Catalans aixakeuvus xD (#36)

1, 2, 3, 4, 5, 611
ja le vist, ara tel estic contestant....

ets més anises que jo i ja es dir...
yo ansies? q vaaaaaaaa ^^
be q et devia un resum del finde, q ja t'explicare en un altre momen amb mes detall
avui me anat a comprar provisons de patates....

tiembla mundo cruel jua jua jua jua (això seria un riure en plan malèfic) jaja. estic torrada ho se, pero tant de temps lliure no es bo, t'aixequesa viat vas a clase 2h i després no fas res més...

alguna idea'?

prison break a punt de acabar gràcies a la gran genoristat d'una molt bona persona que adoraré tal com si fos un déu vingut a la terra.

lost està en parada.

The OC, també.

chicas gilmore també.

ja me llegit tots els mangas que me baixat.


i tan de empaxat de one piece, amb una peli al dia en tinc prou,....


help me!!
lodis escribió:aya tu pasa que segons que no val la pena ;) no et preocupis per l'art, m'alegro per llati ^^ ara respira i pensa que tens la recuperació

siii dema mi posare per si de cas ^^avui necessito festa festa festa si necessito res akesta vegada et demano ajuda
vine al poble a fer vid campestre juasjuas xD
doncs no mo diguis dos cops..que si tinguesis lloc de sobre per el pont vindria a fer-te una visita!! (de pas me informaries millor de les coses jajaja)


aya tu tranki, si son les 6 com les 3 tu fes una perdi mooolt llarga i ja et trukaria jo que ara tinc allò q de els 6 de la tarda a les 8 del matí no pago ^_^
Valee ^^ pero aquest finde sortire soc feliç soc feliç ^^
jo vaig ser molt feliç aquest finde ^_^ percert he renovat el space, ara aniré per el fotolog ^_^ ja vuras jejeje.
no facis res que jo no faria ;)


drknss bona sort al examen!!
lodis escribió:jo vaig ser molt feliç aquest finde ^_^ percert he renovat el space, ara aniré per el fotolog ^_^ ja vuras jejeje.
no facis res que jo no faria ;)


drknss bona sort al examen!!

no perseguire a nois trankila [angelito] em portare bé :P
jo no he dit pas això [666] [jaja]
lodis escribió:jo no he dit pas això [666] [jaja]

tu vols interrogar-me XD! a tomateol
estic aburrida ^_^

que vols que faci...fins les 5 i algo que he quedat...


si, però en privat ;) jaja per comentar certes coses jejeje


i a on vas a fer mal?? [fies]
en privat clar ^^


encara estar per decidir si ruta de bars o botellon crec que guanyaran els bars ^^
mmmm millor bars ^_^

una pregunta al sector informàtic, nose perquè pero el icono del escritori m'acaba de desapareixer de la barra...com el puc tornar a posar??
Apa, m'en vaig cap a classe


lodis: si no t'han respost aleshores, ja t'ho diré, que ara no tinc temps de mirar-ho



salut
Crea un acceso directo de:

"C:\WINDOWS\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\Mostrar escritorio.scf"

Arrastralo a la barra de tareas.

Hay otra forma pero la que mejor entenderas es esa ^^
digiiii cuanto tiempo ^^
ahora lo hago y te digo, gracias!!!


pd: estas en le msn?? pq no te veo :s
No, no estoy. Hasta las 19 no puedo conectar los dias de cada dia. Aun y asi por unos problemillas personales que me estan surgiendo dudo me veais apenas conectado sea EOL o sea msn. Es largo de explicar.

Lo que te he dicho funciona, es como lo hago yo siempre.
Yo quiero aparcer en esa lista xD

483 JUAN_EOL (Barcelona)

es obligatori parlar en catala? [agggtt]
JUAN_EOL escribió:Yo quiero aparcer en esa lista xD

483 JUAN_EOL (Barcelona)

es obligatori parlar en catala? [agggtt]


No, no lo es.

Procurare actualizar la lista este fin de semana. Que sepas que tu eres la tercera persona que he de meter por lo que ese numero que dices no es el tuyo sino el 485
ya ta digi, no he dicho nada ^_^

benvingut Juan!!
bona tarda..
em torno a trobar forsa chungu.. amb aquest fastic de temps.. [burla3]
hoy he visto en uno de estos periodicos gratuitos un articulo sobre una hamburgesa en USA, xDD, le llaman la hamburgesa del ataque al corazon, que si no tienes by pass no puedes tomarla xDDD, solo para machos ponia el anuncio xDDDD, se ve que tiene 8000 Kcal xD, son 4 pisos de amburgesa y lleva un webo de mierdas xDDDDDD
era mas royo big mac, no tan bestia xDDDDD
by pass no era el nom de l'hamburguesa??
La noticia es del metro o del 20min
waa!

si que han fet prison a usa!!
que enganyat em tenien cawento

nloading
joer vaya hambuerguesa!!! per tornar-se boig mentre te la menges jeje [looco]
acabo de ver syriana, espectacular obra de arte.

tambien acabo de ver el laberinto del fauno, simplemente brillante, grande la pelicula, muy grande.
jo l'altre dia vaig veure "A todo gas 3: tokyo race" i la veritat es q em va agradar bastant encara q sigui lu de sempre, curses i ya ta em va sorprendre...
una mica més i estem al final de la pàgina...

syriana està molt bé , i em va sorprende bastant, sobretot per ser del clooney, i en sóc fan, però m'agrada que surti del seu registre habitual, i més per fer una peli així.
mi tmb em va agradar bastan tokyo race ^^
^_^ si, perqué com a tu els cotxes no et van gens.... XD
yo, els cotxes? noooo q va....
visca els audis i els volskwagen!!!
jo la de tokyo race me l'estic baixant
io me la vaig baixar pero abans que pugues veurela el meu germa es va cascar lordinador..
acabo de ver el viento que agita la cebada, muy buena, la verdad, me ha gustado ^^
jo també la estic baixant, li keda poc ^^ sino es para com ahir...
yo ya la tink baxada tokyo race
visca el msn! dsps d'un mes sense dxarme entrar al mail vell, ara x xorra torna a anar ^^
Vaya enganchada a Prison Break que llevo. Aunque parezca increible voy por el 2x11.

PD: Joder, que cansado de laborar que vengo, pero es lo que tiene estar obligado a ganarse las perras.
el msn és una loteria...doncs si, ja toacava tornar als origens ^^
pos si jejeje q el nou es avorrit d tan buit q sta
vax a dormir naniiit
bona nit guapa!!!

demà parem sitos.
Bona nit



Deu ni do, havia d'enviar un informe a un profe tot just ara abans de les 12, i em trobo que el servei de correu d'estudiants està offline, segons les notícies els hi ha petat el servidor xDDD


Per cert, estudiants de la UdG, a la llista d'eia m'he trobat algo sorprenent, un missatge del senyor Sainz fent una mica de conya xDDD
bona nit cafetino!!


percert kurras...ja et pots pasar a omplir la teva enquesta ^_^ jejeje

jo no crec que tardi a fer nones que està tot molt parat...
Cafetino escribió:Deu ni do, havia d'enviar un informe a un profe tot just ara abans de les 12, i em trobo que el servei de correu d'estudiants està offline, segons les notícies els hi ha petat el servidor xDDD

Ja ho dic jo... n'estic ben fart ¬_¬
vaig a veure 24 i al llit.

bona nit
etc!! tu també va a fer nones?? jeje.

alguna idea perquè demà no m'aburreixi?? es que no tinc clase...
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 5, 611