Catalans aixakeuvus xD (#36)

1, 2, 3, 4, 511
exacte, volem aclarir els fets ^^
lodis escribió:vec que t'has tornat a posar la britney... que te algo a verue el concurs de firmes?? [sati]
nono, si ia la tenia, pero nose perque no es veia.. Ara le posat desde imageshuck


Sap greu Cafetino, po a les 6 del mati no estava io per fe fotos.. XD


Men vai a durmirrr
Ei, que per aqui hi ronda un altre catalá, yo vull estar ala llista aquesta tan maca ^^ soc de Badalona! :D
narko.0 escribió:Ei, que per aqui hi ronda un altre catalá, yo vull estar ala llista aquesta tan maca ^^ soc de Badalona! :D


benvingut narko.0!!!

vaig a mrar el 2x1 de prison i a fer nones ^_^





pd2: no mo puc creure, entro a dir bon dia i el digi encara no s'ha llevat/postejat?? mmmm molta feina deu tenir...pobret!!

vagi bé el dia a tots!!


bon dia!!!
bon diaaa gent

lodis en digi em va dir que aquests dies el veuriem poc pubret amb lu malacostumat que esta a fer spam XD!
doncs si, a mi també mo va dir, pero ho tenia guardat a la memoria...

bon dia oscuros i aya!!!
a quina hora comenceu?

edit: alo haig de retocar el post inicial de tomateol?
Bon dia.. joderr com mha costat axecarme avui.. [burla3]

io comensu a les 12, pero abans haig de fer un informe per dema. [triston]
Aya_cat escribió:a quina hora comenceu?

edit: alo haig de retocar el post inicial de tomateol?


ja le arreglat jo ahir per la nit, vaig posar les preguntes amb negreta així o posem tot al inicial que mo va dir el jefe :)


jo ja he acabat, 1h de clase per el matí i ara a fer el vago mirant tot lo que la meva mula s'ha baixat aquesta nit... ^_^
jajaja, menudas fiestas en la uni me esperan...el dia antes de la mani de boloña, no se si os acordais, dije que montaron una especie de fiesta en la UAB con barras y demás, pues bien, como no hicieron propaganda, casi nadie bebio, y ahora tienen como más de 500 latas de birra, whiskis y vodkas varios, y algo de ginebra en el aula de la asociacion de estudiantes sin saber que hacer con ellas xDD. bueno, dicen de ir vendiendolas en dias señalados posteriores, pero yo hoy ya me ventilao 3 y hemos requisado unas 10, en dias posteriores esperamos llegar a las suficientes como para irnos este jueves o viernes de farra de gratis xDDDD.
[plas] [plas] tu si que saps!!! ^_^ oi que estan en l'aula de l'assosiació d'estudiants...i tu ets un estudiant?? doncs vas a fer una visita i ja se sap, t'emportes algun record [sati]
bona tarda.. vinc a dinar i marxuu
Fins el vespree
Quin estress avui cawento


Reunió a la uni per fotrem canya amb el projecte per d'endesa, i després a l'oficina del curro volien que anés a buscar el pc a la botiga (evidentment, substituint la placa petada que vaig dir l'altre dia) perquè avui els senyorets 'politics' de la junta el puguin veure.

I a sobre fa un ratet que acabo d'arribar a casa per dinar, i ara a les 5 cap a classe, que ja m'he saltat la que tenia ara de 3 a 5
wenas!!!

dioss aixó de fer el vago tota la tarda no es bo ^_^ ja me acabat tots els capis que tenia baixats...
Jo aquest matí liantla amb les gilipolles de la copisteria de la uni i a la tarda acompanyar al meu avi per plaça cat que es volia comprar coses.

Jo flipo , m´ha explicat que va pujar al estendre roba al terrat i es va trobar 3 ties dormint a un matalàs. Les va intentar fer fora amb palmades pero no feien cas.

