Catalans aixakeuvus xD (#34)

percert, jo si que utlitzo el ratolí tactil, amb el normal ara em costa ^_^ jaja pero en tinc un petit d'aquells, óptics? nose si es diuen així els que tenen un llumet vermell en ves de la boleta...
Hola, quan de temps!

Veiam, he creat un fòrum per aquest fil, es una iniciativa que he dut a terme en una estona. Perquè vagí bé necessito la vostra ajuda.

Per començar seleccionaré 6 moderadors, i anirà ampliant-se.

Queda molt per fer, però sol no puc.


El nom es CataEOLonia

http://cataeolonia.multiforos.es/index.php
FrutosXP escribió:Hola, quan de temps!

Veiam, he creat un fòrum per aquest fil, es una iniciativa que he dut a terme en una estona. Perquè vagí bé necessito la vostra ajuda.

Per començar seleccionaré 6 moderadors, i anirà ampliant-se.

Queda molt per fer, però sol no puc.


El nom es CataEOLonia

http://cataeolonia.multiforos.es/index.php


Buenas Frutos, ¡cuánto tiempo!

Yo por mi parte seguiré aquí, ¡suerte con la iniciativa!

Ya que estás, me puedes recomendar un arte marcial que deje de lado la parte espiritual y se concentre en la lucha callejera?
Full Contact, practiqué un mes, pero por tiempo lo dejé.
King Boxing, dos años, pero me arté, buscaba algo más.
Por ello ahora solo hago fitness, y me estoy iniciando en la natación.

Ostras, el més important es fer alguna activitat per desconectar de la rutina, i si es suant, millor que millor.

Vinga tíu, m'hen vaig a entrenar.
FrutosXP, no se quien hace unos dias me habia preguntado por ti, tengo muyyyyyyyyyyyy mala memoria para segun que cosas (no recuerdo si fue por msn o por aqui, con eso te digo todo xD)

Como va la vida? Conservas la cuenta de msn? (es para descartar si me has borrado voluntariamente o que U_U) Bueno que encantado de verte por aqui ^_^

Lodis. Si, se llaman asi ^_^ aunque tu como solo sabes que dar al teclado poco te importa como se maneje el puntero xD

Y no, a Aya no la busco para eso (te buscaria a ti para esos menesteres ^^)
spamer!!!
lodis: filo deu ser facil pero per mi no >.<. Per cert he tret un 8.5 al treball d'historia de l'art que em vas corregir ^^. si estic a la nit parlem
Bona tardaa, iastic cansat d'estudiarr!

Bona idea Frutos! Pot ser interesant
PD: no marriba el correu per confirmar el registre.. :_(
kurras que ten vas a "altres" terres?? jaja ens abandones :( molt mal ;)

ara entraré a mirar ^_^

aya, ja estic x aki q me rallat, a la nit em miraré les dinasties(son com culebrons, pero amb intensitat ^_^ )
lodis escribió:kurras que ten vas a "altres" terres?? jaja ens abandones :( molt mal ;)

si no em deixa resgistrarr.. }:/
Mhaure de quedar aqui dons.. xD
Kurras mira a correu no desitjat que jo estava esperantlu tambe i estava alla
esq lo q li anava a dir ^_^ jo el tinc a no deseado ^_^


percert...flipareu...endevinalla...que me comprat ara fa 5 minuts encara no?? ^_^
Holas, ya estoy en casa ^^

Lodis... un portatil? xD
siii un cd original ^_^ jaja esque em fa ilusió (tu no contaves que te dit q ho estava escoltan) ^_^
no, només li he dit, estic escoltan el de si de lax ^_^
Tu no intentes excusarla ahora [enfa]
solo me lo ha dicho y yo he deducido ^^
Deducir tu misma? Ahora si que esta claro que te lo ha chivado U_U
DiGiJoS escribió:Deducir tu misma? Ahora si que esta claro que te lo ha chivado U_U
que noooooo me lo ha chivado
men vai cap al gym genttt, fins dspress
Venga... lo que tu digas... (no tengo ganas de discutir U_U)

Como te fue la exposicion? ^^

Taluego kurras
DiGiJoS escribió:Venga... lo que tu digas... (no tengo ganas de discutir U_U)

Como te fue la exposicion? ^^

Taluego kurras


Calla que a eso voy ahora suspendere lo veo >.<. suerte que la teacher ( que ningue es cabregi estic acostumada a profes d'angles dirsli teacher) es maja
si em parlesis per el msn tmb ho sabries així que..muts i a la gabia!!
Pues nada, cuando vuelvas ya te comento lo que te iba a decir antes... suerte [angelito] aunque de poco sirve que te la desee... xD

