Catalans aixakeuvus xD (#36)

Yo soy alérgico al tabaco. Es broma, pero me da asco, sobretodo besar a una chica adicta al tabaco, parece que estés besando a un cuerpo pútrido.

PD: No soy alérgico a nada.
marxu a fer nones!!

bona nit!!
eTc_84 escribió:¬_¬

i esta cara??? :) bon dia!!
buenos dias visigodos y visigodas xDDDDDDDDDDDD
que estas amb hist medieval??
He deixat una joya a miscelania

No us ho perdeu, és un arxiu mp3 d'uan entrevista del Toni Soler a un responsable de la renfe.

Són 5 minutets, però no te'n pots perdre ni un és molt bò de tant lamentable que és [rtfm]
ara me miro ^_^ uff la renfe que és únic que hi ha per aquí..prento amb moooolta calma ^^
Postejant des de classe muahuahua [carcajad]
bona tardaa.. segueixo bastant chungu pero en fi, que de la festa no men treu ninguu XD

Ara practiques de 7 a 9 [agggtt]
pos jo a estudiar una mica de mates i demà a fer + pràctiques dl carnet de cotxe [jaja]
Voy a rellenar una letra de cambio...

Esta es, ¡la juventud de España!
wenas!!!

ja tic per aquí!!

estic feliç com un anís!! jeje després de unes quantes semanes sense tocar la play, avui per fí me pasat el FF X ^_^ que bonic [inlove] he plorat i aixó que em volia aguantar les ganes...
el FF X?¿ buff jo ja fa temps q me'l vaig passar, i et dono la raó, la ultima escena és una de les millors q he vist en cap videojoc.
vaig començar-lo mmmm nose fa com 1 mes, al principi i jugava casi cada dia, després es va anar espaiant més i res avui dic per lo que em queda avui si!! jeje

sobre el final:

entre lo del auron i dsps el tidus... percert, has jugat al x-2? es que me vist els clips (m'agrda la muúsica) i ara me quedat amb el dilema i en tinc ganes, però potser abans el VII o el VIII
Uenu gentt, men vai a sopar i cap a la festaaa! Ens veiem demaa
demà volem un informe molt complert ^^

vagi bé!!
Aqui el repoter de tomateol

Degut a que aquest cap de setmana no podré sortir (el diumenge curraré tot el dia) em disposaré, cap alla les 12:30, a aventurar-me per la nit salvatge gironina de dijous X-D
( de pas fas camera oculta la kurras i ens ho pases) XD

vagi bé la festa!!

jo estic intentat recuperar del encostipat.

edit: ja he vist fins el 6 ^_^ quant estigi el 7 ja t'avisaré ;)
mama q papa porto. nom e quiero hacer amigo de niungun dueño de ningun bar....esto no pueee sersano
lodis escribió:( de pas fas camera oculta la kurras i ens ho pases) XD

Una mica xungo això, però si en tot cas, miraré de fer-me fotos amb noies maques que passin per alla xDDD

seerj, lo teu no té nom ja xDD
^_^ però volem veure les fotos jajaja.

jo marxo a veure un documental que me baixat, 30 minutets jeje i després ja voré que demà no tinc clase fins les 12...
¿?¿? ara ho expliques per la gent normal XD
Quan aparegui la gent normal, amb molt de gust li explicaré :)
[decaio] jo sóc normal [buuuaaaa]

percert, es que ho he vist en uns altres foros, que prison el dia 27 emet últim capi del a 2ona i para fins el març... algu sap si és segur el dia 27 o un altre dia?

que només em queda aquest per baixar ^_^ jeje

bona nit gent, fins demà!!
Bona nit, vaia papa.... vaig en plan seeerj.

