Catalans aixakeuvus xD (#36)

1, 2, 3, 4, 511
morr escribió:PD: Cafetino, no piyo el invento que saca Doraemon.

Tiu, és el casquet volador :p
morr no deus pas tenir interés en explicar coses de la noia??


(ara es quant me engega amb alguna frase de les seves...)

etc...jo hi tinc una cosa a dir amb està foto ;)
eTc, el ayatolà talibà del paint :Ð
¡Qué mamones! Bastardis!

Como se nota que no os coméis tanto la cabeza como yo.
ni antes eramos tan buenos como creías ni ahora somos tan malos como crees

futbol es futbol xD
lo de mamones en femení...

com que no ens menjem el cap??

es veritat!! que la resta del món no te problems d'aquest tipus!! que som especials [qmparto] és broma!!

doncs no et mengis tant el cap i actua!!
¿La noia? No te massa interés per vosaltres, rossa, ulls clars, simpàtica a la vegada que una miqueta amb mala ostia, bastant pija - no té res a veure amb la universitat a la que hi vaig adesso... - El problema, és que la vida va per diferents "derroteros".

A ver lodis, pregunta por ser hembra, ¿Cómo reconducirías la cosa con una pava que hará un año, te ponía los labios e indirectamente (casi directamente como luego supe) te pedía para salir y tú no sudabas pero casi estabas a la expectativa, y ahora la tía notas que siente algo respecto a tí pero más flojo que antes?
lodis escribió:etc...jo hi tinc una cosa a dir amb està foto ;)

Endavant, opinar de moment és gratis [toctoc]

Cafetino escribió:eTc, el ayatolà talibà del paint :Ð

No l'he fet pas jo xDD


[sonrisa][sonrisa]
bona nit guapo!!


cafetino, ara que marxa el kurras...el podriem nominar a ell no?? ^_^


morr, en una frase?? la vas cagar ^_^

pija i tot?? XD jajaja[qmparto]


doncs intenta estar per ella però: NO la presionis, agobis, i estiguis constantment darrere seu, si ella tenia interés per tu abans i ara encara li dura, és per algo, si tu en aquells moments no vas reaccionar i ara ha pasat el temps, normal que no senti/vulgui el mateix de tu, perquè "indirectament" l'has decepcionat, ja sigui perquè vas passar o perquè ara troba que no sent lo mateix; solució? sempre n'hi ha.


intentar qeudar amb un grup d'amics on ella i estigui, sigues un amic, pero ves-li llençant indirectes, i el pal de o, que buena que estas NO!! sino de les sutils, de les m'intereso per els detalls perquè em fixo amtu perqué realment no ho sembla però sota aquesta persona hi ha algú a quí li intereses...
http://www.youtube.com/watch?v=84lTBKWOu4U

No li buskeu ningun sentit, em vaig riure un rato i per aixo ho poso xDD ara fan futurama a la sexta!!, sempre m'entero de tot tart xDD
lodis escribió:bona nit guapo!!
morr, en una frase?? la vas cagar ^_^

pija i tot?? XD jajaja[qmparto]


doncs intenta estar per ella però: NO la presionis, agobis, i estiguis constantment darrere seu, si ella tenia interés per tu abans i ara encara li dura, és per algo, si tu en aquells moments no vas reaccionar i ara ha pasat el temps, normal que no senti/vulgui el mateix de tu, perquè "indirectament" l'has decepcionat, ja sigui perquè vas passar o perquè ara troba que no sent lo mateix; solució? sempre n'hi ha.


intentar qeudar amb un grup d'amics on ella i estigui, sigues un amic, pero ves-li llençant indirectes, i el pal de o, que buena que estas NO!! sino de les sutils, de les m'intereso per els detalls perquè em fixo amtu perqué realment no ho sembla però sota aquesta persona hi ha algú a quí li intereses...


La cagué no actuando en su momento si, pero entonces yo estaba más por follar y por hacer muchas locuras por la vida, y ahora aunque hago y sigo haciendo bastantes locuras, me interesa una relación seria, sobretodo porque emocionalmente llevo dos años bastante hecho polvo.

Por otro lado, yo nunca en mi vida le he dicho a una pava esas cosas que dices rollo paleta : tú madre tenía que ser pastelera... y cosas así, creo que os merecéis un respeto.

La situación que has descrito es más o menos la que va a pasar, otra cosa es que ya te digo que yo hablaré con ella y tal, pero dudo MUCHO que me lance a decirle directamente las cosas, en definitiva, a dar el primer paso, porque con esta chabala no sé que coño pasa que me bloqueo. Otro pequeño problemilla que puedo tener en esa situación de arriba (por mi madre, espero que nadie de mis amig@s lea esto), es que hay otra pava que está bastante colada por mí, me ha pedido para salir en multitud de ocasiones, pero yo no quiero absolutamente nada con ella, y es posible que haga el tonto en la cena, haciéndome perder puntos hacia la que me interesa.

