NGC escribió:Libertad, libertad???
No saben ni que cridar.
Si que saben cridar si, LIBERTAD DIGITAL home, que no ho entenem.
A veure, jo ahir vaig estar conent i desconent.
Content perquè el fet que una nova força pugui entrar al parlament és sà, a vegades cansa tenir sempre els mateixos, i crec que aquestea és una de les coses que va aprofitar "Ciutadans, partido de la ciudadania" (com en el seu discurs, més troç en castellà que en català)
D'altra banda, despres de sentir en directe tot el què ja s'ha comentat com lo de "Libertad", "TV3 en castellà", "Toma 3 Tv3" i altres coses, els pels se'm van posar de punta.
Com a han dit alguns, crec que són molt pitjor que el PP i al matí he constatat el perquè de tants bots:
1 - Perquè són uns anticatalans, per molt que s'omplin la boca, ells volen al reconquista, però de Catalunya, on els nous catalans siguin els castellans (no se si m'explico, i que ningú malinterpreti que una persona castellanoparlant no es pot senitr catalana)
2 - El priemr que he fet ha estat posar al COPE i què sento ? doncs la xusma de "La mañana" parlant amb l'Albert Rivera tots cofois i tots contents.
3 - Es talla la conversa i comencen a dir irònicament (però amb filldeputeria) "ves tu ya estan haciendo de las suyas conrtandole la comunicación a Albert Rivera", cosa totalment de bojos, perquè els que els escolten s'ho creuen. Quan ha tornat a connectar ho han comentat de nou amb l'Albert, tots rient.
Per cert, es diu Albert o Alberto ? perquè en tinc molts dubtes, segur que Albert és un nom artístic.
Així que catalans alcemnos, perquè aquí comença el pitjor des de fa molt de temps.