Catalans aixakeuvus xD (#34)

em va millor estudiar de nit, nose pq pero em despejo i estudio de gust ^_^

a part q ahir no tenia son i menos pensan en este mati...jo agafava i donava mitja volta i em soterrava...


bon dia!!!
bon diaa! Avui em sentu flex! Clase fins la 1 i a la tarda no tinc res! A vere si aprofito per aixo.. XD
bon diaaaa!!!
com u n'enfoteu entre tots T.T

Pfff... kina son... xo la feina s'ha de fer...
Alo, si n estic al msn n tornare fins al vespre, pk avui em toca teoria i n crek q ens dexin internet conectat.
Vinga, ns veiem
[bye]
kurras escribió:bon diaa! Avui em sentu flex! Clase fins la 1 i a la tarda no tinc res! A vere si aprofito per aixo.. XD


aprofites x fer el vago oi?? ^_^ jajaja.


jo avui me d'aplicar...
miss spam! q tens examen dma?
si del putes de història moderna, el meu amic de l'ànima...

el titol de spamer és x e ldigijos ^_^ lo de miss ja ho savia jajajaja
sort q no ets creguda...(ja saps lo q segueix)
yo no soy creida, soy guapa ^_^


pero ja sas que la frase no es meva és made in.... ^^
no es teva del tot no, pq el copyright esta partit am un q se yo [babas]
pero si t'ho he dit...que la frase no és meva jajaja.

però amb un cop de cabells estilo l'oreal queda molt millor ^_^ [poraki]
m'estimo mes veure el co-autor de la frase ^^
wenu, x si es passa x aki ... BONES D PART D LA GENT D POBLE!!!
lodis escribió:aprofites x fer el vago oi?? ^_^ jajaja.
nooo aprofitar per fe feina..po suposu que acabare fen ni la meitat del que voldria fee XD
Puff por fin puedo conectarme! 5 horazas con papeleos varios... que agobio! En fin, esta tarde procurare spamear las 3 horas que me quedan que ahora me voy a comer :s

Talego!
es que mria que arribes a ser de poble....(aixó només va per la drknss que ningú se ofengui...)

hombre!! digi peor si estás vivo!!! ^_^


si, fen feina...aquí enxufat ^_^ jaja.


jo d'aquí un rato aniré a dianr i després a estudiar, així que digi tens via lliure per arribar al top spam.
lodis escribió:si, fen feina...aquí enxufat ^_^ jaja.
em refereixo a la tarda..que no tinc clase..ara que es pre-dinar no em posare a estudiar.. xD
jo ara vaig a dinar croquetes que ha fet la mama caseras, alberginia i carxofes..mmm...jajaja. em posaré les botes ^_^

i a la trada a estudiar...(les ganes)
lodis escribió:hombre!! digi peor si estás vivo!!! ^_^

jo d'aquí un rato aniré a dianr i després a estudiar, així que digi tens via lliure per arribar al top spam.


No hace falta que me des via libre que ya puedo solo :D el problema sera estar con alguien que postee para poder "dialogar" con el/ella (Aya, donde te metes cuando se te necesita?)

Y vivir vivir... vivo. Por desgracia para ti, claro ^_^
que gracios que ets quant vols....

aya té feina amb examens ^_^ jajaja

vaig a dinar!!
Yo tenia que haberme ido a comer ya... :S

Si bueno, depende que dia me pilles soy una cosa u otra. Eso Aya te lo podra decir mejor. Y ahora que sacas el tema... hace varias semanas que la trato excesivamente bien, eso debe cambiar que me estoy ganando fama de amable U_U Cachis!

