Catalans aixakeuvus xD (#38)

1, 2, 3, 4, 511
Pues ya estoy super convencida, el martes iré a por la 360 con el Call of Duty 3. Iba a coger el GoW, que por cierto ayer jugué y es una pasada, pero como lo que más me interesa es el LIVE y mis amigos juegan al CoD 3, pues nada, dejaré el otro para el próximo mes.

Dios, qué ganas tengo de dar tiros XD


lodis, todos los rumores que escucho de PS3 son caca >_<
La PS3 i la 360 son una mala imitació d'un bon PC XD
sgaesux escribió:La PS3 i la 360 son una mala imitació d'un bon PC XD

Exacte.

El que és superior, sempre per sobre, és la gran N, que amb la Wii està triomfant d'una manera bastant espectacular.. encara que els casuals segueixin plorant que és una consola pels nens [sati]

Zelda = millor joc de la història juntament amb els Mario World.
tios, de verdad, como podeis defender lo evidente? la wii a excepcion de los 4 juegos y su precio economico, es una puta mierda pinchada en un palo, mirad las putas imagnees que estan sacando de los juegos...de momento en las tiendas el unico juego para adultos que he visto es el cod3, los demas eran para BEBÉS...

Yo me considero nintendero por que tanto la cube, y sus predecesoras me ponian palote, pero sinceramente...LA DS Y LA WII son UNA PUTA CHUSTA.

la 360 en una tele que soporte HD te puede llegar a causar una ereccion, y mira que a mi la otra de xbox me daba arcadas, pero aqui se han lucido, sinceramente.
Només cal comparar les vendes de DS vs PSP... [buenazo]

PD: Defineix joc per adults... veure putes i robar cotxes? [toctoc]
He jugado a los Zeldas, y sí, son una pasada. Pero a mí los juegos de guerra me gustan, me gustan muchísimo, y lo más parecido a unjuego así que te daba Nintendo era el Goldeneye y el Perfec Dack. La verdad, yo siempre he sido nintendera, solo he tenido consolas de esa marca, pero ya paso. La X360 le da mil patadas, y el sistema LIVE es simplemente DIOS.
eTc_84 escribió:Només cal comparar les vendes de DS vs PSP... [buenazo]
numero de ventas? entonces por ejemplo, me estas diciendo que el mejor artista español por ejemplo son los de OT??? los numeros de venta me los paso por donde ya sabes...

eTc_84 escribió:PD: Defineix joc per adults... veure putes i robar cotxes? [toctoc]
sabes perfectamente que no es eso, son juegos para adultos coño, no bolitas persiguiendo a otras o muñekitos de dibujos animados y demás infantiladas, por favor...
seerj escribió:sabes perfectamente que no es eso, son juegos para adultos coño, no bolitas persiguiendo a otras o muñekitos de dibujos animados y demás infantiladas, por favor...



También tienes uno para criar perritos que los puedes bañar, acariciar y decirles que se sienten xD
seerj escribió:numero de ventas? entonces por ejemplo, me estas diciendo que el mejor artista español por ejemplo son los de OT??? los numeros de venta me los paso por donde ya sabes...

sabes perfectamente que no es eso, son juegos para adultos coño, no bolitas persiguiendo a otras o muñekitos de dibujos animados y demás infantiladas, por favor...

Estàs fent demagògia i ho saps... no és comparable.
La DS és inferior tecnològicament i té quelcom molt important en aquesta indústria, no és una pley portable, com diuen els casuals, que relacionen consola amb pleysteixon.... però ha deixat en ridícul a la gran i potent PSP..
Segueixes sense dir-me què són jocs per adults.. apart, que els Marios que tu dius, muñekitos, han estat els jocs més venuts de la història al llarg de diferents generacions [bye]

PD: Goldeneye di0x i el Perfect Dark pel que diuen també (vaig deixar de jugar a consoles, entreteniment de la mainada [666] fa cosa de 6-7 anys, i encara no havia sortit).
eTc_84 escribió:Estàs fent demagògia i ho saps... no és comparable.
NO, eso no era demagogIA, LAS VENTAS NUNCA, REPITO, nunca, pueden utilizarse como varometro...

eTc_84 escribió:La DS és inferior tecnològicament i té quelcom molt important en aquesta indústria, no és una pley portable, com diuen els casuals, que relacionen consola amb pleysteixon.... però ha deixat en ridícul a la gran i potent PSP..
aixo que dius son tunteries, deixa de pensar en els demes o en que una sigui duna marca u altre...quina es millor, la PSP, punto pelota, lo otro es una frikiada como una casa.

eTc_84 escribió:Segueixes sense dir-me què són jocs per adults..
Adultos es un juego sin graficos de bebés.

eTc_84 escribió:apart, que els Marios que tu dius, muñekitos, han estat els jocs més venuts de la història al llarg de diferents generacions [bye]

eso si que es demagogia, tio, pura demagogia. primero por que no he hablado de marios, y segundo por que antes tecnologicamente no se podia hacer más, ahora SI, pero algunos van como los cangrejos por el simple hecho de llamarse nintendo...


