Catalans aixakeuvus xD (#36)

17, 8, 9, 10, 11
Vengo del gimnasio, destrozado después de una hora y media. Esto vuelve a mi cuerpo - después de casi 4 meses sin ir - a una vida más sana, a ver si con un poco de constancia vuelvo a estar fuerte como antes (tranquilamente habré perdido un 70% de volumen).

Y de paso, ya estoy mirando escuelas de artes marciales cerca de mi casa. A ver si se lee esto Frutos.
lodis escribió:nono aquí hi han categories a ella li paso el manga per msn, a tu t'envio cd's ;) jaja

buas és lo millor estar a casa fen el vago ^_^

el anime...cadaú fa la seva ^_^ XD

Vale, jo havia entès l'anime [+risas], el manga ni idea com està ara

El CD a veure quant tarda en arribar X-D
uis, espero que confiis molt amb correus...pq jo amb el de aki...no massa ^_^ son uns cabrons, però suposo que dsps del finde s'han psoat a treballar, si fos una factura fijo que t'arribava XD
lodis escribió:uis, espero que confiis molt amb correus...pq jo amb el de aki...no massa ^_^ son uns cabrons, però suposo que dsps del finde s'han psoat a treballar, si fos una factura fijo que t'arribava XD

Doncs els del meu poble són uns impresentables.

Un cop m'enviaven un paquet (unes ubuntus per repartir) i es veu que no era a casa, i en comptes de deixar el típic paperet groc, els molt fills de sa mare, van deixar escrit amb boli en una carta que el passes a recollir a l'oficina.

Tenen sort que el dia que hi vaig anar, la oficina estava petada i a sobre tenia pressa, perquè si no els hi fotia una reclamació per subnormals
madre mia que paja los Dropkick Murphys, madre mia madre mia, que alguien se baje su ultimo disco, The Warriors Code, la paja de disco.
jo vaig anar 2 cops a reclamar un paquet, i a sobre em diuen es que no ha arribat sino hauria pasat a deixar el recado i dic però a veure si l'han enviat urgent i han rebut la confiramció, com potser que el meu paquet no estigui aquí?? impresionant...
És que allà on viviu us porten els paquets a casa? xDDD això és una llegenda urbana, com a molt deixen el paperet groc i apanya't.

[uzi] funcionaris
eTc_84 escribió:És que allà on viviu us porten els paquets a casa? xDDD això és una llegenda urbana, com a molt deixen el paperet groc i apanya't.

[uzi] funcionaris
correus està ja privatitzat, no?
seerj escribió:correus està ja privatitzat, no?

mmm doncs ni idea... però fot fàstic..

Encara recordo un nano de Castefa que li vaig enviar una memòria ram i li va trigar dues setmanes a arribar... el tiu ben preocupat... sort que li vaig escanejar el rebut i tal... és una vergonya que per fer menys de 200 km triguin 2 setmanes, ni que hi anessin en carro cawento.
doncs si aquí porten els paquets a casa, paquets que pesin poc, sobretot que no es cansin amb la moto, no sigui cas...

el paper groc...depen del dia tel trobes al bústia, sota la porta, al a bústia que n otoca (és veu que és molt difícil llegir el nom i el pis...) un veí d'un altre pis tel prota pq se la trobat sota la porta...
A nosaltres rebem les cartes del vei de l'altre escala u.u no miran ni el nom!!!

alooo tomateol!!
que sera nen o nena :? ? [666]
Una puta niña.

Me voy a estudiar que no tengo nada que hacer.
morr escribió:Una puta niña.

Me voy a estudiar que no tengo nada que hacer.

que fisno que eres XD!
Aya_cat escribió:que fisno que eres XD!

