Catalans aixakeuvus xD (#2)

16, 7, 8, 9, 10, 11
Alejo I escribió:Si se pone un mensaje en un idioma que no entienden la mayoría de los eolianos y encima se va en plan combativo, pasa lo inevitable.

Y si tenéis dudas sobre la moderación podéis utilizar el foro de feedback o mejor aun utilizar los mensajes privados.

Lo siento pero discrepo bastante contigo, si es totalmente cierto que el chaval la ha cagao al crear el post en Catalàn, quizà pensando que un acto como ese no interesaría (ya vamos si ha quedado claro) a la gente que no sea Catalana de habla, pero no es menos cierto que al minimo aviso una comañero lo ha traducido, y el mismo se ha esmerado a hablar en Castellano.

No siendo suficiente con eso, cierto usuario a empeXado a decirle que si te lo puedes meter por el ****, que si la ley de estrangeria, que si sigue soñando, despreciando totalmente al chaval, que aun asi le ha repondido con educacion, las primeras veces... diria que por menos de esto se ha advertido seriamente a usuarios del foro, pues lo considero una reaccion totalmente desproporcionada, y de mala educacion.

En fin, seràn maneras de verlo.

Salu2
Bueno, el tema de sempre, alguns que s'ha passat 40 pobles o més, i no se'ls diu res, i el que rep és el que menys ha fet... hi ha coses que es poden dir i altres que no (i no vull posar exemples [looco])..
Segon fil sobre més de 400.000 en català i se li tiren a sobre com caníbals... tolerància..
Però bueno, és qüestió de modes, i tampoc és aquest el fil on tractar-ho, ells sabràn què es fan..

i Visca Catalunya collons! [beer][beer]
Alejo I escribió:Si se pone un mensaje en un idioma que no entienden la mayoría de los eolianos y encima se va en plan combativo, pasa lo inevitable.

Lo pondre en castellano para que los españoles (sean o no de catalunya) que se pasen por este post y no sepan hablar catalan me entiendan.

El tio lo tradució al primer aviso y en su primer post no veo el "plan combativo" que mencionas a no ser que te refieras a cuando pone españoles en su segundo post. Sin embargo ha habido de otras personas que, aprovechando que alguien ha puesto un post en catalan, han criticado de mala manera y a esos no se les ha dicho ni mu.

Espero que si ahora se me ocurriese ponerme a postear en todo EOL en los dos idiomas no me salte ninguno de esos individuos a la yugular porque la forma de actuar de MORPHEUX (solo por decir alguno pero han sido bastantes mas) no me parece, ni por asomo, para nada justificable.

Un saludo.

PD: Lo de español no me ha dado la sensacion de que lo ha dicho con desprecio al igual que yo no lo he dicho en mi primer parrafo
A mi em sembla que hi ha gent que te el punyal anti-català preparat per a tirar-lo al primer fil d'aquest calibre. Es una llàstima (n'hi ha alguns que ja son fixes amb aquest tema).

Sobre el fil en si ha estat una gran cagada: per no fotre el post bilingüe i sobretot per voler mig encarar-se amb la gent. També es trist que havent un fil en català no aparegui per aqui.

En fi, a cascar-la.

PD: Revenbingut Danny [oki]
Tothom sap quina mena (o millor dit: quines menes) de gent corre per aquestes verdes terres. Per tant estareu d'acord amb mi en que una mica a provocar sí que anava, encara que algunes reaccions també són per a sucar-hi pa.

Ponlo en castellano coñe que no todos tenemos la [mala] suerte de saber catalan xD

Que sepais, españoles, [...]

Com era previsible van haver-hi uns quants que -com qui no vol la cosa- es van deixar caure en la provocació de'n Imhotep_bcn.
En casos com aquest, es demostra el 'doble rasero' que en diuen ells, perquè en aquell fil i en els derivats, hi ha hagut algunes aportacions d'avís de ban si més no.
Però es clar, després s'emplenen la boca que tots som iguals, de Novato a MegaAdicto!!! i d'1 dia de registre a 4 anys de registre..
El pitjor de tot és que això no es pot postejar! que si no et tracten d'anticrist almenys...

Bé, salut catalans i catalanes [barret]
eTc_84 escribió:En casos com aquest, es demostra el 'doble rasero' que en diuen ells, perquè en aquell fil i en els derivats, hi ha hagut algunes aportacions d'avís de ban si més no.
Però es clar, després s'emplenen la boca que tots som iguals, de Novato a MegaAdicto!!! i d'1 dia de registre a 4 anys de registre..
El pitjor de tot és que això no es pot postejar! que si no et tracten d'anticrist almenys...

