Catalans aixakeuvus xD (#34)

16, 7, 8, 9, 10, 11
DiGiJoS escribió:Que modelo de Asus es?

Una Asus m2n-e dd2 pcx (o això diu la factura), i a sobre és de les caretes, ja que hi han X€ per gastar, així que calia ajustar-se perquè no en sobrès :p


eTc_84 escribió:
PD: El div al final no hi vaig pas... potser dissabte i diumenge o potser diumenge, ja veurem..
T'apuntes al campionat de Magic? xDD

Com et vaig dir, no en se de jugar, però com diuen, això és lo de menys xDD
Doncs segurament vagi divendres al sopar i a passar la nit, i si m'animo hi aniré també el diumenge.
la gafe soc jo..he fet copiar pegar pero no e donat al copiar i q faig?? o borro!! caro q si!! i a sobre estava dintre el pen aixi q no es pot recuperar...au la música q em van passar a la merda...
DiGi, ahora te digo algo, que estoy más líado que una cabra en un ciber.

eTc, ets la polla i la sang dels culés, merci a tú i a tots els que us heu registrat.. i als altres també.

Kurras, ja tassssss, activat.

Fins ara.
Lodis... eso pasa por spamear tanto o perder el tiempo en el msn sin darte cuenta de lo que estas haciendo... Si es que no puedes hacer dos cosas a la vez que luego pasa lo que pasa!! [carcajad]

Ok frutos ^^
i si s'ha de fer un minim de posts diaris tu avisa que aquí hi ha un grup que en som esperts ^_^

el kurras que no sap que la bandeja de no admitir també s'ha de mirar... ^_^ és feliç com ell sol aquest xiquet
Mira els condensadors de la placa que no estiguin inflats, es lo unic que podries arreglar la resta... como que no. YO a alguna placa antiga he vist que els condensadors es feien malbe i s'inflen, els canvies i llestos.
NGC escribió:Mira els condensadors de la placa que no estiguin inflats, es lo unic que podries arreglar la resta... como que no. YO a alguna placa antiga he vist que els condensadors es feien malbe i s'inflen, els canvies i llestos.

En una placa nova els condensadors inflats?? [reojillo]
Grupo? Mas bien pareja... chicas para mas inri xD
tu y tu ego ^_^


clarooooo pq como tu no postejes casi mai... ^_^
Pues solo hace falta ver mi media de mensajes diarios para ver que no posteo apenas... 3 a 12 xD
eTc_84 escribió:En una placa nova els condensadors inflats?? [reojillo]


Mai se sap, es pk s'entretingui una estona i si te sort doncs mira solucionat i si no ajo i agua xDD, kin remei.
Si ha tingut una pujada de tensio o si estaven defectuosos.... una opcio es, poc probable pero bueno.
Como puede ser que yo sin saber nada de economia sepa hacer todos los ejercicios y me salen todos, y los que han hecho economia en su bachillerato y tal no tengan ni puta idea y me hagan perder el tiempo corrigiendo sus ejercicios.
només hi ha una explicació....morr, reconeix que has copiat [sati] jaja

és broma!!

doncs nose xiquet, coses de la eso i el bat tan "profund" en estudis que tenim...
NGC escribió:
Mai se sap, es pk s'entretingui una estona i si te sort doncs mira solucionat i si no ajo i agua xDD, kin remei.
Si ha tingut una pujada de tensio o si estaven defectuosos.... una opcio es, poc probable pero bueno.


Home, la placa és nova, i a més estava allà al pcbox de Girona fent el mutantge :p



A veure si em poso a fer un treball que és per demà, que fa mes i mig que me'l van posar i encara no he fet re. Si ja ho diuen, deixa per demà lo que puguis fer avui xDDD
O eso o es un superdotado xD
morr escribió:Como puede ser que yo sin saber nada de economia sepa hacer todos los ejercicios y me salen todos, y los que han hecho economia en su bachillerato y tal no tengan ni puta idea y me hagan perder el tiempo corrigiendo sus ejercicios.

