Jo sincerament crec que bona part dels catalans tenen paranoyas al cap, ¿ qué som atacats ? no m'estranya si estem tot el dia tocant els collons sobre coses inútils que no ens abarateixen el pa. Fixem-nos en el cas de Andalucia, allà no s'estàn tot el dia queixant, simplement viuen la seva vida, amb la seva gent, amb els seus bars "vive y deja vivir" i per cert les subvencions les reben quatre gats i a més solen ser els latifundistes ( que si , al segle XXI encara existeixen) i els señoritos i no la gent normal. En canvi aquí una sèrie de gent, tot el dia a tocar els collons, la típica imatge del català emprenyat. De veritat ens tenim que mostrar al món així, com un Carod qualsevol?. Per favor, no és més important discutir sobre coses series, millorar infrastructures, administrar correctament la inmigració, ¿ importa la independència ( que sols beneficia a 4 gats que viuen de ella) a la persona que viu al Raval en un carrer on la gent defeca com si res, i en una casa que es cau a trossos?.
Deixem-nos de tonteries, som espanyols, doncs el context històric en el que hem nascut ens ho ha dictat, igual que podríem ser zulús o xinesos. A partir d'aquí, d'acceptar una cosa òbvia com es aquesta dediquem-nos a cosas serioses i fem fora als que presumtament en la busca d'un desig de llibertat com a poble ( que va nèixer fa sols 2 segles producte de la burguesia), enganyen al poble sobre els seus vertaders actes burguesos.
PD: Ho sento pero el meu català ple de faltas, però a mode de informació, he aprovat català amb un sis i castellà l'he suspès.