Lodis... acabo de conectar... U_U
Alguien sufrira una muerte muy dolorosa en un culebron [boing]
Ala ya empieza la otra con las amenazas...
claro, claro...escusas baratas... ^_^ si portes un rato postejan ^^
Ales m'en vaig ja que estic feta un sac de nervis (dos bosses de pipes porto ja)
Lo cual no quiere decir que me conecte al msn... o acaso tu cuando posteas estas conectada? Verdad que no? U_U

Ademas... no querras que ponga el msn en el curro, verdad? U_U
bona sort aya!!!


pos el 90% de les vegades estic als 2 llocs ^_^
Te voy a restregar este post cada vez que te vea posteando y no en el msn U_U

Aya... SUERTE!! (esta vez de verdad ^_^)
vales, ja pots començar a contar.... ^_^
No hace falta que lo digas, no voy a perder ninguna oportunidad ^_^
doncs ara estic als 2 llocs ^_^
Ya somos dos ^_^ (aunque yo, al contrario que tu, contesto por los dos lados U_U)
si que knt!! pero lenta!! jaja

esoty mirando una serie ^_^
Pues ale, mirala y no te distraigas por aqui. Yo me voy a jugar al valkyrie profile ^_^
okis, kan acabi te aviso ^_^ jujuju
Quedamos asi ^_^

Para que dices me vas a avisar? xD
para hablar por el msn


estooo postear akí???
FrutosXP escribió:Hola, quan de temps!

Veiam, he creat un fòrum per aquest fil, es una iniciativa que he dut a terme en una estona. Perquè vagí bé necessito la vostra ajuda.

Per començar seleccionaré 6 moderadors, i anirà ampliant-se.

Queda molt per fer, però sol no puc.


El nom es CataEOLonia

http://cataeolonia.multiforos.es/index.php

Hombreeeeeeee perdut! [poraki]
Has de tornar i fer pinya amb els culés d'EOL per combatre els trolls merengons vinguts de Mordor [plas][plas]

Cafetonet, podria ser que et carreguessis les plaques per l'electricitat estàtica... o perquè se't cortocirtuiti amb la caixa... no se.. el DiGi és l'expert en això [poraki]

Salut a les fèmines flooders també [bye]
eTc_84 escribió:Cafetonet, podria ser que et carreguessis les plaques per l'electricitat estàtica... o perquè se't cortocirtuiti amb la caixa... no se.. el DiGi és l'expert en això [poraki]

Salut a les fèmines flooders també [bye]

Que le ha pasado? Es que entre tanto spam por parte de las feminas no he leido ese del cafetino xD
pos llegisis ^_^

el pobre, que es gafe :)
Al igual voy a leerme tus paginas y paginas de sucio spameo (digo sucio porque lo has hecho sin estar yo [tomaaa])
Bones gent!!!
2 hores mes i libreee!!! (wenu, n del tot pq la semana avança i la feina s'acumula)
Hola dark!

Si hicieses realmente el trabajo diario la faena no se te acumularia.. U_U
Bona nit

eTc_84 escribió:Cafetonet, podria ser que et carreguessis les plaques per l'electricitat estàtica... o perquè se't cortocirtuiti amb la caixa... no se.. el DiGi és l'expert en això [poraki]


Ja et dic que cortocircuit ho dubtaria molt, he revisat i res.
Electricitat estàtica seria mala llet, jo diria que he tingut mala sort, res més, quan arribi la peça de recanvi sortirem de dubtes, que per cert, és una asus


Ja m'he regsitrat cataeolonia ^^
Esto me huele a placa base jodida xD

Me parece interesante... voy a buscar el post donde comentas el problema (a mi me ha petado una hace mes y medio-dos meses)

Vaya, ya busque el post. Normal que no lo haya leido. Posteado justo despues de irme yo a comer U_U parece mas fallo de la propia placa base que del cable IDE (ya que comentas que provaste con otro) y doy por hecho que tanto disco duro como unidad lectora funcionaban perfectamente. Pues ya sabes, pide un cambio.

Que modelo de Asus es?
Cafetino escribió:Ja et dic que cortocircuit ho dubtaria molt, he revisat i res.
Electricitat estàtica seria mala llet, jo diria que he tingut mala sort, res més, quan arribi la peça de recanvi sortirem de dubtes, que per cert, és una asus

No sé, és un problema extrany..

PD: El div al final no hi vaig pas... potser dissabte i diumenge o potser diumenge, ja veurem..
T'apuntes al campionat de Magic? xDD
501 respuestas
15, 6, 7, 8, 911