Jaja t'estaràs tornant un pijo del pal [plas][plas]
ets vago amb ganes... ^_^ [carcajad]
lodis escribió:ets vago amb ganes... ^_^ [carcajad]

Mira quien fue a hablar!
El morr és un capitalista en potencia xD
men vaig a sopar, fins dsps!!
Que aprofiti, pija [ginyo]

Flooders a veure si us passeu pel nou fòrum de Cataeol [boma]
alo pensava que no hi erets !!!!!

la exposició de meravella ^^. digi puedes desearme suerte para mañana lo digo porque me has ido bien y todo
Por no bajarte las OST tu misma y decirle al chico que te las vuelva a pasar U_U

Aya, sabiendo eso... a cuanto me pagas? :P
con mi chico ni meterte, vale??

aya m'alegro q la exposició t'hagi anat bé ^_^ el exmaen de demà ja vuras que també jeje.

ja mi he registrat ^_^
DiGiJoS escribió:Por no bajarte las OST tu misma y decirle al chico que te las vuelva a pasar U_U

Aya, sabiendo eso... a cuanto me pagas? :p

gratis!!!! que no trabajo
esto se hace por amistad ^_^ no por dinero
Amistad? Uyuyuy...

Venga va, te permito retrasar el pago 1 mes, mes y medio [sati]
[ayay] he posat el meu 1er post al altre foro ^_^
lodis escribió:[ayay] he posat el meu 1er post al altre foro ^_^

Y eso es solo el comienzo...
lodis escribió:[ayay] he posat el meu 1er post al altre foro ^_^

Tu també vols un audi? xDDDD
Cafetino escribió:El morr és un capitalista en potencia xD


Ya se sabe aquello de ... aniquilar al enemigo desde dentro.

Es que es flipante, las materias que mejor me van (del rollo notables/sobrasalientes) son las de economia, en las de mates (me han cambiado de mates 0 a 1) llevo 2 meses y medio sin asistir a ninguna clase.
Ale, ya puse yo tb mi 1 post ^_^
morr escribió:Es que es flipante, las materias que mejor me van (del rollo notables/sobrasalientes) son las de economia, en las de mates (me han cambiado de mates 0 a 1) llevo 2 meses y medio sin asistir a ninguna clase.

Pel que sé, les mates d'allà, són nivell batx com a molt..
en realitat en porto 2 ^_^ em conformo en qualsevol coxe decent ^_^ de audis només m'agrada el tt o el a3 ^_^ jaja.

pero am el seat ibiza ja m'està bé.
Apa gent, em retiro a fer el treball, a veure si puc resistir la temptació i no torno fins que no hagi acabat :p
XD amb força de voluntat...tot es pot fer!!
Per fi iastic activat a latre foroo! XD
lodis escribió:en realitat en porto 2 ^_^ em conformo en qualsevol coxe decent ^_^ de audis només m'agrada el tt o el a3 ^_^ jaja.

pero am el seat ibiza ja m'està bé.

BMW Z3 [looco]
Yo tambien llevo un par ^_^

Lodis, cuidadito con como nos comportamos eh! A ver si vas a ir a visitar a los gusanos antes de tiempo....

(yo tambien me conformo con un Audi ^^)
que va!! aya i jo fem propostes culturals... res de demanar coxes ^^
Musica i lite demanem poc ^^
Yo tendre que pedir juegos, rol, manganime (y cine y tv ya que estamos) entonces U_U xD

Porque vaya, uno +18 no es opcion con la criaturita de Aya dando vueltas por ahi, verdad? xD
cinema i cultura en general ^_^
Cine mio U_U que lo he pedido antes! Joo.... cawento
¬¬ la criaturita puede leer +18 que no pasa nada
Si que pasa, que te perviertes siendo joven ^_^ bastantes veces piensas en heineken como para encima eso [mad]
Aya_cat escribió: [mamaaaaa] si ya lo estoy
Lo que decia... y solo con 16 años...
eTc_84 escribió:Pel que sé, les mates d'allà, són nivell batx com a molt..


No son díficiles, pero ponen cosas nuevas que para uno que viene de una educación tecnológica las ha de aprender de nuevo, pero nada es un 15% de nuevo que lo aprendes en un momento.

Lo demás la mierda de siempre, matrices,vectores,optimización etc...
501 respuestas
16, 7, 8, 9, 10, 11