Una Asus m2n-e dd2 pcx (o això diu la factura), i a sobre és de les caretes, ja que hi han X€ per gastar, així que calia ajustar-se perquè no en sobrès
eTc_84 escribió:
PD: El div al final no hi vaig pas... potser dissabte i diumenge o potser diumenge, ja veurem.. T'apuntes al campionat de Magic? xDD
Com et vaig dir, no en se de jugar, però com diuen, això és lo de menys xDD Doncs segurament vagi divendres al sopar i a passar la nit, i si m'animo hi aniré també el diumenge.
la gafe soc jo..he fet copiar pegar pero no e donat al copiar i q faig?? o borro!! caro q si!! i a sobre estava dintre el pen aixi q no es pot recuperar...au la música q em van passar a la merda...
Lodis... eso pasa por spamear tanto o perder el tiempo en el msn sin darte cuenta de lo que estas haciendo... Si es que no puedes hacer dos cosas a la vez que luego pasa lo que pasa!!
Mira els condensadors de la placa que no estiguin inflats, es lo unic que podries arreglar la resta... como que no. YO a alguna placa antiga he vist que els condensadors es feien malbe i s'inflen, els canvies i llestos.
eTc_84
Freedom Fighter
26.252 mensajes desde feb 2005 en Vigilando escondidos
NGC escribió:Mira els condensadors de la placa que no estiguin inflats, es lo unic que podries arreglar la resta... como que no. YO a alguna placa antiga he vist que els condensadors es feien malbe i s'inflen, els canvies i llestos.
eTc_84 escribió:En una placa nova els condensadors inflats??
Mai se sap, es pk s'entretingui una estona i si te sort doncs mira solucionat i si no ajo i agua xDD, kin remei.
Si ha tingut una pujada de tensio o si estaven defectuosos.... una opcio es, poc probable pero bueno.
morr
5.738 mensajes y 1 foto desde dic 2002 en Rosa de Foc (España)
Como puede ser que yo sin saber nada de economia sepa hacer todos los ejercicios y me salen todos, y los que han hecho economia en su bachillerato y tal no tengan ni puta idea y me hagan perder el tiempo corrigiendo sus ejercicios.
NGC escribió: Mai se sap, es pk s'entretingui una estona i si te sort doncs mira solucionat i si no ajo i agua xDD, kin remei. Si ha tingut una pujada de tensio o si estaven defectuosos.... una opcio es, poc probable pero bueno.
Home, la placa és nova, i a més estava allà al pcbox de Girona fent el mutantge
A veure si em poso a fer un treball que és per demà, que fa mes i mig que me'l van posar i encara no he fet re. Si ja ho diuen, deixa per demà lo que puguis fer avui xDDD
morr escribió:Como puede ser que yo sin saber nada de economia sepa hacer todos los ejercicios y me salen todos, y los que han hecho economia en su bachillerato y tal no tengan ni puta idea y me hagan perder el tiempo corrigiendo sus ejercicios.
Cafetino escribió:El morr és un capitalista en potencia xD
Ya se sabe aquello de ... aniquilar al enemigo desde dentro.
Es que es flipante, las materias que mejor me van (del rollo notables/sobrasalientes) son las de economia, en las de mates (me han cambiado de mates 0 a 1) llevo 2 meses y medio sin asistir a ninguna clase.
morr escribió:Es que es flipante, las materias que mejor me van (del rollo notables/sobrasalientes) son las de economia, en las de mates (me han cambiado de mates 0 a 1) llevo 2 meses y medio sin asistir a ninguna clase.
Pel que sé, les mates d'allà, són nivell batx com a molt..
eTc_84 escribió:Pel que sé, les mates d'allà, són nivell batx com a molt..
No son díficiles, pero ponen cosas nuevas que para uno que viene de una educación tecnológica las ha de aprender de nuevo, pero nada es un 15% de nuevo que lo aprendes en un momento.
Lo demás la mierda de siempre, matrices,vectores,optimización etc...