Només dir que el kurras s'ha prortat be xDDDD

salut [beer]
Arribo tard? XD
Desde Barcelona m´afegeixo al fil , ara continuaré mirant que veig. ;-)
Bon dia catalans i benvingut xenogear!

madre mia que resakaaaaaaaa, puto paco, no os recomiendo haceros amigos de un dueño de un bar, joder puto valhalla, ayer me bebí como litros de heineken de barril en 4 horas, xD, menos la primera bebida, todo gratis, y aun nos daba más, que cabron el tio, yo que casi no maguantaba xDDD.

por cierto morr, el tema de la posible tendencia politica del dueño que comentabas, cada vez lo veo más poco probable, los jueves hace sesion reagge y se le llena de gente de color, ya se que el NS no tiene por que relacionarse con el racismo, pero normalmente si.
Xenogear escribió:Arribo tard? XD
Desde Barcelona m´afegeixo al fil , ara continuaré mirant que veig. ;-)

benvingut!!!!

cafetino, i tu com et vas portar?? jajaja.

jo demà si que tinc ganes de anar de festa, més igual el refredat... diumenge estaré per els terres però ara que fisn gener no he de fer res...

bon dia!!!!
bon diaaa! Joe diria que encara vaig taja.. Aixo de estar refredat i barrejar alcohol.. uff
XD

Mencantaa, ahir vam ser nosatres que vam portar 2 noies a casa..Pobretes estaven alla abandonades i ens van demanar que les acompanyesim a casa..
Al cap d'un rato d'haver pujat els hi dic: si us hem pujat es perque us volem violar [qmparto] Lu mes bo es que les noies no es van alarmar gaire.. potser els hi hagues vingut de gust i tot.. [qmparto]

En fi, gran nit

En 20 minuts tinc practiques.. xDDD
Bon dia

Deu ni do, ara estic a l'oficina, i crec que encara vaig un pel tort xDDD

Espero que ara al tornar s'em passsi, perquè això és horrible

lodis escribió:cafetino, i tu com et vas portar?? jajaja.

Diria regular, si no fos perquè vaig acabar ballant a sobre la barra xDDD
jajajajaja lo de ballar damunt la barra... en plan striper o normal?? ^_^

aqui hay tomateeee!!!!

jo ara ja he dinat, però estic a la espera de que el falm de llimona que he fet es "qualli" per menjar-ne, amb sort per berenar jeje [babas]
lodis escribió:jajajajaja lo de ballar damunt la barra... en plan striper o normal?? ^_^

aqui hay tomateeee!!!!

En plan normal, que jo recordi... almenys se que vaig arribar vestit a casa

Lo que no sé, és com coi no em vaig matar al baixar xDD

Apa, me'n vaig a classe a que se'm passi el mareig que duc a sobre i després anirem un rato per banyoles X-D

salut [beer]
aixi m'agrada tots bons xiquets aplicatas i cap a clase.

jo esta tarda no hi aniré tinc altres coses a fer jeje

que portessis la roba al arribar a casa...no treu que te la poguessi treure a la barra [looco]

aya!!! ahir em vaig baixar " de tirón" tot el manga de kaikan ^_^ avui faré intensiu i ja et diré ;)
lodis escribió:
jo esta tarda no hi aniré tinc altres coses a fer jeje
Concreta.. ^^

juas que dur que ha sigut na a practiques..sentia la veu del profe com si hi hagues eco a la clase.. [reojillo]

Ara 2horetes mes de 5 a 7..
et llegiras el manga abans que jo

bona tardaaa avui taja
^_^ tu vigila bé si vas per els cines que no et trobis als papas ^_^ jajaja. sobre el manga...mmmm poder al finde mi poso, o la semana que vé, ara estic baixan una mica de tot, percert, ja tinc fins el 7 de anatomia, ara vaig per el 8 jeje ^_^
edito, el 8 baixat, només em queda el 9 ;)

i com portes el eco?? ^_^ amb 2h ja acabes, ánims!! jeje
Se m'oblidaba xD
lodis escribió:que estas amb hist medieval??

que va, un perles d'EOL, que entre altre vejanades ha dit que els espanyols som d'etnia visigótica i m'ha fet molta gràcia xD

me acicalo y men torno de nou a "l'esglèsia"

SALUT!
me'n vaig a fer mal XD

nus veiem per la nit gent!!

[bye]
Vaya,vaya vaya ¡qué día más grande ha sido hoy!

Espero que mañana continue mi buena racha en todas las facetas de mi vida.
la noia mostra interés per tu?? ^_^ jeje
lodis escribió:la noia mostra interés per tu?? ^_^ jeje

Eso es mañana no tiene nada que ver, pero bueno digamos que en esa faceta también hoy he salido muy bien parado.

"Me creía el rey del mundo, el campeón".
uoless jo si que surto a fer mal^^

ens alegrem per tu morr ^^
501 respuestas
14, 5, 6, 7, 811