Y ala, dejo la discusion, que me voy al cine con la parienta, seguido de un fosters holliwood y una borrachera inolvidable xDDD


Salut [beer]
Els que teniu problemes de virilitat no podeu jugar amb Nintendo.

Per la resta, surt més barat un PC.
Es veritat que nintendo te jocs infantils, mireu el resident evil 4 de la gamecube que vas matan winnie de poo's, o el reed steel de la wii que et van surtin patos de goma que els has de disparar...
Que una consola tingui pokemon's no exclou que tambe tingui shooters.

Aixo si, sincerament el cataleg que te actualment la wii no es que sigui gaire ampli...(normal te una semana de vida) i del de la ds a mi...pff... quan va surtir la dslite vaig pensar en comprarmela pero no vaig veure res que m'incites a comprarla. El de la psp si que no te absolutament res de nou.

Jo sincerament, si tingues pasta, o em tokes la loteria, actualment no es el cas, em comrparia la wii i la 360, no se amb kin ordre pero les dues consoles m'agraden.

Espero que amb el zelda de gamecube em torni a enganchar als videojocs que utlimament nomes jugo al pes6 amb els amics.
canvi de plans, les meves opcions són: wii o nintendo ds (de moment esta té més punts) jeje i si, m'agafaria el ninten dogs [inlove] jeje.
a part de la Wii, el catàlog que més m'agrada és el de la 360, té jocs bastants PCeros :)

Però jo tb em quedo amb el PC, cada cop hi ha menys jocs exclusios que m'agradin, llastima que Mass Effect i Dead Rissing es quedin en xbox :( Però en canvi GoW cada cop esta més aprop dels compatibles :P

Crec que el que fara Bill Gates es traslladar jocs de la xbox a PC, però que només siguin jugables sota Win Vista.
si així ha de fer més pasta segur que si.

li surt més rentable per aquells que no volen la consola o per els que volen les 2 coses...
Buenas noches ^_^

NGC una semana? En España se puede decir que la fecha oficial de lanzamiento es "hoy" aunque por suerte desde el miercoles que disfruto de ella. Consola superrecomendada. Menudos piques al wiisports, wiiplay y, sobretodo, al Zelda (Red Steel viendo las notas que tiene en la prensa especializada prefiero alquilarlo antes)

Aunque si soy sincero ultimamente estoy enganchado al GoW por el live. Hace varios dias consegui codigo para 12 meses por 30€ y estoy viciado al multi. Y es que el Live de la 360 engancha y hace que te sientas a gusto pagando por un servicio de calidad (por cierto, hoy me ha dado una soberana paliza un guiri en un duelo con la sierra. No hagais duelos con esa arma con alguien que, de por si, tiene mejor conexion que tu. Menos aun si hace de host xD)

El PC como plataforma de juego va de mal en peor. No ya solo por los altos requisitos y el paston que has de desembolsar sino porque cada generacion que pasa las consolas hacen la mayor parte de cosas que puedes hacer con un PC (a la espera que le metan msn y IE a la 360) Vaya, que dentro de poco el PC quedara para currar, edicion de audio/video y descargar del BT-emule xD

Lodis. Pillate una lite si aun no la tienes. Eso y un "flash" ^_^

Ale, sigo viciando ^^
DiGiJoS escribió:sino porque cada generacion que pasa las consolas hacen la mayor parte de cosas que puedes hacer con un PC (a la espera que le metan msn y IE a la 360)


Estic completament segur que el 90% dels xboxers nomes volen la consola per jugar y reproduir pelis/mp3.
Totes les altres opcions complementaries que té, queden molt bé com a publicitat, però no crec que un noi agafi la seva xbox per fer, una cosa tan sencilla com fer un document de word, així que millor no parlem de coses més seriores.
Usar word lo considero "trabajar" Vaya, que es de las pocas cosas de uso diario por las cuales el PC seria imprescindible.

