Catalans aixakeuvus xD (#39)

16, 7, 8, 9, 10, 11
Cafetino escribió:Millor abans posar fedora, que no pas fer al sectari talibà de l'eTc i posar Debian amb l'emacs [sati]

jaja això tu, juntament amb KDE i Azureus... [plas]

quelcom escribió:rtorrent si no necessites massa interficie gràfica es DIOS.

Estic d'acord.

Azureus és un menja-recursos...

sgaesux escribió:quina merda que el utorrent no tingui versio linux.

Tant de bo... seria [babas]
eTc_84 escribió:jaja això tu, juntament amb KDE i Azureus... [plas]

No, ficaré fluxbox i descarregaré torrents amb el client de telnet tinguent la miserable quantitat de 1GB de RAM [sati]
Aya_cat escribió:uola a tooooooots [bye]

[bye]
Deu i se puta mare per compartir una puta carpeta en linux...
No seria més facil que editessis el fitxer a mà?

Si et mires el /etc/samba/smb.conf veuras que és força senzill

Aquí tens un parell d'exemples:
[Anime]
path = /mnt/mg1/Anime
comment = Anime
public = yes
guest ok = yes
writable = no
wide links = no

[Public]
path = /mnt/win_d/pub
comment = Public
public = yes
guest ok = yes
writable = yes
wide links = no
es que a mes tinc el puto firewall tocant els collons i no tinc gens de ganes de saber com va. l'enviare a la merda i llestos
Si estas darrera un router ja pots treure el servei del firewall i llestos
Cafetino escribió:No, ficaré fluxbox i descarregaré torrents amb el client de telnet tinguent la miserable quantitat de 1GB de RAM [sati]

Al de sobretaula, que no hi tinc Linux, hi tinc 2GB [sati], i quan li posi alguna Gentoo, possiblement continuaré amb fluxbox [poraki]

Al portàtil, 512 - 32MB pel vídeo.. i fluxbox [poraki]
eTc_84 escribió:Al de sobretaula, que no hi tinc Linux, hi tinc 2GB [sati], i quan li posi alguna Gentoo, possiblement continuaré amb fluxbox [poraki]

Estas insunuant que al sobretaula hi tens una Debian? [poraki]


Puto treball asqueros de seguretat en Oracle, a veure si l'acabo ja
Cafetino escribió:Estas insunuant que al sobretaula hi tens una Debian? [poraki]


Puto treball asqueros de seguretat en Oracle, a veure si l'acabo ja

Debian + Hurd [sati][sati]
eTc_84 escribió:Debian + Hurd [sati][sati]

Hurd, pero eso existe? [/ferdy mode]

xDDDD
per que collons surto a la xarxa com a localhost
sgaesux escribió:per que collons surto a la xarxa com a localhost

Segurament es perque no has definit el hostname :p

Normalment es a /etc/hostname fent:
echo nomdelhost > /etc/hostname


Encara que ha Gentoo es defineix a /etc/conf.d/hostname en una variable
Tambe haig de tocar el fotxer lmhosts?
A la xarxa apareixo com a localhost i evidentment els altres pcs flipen.

edit: ara he vist el teu edit

ja esta ja em veig, ara nomes falta saber pq collons em demana password si li he donat permis a tothom
K tal esta el kubuntu?
Esque vaig probar suse i vale em va agradar bastant pero algunes coses em tocaven molt els collons, tema modem adsl, alguns problemes amb les dependencies de segons kins programes a l'hora d'instalar de forma facil (rpm's) i com que em deia que posava en perill altres programes doncs al final no ho instalava.
EL kubuntu he llegit k no utilitza rpm's sino un altre sistema i que es bastant facil de configurar, es veritat? No vull tirarme semanes configurant el linux.
diosss macaben de passar les fotos de cap dany.. porto com 10min descollonanme.. [qmparto] [qmparto]
jo si que vaig riure com la vam liar amb les bosses de cotillon...imagieneuvos perruques diademes d'antenes, nasos de pallasso...

aixó és lo més decent XD juju Imagen
lu mes bo es que surtu a un merder de fotos que ni recordo que mhaguessin fet.. [tomaaa] [qmparto]
els videos que vna rodar si que son mortals XD vaia crits que fotia...

aixó de no recordar deu ser per la quantit d'alcohol a la sang
Deu meu, per fi sembla que funciona. Quina usabilitat més bona.
[mamaaaaa] A nosaltres les fotus n sortien malament XD!, totes les fotos estan desenfocades [tomaaa]
lodis escribió:aixó de no recordar deu ser per la quantit d'alcohol a la sang
no ho poso en dubte.. XD

una petita mostra..