Ala, ahora si que si. Que aproveche!
Bona tarda


Cagumdé, aquest mati he anat a buscar les del pc nou per l'oficina del curro al pcbox i no se que collons passa, que tinc l'extranya habilitat d'atraure totes les plaques 'cascades'.
He muntat el pc, i a l'hora d'engegar-lo la controladora ide es negava a detectar el discdur i/o gravadora

He arribat a provar totes les combinacions i re, inclus cambiant de discdur i cable, però la cosa igual. Així que tocara esperar a que tinguin una altra placa igual (no puc fer canvi de model)

Jo no se que collons passa, pero estic gafat en aquest tema, ja em va passar fa 4 anys quan vaig comprar el meu PC que la placa va petar als dos dies, i despres amb un parell de colegues que els he acomànyat a comprar el pc

Això es frustrant
cafetino.... no t'acostis a cap pc ^_^ jajaja, si q ets gafe si...

tens varies opcions, no donarli importància fins que torni a pasar, demanar a un amic que la compri i la instali ell, així com a molt, tens sort i no li pasa res.


a mi aixó em pasava am els móvils, pero els de mon pare, móvil que em deia canvia'm l'hora..móvil que deixava de anar a l'hora, saltava com si res ^_^ jajaja.
Això es frustrant

Pos si... vaya mala pata
per gafe..algu que em se jo am el teclat del seu portatil nou ^_^ jajaja
si va venir mal muntat d fabrica n es culpa meva, xo ara fa temps q no te res
mira ja ha sortit el "algú" jajaja.

es que va ser flipant, dos cops no?? el meu és de la mateixa marca que el teu i de la budi ^_^
pk primer el van remenar a la botiga, i dsps el van portar a fabrica. A fabrica el van arreglar b (sort d la garantia tmb)
tas comprat un Acer???
Wenu, yo ya et dik, x lo del teclat i x la bateria, si no milloren mol n els comprare cap mes a la casa acer
tema bateria més igual, el tinc sempre enxufat a part q em vaig pillar un suporto am 2 ventiladors ^_^

percert el vell va finet que el teu amic guaperas me'l va arreglar jajaja.

el teclat, de moemnt no he tingut cap problema...
ya pero imaginat com estan les bateries acer q si el portatil te 2 anys d garantia la bateria nomes en te 6 mesos
duren una 1h si es que arriben (elm eu 1h, el de titina 3/4 i el teu ja no em recordo) i el meu de abnas durava 2h i algo ^_^
n se si tu avia dit ya, xo un profe ens va portar el seu. com es nota Q COBRA B, te un apple dels nous
que mono!!! jo em vaig estar miran els macs pero vai pensar...et gastes tot lo que queda de pasta de haver currat al estiu amb un portatil, o pagues menos i tens pasta fins nadal ^_ ^estiran uan mica més i tot jajaja.
lodis escribió:que mono!!! jo em vaig estar miran els macs pero vai pensar...et gastes tot lo que queda de pasta de haver currat al estiu amb un portatil, o pagues menos i tens pasta fins nadal ^_ ^estiran uan mica més i tot jajaja.

ma mare diu q vol comprar un de nou xl meu germa... yo li e dit q s'esperi l'any q ve, q entre gastos q ya portem i una cosa i una altra m'estimo mes tenir temps x pensar q li comprem i mirar molt abans d feru (pq tampoc no corre pressa).
jo reciclaria el teu per a ell i tu un de millor ara que estas fen aixó de programació i tals ^_^

reclama els teus drets!!!
es q es lo q penso fer xo no es pot dir tan descarat ^^ jejeje
Wenu, marxo ya, ya ns vorem mes tard. Dws
Dos profes meus tenen el Vaio petit. Es la cañaa [babas] [babas]

Imagen

2500€ [+risas]
ja deia jo que estaves masa amable amb ell ^_^

fins després!!! vagin bé les clases!!

jo ara em posaré a estudiar un bon rato.

diosss kin portatil més maco jaja [babas] (esteticament parlant, perqué de dins ni idea)
lodis escribió:cafetino.... no t'acostis a cap pc ^_^ jajaja, si q ets gafe si...

tens varies opcions, no donarli importància fins que torni a pasar, demanar a un amic que la compri i la instali ell, així com a molt, tens sort i no li pasa res.


jeje, no em penso pas rendir, segur que el proxim dia em donen una placa que va xDDD



El meu portàtil la bateria li dura en teoria 3 hores mes o menys, pero normalment sempre el tinc endollat ^_^



kurras: És més maco i barat el meu macbook [looco]
Encara que si no me l'hagués comprat, potser hauria caigut un vaio del baratos (s'hi n'hi ha xDD)
Nunca en la vida pagare el precio que piden por un Vaio aunque me muera de la envidia por su pantalla X-Black pero uff estan carisimos para las caracteristicas globales que ofrecenU_U

Cafetino Vaio+barato no existe, al menos si es nuevo xD
Bon diaaaaa

men vaig a estudiar wenbu quan acabi el cor >.< pero bufff dema tinc examen de filo és mi dilema [decaio]

Digi te recuerdo que tengo clase de 8 a 14.30 !!!!!!!!!!!!!!!! no me busques a la 13 porque no puedo!


per cert spamers

alo jat val vas arribar just quan vaig nar a dormir i explicam lu de la muraki que em perdo !!!!!!

