Catalans aixakeuvus xD (#34)

17, 8, 9, 10, 11
digijos, el jovent d'avui dia, puja més ensenyats que la majoria que estem aquí ^_^ et sorprendires...
DiGiJoS escribió:Lo que decia... y solo con 16 años...

Aquesta generació ja està perduda..
Pues si, que lastima...

Oye Lodis, te fijaste que en el otro foro se ven el numero de posts globales? Aish la que se va a liar... no se podra quejar el macedonio de que no habra actividad! [666]
jo més que perduda, diria que corrupte ^_^

jaja, jo vaig a "convencer" a gent q s'hi apunti ^_^
eiss que jo encara pujo be els que venen darrere meu ja no tant eso si
Si es que la estas llevando por un camino...

Aya, alejate del lado oscuro antes de que sea demasiado tarde... U_U
les xiquetes que ara en tene 13 i 14 son... vamos!! aixó o feia jo a casa i pam!! la que em queia a sobre ^^
Antes de conocerla yo ya estaba pervertida ^^ tranquilo
Tu a lo unico que te subes bien es a una silla para estar a la altura de los demas, ENANA! [+risas]
DiGiJoS escribió: Tu a lo unico que te subes bien es a una silla para estar a la altura de los demas, ENANA! [+risas]

JAJAJAJAJAJAJAJAAJJAAJAJAJJAJAJAJA


Ets cruel.. :P

PD: Quan medeix?
mmm a que viene eso

i si les de 13i 14 millors no dir res bufff
Aya_cat escribió:Antes de conocerla yo ya estaba pervertida ^^ tranquilo

ahora me dejas en la duda de si me conociste a mi antes [poraki]
jo diria que abans, vol dir abans ^_^ pero si tu no la podries pervertir ni a la de 3 ^_ ^aixó deixau per als experts :-p
lodis escribió:jo diria que abans, vol dir abans ^_^ pero si tu no la podries pervertir ni a la de 3 ^_ ^aixó deixau per als experts :-P


digi te conoci antes y no tu no me pervertistes ^^
y alo experts com.... tu? es broma

etc:

1. 63 algun problema
pero si tu no la podries pervertir ni a la de 3 ^_ ^aixó deixau per als experts :-p

Leerte eso me consuela, no hubiese podido soportar el sentimiento de culpabilidad al saber que la causa de que Aya este asi es por mi culpa... [tomaaa]

[+risas]
Aya_cat escribió:etc:

1. 63 algun problema

Pensava que era força menys... tenim conceptes diferents d'enanisme amb el company DiGi..

menys fums.. :P
eTc_84 escribió:Pensava que era força menys... tenim conceptes diferents d'enanisme amb el company DiGi..


menys fums.. :P

Debe ser eso (o que yo mido cosa de 1,85 y la saco dos palmos xD)

Pero si hasta me dieron ganas de agacharme y saludarme con ella como hacian los Gnomos! Con la nariz xD!!!!!!
que va!! jo vaig apendre de la vida ^_^ jaja

(ja te contaré)


que va!! estas per sobre de la mitja de les dones ^_^ (almenos era 1,60 fa un temps ^_^ jaja pero amb talons no es nota, lo pitjor és si un xiket es baixet, perqué amb talons no queda bé, a més , pensa que estilitzen i set veu més alta i més prima ^_^
DiGiJoS escribió:Debe ser eso (o que yo mido cosa de 1,85 y la saco dos palmos xD)

Pero si hasta me dieron ganas de agacharme y saludarme con ella como hacian los Gnomos! Con la nariz xD!!!!!!


muahuahuahuahuauha

Però no l'havies deixat plantada al Saló?


Què passa, que no la vas trobar? [sati]
Aish Lodis que aunque tu y yo sepamos que intentas animarla mentir no esta nada pero que nada bien... XD

Si etc pero ya la habia conocido de antes... :/
a mi es a qui va plantar al saló, bueno i penjar el telf a aya...i dsprés diu que es sociable... ^_^

jo no l'enganyaria mai, i menos en estes coses
DiGiJoS escribió:Debe ser eso (o que yo mido cosa de 1,85 y la saco dos palmos xD)

Pero si hasta me dieron ganas de agacharme y saludarme con ella como hacian los Gnomos! Con la nariz xD!!!!!!


1,85... vaya monstruo.
Morr hablo asi sin medirme pero de 1,80 paso fijo xD aunque si Aya mide 1,62 y la saco pues dos palmos esos dos palmos pueden medir perfectamente 20 centimetros, no? xD

Eh eh! Que estaba justificado!! U_U (colonas)
morr escribió:
1,85... vaya monstruo.


iba a decir algo pero ya no lo digo xDDDDDDDDD
Digi es verdad

amb tacons si pero el problemea q jo amb les converse soc feliç >.<
morr, tu també fas servir talons per suplir la falta d'alçada? [sati], també t'estilitzen i et fan més prim? [carcajad]
kiuk no nos dejes (me dejes) con las ganas de saber que ibas a decir. Piensa que si es algo malo cuando me cargue a morr ya aprovecho y te elimino a ti tambien ^_^

Aya, verdad que? :P
que 1.60 es la media española
Bones!
aya, ya som dos q som felices amb bambes (yo am les meves salomon ^^)
jo faig 1,77 ^_^

te jodes, yo si que lo se ^_^
pero m'he de posar sabates perque si no me quedo sense unes de noves [+risas] algu enten perque vull currar
DiGiJoS escribió:kiuk no nos dejes (me dejes) con las ganas de saber que ibas a decir.


que si tu eres uns monstruo yo debo ser ..... [buaaj] XDDDD
JAJAJAJAJA

Aya, Lodis y dark te sacan 15 cm cada una xD!!!!
jue que llargs tots aqui.. XD

io fa temps que no em medeixu pero tampoc crec que hagi crescut..
faig 1,76
jo al estiu vaig amb bambes, sandalies planes i tot lo que sigui, pero kan arriba el hivern..les meves sabates de talons en tinc 2 parelles les meves sandalies de talons i els meves botes am talons, sino no hi ser anar ^^ tmb porto bambes.

jo tmb soc feli amb les meves converse..ja les vas veure^^ wenu les q tu vas veure no, sino les blankes ^^ ja sas
DigiJos no et passis q et mataran varis cops a la novela... [uzi]
drknss escribió:kiuk kuan fas d'alt?


197 pero sempre intento comprarme bambes amb poc taló xD
com sino savesis kan fa el kiuk..tu tmb... ^_^
jejejeje tu ja vas veure les meves ^^
lodis escribió:com sino savesis kan fa el kiuk..tu tmb... ^_^


aixo es cert, ara no hi queia cawento
xD
Coño kiuk juegas a baloncesto o que? xD

Dark, morir es cosa de mortales ^_^
aneu tots a.... am lo dels talons, direu lo q voldreu pero estilitzen la cama en conseqüéncia et fna més prima i a sobre creixes en cm...
DiGiJoS escribió:Coño kiuk juegas a baloncesto o que? xD


ODIO esa pregunta y te ODIARE como no lo remedies pronto
Si me vas a odiar por remediarlo como que paso y encima me sigo riendo xD

He visto como has editado U_U
no al futbol ^^

el digijos q avui va de simpatic.

drknss on collons estas q no et vec al msn!! entra pero ya!!!

me oyes??? YA!!! cagan llets q et vull aki al msn.
DiGiJoS escribió:Si me vas a odiar por remediarlo como que paso y encima me sigo riendo xD

He visto como has editado U_U


fallo mio xDDDDDD
no quiero odiarte leñe X-D
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11