Va tio no et queixis tant, que encara ens donaran la independència virtual, i per la via directa! [qmparto] [qmparto] Les coses aquestes s'han de prendre amb bon humor i esperit de científic social, res de prendre-s'ho massa en serio.[ginyo]

Aprofito per a anunciar que s'està gestant una kdda a Can Fanga (o sigui: a la capital xDD). Passeu-vos pel fil dels barcelonautes.

EDiTO: Mecagümdéu, ja porto més de 3000 missatges. Com passa el temps... [beer] [beer]
Gerim escribió:Va tio no et queixis tant, que encara ens donaran la independència virtual, i per la via directa! [qmparto] [qmparto] Les coses aquestes s'han de prendre amb bon humor i esperit de científic social, res de prendre-s'ho massa en serio.[ginyo]

Aprofito per a anunciar que s'està gestant una kdda a Can Fanga (o sigui: a la capital xDD). Passeu-vos pel fil dels barcelonautes.

EDiTO: Mecagümdéu, ja porto més de 3000 missatges. Com passa el temps... [beer] [beer]

No, si a mi m'és igual, total poc hi tenim a dir aquí, pero que després no prediquin que val igual un ban per uns que per altres [jaja].
Però s'està gestant una quedada de barcelonins, de catalans o de barcelonistes pel títol de Lliga?
Salut [beer]

Ah, felicitats per la mostra d'spameig dels 3000 missatges, d'aquí a poc et superaré!! [qmparto][qmparto] [ginyo]
caomd escribió:Ñ [mad] Ñ [mad] Ñ

?
caomd escribió:Ñ [mad] Ñ [mad] Ñ

[angelito] NY [angelito] NY [angelito]

A qui no li agradi o no sigui tolerant ja sap, dos pedres ^^

Un saludo
DiGiJoS escribió:
[angelito] NY [angelito] NY [angelito]

Aqui no li agradi o no sigui tolerant ja sap, dos pedres ^^

Un saludo

Shhh que era broma hombre [+risas] , pero si yo tengo que ver Dragon Ball en catalan y lo prefiero 20000 veces antes que en castellano(mira, mira como Goku [+furioso] ), lo unico que yo queria decir con esta parida es que mucha peña no se esta enterando de nada (que no es mi caso ya que soy Mallorquin), solo era eso que yo ahora no quiero ningun pique tonto con nadie y menos a estas horas :D
Saludoss
doncs si no s'enteren millor per nosaltres, l'unic fil on no ens insulten per fer servir el català nomes falta que vinguin ja aqui a tocar els collons.

Per cert, no s'ha comentat la quantitat de simpatitzans de la falange que van sortir l'altre dia en un fil de miscelania. [lapota]
keops escribió:doncs si no s'enteren millor per nosaltres, l'unic fil on no ens insulten per fer servir el català nomes falta que vinguin ja aqui a tocar els collons.

Per cert, no s'ha comentat la quantitat de simpatitzans de la falange que van sortir l'altre dia en un fil de miscelania. [lapota]

No fa falta que ho diguis, ja ens vam donar compte tots com, quan les coses son a l'inversa (es a dir, a qui es critica es a una persona de parla catalana) no es fa res encara que li diguin "facha" o, fins i tot, que es fiqui els seus ideals per darrere (per dir-lo educadament)

Aish... si jo hagues tractat a javierkun de la mateixa manera que van tractar la resta d'usuaris al forista catala... no hagues durat ni un telediari... :/

Un saludo

PD: No fa falta dir que ningu va rebre un sol avis, no?
PD2: Viva la tolerancia!!!!!!!!! (aquesta PD la dic en espanyol aixi s'entera tothom)
DiGiJoS escribió:

PD: No fa falta dir que ningu va rebre un sol avis, no?
PD2: Viva la tolerancia!!!!!!!!! (aquesta PD la dic en espanyol aixi s'entera tothom)

Tenin en compte qui modera, no es estrany que els de la falange tinguin via lliure per insultar, despres tu no aixequis la veu massa ho rapidament apareix per possar ordre.
keops escribió:
Tenin en compte qui modera, no es estrany que els de la falange tinguin via lliure per insultar, despres tu no aixequis la veu massa ho rapidament apareix per possar ordre.

...

Ni puta idea.

Ni puta idea macho.

Pero ni puta idea.
Alejo I escribió:...

Ni puta idea.

Ni puta idea macho.

Pero ni puta idea.

Que si, lo que tu digas...

Nos vigilas??
Vigilo todos los hilos de vez en cuando, especialmente aquellos en los que hay conversaciones que hacen referencia a la moderación o el funcionamiento de la web. Cosas de ser administrador.