Y respecto a lo de pija, a ver tampoco es una cosa exagerada, pero si que está bastante por encima de lo normal - he ido alguna vez de compras con ella y es alucinante.

En fín, <> la situación pinta como siempre (y no me digáis nada de que si tus colegas no te podrían ayudar, porque no, ni lo saben ni se lo pienso decir, sólo lo sabe uno y está en Guadalajara así que opción descartada).

PD: Siento el extenso texto, pero es que sin expandirme no sé ordenar y expresar mis ideas de forma inteligible para la persona ajena.
PD2: Alomejor esto queda un poco cutre, pero en mi nick del messenger, tengo un nick dedicado a la pava en cuestión exhortando a que me diga algo "Dime que me quieres y me harás feliz".
doncs a veure s'hi ha una altre tia...

pregunta clau, elles 2 son molt amigues?? amigues intimes??
del pal, ui no, si t'agrada i està enamorada d'ell jo no et faria mal i no faré res amb ell?? perqué llavors...o et poses les piles i li dius a les clares que no te interesa ella sino al seva amiga de la millor manera posible per no ofendre-la i que parli molt mal de tu a l'altre (i t'aseguro que quant ens o proposem o sabem fer a conciencia ^_^ )

doncs mira, intenta estar per ella, que noti "que hi ha algo" però que no vegi exactament el què, d'aquesta manera sempre li queda el dubte de si és amistat o algo més.

les ties podem ser moooolt rebuscades, molt complicades, pero la base està en: sino la cagues tens el 100% fet, si al cagues el 50% per remuntar només t'has de portar bé i donar un petit espai perqué l'altre es torni a fixar en tu com feia abans i molta paciència, sino ets capas de poder estar al seu costat sense bolquejar-te, que es noti que t'agrada tant o que ho faries tot epr ella..malament, perqué llavors ella ho sabrà...
lodis escribió:cafetino, ara que marxa el kurras...el podriem nominar a ell no?? ^_^

Bona idea [sati]
[sati] jeje, doncs ja saps, em pases la nominació amb 3 punts i llestos ;) percert..el questionar-hi s'ha ampliat [plas]
lodis escribió:doncs a veure s'hi ha una altre tia...

pregunta clau, elles 2 son molt amigues?? amigues intimes??
del pal, ui no, si t'agrada i està enamorada d'ell jo no et faria mal i no faré res amb ell?? perqué llavors...o et poses les piles i li dius a les clares que no te interesa ella sino al seva amiga de la millor manera posible per no ofendre-la i que parli molt mal de tu a l'altre (i t'aseguro que quant ens o proposem o sabem fer a conciencia ^_^ )

doncs mira, intenta estar per ella, que noti "que hi ha algo" però que no vegi exactament el què, d'aquesta manera sempre li queda el dubte de si és amistat o algo més.

les ties podem ser moooolt rebuscades, molt complicades, pero la base està en: sino la cagues tens el 100% fet, si al cagues el 50% per remuntar només t'has de portar bé i donar un petit espai perqué l'altre es torni a fixar en tu com feia abans i molta paciència, sino ets capas de poder estar al seu costat sense bolquejar-te, que es noti que t'agrada tant o que ho faries tot epr ella..malament, perqué llavors ella ho sabrà...


No, son amigas pero no íntimas. No creo que me quieran putear entre ellas.

No me bloqueo al hablar, de hecho tengo cierta fama de dichacharrero, me bloqueo al hablar de cosas directas sobre una futura relación.

Las tías, sois MUY rebuscadas, encima lo tenéis más fácil, podéis querer al tío que queráis sólo con decirle cuatro payasadas. Me gustan los porcentajes esos que pones, me estoy viendo más gilipollas aún.

Ya comentaré como va el tema el domingo.
no home, gilipolles no, has de ser positiu, només una miqueta, no del tot ;)

és la ralitat, hi ha coses que les tenim més fàcil i altre que no, però pensa que quant ens pillem molt per algú la cosa dura i molt de temps... doncs diumenge explica com va la cosa i ja t'informaré de més posibles actuacions.

lo de que no siguin intimes és bo, però no estiguis tan segur que en un futur si la tractes mal et vulgui fotre...
Bona nit! Putu Prison break que no ha acabat i demà me he d'aixecar a las 9.00.
jo a les 8 a molt estirar...

bona nit!! marxo a fer nones [maszz]

em sorprenc a mi mateixa...marxo abans de la 1... [plas]
Esta semana no han emitido cap en usa u_u
es com lost, toca esperar...i també he sentit rumors de que house es quedarà a la meitat de la 3era temporada...

(vale, pasa de la 1, però ara marxaré) jeje [angelito]

bona nit guapos!!!
nanit!

