lodis escribió:algunes de els fotocopies no son estrictament de la eneida
quant trobi el quadre que té dit (que a més a més és ne color igual que el de la sibila) poder si que veuras millor lo que són...
fes-li menjar les fotocopies de part meva, mria que s'ha de ser tótil...
Em queixare, total només faig dir-li algun dia d'aquests quan menys tu esperis et mato... no saps l'exemen d'avaluació que ens va fotre!!! em volia morir
rallar cotxe, punxar rodes, tirar ous a les finestres...posar-li laxant a la beguda...
ara es quan tu passaras millor.
el meu profe té 40 anys, solter, estudiant, pluriempleat, sense carnet de conduir (sense cotxe) i el millor de tot viu a casa els pares. Ho té tot!!!!!
per aixó us dóna unes fotocopies de merda, perqué està amargat, segur que té algún divorci o boda fallida (en aixó s'asembla al meu de angles, li deiem peter pan (per la postura amb les masn a les caderes ) doncs mira...sempre te'l pots probar de lligar
per aixó us dóna unes fotocopies de merda, perqué està amargat, segur que té algún divorci o boda fallida (en aixó s'asembla al meu de angles, li deiem peter pan (per la postura amb les masn a les caderes ) doncs mira...sempre te'l pots probar de lligar
Abans el suicidi que lligarmel . Abans em lligo a altres profes que a ell (conya) no no cap dona en la seva vida ! ell només viu per la serie Jo, Claudi !
ara és quant em dius que és calvo, rodanxó i amb ulleres... es que si és seguidro/fanàtic de la serie jo claudi...
nooo pobret només li faltaria aixo pero te poc fons d'armari. Sas el jersei que surt al Diario de Bridget Jones amb renos i tot pos ell té un de Lllamas que l'ha portat durant dos setmanes
Has mirat que no hagi algun repositori amb l'mplayer i tota la pesca... perquè sinó quin desastre de Fedora
i aixo on ho miro?
estic per fer una particio i fotre el windows, el make del mplayer m'ha petat per tots costats i la veritat no estic per perdre el temps en tonteries, la usabilitat del fedora es nula.
un xiket que durant un tmeps li a pegar per fer gimnàstica am unes malles llargues...(cada dia unes de diferents i de marca) i amb lo pijo que era li vam començar a dir el malles...li va durar 1 mes al final la presió va pdoer i va tornar als pantalons de xandal més que res també va coincidir que va deixar a la novia(no sabiem perqué) i caro la xiketa era guapíssima i ell començar a portar malles....en fi la gent va pensar mal
lodis escribió:un xiket que durant un tmeps li a pegar per fer gimnàstica am unes malles llargues...(cada dia unes de diferents i de marca) i amb lo pijo que era li vam començar a dir el malles...li va durar 1 mes al final la presió va pdoer i va tornar als pantalons de xandal més que res també va coincidir que va deixar a la novia(no sabiem perqué) i caro la xiketa era guapíssima i ell començar a portar malles....en fi la gent va pensar mal
que boooooooo ! jo malles nuse pero hi havia un a classe que feia gimnasia amb sabates i texans !
sgaesux escribió: i aixo on ho miro? estic per fer una particio i fotre el windows, el make del mplayer m'ha petat per tots costats i la veritat no estic per perdre el temps en tonteries, la usabilitat del fedora es nula.
Home, és que compilar en qualsevol distro precompilada es "complicadet" perquè necessites totes les eines i llibreries de desenvolupament.
Cafetino escribió:Home, és que compilar en qualsevol distro precompilada es "complicadet" perquè necessites totes les eines i llibreries de desenvolupament.
Eyyyyyyy com va nenes, estic aqui a un cofeeshop a Amsterdam, foten unes fumeres, no fa gaire bon temps pero de moment tot molt be, el teclat aquest te una distribucio rara de cullons i els accents no hi son, pero be, es normal.
uff avui me aixecat de pm, le refredat començar a marxar, la mama ma portat ensaïmades algo bo ha de tenri estar malalta.
i sorprenentment me posat a fer feina pel matí ^_^
oscuros
L'ull q tot ho veu
2.211 mensajes desde ene 2004 en Canovelles (Catalunya)
sgaesux escribió:Vaig a cremar els 5 putus cd's, al menys es una manera de treure'm de sobre els cds que ara no faig servir per res
La era del DVD es comença a notar
Farà un parell de mesos em van baixar d'Andorra 100CD's i 100DVD's, i contra tot pronostic potser porto gastats 40-50DVD's contra 20-25CD's. I jo que en principi nomes en volia 50DVD's xDDD