Catalans aixakeuvus xD (#39)

17, 8, 9, 10, 11
lodis escribió:algunes de els fotocopies no son estrictament de la eneida XD

quant trobi el quadre que té dit (que a més a més és ne color igual que el de la sibila) poder si que veuras millor lo que són...

fes-li menjar les fotocopies de part meva, mria que s'ha de ser tótil...

Em queixare, total només faig dir-li algun dia d'aquests quan menys tu esperis et mato... no saps l'exemen d'avaluació que ens va fotre!!! em volia morir [buuuaaaa]
sempre et queda la opció de...

rallar cotxe, punxar rodes, tirar ous a les finestres...posar-li laxant a la beguda...XD
lodis escribió:sempre et queda la opció de...


rallar cotxe, punxar rodes, tirar ous a les finestres...posar-li laxant a la beguda...XD


ara es quan tu passaras millor.

el meu profe té 40 anys, solter, estudiant, pluriempleat, sense carnet de conduir (sense cotxe) i el millor de tot viu a casa els pares. Ho té tot!!!!!
per aixó us dóna unes fotocopies de merda, perqué està amargat, segur que té algún divorci o boda fallida (en aixó s'asembla al meu de angles, li deiem peter pan (per la postura amb les masn a les caderes XD) doncs mira...sempre te'l pots probar de lligar XD
lodis escribió:
per aixó us dóna unes fotocopies de merda, perqué està amargat, segur que té algún divorci o boda fallida (en aixó s'asembla al meu de angles, li deiem peter pan (per la postura amb les masn a les caderes XD) doncs mira...sempre te'l pots probar de lligar XD


Abans el suicidi que lligarmel ¬_¬ . Abans em lligo a altres profes que a ell (conya) no no cap dona en la seva vida XD! ell només viu per la serie Jo, Claudi XD!
sgaesux escribió:Massa tard XD ja he estic instal.lant-los a mà. A mes el mplayer no esta als paquets aixi que ja posats.... XD

Xapussero xDDD

Has mirat que no hagi algun repositori amb l'mplayer i tota la pesca... perquè sinó quin desastre de Fedora

Passa't a Gentoo que de paquets no rarament en falten [poraki]



-----


Aya, no sabíem que tenies aquests gustos [sati]
ara és quant em dius que és calvo, rodanxó i amb ulleres... es que si és seguidro/fanàtic de la serie jo claudi... [poraki]
lodis escribió:
ara és quant em dius que és calvo, rodanxó i amb ulleres... es que si és seguidro/fanàtic de la serie jo claudi... [poraki]


nooo pobret només li faltaria aixo pero te poc fons d'armari. Sas el jersei que surt al Diario de Bridget Jones amb renos i tot pos ell té un de Lllamas que l'ha portat durant dos setmanes [Alaa!]
ara es quant la meva ment comença a fabricar sobrenoms estupids [qmparto]
lodis escribió:
ara es quant la meva ment comença a fabricar sobrenoms estupids [qmparto]


el sobrenom ja te l'he dit és que es bonisiim XD!
es que amb un cognom com el seu... [plas]
Cafetino escribió:Xapussero xDDD

Has mirat que no hagi algun repositori amb l'mplayer i tota la pesca... perquè sinó quin desastre de Fedora



i aixo on ho miro?
estic per fer una particio i fotre el windows, el make del mplayer m'ha petat per tots costats i la veritat no estic per perdre el temps en tonteries, la usabilitat del fedora es nula.
lodis escribió:es que amb un cognom com el seu... [plas]

li va que ni pintat XD! [carcajad] [qmparto]
amb altres noms, no vull saber la crueltat que desperataria, ja te dit uns kans dels meus [carcajad]
lodis escribió:amb altres noms, no vull saber la crueltat que desperataria, ja te dit uns kans dels meus [carcajad]


jo t'estic dient els altres XD! no em diguis que no son bons...
el malles?XD!
un xiket que durant un tmeps li a pegar per fer gimnàstica am unes malles llargues...(cada dia unes de diferents i de marca) i amb lo pijo que era li vam començar a dir el malles...li va durar 1 mes al final la presió va pdoer i va tornar als pantalons de xandal XD més que res també va coincidir que va deixar a la novia(no sabiem perqué) i caro la xiketa era guapíssima i ell començar a portar malles....en fi la gent va pensar mal [pos eso]
lodis escribió:un xiket que durant un tmeps li a pegar per fer gimnàstica am unes malles llargues...(cada dia unes de diferents i de marca) i amb lo pijo que era li vam començar a dir el malles...li va durar 1 mes al final la presió va pdoer i va tornar als pantalons de xandal XD més que res també va coincidir que va deixar a la novia(no sabiem perqué) i caro la xiketa era guapíssima i ell començar a portar malles....en fi la gent va pensar mal [pos eso]
[tadoramo] [tadoramo] [carcajad] que boooooooo XD! jo malles nuse pero hi havia un a classe que feia gimnasia amb sabates i texans XD!
sgaesux escribió:
i aixo on ho miro?
estic per fer una particio i fotre el windows, el make del mplayer m'ha petat per tots costats i la veritat no estic per perdre el temps en tonteries, la usabilitat del fedora es nula.