Caldrà avisar els mossos o fer servir métodes mes convincents , pobre d´alguna que toqui el meu avi xD
Que tranquil aixo aquesta tarda.. Uns dies tan i atres tan poc.. ^^

Quin dia mes dur.. [burla3]
crec que tots estem cansats XD! necessitem vacances
Bona nit

Que tranquil el fil avui ^^


A veure si ara aconsegueixo fer un minitreball i despres acabar mirar les oves de new dominion tank police n_n

I si dona temps, començarem a veure cowboy bebop amb la llengua de la nació xDD
Més que vacances necesitem festaa!

Per cert, aquest dijous festa d'Industrials + Dret a Catedral (Girona). Actuacio Strippers.

Hi esteu tots convidats XD
kurras escribió:Més que vacances necesitem festaa!

Per cert, aquest dijous festa d'Industrials + Dret a Catedral (Girona). Actuacio Strippers.

Hi esteu tots convidats XD

Per mi jo m'hi apuntu festa [looco] pero cau en dijous i a Girona ho tinc molt dificil massa [buuuaaaa]
aixi m'agrada cafetino que et descarreguis coses bones; percert sas a quant se ma parat uan descàrrega?? quant flatava 2,37mb dioss me cagat en tot jajaja.

drknss!!! ktal el finde?? si pots després enxufat al msn ^_^ sitos wapa.

aya, com protes el estudi??



kurras....divendres per la tarda, quant set pasi la resaca...saps lo que et toacarà oi?? n'ets concient? aya i jo o volem saber TOT, "todo, todo y todo" jajaa
lodis escribió:kurras....divendres per la tarda, quant set pasi la resaca...saps lo que et toacarà oi?? n'ets concient? aya i jo o volem saber TOT, "todo, todo y todo" jajaa
hauries de venir tu a fer de reportera.. La informacio es va perdent si no es de primera ma.. XD

aya, a les petites no les deixem entrar, que hi haura molt de sexe [jaja] [jaja]
lodis escribió:aixi m'agrada cafetino que et descarreguis coses bones; percert sas a quant se ma parat uan descàrrega?? quant flatava 2,37mb dioss me cagat en tot jajaja.

drknss!!! ktal el finde?? si pots després enxufat al msn ^_^ sitos wapa.

aya, com protes el estudi??



kurras....divendres per la tarda, quant set pasi la resaca...saps lo que et toacarà oi?? n'ets concient? aya i jo o volem saber TOT, "todo, todo y todo" jajaa


historia del 'art fatal akesta nit fare la gran empollada i dema a aixecarse d'hora si l'aprovo em queda bona nota ^^

tomateol ha d'informar ^^

edit: kurras a l'interrogatori no tindre compassió ho saps¬¬
Aqui teniu el flyer

Imagen

No cal que m'hi busqueu que no actuo io.. XD
kurras escribió:hauries de venir tu a fer de reportera.. La informacio es va perdent si no es de primera ma.. XD

aya, a les petites no les deixem entrar, que hi haura molt de sexe [jaja] [jaja]


és dijous... si fos divendres....em costaria poc pujar ^_^

llàstima, si actuesis tu, poder si que pujava XD

aya, prent-ho amb clama, i si vols res, sas que tinc el msn obert fins tard ;)
kurras escribió:Per cert, aquest dijous festa d'Industrials + Dret a Catedral (Girona). Actuacio Strippers.

Una pregunta inocent..... les noies es 'despullaran' de veritat o que?
Perquè en el seu dia a 'la sala' unes noies que van fer el mateix numeret, varen ensenyar menys carn que alguna de les espectadores

lodis escribió:aixi m'agrada cafetino que et descarreguis coses bones; percert sas a quant se ma parat uan descàrrega?? quant flatava 2,37mb dioss me cagat en tot jajaja.

Més aviat la vaig descarregar perquè força gent en parla, i que al ranking de manganime crec que estava en una bona posició.