Suelo hablar cortés y decentemente, pero hay cosas que me ponen de muy mala ostia sobretodo cuando vienes de currar muchas horas.
crec que el morr ja ha knt ^_^

nena!! [amor] si fa ocm la crisitna però al revés, ens esperaria 3 nenes i 1 nen jeje, encara que la reina va tenir 1er dos nenes i dsps el nen...
pero has vist els nens de la cristinaa que estan per menjarsels de lo macus que son ^^ i la nena tambe és super mona ( la irene)
Aya_cat escribió:pero has vist els nens de la cristinaa que estan per menjarsels de lo macus que son ^^ i la nena tambe és super mona ( la irene)

¿Tú sabes lo que hicieron en Rusia con los zares y toda su familia perro incluido?

Le pueden dar habas al camacu. Más majo es el niño/a del fontanero o del camarero.

Leonor al contenedor y la otra también.
creo que los mataron no?
Aya_cat escribió:creo que los mataron no?

Mataron hasta al paje real y las criadas al más puro estilo Putin (Bueno más bien Stalin).

Habría que aprender mucho de los rusos.
tia!! que no has vist la peli de anastacia??? po si és de la teva generació... [sati]

jo trobo més maca la irene que la leonor... els de la cristna son uns xikets que fna caure la baba [amor] [qmparto] dóna ganes de tenir fills ^_^
Lo dels tzars va ser gran, i després de carregar-se'ls si no m'equivoco els van cardar en cal viva uns dies XDXDXD i després en un pou o algo.

Que li canviin el sexe a la filla de puta aquesta i ens deixem d'històries, ja que els monàrquics tenen una princesa divorciada, que tinguin un rei transexual.

Vaia tela,
Urdangarín: 3 o 4 fills
Trepa: 2 filles
Subnormal: 3 o 4 fills

I nosaltres mantenint-los ZzzZZ
etc si el subnormal es qui jo em penso te 2 fills
urdangarin: 3 nens i 1 nena
helena: 1 nen 1 nena
princeps: 1 nena, 1 nena en camí
Jo estic esperant un paket de correus desde fa mes de dos setmanes provinen de play-asia..... tan tarden en enviar una cosa desde alemnya?? son uns cabrons...
encara m'en recordare el dia k en ple mes de vacances d'estiu van i tenen els sants collons de posarme el paperet de k tenia un paket el primer dia k m'en vaig anar de vacances i clar, si tardes mes de 15 dies doncs retornen el paquet, em va anar d'un dia que no el tornesin.
Aya_cat escribió:etc si el subnormal es qui jo em penso te 2 fills

Bueno, jo em referia a la subnormal, però són tal para cual... suposo que parlem de la retardada i el maricon..
No sabia que tinguessin dos fills només.. sort... seguir extenent un adn tant deficient com aquest...
eTc_84 escribió:Bueno, jo em referia a la subnormal, però són tal para cual... suposo que parlem de la retardada i el maricon..
No sabia que tinguessin dos fills només.. sort... seguir extenent un adn tant deficient com aquest...

[qmparto] [qmparto]

Joder, quien pudiera tener hijos, y esta gente a conejos.
Cafetino escribió: Imagen

[sati] [sati]

aixo els francesos [looco]
els 2 són clavats de cara a sa mare, el nene, és un tipic nen-patada i la nena sembla empanada de la vida.

per sort els altres 4 son més espavilats ^_^
Aya_cat escribió:aixo els francesos [looco]

Certament, em sembla que algún o altre rei gabacho ho va provar en el seu propi coll ... no se si va ser un tal Lluis (historiadors del fil, aclariu-m'ho)[sati]

----

Apa em retiro un momentet a fer una practica xorra en visual basic

apa etc, ja tens xiste per un rato xDD
Lluis XVI si mal no recordo

edit : nanit
lodis escribió:els 2 són clavats de cara a sa mare, el nene, és un tipic nen-patada i la nena sembla empanada de la vida.

per sort els altres 4 son més espavilats ^_^

nen-patada.... ja em copies el lexic!!!
si, en la revulució francesa, el rei Lluis XVI i la reina Maria Antonieta.