A la clase d'angles avui no he fotut res ^^ bueno si traduccio de llati XD!

edit: portatil macu ^^
DiGiJoS escribió:Cafetino Vaio+barato no existe, al menos si es nuevo xD

Ja podria ser [Ooooo]
Jo es que vaig anar directe als macbook's baratos ^_^

Apa piro cap a classe


dew
Cafetino escribió:Ja podria ser [Ooooo]
Jo es que vaig anar directe als macbook's baratos ^_^

Apa piro cap a classe


dew

Dew ^^
Aun tengo la espinita clavada de pillarme un Mac (es que son taaaaaaaaaaaaan bonitos...) aunque de momento me voy conformando simulando su SO en mi PC pero ya caera alguno, ya...

Aya como llevas el dia ^_^ luego por la tarde iras pa ingles, no? ;) (te queria comentar unos temillas ^_^)
DiGiJoS escribió:Aun tengo la espinita clavada de pillarme un Mac (es que son taaaaaaaaaaaaan bonitos...) aunque de momento me voy conformando simulando su SO en mi PC pero ya caera alguno, ya...

Aya como llevas el dia ^_^ luego por la tarde iras pa ingles, no? ;) (te queria comentar unos temillas ^_^)


Cuenta !!! y si me voy a ingles y tengo una exosicion oral y todavia no se de que hacerla [mad] creo que estudiare ya pero tu di.

edir : por cierto el dia bien bastante bien tengo mono de pipas si unos fuman y yo como pipas >.< lo deje pero en epoca de examen vuelven
Que va que va asi estaras pensativa pensando en que hostias queria decirte y cometeras fallos en la exposicion de ingles ^_^!

Y tu que Aya, tambien quieres un Mac? :D Al final te pusiste aquel programa que te comente que simulaba que utilizabas un mac? (en aquel momento me digiste que no tenias apenas espacio, ahora no se xD)
no me jodas que ya suficientes fallos cometere pensado en Platon

Y si todavia quiero un Mac y si todavia no lo tengo instalado por falta de espacio
Para cuando un nuevo HD? O, mejor aun, un nuevo PC? Pidele a mami o cuando curres estas navidades ya sabes ^_^

Menudo susto me ha dado la maldita ventanita de nuevo mensaje, justo en ese momento tenia a mi jefe a mi espalda menos mal que he tabuleado rapido y no me ha visto que sino me despelleja xD en fin, ya no te digo lo que iba a contarte... hasta la noche, claro ^_^

Suerte en la exposicion... si en el fondo soy un buenazo!!!
io amb el meu Tablet tambe estic ben content.. ^^

Imagen

PD: surt el meu difun mobil.. XD
Veo que utilizas raton, otro que no se acostumbra al jodido sistema tactil. Realmente lo odio en tareas como arrastrar o cuando utilizo excel... U_U
estic en el meu putu descans caganme en tot perqué tenia un resum fet i ara no el trobo!!!

(acabo de fer foto al meu portatil dsps la penjaré) ^_^

aya tu tranqui, filo és fàcil...si et saps les idees importants després te enrolles i ja ta ;) jaja

te de contar coses, lo de muraki tmb que sino t'agafarà un trauma ^_^

el digijos segur q l oq et vol expliakr es x fer spam x aki ^_^ jajajaja
Lo dl sony vayo tink una amiga q se na comprat un fa poc... i sta bastan wapo.
clar q ella su pot permetre d gastarsels axi, xo yo continuo enamorada dels mac.
Yo ara tinc un acer, i sinceramnt, ya fa temps q tinc la sensacio q em van parir l'estafa del segle xo wenu, x lo q hi fax ya va b.
501 respuestas
14, 5, 6, 7, 811