Catalans aixakeuvus xD (#33)

Apa gent us deixo ^^

Per frenar l'spam us dic:
Cada vegada que spamegeu un grup de noies agredeix a un membre de ciutadans xDDD

salut
Para eso hay mejores cosas... gmail... :D
[carcajad] [carcajad] [carcajad]

edit: digijos, a parte tmb hablamos por el msn de cosas q a andie le importan
^^ se nota que lo uso bastante? :P
Aish... asi fue como me pasaste las fotos del salon y sabes de sobra que va de lujo sin que tenga que estar la enana conectada ^^
esq el problema esta en q ocupen mol i no em deixa, ja u vaig probar ^^
ese no debe ser problema... yo he enviado archivos de 100 megas
DiGiJoS escribió:Aish... asi fue como me pasaste las fotos del salon y sabes de sobra que va de lujo sin que tenga que estar la enana conectada ^^

enana¬¬
tu pasa [toctoc] esq el xiket s'aborreix i caro...
Uff lodis no lo sabes tu bien...  [poraki] 
Buff, quin mareig, vaig a veure si unes birres ho solucionen XD
soy deestatura normal que passa si soy bajita
aya i jo tenim feina ^^
Nadie dijo eso...

Sgaesux eso por supuesto, al menos hacen olvidar ^^
No se lo que es pero que vaya bien ^^
ya lu veras, pronto ^^
acicalar-se= arreglarse
Que vere, Lodis? [angelito]

Gracias aya ^^
Duda existencia antes de salir, me cepillo los dientes o no? Total ahora voy a emborracharme.

¿Qué pensáis?
Cepillatelos, nadie sabe cuantas lenguas los tocaran ^^
si, millor tels rentes i si tens algun xicle a mà, agafal ..mai fa mal ^^
O caramelos de menta ^^
millor la opció xicle, deixa més gust al moment ^^ pero millor clorofila q menta ^^
El chicle queda feo, queda mejor un caramelo. Ademas, el chicle si usas aparatos como que no...
el morr porta aparatos??
No me referia concretamente a el, digo en general. Queda mucho mejor y mas disimulado un caramelo que un chicle... y mas si bebes que tener el chicle mascando queda MUY feo...
a ver el xicle dsps de beber cuando vea alguan q le interese i se tenga q acercar ^^ se masca rapido lo tiras disimuladamente i ya ta ^^ keda olor i "sabor" más rapido
Pues no, mejor son los caramelos, no hay duda y refrescan muchisimo mas de lo que pueda hacer un chicle. ^_^

Y yo me voy a dormir por hoy que mañana sera otro dia. No abuses demasiado que sino preparate para tu merecido (como hoy pero peor ^^)
bona nit digiii

per cert encara que portes aparells es pot menjar xicle ^^
jo esq mai ne portat...així q nse
jo si i encara en portu falta 6 mesos i fora [sonrisa] i si vas amb compte no passa res
nissaga de spamers, capitol 1:

El seerj està capficat a la clínica, perqué ho ha deixat tot a mans del cafetino i té por que l’influència dels seus germans etc i sgaesux, el portin per mal camí, sap que aquells dos tenen algun interés ocult, pero no sap encara quí.

(aquells dos, només volen aconseguir el poder per una revenja familiar) - en realitat el cafetino es adoptat i no sap qui son els seus verdaders pares, ve de família humil i esta enamorat de la filla petita, la aya, una mica pija, però molt bona noia, però resulta temptat per la germana gran que també vol el poder i sap que el seu pare no els i deixarà a cap de els filles i per això se’l vol lligar.
Mentrestant, la dona del seerj està a casa desesperada i truca a un vell amant, el morr perquè la consoli, quan el morr apareix a casa seva, és observat per una de les filles.

la drknss sense que ho sapiguen els seus 2 fills grans, va a visitar al seerj a la clínica i just en aquell moment.... el seerj està parlant amb el mossèn ngc!!! Com es posible es pregunta, si el capellà va morir, fa tant de temps d’alló, d’aquell dia... i espantada per la visita del capellà marxa.

oscuros advocat de la familia, en aquells moments esta prenent declaració a kurras i digijos, dos directius de la empresa, perqué s’han trobat a faltar diners de unes comptes bancàries; i en kurras està enamorat en secret de la lodis, la filla gran i pija d’en seerj ; just quant usrten de la entrevista se la troba al parking, (ella arribava a la empresa per demanar diners a l ‘oscuros) pero kurras la convida a dinar.

En el dinar comencen a parlar i en kurras li treu que la noia vol un cotxe nou.

A el noi li comença a rondar un pensament... i si … no podia ser, però potser les contes no surten perquè, sap que ell no ha estat , en digijos podria ser pero no ho creu i la noia?

Pero es impossible ella és la filla de l’amo, està robant a la seva propia familia, queda encisat per la conversa i la noia i li desapareix aquella idea del cap.
reclamacions quan pugueu ^^

ales bona nit intentare tornar destranguis [666]
si algú no l iagrada que avisi i sel treu, si algu troba q no surt, no so prengui mal, q o digui i li farem un personatge ^^
Destranguis eiss pero esta wapu ^^ el capitol XD!
el proper em de fer ampliació sobretot en alguns temes ^^
claru claru ara tenim molts temes oberts XD!com qui roba els comtes, els enamoraments , la ressurecció i l'estada al centre de desintoxicació
a culebrons no ens guanya ningú jajaja
si yo te contara XD!!!!! :o
aquest és el meu post numero......

preparats??

2000!!!!

2 mil posts, si senyor!! [qmparto]
spammer!!!!!!!

[angelito] ales ara si q jo tambe vai a dormir
bona nit!!!

jo tmb marxo jejeje [angelito] [666]
ver, creo que el proiblema de los 5.1 es en realidad mio....he debido de no hacer algo o hacer alg sin darme cuenta y los frontales no se oyen, aunque si que creo que funcionan y reciben...
seerj escribió: ver, creo que el proiblema de los 5.1 es en realidad mio....he debido de no hacer algo o hacer alg sin darme cuenta y los frontales no se oyen, aunque si que creo que funcionan y reciben...

Es possible que els tinguis enxufats al revés, els del davant al darrera i que al windows no hagis configurat els 5 altaveus (panel de control- dispositivos de sonido y audio y a configuracion de alta... tries 5.1, per defecte et ve a 2.0)
Acabo d'arribar....

No se perquè collons he sortit avui.... si hagues sabut el plan que portaria la gent millor em quedo a casa cawento

Vaig a sobar

PD: Cagum dé, amb lo be que estava jo de barrakes... això si que era sortir de festa
501 respuestas
15, 6, 7, 8, 911