Sin embargo de lo que hablaba antes es que el PC como plataforma de juego cada dia se aleja mas de su concepto. La gente no puede permitirse gastarse anualmente 300€ en una grafica (600+ si te gusta estar a la ultima a lo que hay que sumar RAM y procesador) Y si la gente lo hace actualmente es por la facilidad de pirateo que existe en el mundo pecero y "amortizan" el gasto en hardware.

Yo (y muchos) tenemos claro que en el mismo momento que a una consola se le pueda enchufar raton+teclado y el genero FPS/estrategia tenga el mismo control en PC que en consola el PC recibira un muy duro golpe y esperate no hagan el Live gratuito como si lo son/seran los servicios de Wii/Ps3 (particularmente espero que el Live nunca llegue a ser 100% gratuito, no sabes tu la cantidad de lacra de la que me libro xD)

Resumiendo: Si lo que te estoy comentando se cumple desde ese mismo momento no me veras actualizar el PC con intencion de jugar (y si me ves dame una buena yoya U_U)


El unreal 2007 no cuenta
lodis escribió:canvi de plans, les meves opcions són: wii o nintendo ds (de moment esta té més punts) jeje i si, m'agafaria el ninten dogs [inlove] jeje.

ahir vaig jugar al nintendogs i [boing] em va encantar XD!
Jo a l'estiu em comprare un portatil que espero k sigui prou potent per moure el Gears of war kuan surti per pc... [angelito]

La veritat k el live es bo k no sigui totalment gratis pero que sigui barat i que garantitzi una bona qualitat.
Pagar 60€ me parece barato, imaginate pagar 30 (lo que se paga por ebay o por estos mismos foros) Y calidad en lo unico que se echa en falta es en servidores dedicados de las propias compañias o de MS porque en todo lo demas es un 10 para el servicio.

Como el GoW tarde en salir lo mismo que esta tardando el halo2 necesitaras que el nuevo portatil cumpla con los requisitos del proximo SO de microsoft que debe salir ahi por el 2012 xD
DiGiJoS escribió:Pagar 60€ me parece barato, imaginate pagar 30 (lo que se paga por ebay o por estos mismos foros) Y calidad en lo unico que se echa en falta es en servidores dedicados de las propias compañias o de MS porque en todo lo demas es un 10 para el servicio.

Como el GoW tarde en salir lo mismo que esta tardando el halo2 necesitaras que el nuevo portatil cumpla con los requisitos del proximo SO de microsoft que debe salir ahi por el 2012 xD


Supongo que sacaran el GoW cuando y para el Vista para obligar a la gente k instale el nuevo s.o., y tambien obligar que la gente se actualice por el directx 10.
DiGiJoS escribió:Sin embargo de lo que hablaba antes es que el PC como plataforma de juego cada dia se aleja mas de su concepto.


Cada x temps surt aquesta discusió. Fa relativament poc, va surtir un article a no se quina web yanki on comentaban que el PC esta en la seva 2ª època daurada, en els jocs, evidentment.
NGC escribió:
Supongo que sacaran el GoW cuando y para el Vista para obligar a la gente k instale el nuevo s.o., y tambien obligar que la gente se actualice por el directx 10.


Me apuesto contigo un par de rondas a que no sale como minimo minimo hasta bien entrado el 2008 ^_^

Paboh, y cual es esa segunda "epoca dorada"? Que aporta actualmente un PC que no haga/pueda hacer una consola?
Quina gentusa mes petita.. Resulta que ara ningu vol surtir.. hiha coses que no arribare a entendre mai [enfado1]
DiGiJoS escribió:
Me apuesto contigo un par de rondas a que no sale como minimo minimo hasta bien entrado el 2008 ^_^

Paboh, y cual es esa segunda "epoca dorada"? Que aporta actualmente un PC que no haga/pueda hacer una consola?


Paso de jugarme nada, ya que en cosas que dependen de como este el mercado es una loteria, ya que si ven que windows vista no vende ni pa atras adelantaran el juego y si no les hace falta pues ni lo sacaran para pc.
buenu ja he tornat i ja torno a estar amb internet, es q al camping on estava era molt car concectarse i no volia gastar peles...

km a anat el pont¿?
DiGiJoS escribió:Sin embargo de lo que hablaba antes es que el PC como plataforma de juego cada dia se aleja mas de su concepto. La gente no puede permitirse gastarse anualmente 300€ en una grafica (600+ si te gusta estar a la ultima a lo que hay que sumar RAM y procesador) Y si la gente lo hace actualmente es por la facilidad de pirateo que existe en el mundo pecero y "amortizan" el gasto en hardware.