Home, és que compilar en qualsevol distro precompilada es "complicadet" perquè necessites totes les eines i llibreries de desenvolupament.

He trobat uns enllaços que suposo que et serviran:
http://www.fedora-es.com/node/211
http://www.fedora-es.com/node/211
http://www.fedora-es.com/manuales
http://www.fedora-es.com/repositorios



salut
lodis escribió:era digne de veure... [qmparto]

per no veure-ho XD! [qmparto]
Cafetino escribió:Home, és que compilar en qualsevol distro precompilada es "complicadet" perquè necessites totes les eines i llibreries de desenvolupament.

He trobat uns enllaços que suposo que et serviran:
http://www.fedora-es.com/node/211
http://www.fedora-es.com/node/211
http://www.fedora-es.com/manuales
http://www.fedora-es.com/repositorios



salut


txs, ara li foto una ullada
Aya_cat escribió:per no veure-ho XD! [qmparto]


llàstima que no tinc cap foto que isno te la passava.

ales ara si que vaig a dormir que ja me pres el medicament XD bona nit!!
Me'n vaig al sobre

Bona nit

PD: No et cansis molt sgaesux :p
Ho deixo per dema

nanit
Bon dia

Me les piro que encara no he fet les compres de reis xDDD
bon dia! Aqui no dorm ningu? Colla d'spamersss

joee porto desde cap d'any refredat.. i no puc studiar ni res.. [burla3]
Quin spam més brut i descarat... [burla3]
comenceu a semblarvos a en tzare, que apareixia de tant en tant a posar un smilie i prou.. [jaja]
Eyyyyyyy com va nenes, estic aqui a un cofeeshop a Amsterdam, foten unes fumeres, no fa gaire bon temps pero de moment tot molt be, el teclat aquest te una distribucio rara de cullons i els accents no hi son, pero be, es normal. [fumeta]
bon diaaaaaa


uff avui me aixecat de pm, le refredat començar a marxar, la mama ma portat ensaïmades [ayay] algo bo ha de tenri estar malalta.
i sorprenentment me posat a fer feina pel matí ^_^
jo avui per fi he tornat el gimnas q ja era ora després d'aquest "any sabàtic" q em vaig pendre de gimnas [poraki]
vaig un ratet més a estudiar abans de dinar...uff vaia pal...
una catalunya confederada cual sur de estados unidos en la época de la guerra de secesión YA! xD
seerj escribió:una catalunya confederada cual sur de estados unidos en la época de la guerra de secesión YA! xD


Y qui faria de john wayne?
Em sembla que fare un format una altra vegada i fotre el fedora core 5 o 6
Ara que ja se lo dels repositorios... [666]
bona tardAAA

Jo he estudiat!!! ara nomes em queden 15 obres menys XD![+risas]
Be, son ni mes ni menys que 5 cd's, paciencia a 500k no es tant... :-(
jo per avui ja he fet el nen bo... gimanas, estudiar fisica... ara em piru un ratu al carrer am els amics i a la nit crec q miraré la peli d'annibal [fumeta]
joerr desde el dia 1 que mesta costant cel i terra posarme a estudiar...
He fet 1horeta al mati i un parell aquesta tarda.. i ia nestic ben fart..
Vaig a cremar els 5 putus cd's, al menys es una manera de treure'm de sobre els cds que ara no faig servir per res XD
sgaesux escribió:Vaig a cremar els 5 putus cd's, al menys es una manera de treure'm de sobre els cds que ara no faig servir per res XD

La era del DVD es comença a notar :p


Farà un parell de mesos em van baixar d'Andorra 100CD's i 100DVD's, i contra tot pronostic potser porto gastats 40-50DVD's contra 20-25CD's. I jo que en principi nomes en volia 50DVD's xDDD
Cafetino escribió:La era del DVD es comença a notar :p
si, ara que ia en treuen els successors.. [tomaaa] [tomaaa]
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11