Pues vaya merda.
House no la veig en anglés perque no em mola la veu i ara em deixen sense Prison també.
Em sembla que començaré 24 ^^
Bon dia !!!!

edit: morr m'ho he llegit per sobre i ... et sembles molt a.... un "amic" meu. I no som rebuscades


Vaig a fer els dos ultims examens [poraki] pero tinc certs problemes amb historia de l'art [triston]
Bones!!!
Aya, q vagin b els examens ^^
espero que et vagin bé els examens!!

mira que ets "tonta" et viag dir que em fecis toque i t'ajudava... ja voras com si que et van bé.
(als 17 poder no ets molt rebuscada, però esperat a crèixer, jeje, cada vegada desenvolupem nous talents jeje)

bon dia drknss!!

lo de house no és segur, ho he vist en algun foro, el problema es que ho he vist en 2 foros diferents... però en fí, suposo que també es mereixen unes vacances per després continuar... i no crec que tardin molt a seguir, és com prison, que amb el boom també necesiten parar i nose, no crec que facin una 3era i si la fan...ja vorem com és.
doncs jo la veu del house la trobo perfecte, jeje, com actor és molt bo i em va sorprende el fet de pensar que l'havia vist en altres pelis i n osavia quines i al veure el hous unppluged pam!! jeje q bo ^_^

percert, bon dia!!!

ja estic a casa, ara a fer el vago fins la tarda... ^_^ que vagi bé el dia a tothom!!
Bon diaa..joe que dur comensar a les 8.. [maszz] [maszz]

Ara de 3 a 5 i iasta

lodis escribió:cafetino, ara que marxa el kurras...el podriem nominar a ell no?? ^_^
M'he perdut algu? ^^
Yo también me he vuelto para casa,estaba ya cansado de la universidad y encima esta tarde me tengo que guanyar les garrofes.

PD:Seerj, eres mi ídolo. Te tengo que pillar por banda para echar una competición a Voll-Damms y Pacharán.
seerj escribió:voy papa XD
ya? [qmparto]
kurras escribió:Bon diaa..joe que dur comensar a les 8.. [maszz] [maszz]

Ara de 3 a 5 i iasta

M'he perdut algu? ^^



si ho sabesis... [qmparto] [qmparto] ^_^


seerj...que son les 12:30 del matí!!! XD
lodis escribió:si ho sabesis... [qmparto] [qmparto] ^_^
axo no shi val.. has de completar la informacio ;P
seerj escribió:voy papa xD


Que tas fotut un bol de whisky amb chocokrispis??
es que cuando las cervezas son gratis y encima de los frickis de la asamblea de estudiantes pasa lo que pasa xDDD.
que arrases ^_^ jaja. aprofita ara que encara en queden...
demà o pasat farem "asalto al castillo" xDDDDD
planifiqueu bé la estratègia, no sigui cas que en vista que l'aliment comença a escasejar doblin les defenses ^_^
kurras escribió:M'he perdut algu? ^^

Només dir que estas nominat X-D

Que fuerte que fuerte que fuerteeee [looco]

Una pista
cataeolonia


seerj escribió:voy papa xD

Acabo de tindre un deja vi [jaja]
cafetino, ets masa bo, donant pistes al xiket... XD

mmmm si sabesiu com estan les coses....[sati]
ara que aya acaba examens tindrem una xerradeta de control, com a reporter, si et protes ve et mantindrem informat ;)
hm vale.. XD

lodis encara no saps prous coses? xD Que mes vos saber? Cotillaaa
home...si estas disposat a fer el questionari....^_^

cotilla no, interesada en la informació [qmparto]
XD home, les que li has fet al abarth no tinc cap problema en contestarles.. ^^
no en sou de marujos ni res xDDDDDDDDDD

[risita]
kiuk escribió:no en sou de marujos ni res xDDDDDDDDDD

[risita]

Ara que la lodis no ens llegeix
Jo ho faig per escapar-me dels interrogatoris xD


Una coseta, l'avatar aquest que portes, és "L" de Death Note no?
Cafetino escribió:Ara que la lodis no ens llegeix
Jo ho faig per escapar-me dels interrogatoris xD


Una coseta, l'avatar aquest que portes, és "L" de Death Note no?


Si que es L ^^
Ara que no ens llegueix.
A mi no m´interroga ningú xDDD
kiuk escribió:
Si que es L ^^
Ara que no ens llegueix.


A mi no m´interroga ningú xDDD




jo siiii


o et quedes sense bombons ^^ [sati]

com havia previst historia de l'art malament :-( Ha posat les dues obres més impensables : Casa Tassel i Numero 1 de Pollock U.U

pero llati estava tirat :-p
llatí si et surt bé la traducció ja tens més que aprobat.
Sort amb art , però em se d´una que et matarà pero no ferli toque xDDD

a mi no m´interrogues xD
Jo facilito informació a canvi de bombons pero és informacio perque pensis que tens el control ;)
aya tu pasa que segons que no val la pena ;) no et preocupis per l'art, m'alegro per llati ^^ ara respira i pensa que tens la recuperació

cafetino...això és lo que tu et penses....

kurras, ja tardes a contestar-la...

percert hi ha una repetició d'avatars ^_^ si que sou poc observadors...


etc.....t'adoro ho sabies???? [amor] [amor] [amor] [amor] ets el meu heroi ^_^
vaya...
lodis, tens un mp
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511