Les videoconsoles son una puta sangonera, per qualsevol chorrada et fan gastat-te una pasta. i a sobre hi ha gent com tu feliç per pagar per una cosa que per PC es gratis (jugar en xarxa).

No estic en contra de les videoconsoles, pero es de retrassat fer 2 dies de cua per pagar 600€ per una videconsola, i mes quant on realment et gastes els calers es despres.

Pero esclar porta Blueray i com el mercat esta inundat de pelicules Blueray es comprensible pagar aquesta quantitat, nomes faltaria esperar un temps i pagar 60€ per un reproductor.

La diferencia de la wii es que ofereix coses que el PC no pot oferir, per la manera de jugar i per les llicencies exclusives que sempre ha tingut nintendo.
doncs al final m'agafaré la nintendo DS, la lite ^_^ em sembla que en blanc...


flash? que és una memoria??


els 2 primers jocs seran el nintendgs i un del sims XD jeje i el mario suposo que després
ara es quan m'acribillaran

jo vull un portatil nomes per posar els sims2 i les seves expansions [looco]
jo també em penso agafar els sims i totes les seves expansions, ara aniré a jugar al sims mascotes a la play ^_^ jeje

fins demà!!
lodis escribió:doncs al final m'agafaré la nintendo DS, la lite ^_^ em sembla que en blanc...

Queda més pijo una rosa.. [sonrisa]
lodis escribió:jo també em penso agafar els sims i totes les seves expansions, ara aniré a jugar al sims mascotes a la play ^_^ jeje

fins demà!!


[amor] saps q si vinc a casa teva jugare als sims mascotes oi?


tic gelosa
p.d: nanit
sgaesux escribió:Els que teniu problemes de virilitat no podeu jugar amb Nintendo.

Per la resta, surt més barat un PC.


querras decir que los que la usamos (la virilidad), no queremos oir hablar de infantiladas...

NGC escribió:Es veritat que nintendo te jocs infantils, mireu el resident evil 4 de la gamecube que vas matan winnie de poo's, o el reed steel de la wii que et van surtin patos de goma que els has de disparar...
Que una consola tingui pokemon's no exclou que tambe tingui shooters.

Aixo si, sincerament el cataleg que te actualment la wii no es que sigui gaire ampli...(normal te una semana de vida) i del de la ds a mi...pff... quan va surtir la dslite vaig pensar en comprarmela pero no vaig veure res que m'incites a comprarla. El de la psp si que no te absolutament res de nou.

Jo sincerament, si tingues pasta, o em tokes la loteria, actualment no es el cas, em comrparia la wii i la 360, no se amb kin ordre pero les dues consoles m'agraden.

Espero que amb el zelda de gamecube em torni a enganchar als videojocs que utlimament nomes jugo al pes6 amb els amics.


no me seas crio y no manipules, que estoy hablando de la wii, a excepcion de los 4 juegos que se pueden contar con las manos, no de las anteriores...
Yo disfruto como un enano con la Wii xD
La única pega del Gow es que es demasiado corto y eso que lo puse en nivel elevado
kiuk escribió:Yo disfruto como un enano con la Wii xD
La única pega del Gow es que es demasiado corto y eso que lo puse en nivel elevado
si jo no parlo de disfrutar :P, clar que es disfruta, pero jo estic parlant de quina es millor consola en si.
La millor es amb la que més disfrutes deixant a part els teus problemes de virilitat XD
sgaesux escribió:La millor es amb la que més disfrutes deixant a part els teus problemes de virilitat XD
xDDD jastabé xDDD

pfff menuda resaka, el calimocho es lo peor xDDD
bon dia.. jue ahir al final em vaig haver de quedar a casa a dormir.. com un iaiu.. [triston]
Bon diaaa
kurras no pateixis jo anava a sortir i pel costipat em vaig quedar a casa [mamaaaaa]
sgaesux escribió:
Les videoconsoles son una puta sangonera, per qualsevol chorrada et fan gastat-te una pasta. i a sobre hi ha gent com tu feliç per pagar per una cosa que per PC es gratis (jugar en xarxa).

No estic en contra de les videoconsoles, pero es de retrassat fer 2 dies de cua per pagar 600€ per una videconsola, i mes quant on realment et gastes els calers es despres.