Per altra banda, vaia putada lo dels 2'37mb, jo aquest mati per no interrompre la descarrega (que les faig sempre desde el portatil) ho he passat tot al de sobretaula i he continuat descarregant desde allà, i així em podia endur el portatil




PD: Vale, acabo de veure el cartell kurras... això vol dir que les noies no actuaran?
Cafetino escribió:PD: Vale, acabo de veure el cartell kurras... això vol dir que les noies no actuaran?


no, actuem nosatres.. De tius ia en tenim prous nosatres, es un reclam per les ties [666]

Encara que amb les de dret compensarem.. [sonrisa]


lodis escribió: llàstima, si actuesis tu, poder si que pujava XD

mm que temtador..
X-D
kurras escribió:no, actuem nosatres.. De tius ia en tenim prous nosatres, es un reclam per les ties [666]

Encara que amb les de dret compensarem.. [sonrisa]

Que rancies... després venen demanant igualtat [looco]
Cafetino escribió:Que rancies... després venen demanant igualtat [looco]
sip, nostaria mal que ens donesin una sorpreseta.. XD pero en principi no esta programat..
lo que no está mal, es que per variar una mica sigueu vosaltres...
no sera pas el primer cop que actuem e.. XD

Ia tavisare per la proxima.. ;P
pos lodis, el cap d seman a regular... i avui a fet el d programacio... ffffffffffff
per mes inri, avui i dma práctiks a les 8
kurras!! et prenc la paraula...el proper cop m'avises^_^

per les noies,
tranquiles, que ja faré un bon reportatge ;)



drknss, a les 8 fa pal però tu encara...te imagines a mi aixecant-me a les 8 perqué tinc clase a les 9?? jo la reina del lado oscuro?? jajaja XD
n em va el msn... dma ya mirare a veure si trobo algun d decent.
a les 8 fa pal però tu encara

...fa un par de semanes q dormo mal, i pues si me d llevar dora encara dormo menos del normal...
suposo q son els nervis dls examens

vax a veure si dormo algo... ya en veurem
naniiiit
pd:et dec una imatge kan em vagi b el msn
has probat el amsn??

doncs si, fijo que és per els examens...

bona nit guapa!!
Paraules d'amor sencilles i tendres, no en sabem més, tenim vint anys,
no hem tingut massa temps per aprendre'n
tot just despertem del són del la adolescència.


Aishh, qué hacer cuando dos personas somos cobardes, y ya durante varios años.
emborrachárse xD.

(paso de decir esperar el momento o lanzarte o bla bla bla, todo vendrá xD)
El morr enamorat?

Compte amb tomateol


O com diuen a proves
PINCHATELA xDD
marxo un moment i em trobo am aixó...

si lo del morr es veia venir amb el seu nuvol rosa ^_^ jeje

aixi que el nostre radical s'ha enamorat?? XD

etc, m'agrada el teu spam [plas]
Yo soy muy enamoradizo, eso sí, si me comprometo nada de promiscuidad, fiel hasta la médula. Normalmente me suelo lanzar, pero es que hay casos y casos, concretamente este es un tema bastante peliagudo, que por no haber atacado en su momento (un año y medio) la cosa se va enfriando bastante - también porque aunque la vea bastante ya no es tanto como antes-. A ver si este finde, recibo alguna señal de estas que usáis las hembras, para intentar reconducir el tema.

PD: Lodis, yo en este hilo no he negado nada, siempre he dicho que me pierdo por las hembras, eso sí, tiene que cumplir mis exigencias, no acepto a cualquiera vamos.

PD2: Yo la verdad es que soy bastante gilipollas, en este deja vú que me ha dado, estoy haciendo una retroinspección de mi vida, ¡y joder! soy un gilipollas rematado. También que ahora pienso diferente a como antes pero bueno.
morr escribió:Paraules d'amor sencilles i tendres, no en sabem més, tenim vint anys,
no hem tingut massa temps per aprendre'n
tot just despertem del són del la adolescència.



no eran 15?
kiuk escribió:no eran 15?


Es una ver-( Sión ). ¡Cazurro!

PD: Cafetino, no piyo el invento que saca Doraemon.
las versiones se avisan leñe xDDDDDDDDDD
morr, jo no dic que no et puguis enamorar, ja sabem que tens molta pasió per les noies ^_^ i les roses amb molt de pit encara més ;) jaja.

però d'aquí a posar un troç de la canço de serrat...


si, eren 15.
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511