Y acabas de soltar la mayor parida que he oido en mucho tiempo, y hay unos cuantos moderadores que lo podrían confirmar. Pa-ri-da.

Sigue con tus fantasías de Alejo facha y perseguidor de catalanes, cuando hayas acumulado las suficientes igual consigues venderlas en un libro.
Alejo I escribió:Vigilo todos los hilos de vez en cuando, especialmente aquellos en los que hay conversaciones que hacen referencia a la moderación o el funcionamiento de la web. Cosas de ser administrador.

Y acabas de soltar la mayor parida que he oido en mucho tiempo, y hay unos cuantos moderadores que lo podrían confirmar. Pa-ri-da.

Sigue con tus fantasías de Alejo facha y perseguidor de catalanes, cuando hayas acumulado las suficientes igual consigues venderlas en un libro.

[qmparto] [qmparto] las cosas se demuestran con los echos no con palabras...
keops escribió:
[qmparto] [qmparto] las cosas se demuestran con los echos no con palabras...

Desde que ha comenzado el año he baneado cosa de 12 usuarios de derechas (tres de ellos de la falange, para hacerlo más divertido aun) y a cuatro de izquierdas (uno de ellos catalanista). Lo han visto centenares de eolianos... con sus ojitos... en sus monitores...

Y ahora, a darle a la gramola... tú mismo con tu patético mecanismo.

Quien tenga dudas o problemas con mi forma de moderar que me mande un mensaje privado.
Que hi hagi pau.

Haya Paz.

Keops no t'exaltis tan contra els moderadors, que tampoc tene la culpa de tots els elements que entren al foro, ja se que tu i jo tambe, voldriam que aquest foro estigeus net de feixistes, pero si no insulten directament ni donen motius clars no es pot fer.

Por cierto AlejoI, creo que estaràs de acuerdo conmigo que el hecho de que hayas expulsado Xde izquierdas y x+2 de derechas, no se por que seas de un bando u otro, sino mas bien por su comportamiento. Y eso quiere decir algo tambien, pero qeu cada cual saque sus propias conclusiones.

aspavil bestials
Per al keops:
Ei, i què més dóna si es posen amb el català? Realment t'afecta el que puguin pensar aquestes ments tant "brillants"? No cal que ets discuteixis amb cap moderador per això tio, de debò ;)

Agur!
Si queréis seguir discutiendo la moderación.

Utilizad.

Los.

Mensajes.

Privados.

Por favor.
mola, aquest es l'unic fòrum hispà on he vist un fil on es pot parlar en català i no l'han tancat :P

Per cert, us heu assabentat de que faran una peli/documental del llibre "jo no soc espanyol"?

Polemica a la vista! xD
Alejo I escribió:Desde que ha comenzado el año he baneado cosa de 12 usuarios de derechas (tres de ellos de la falange, para hacerlo más divertido aun) y a cuatro de izquierdas (uno de ellos catalanista). Lo han visto centenares de eolianos... con sus ojitos... en sus monitores...

Y ahora, a darle a la gramola... tú mismo con tu patético mecanismo.

Quien tenga dudas o problemas con mi forma de moderar que me mande un mensaje privado.

Ahora me toca entrar a mi...
Me baneaste por decir un "Te jodes", a alguien que me "atacó" sin venir a cuento, si esto es mucho peor que:
Que sepas flipadillo que me estas inchando los cojones, y no lo digo por ti sino por el escrito

Por cierto ira la cabra mecanica al concierto? si va que toque no me llames iluso pq tenga una ilusion.

Hay un foro de musica cojonudo en eol, pero claro es que esta en español castellano de castilla españa y lo mismo no te ha dado de si las neuronas con tanto bilingue.

Y otra cosa, el 23 de abril no es solo el dia de cataluÑa, lo es de otras comunidades lo digo para que lo sepa ver el que mire más alla de su ombligo.

PD: Ahroa con la nueva ley de extrangeria estais de suerte.

Poniendo émfasis en PD.
ahhhh uhy que bien, te digo por donde te lo metes o te lo imaginas?

Te doy pistas? es negro oscuro estrecho, como se dice culo en catala?

Si, si, del mismo tipo.
Al igual que es de cajón que si estas en Alemania, y te encuentras una persona que habla castellano, no te quiere contestar en castellano y lo hace en alemán... Pues ese es un retrasado...

Y si pasa en Cataluña, en Valencia o en Euskadi, esa persona tiene una subnormalidad preocupante...

a mi no me importaria que se fuera cataluña, pero que tambien se fuera de europa, ponemos cuatro bombas y les creamos una isla para ellos solos, asi aragon tendria playa
y con el pais vasco igual

No seria mejor que se compraran una isla y se fueran todos juntitos a matarse a pajas en ella?