Pero esclar porta Blueray i com el mercat esta inundat de pelicules Blueray es comprensible pagar aquesta quantitat, nomes faltaria esperar un temps i pagar 60€ per un reproductor.

La diferencia de la wii es que ofereix coses que el PC no pot oferir, per la manera de jugar i per les llicencies exclusives que sempre ha tingut nintendo.

x360 cuesta 300 o 400€ segun el pack que prefieras y flashearla para jugar a "backups" te lo haces tu mismo en 10 minutos o pagas 30-40€ para que te lo hagan. A partir de aqui el unico gasto serian los DVD-DL. Las consolas siempre seran mas rentables que un PC

Sobre la Ps3 y sus 600€ que cada uno haga con su dinero lo que quiera. Particularmente yo no pagaria mas de 400-500 por ella pero no por eso deba pensar que la gente que paga 600€ deba ser considerada cmo "retrasada" Cada uno tiene sus prioridades. A mi no me gusta gastarme entre 40 o 50€ cada noche de fiesta y evito hacerlo y no por ello insulto a la gente que lo hace (insultaria al 80% de jovenes)

Lodis. Un flash es un accesorio que se mete en la DS desde el cual puedes jugar a "backups de tus oiginales" Si quieres informacion pasate por los foros de DS o dame un toque por msn ^^
Iepa,

ara mateix hauria d'estar estudiant finès, però encara estic mig adormit i no estic motivat pa estudiar, però si pa escriure una mica sobre aquest país ple de freaks.

Porto aquí desde el 16 de agost, la semana que ve torno a catalunya (al 16 concretament), al 9 de gener torno cap aquí dalt fins, com a mínim, finals de maig. Despres ja vurem.

Bueno, com a que vaig al gra, a parlar dels finnish facts:

Lo temps
Ui quin fred... ui quin fred... estem a 10 de desembre i tenim 8 graus. Si això es fred els meus collons son un tramvia.
Quan a ajpanya fa calor se diu que hi ha una massa de aire africana, aquí no se quina massa de aire tenim, però de fred ara mateix no en fa. Remarco el "ara mateix" perque fa un mes i poc estaem a -8 XD
Sobre la neu, pues ni vam tenir farà un meset i es una merda. Recordo que al primer dia tots els catalans i espanyols per aqui portaem al msn nicks del tipo "Està nevant uaaaaalaaaa!". El uaaaalaaa al tercer dia canviae per el "me cago en la puta neu i el puto gel". De totes maneres millor que nevo que no pas que plogo (com aquí ultimament). Amb la neu no et mulles. Sobre el sol ja fa dies que no el veiem...
Els mesos més freds son gener i febrer. Se esperen de -25 a -30 graus al sud ^^U

Alcohol
La ostia... això es un pais de borrachuzos. Gent bebent a totes hores i a tots llocs (inclos a dins dels trens). De vegades tinc la sensació que els finesos estan de erasmus dins del seu propi país.
El alcohol es car, molt car. Les begudes de 5º o més s'han de comprar a Alko, que es una companyia estatal i actua en monopoli en el sector alcoholero. Per solucionar això els finesos que son llestos van trobar una ràpida solució: "si al nostre pais el alcohol es molt car, nos anem als paissos veins pa comprar-ne".
Així ha nascut el esport nacional (no, no es el hockey): anar amb ferry a tallin o a estocolmo i tornar ven carregats. Ja hem fet los dos viatges i tenen connotacions diferents:
- El de estonia (tallin) son 3 hores de viatge i per als de lleida, equival a passar un dia a andorra i comprar alcohol i tabaco.
- El de suecia (estocolmo) son unes 10 o 12 hores de viatge, i consisteix en foter-se ciego ja dins del barco. Quan obren el super de dins (barco que t'hi cagues, per cert) tot cristo directe pa alla, i a carregar-se de cerveses i begudes espirituals xungues. A les 6 de la tarde ja estem tots bebent, i així fins que no pugos més. El viatge es un desmadre, fent el burro pels pasillos amb carros de la compra (sort que ningu va pendre mal XD). Esmorzar amb bacardi breezer de taronja no està mal. Al final s'arriba a estocolm, i els més valents surten del barco i visiten la ciutat en les 5-6 hores que hi estem. Despres cap al barco i a tornar a fer lo mateix que a l'anada. Un cop a finlandia i abans de deixar el barco ultima visita al super pa repostar (tax free) i cap a casa a dormir.
Sobre el sector erasmus, els més bebedors son alemans, austriacos i, el unic anglès que hi ha. Raro es veure'l sereno XD

El idioma
Brrrr... chungo de collons. El únic punt bó es que la pronunciació per catalans i espanyols es fàcil, canvia el so de alguna lletra però poca cosa més. A clase de finès som els que tenim millor pronunciació. Sobre lo que hem après del idioma, pues les coses típiques: salutacions, numeros, dies de la setmana, pronoms, algun verb i així. No podem mantenir una conversació en finès ni locos.
Afortunadament aqui tothom et pot parlar en anglès, i ja ni cal servir el do you speak english.