el invnetor de la guillotina va passar per el seu invent ^_^

NGC, i tant!! del estiu ;) copiada 100%
Cafetino escribió:Apa em retiro un momentet a fer una practica xorra en visual basic

apa etc, ja tens xiste per un rato xDD

muhauahuahuahauhauahuahuahau
Imagen

nen-patada [carcajad]

morr, a aquesta cosa teva que fas on hi ha tantes pijes heu fet ja plans mestres de producció i tal?

lodis escribió:el invnetor de la guillotina va passar per el seu invent ^_^

Aquesta va ser la primera definició pública de:
Imagen
cony es veritat!! ell mateix si va posar de 4 potes...la revolució va portar coses bones, i altres no tant ^_^

etc que vols timar a hisenda o algo?? ^_^ aquí demanant plans de produccions...XD
eTc_84 escribió:morr, a aquesta cosa teva que fas on hi ha tantes pijes heu fet ja plans mestres de producció i tal?

¿Planes maestros de producción?

Pues en principio creo que no, pero bueno, alomejor sí y todo, si no te explicas un poco más, igualmente estoy hecho toda una estrella en esto de la economía - he descubierto una faceta oculta - así que no creo que me sea muy difícil.
Un ordinador ha guanyat el campio del mon d'escacs, ki te mes merit, el progrmador que ha disenyat els algoritmes que han fet que l'ordinador gunayes o el campio del mon d'escacs???
el campió (humà) al cap i a la fí, si que te merit fer el programa, però un cop i jugues, la màquina no es cansa, la persona si ^_^

una pregunta, lo de hicenda, és de juny del 2006 al abril del 2007? el temps que s'ha de declarar dic...
eTc_84 escribió:morr, a aquesta cosa teva que fas on hi ha tantes pijes heu fet ja plans mestres de producció i tal?
osti no men parlis de plans mestres.. que nestic fins el gorro..
Son un cuñasu a mes!
No, era per si sabies algun soft per comprovar/fer Bowman per una pràctica que estic fent.. perquè és una mica carregós..

PD: A mi també em deien que em dediqués a l'economia segons als testos que ens feien al cole xDDD

NGC, el programador sempre té el mèrit.. per lo bo i lo dolent :), encara que els que han dissenyat el hard també tenen la seva part.
D'altra banda, superar el cervell humà en tasques no mecàniques deu ser bastant complicat..

kurras, tu de què fas plans mestres? XD
eTc_84 escribió:kurras, tu de què fas plans mestres? XD
pos en una asignatura de Organitzacio de la Produccio..i a sobre es troncal..

Sort que la profe de practiques de Navision esta de bon veure.. XD
kurras escribió:Sort que la profe de practiques de Navision esta de bon veure.. XD

Nosaltres de Navision tenim un que és una mica 'raret' [mad][mad]

Del qual he fet campana de classe avui [burla2]
tu tambés fas campana etc?? ^_^ [fies]
lodis escribió:tu tambés fas campana etc?? ^_^ [fies]

No corris tant... hi aniré el dijous que em va millor per horari ^_^.
És que haver-me d'aixecar ben aviat per fer dues hores de classe (a vegades ni això) estant més d'una hora entre anar i tornar no m'agrada massa..
Jo només faig campana 4h els dimecres i 2h el dijous.. i no sempre..
muhauahuahuahauh

Va passar d'això a ser un meapilas.

No se si era pitjor abans o ara

[carcajad]
mo dius a mi?? si tinc clase de 10 a 11 i dsprés fins les 6 (de 6 a 7) no en tinc més, i això que visc a 2 minuts de la uni...pero estas a casa dsprs de dinar, apalancada...i fa un pal...

joder morr impacta molt...

edit: me posat a dormir i he comenat a donar voltes...entro i encara no heu tancat el post jaja, que bons xiquets que sou tots a dormir ^_^
sort que tinc 4 capis de Nine que sino...buas demà no me podré aixecar
us naneu a dormir a falta de 3 posts per tancar?
Aixo no es digne d'un spamer profesional.. XD

salutt
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11