Por poner algunos ejemplos recientes, ¿eso no son salidas de tono graves?

Por cierto, ¿cómo sabes de qué bando son cada uno de los baneados?

Por cierto, dirás que no eres facha y todo lo que quieras, pero a la mínima que hay un hilo que se raja de los catalanes, metes baza, y no siempre manteniendo el respeto, y ahí, cualquiera le responde, oiga.

PD: Me espero un ¡Y tu más!

Salut catalans [barret][bye]
amb personatges com aquest cada dia estic mes orgullos de ser catala :D

per cert, jo com soc nou aqui, amb l'smiley de la barratina no ha hagut polemica?
eTc_84 escribió:Ahora me toca entrar a mi...

Vale. Fin. De. La. Puta. Discusión.

Dije. Habrá. Expulsiones. Sin. Avisar.

Definitivas.

Te. Lo. dije. No me vengas ahora con "jo tío, mira lo que pasa".

Déjalos que hagan papeletas.

Y tu expulsión venía precidida de muchos otros desfases anteriores, lo sabes bien.

Y esta ya es la última vez que se trata el tema de la moderación en este hilo. Quede claro.
eTc_84 escribió:
a mi no me importaria que se fuera cataluña, pero que tambien se fuera de europa, ponemos cuatro bombas y les creamos una isla para ellos solos, asi aragon tendria playa
y con el pais vasco igual

No seria mejor que se compraran una isla y se fueran todos juntitos a matarse a pajas en ella?

juerrr, aquestes 2 les trobo bastant passades de to....[mad]...
ETC nen, deixa una mica d'emprenyar! MP's, no saps llegir?

Paboh escribió:amb personatges com aquest cada dia estic mes orgullos de ser catala :D

per cert, jo com soc nou aqui, amb l'smiley de la barratina no ha hagut polemica?

L'smiley català es va introduïr a partir d'aquí: http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&postid=337256#post337256

<<26-03-2002>> en aquelles èpoques EOL no era un camp de batalla. XDXD
Gerim escribió:ETC nen, deixa una mica d'emprenyar! MP's, no saps llegir?

L'smiley català es va introduïr a partir d'aquí: http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&postid=337256#post337256

<<26-03-2002>> en aquelles èpoques EOL no era un camp de batalla. XDXD
uoo no sabia don provenia lsmilie de la barretina.. io des de que tik registrat k ia hi era..xD
Alejo I escribió:Vale. Fin. De. La. Puta. Discusión.

Dije. Habrá. Expulsiones. Sin. Avisar.

Definitivas.

Te. Lo. dije. No me vengas ahora con "jo tío, mira lo que pasa".

Déjalos que hagan papeletas.

Y tu expulsión venía precidida de muchos otros desfases anteriores, lo sabes bien.

Y esta ya es la última vez que se trata el tema de la moderación en este hilo. Quede claro.

Vale, no digo nada más.. te paso un MP.
Gerim escribió:ETC nen, deixa una mica d'emprenyar! MP's, no saps llegir?

Se m'havia passat [ayay][buuuaaaa][ayay] ¬_¬

Per cert, molt curiós i maco com va començar aquest fil, amb Ningú i Morpheus aportant també el seu granet de sorra XDXD, llàstima que molts catalans han 'desaparegut' d'EOL..

Salut i pau [barret]
Benzo escribió: :O :O Això es transforma en un fil de reivindicacións, jo apoyo el smilies de ZeusII (vera si surt). Enga ke nomes som 15?¿ em sembla ke som mes.

[+risas] [+risas] [+risas]

Quin bon rotllet que hi havia temps ençà... dubto que arribi un dia en el que es pugui respirar aquell clima... cagonlaputa...

Salut! [barret] [Ooooo]
kurras escribió: uoo no sabia don provenia lsmilie de la barretina.. io des de que tik registrat k ia hi era..xD

I jo també!

Si apareixen aquestes coses per les catacumbes d'aquest mateix fil, imagineu-vos el que es pot trobar per les catacumbes d'EoL.

Per cert, què n'opineu de l'última maragallada? http://www.vilaweb.com/www/noticia?p_idcmp=1252539
EDiTO: No he dit res, veig que ja han obert un fil a misce.
Em sembla una cosa molt extranya... a veure si donen info extesa sobre això.

Per altra banda, sembla que França recolzarà el reconeixement del català a Europa [barret], ara només falta fer-nos amics d'Alemanya [ginyo][ginyo], els "pesos pesants d'Europa".