El menjar
Mes o menys segueix la mateixa norma que per el alcohol, aqui no tenen horaris, se menja quan se te gana. Sobre el tipic menjar finès pues no es gaire horrible, però el pa fa mania, el oli de oliva no el coneixen, i beuen llet per dinar enlloc d'aigua.

Sauna
No en soc un apasionat. Quan surto de la sauna me fotria a dormir, més que relaxar a mi me mata. A dins estem a 75º-80º

Metal
La tipica musica finesa XD
Hi han heviates i gotics/gotiques per tot arreu. Hi ha moltissima gent que toca o ha tocat en algun grup, i, de fet, només cal mirar http://www.metal-archives.com, mirar el llistat de grups per país, i comparar finlandia amb els demés paisos. Segurament te la densistat grups/persones més alta del mon.
Sobre el efecte Lordi pues se nota bastant, no es raro trobar merchandising i coses rares relacionades amb Lordi, com la Lordicola (una pepsi de garrafón amb el careto del jambo). Obviament els bons heviates te diran que Lordi fa mania, però bueno. Veient el país no me extranyo que Lordi hagués representat Finlandia al eurotrunyo.

Les chavalinas
Poques coses a dir: Tan molt bones. Period.
Hi han basicament 2 tipos: les rosses que estan bonissimes, i les rosses tenyides de moreno que estan bonissimes però que perden encant. Totes semblen molt jovens, i si vols calcular la edat, has de fer algo com edat = edat_que_penses - 3 anys

El furbo
Per aquí el futbol no triunfa, per sort hi han dos raconets on veure'l. Basicament anem a un bar anomenat chelsea bar (ja us podeu imaginar el ambient del bar ^^U). Els partits de champions els vec allà, on trobem altres estudiants catalans i espanyols (i un de andorra XD).
Despres del partit del Bremen el ambient era "ens continuarem veient per aquí de moment". Esperem que puguem fer lo mateix fins la final.

La uni
Pues molt bé, estic aqui per fer el projecte de final de carrera i una assignatura semestral, lo que com que aqui la educació es gratis i no has de pagar res sempre acabes fent assignatures just-for-fun i pa fotre al curriculum. No es gens dificil i de fet, t'ho pots deixar tot per casi el ultim dia, entregar practiques i fer examens, i aprobar sense problema. Per poc que treballos tens una nota que t'hi cagues. Pensaa que seria molt més dificil i res... no entenc com despues nos passen per davant en tot.


I res, se que me deixo moltissimes coses, com el transport, els preus, etc. Suposo que hi haurà segona part :P

Ahir festeta de la bona, m'he aixecat a les 12:30 i he esmorzat bol de white russian amb cereals. Ara a estudiar pels examens de dimarts XD

Com digué el gran Albert Plà... "y mañana... si amanecemos... ya veremos... lo que haremos"

PD: Toma tocho

Salut!
definitivamente ya se que pais ir para acabar la carrera! xDDDaunque casi mejor irse a norway per lo que poses :P


Gracies!
Doncs si, estaria molt be anar-hi.

Tira el curriculum a la Nokia, que no seras el primer català d'erasmus en entrar-hi XD
Jo si vaig a paisos del nord perdo 20 quilos, amb lo burro k soc pel menjar xDD
Jo si vaig de erasmus al nord d'italia xDD(pel menjar i que es molt facil entendre l'italia), o sino a irlanda k parlen angles i aixi el perfeccionaria per cullons. Inglaterra.... pfff... no m'acaba de convencer, tot i k no hi he estat, pero no se... irlanda quan i vaig anar em va agradar molt.
UP! X-D

PD: si, estic avorrit
jo tambee estic avorrida
pos ja som tres aborrits [fumando]
jo hauria d'estar programant, pero em fot una mandra....
ara em ve de gust menjarme un kevab xD
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511