puta" el bus del pp tot pintat, i la super campanya am condons de follat a la dreta...en fin cada any em sorpren més tot aixó....(ja em vec un mega fil a misce ^_^
io per aixo ia ni men preocupu dels follons de politiqueo, sempre es lu mateix.

Visc mes tranquil.. XD
saps lo que més em rebenta?? que es pikin per parides mil i les coses importants sembla que sudin d'elles...

que diuen molt pero després no fna res o pitjor encara o "arreglen" de tal manera que encara la caguen més...
precisament es axo..
Sentu parlar un politic i nomes escolto que mariconades
Ara, a vegades em fa gracia veure com es piquen entre ells alla al parlament..
ja ho se ja és una de les millors parts jaja, sobretot per veure les crítiques que sortiran després ^_^

es com avui, dia mundial del cancer de mama i et penses que les coses milloraran?? en fin..suposo que l'únic imprt deu ser discutir entre ells...
Jo m`ofereixo a fer revisions de mama gratuites XD
[360º] pillin!!!! i lo que no són mames tmb, no ?? jajaja

pero sento dirte que... lo general és l'autoexploració i al 1er síntome al metge!!! no només avui que es el dia, sino sempre, aixó és lo important i no només un cop al any sino sovint, dsps un cop al any al metge que no costa tant...
La política en este país (España) y en todas sus regiones (Cataluña...) da puto asco y pena. Pero vamos, es lo que se merecen los españoles.
lodis escribió:[360º] pillin!!!! i lo que no són mames tmb, no ?? jajaja

pero sento dirte que... lo general és l'autoexploració i al 1er síntome al metge!!! no només avui que es el dia, sino sempre, aixó és lo important i no només un cop al any sino sovint, dsps un cop al any al metge que no costa tant...

aixo dic jo un cop a l'any no costa res !!!!!!

Bon diaaaa!!!!!

l'examen d'historia [fumeta] tirat i demà una classe i cap a sitges [chulito] que maca és la vida de l'estudiant XD!

lu de la dona del carod ... bah és com el cotilleo fa gracia veure com es tiran els plats al cap i fan el burru

clar que despres no fa tanta si espatllen el pais
sitges?? per el cau ferrat i tals?? esq jo a bat ivaig anar am els de hist del art a fer visita ^^ jaja

vaig a dinar!!!

avui me superat am el menjar ^^

m'alegro x el examen!!
Nuuu ja t'explicare anem a veure una peli en frances ^^

que t'has fet per dinar?

La familia de Carles IV més facil impossible [tomaaa]
una peli i aneu a sitges?? jaja q bo!!

possss

de 1er musaka, pero de veritat amb patat i alberginia ^_^amb bechamel

i de 2on llangonisa am pebrots verds....

suposo q de 1er sobrarà x sopar jaja.
aixo es perque quan els profes estan cansats es nota ^^ oi?

No he porvat mai la musaka :?

Aquesta tarda a fer el vaguuu
morr escribió:La política en este país (España) y en todas sus regiones (Cataluña...) da puto asco y pena. Pero vamos, es lo que se merecen los españoles.

Es aquest pais i en practicament tot el mon.

No es el que ens mereixem, pero som burros d`aguantar-ho.
és un menjar grec, la original és amb una capa de patates, al damunt albergínia, dsps patates (pots afegir una altre capa o no) i al damunt bechamel (jo smepre 1er la faig i dsps kan keda poc i poso la bechamel x gratinar.

la gen confon la muska am les alberginies farcides ma carn (tmb es un plat grec) que té un altre nom q ara no recordo. encara q tmb es cuina x turquia, aixi q poder ve d'alli.
No he vist ress

gracies pel plat ja li dire a ma mare que el fagi quan tingui temps ^^
^_^ menos mal [oki]

és fàcil i ràpid així que al finde o algo.
UP

acabo de tornar d'angles ^^ [sonrisa]
que aplicada ^_^

dsps fesmi pensar q te expliki lo de la musica ^^
anatomia!!! q tu t'has kedat am death note, ja ta esq dsps no em recordo y tals ^^ jaja. sas q se men van les coses del cap.
el unico politico contemporaneo a nosotros que realmente era politico y con dos cojones era Julio Anguita, lastima que se haya retirado. Ese hombre era (y es) dios.
es veritat, akí tens raó i ara sobtará lo q diré, pero algu q sempre em va agradar mol en el tema polític era le mayor oreja, no era facil ocupar el seu càrrec y menys en akells moments q o va fer.
seerj escribió:el unico politico contemporaneo a nosotros que realmente era politico y con dos cojones era Julio Anguita, lastima que se haya retirado. Ese hombre era (y es) dios.

Pepe Rubianes està per sobre.
Encara que a africa no està ben vist.
etc_84 escribió:Pepe Rubianes està per sobre.
[qmparto] [qmparto]
lodis escribió: [qmparto] [qmparto]

[poraki]
És el germà bastard de chuck norris
[poraki]

[rtfm]

La política fot molta pena, és el que es mereixen els españols.
Ei, però que molta gent a la que representen no són millors, tercermundisme al poder!

PD: Ara ve quan surt el paleto de Montilla [qmparto]
Com es nota que estem en campanya, avui ha començat a arribar-ne la propaganda a casa.... que curiós que els del PéPé facin servir sempre un sobre sense cap referència seva, per què serà? [poraki]

salut
Avui corrien per la uni els del PP... amb un minibus bastant atrotinat, tot sigui dit.
La veritat no sé perquè s'esforcen tant aquí, em sona que a Girona només han tret 1 escó a les generals en les últimes 4 o 5 convocatòries. A les del Parlament ni idea.
D'altra banda els hi queda allò de... la derecha siempre vota

PD: A mi tb m'ha arribat spam del pp, i també em va arribar d'un altre partit, em sembla que era CiU... total, va anar a les escombraries directe.. no vull spam a la meva bústia [poraki] :-|
eTc_84 escribió:Avui corrien per la uni els del PP... amb un minibus bastant atrotinat, tot sigui dit.

'Sort' que avui començava classe a les 7 de la tarda, perquè si algú se m'hagués creuat pel meu camí no em faig responsable del que pugui dir [jaja]

Aya, lo teu es normal, segons el teu perfil encara ets una menor :p

salut

PD: eTc: Per spam la meva carpeta al gmail amb 281 missatges i la que tinc a eia colapsada amb 360 mails on el 5% que son bons X-D
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11