Salut
doncs com he comentat a l'altre fil em sembla molt be, aixi ens reconeixeram com a un estat, ens allunayrem d'espanya i li posarem una mica mes facil les coses a la catalunya nord, q ho tenen força malament.

Per cert, a mi m'agradaria més tenir com a llengua extrangera el frances, es una llengua mes bonica que l'anglés i tb més europea. Pq els anglesos d'europeos tenen menys que el Piqué de català xDD
Paboh escribió:Per cert, a mi m'agradaria més tenir com a llengua extrangera el frances, es una llengua mes bonica que l'anglés i tb més europea. Pq els anglesos d'europeos tenen menys que el Piqué de català xDD

No comparteixo la teva opinió. Jo en ma vida he estudiat un any francès a l'escola i sense recordar pràcticament res soc capaç de seguir i entendre'l (com jo segur que tothom).

No considero en cap cas que el francès sigui "inútil", sinó mes aviat "poc útil". Sense anglès no es pot anar a cap lloc, ens agradi o no.

I si, la llengüa es maca, i les franceses també. De totes maneres ni punt de comparació amb les catalanes [amor] (i si son de poble millor :p [ayay] ).

Salut !
quelcom no he dit que el frances en aquests moments sigui mes util q l'angles, nomes que posats a escollir m'agradaria que la llengua "imposada" en aquests soticietat sigues la francesa.
Aixo de entendre el frances pasa amb totes les llengues romaniques, amb l'italia passa el mateix.

per cert, el teu nick mola, es una paraula q m'agrada molt :P
Bueno, pensaba que ya estaba censada, pues nada me apunto a la lista.

Ciudad Condal.

saludos.
Ei companys! Avui és Sant Jordi, disfruteu del dia i feliciteu la vostra parella.[inlove]

Imagen

Salut!
Feliç dia de Sant Jordi a tots!! Que el disfruteu molt [oki]
I els/les que no tenim parenta/parent dos pedres [sati]

Reee, a vere si l'any que be tinc més sort :Ð

Els que pugueu disfruteu [inlove] , bona diada!
Gerim es bo? Es que jo porto menys d'un mes escoltant el programa i potser no entenc el llibre per no portar les conyes que es tenen.
Es pot lleguir sense ser un vetera en el programa? jejeje
Tu potser portes com un mes escoltant-lo, però jo porto com un any sense fer-ho xDDD. Si el programa t'agrada, el llibre t'encantarà! Per cert, dóna un cop d'ull aqui.

Salut!
Bon dia gent, com ha anat sa diada? espero que be :P, no he vist massa activitat que diem per aquestes voltades, a vore que pasa! Va anar algú al concert al palau d'ahir dissabte? em van dir que va estar força be...buenu, a mi no es que m'agradi molt aquesta música, pero apa, l'ambient de segur que va ser de vici [sati] i poca cosa més que dir, com sempre, ves xDDD

aquest divendres es fa la telecogresca també a motjuich, encara que els grups donen més fastic (si pot esser això possible) que l'any passat, segurament un anirà, això de begudes bé de preu no se m'escapa mai, xDDDD

I re més, a vore si el senyor digijos es digna a aprèixer i diu qualsevol cosa, carai!
Doncs jo no vaig poder anar al concert :(

Per cert Gerim, jo escolto el programa a les 02:30, tot just despres del buenafuente, fan com una repeticio :P
I ho faig pel winamp: control+l : 67.159.5.30:8000

salut!
seerj escribió:Bon dia gent, com ha anat sa diada? espero que be :P, no he vist massa activitat que diem per aquestes voltades, a vore que pasa!

Dissabte em vaig quedar a casa llegint el llibre que em van comprar mons pares :-|. No se'm va ocórrer cap excusa que em permetés anar a casa d'una noia a regalar-li una rosa, tenint en compte que té novio.
seerj escribió:I re més, a vore si el senyor digijos es digna a aprèixer i diu qualsevol cosa, carai!

A veure si és veritat!

Paboh escribió:Per cert Gerim, jo escolto el programa a les 02:30, tot just despres del buenafuente, fan com una repeticio :P
I ho faig pel winamp: control+l : 67.159.5.30:8000

I tu quan dorms tio?
Jajajajaj doncs quan vaig deixar la feina va coincidir de que va ser el moment tb de canviar l'hora i ara es un caos, marxu a dormir a les 5:00 cada dia i com no m'he de llevar haviat imaginat...

Per cert en catala com es "dede" o "des de"? xD
Paboh escribió:Per cert en catala com es "dede" o "des de"? xD
DES DE separat ;P
salutt
501 respuestas
16, 7, 8, 9, 10, 11