Imagen

[jaja] [jaja]
Cafetino escribió:Segurament es perque no has definit el hostname :p

Normalment es a /etc/hostname fent:


Encara que ha Gentoo es defineix a /etc/conf.d/hostname en una variable


Pss pss cada vegada que em nombris, 3 € [rtfm]
Si que xupes amb ganes XD
jo esque després a la festa no vam pillar camera i millor, perqué amb tot de llums no ti perds molt XD jaja pero al sopar si que la vam liar una mica.

edit: kurras, deu ni do com anaves XD mola la teva pose de ball ^_^ [jaja]
es que el sopar va ser avorrit, bueno [tomaaa] quan el meu tiet va començar a fer coses rares amb el raim no pero XD! no hi han fotos

Pero de la nit no hi ha res que valgui la pena
jo a remarcar...la cua per le guardarrobes, el agobio del a gent, la perdua sovint de persones, l'aparició d'altres...trobarte a mig tarragona per allí, sobretot a la zoan de les barres[jaja] ...els palets lluminosos els gorros de nadal del J&B...
jo la gent, la nostra caminada en busca de la discoteca, la passivitat i lentitud dels cambrers i el poc seny de la gent i el meu cabreig :p ( que gracies a aquest vam tenir alcohol) [chulito] i el fred, el molts .... ho van fer a l'aire lliure >.<
la festa era al aire lliure?? joders...que és hivern!!! [tomaaa]
si [buuuaaaa] i mira que em vaig currar la roba de cap d'any: dos dies buscant una punyetera camiseta!!!!!! per despres anar amb la jaqueta
jo vaig anar un dia de compres vaig veure el vestit i llestos XD sabia que era el meu ^_^
Ueeee, per fi he acabat el putu treball de seguretat d'Oracle, quin gustasso poder apagar el maligne (aka windows) [poraki]

NGC escribió:K tal esta el kubuntu?
Esque vaig probar suse i vale em va agradar bastant pero algunes coses em tocaven molt els collons, tema modem adsl, alguns problemes amb les dependencies de segons kins programes a l'hora d'instalar de forma facil (rpm's) i com que em deia que posava en perill altres programes doncs al final no ho instalava.
EL kubuntu he llegit k no utilitza rpm's sino un altre sistema i que es bastant facil de configurar, es veritat? No vull tirarme semanes configurant el linux.

Suposo que el problema de dependències venia que vares agafar un rpm suelto d'algún lloc perdut. La putada d'això es que ves a saber qui la fet i com l'ha fet, i si ha fet bé el tema de les dependències....
En resum, a Linux millor fer servir les eines del sistema de paquets, en el cas suse, si no recordo malament és el yast que resol dependències tot solet, tot lo que vingui de fora, no te garantia de funcionament.

Kubuntu, no l'he provada, però un col·lega meu la va instalar en un pentium III amb poca ram i la pobre li costava moure's.
El sistema de paquets que fa servir és el deb, que ve a ser més de lo mateix, en el cas de ubuntu i kubuntu per instalar programes es fa servir el synaptic y kynaptic(aquest no n'estic segur) respectivament.

eTc_84 escribió:Pss pss cada vegada que em nombris, 3 € [rtfm]

Ni que fossis la puta SGAE [poraki]
Pendejo electronico xDDDD
Anem ara a lo realment important. Un reproductor de videos decent amb suport per a subtitols... quin li foto?
Cafetino escribió:Kubuntu, no l'he provada, però un col·lega meu la va instalar en un pentium III amb poca ram i la pobre li costava moure's.

Les maravelles del KDE [sati][sati]

Eines d'administració de paquets? automatix [qmparto]

Edit: sgaesux, mplayer o mort!
he anat al paquet de reproductors i l'hi he fotut tot el que podia ser un reproductor de pelis XD ja em carregare la resta XD
eTc_84 escribió:Eines d'administració de paquets? automatix [qmparto]

Mariconades no gracies....

eTc_84 escribió:Edit: sgaesux, mplayer o mort!

mplayer 4evah
Els codecs els haig d'instal.lar manualment 1 a 1?
algu per fer spam?


lodis? ^^ [angelito]
el-Jatino escribió:jo soc d'andorra


Vista l'exit del fil d'andorrans si vols parlar en català aqui ets benvingut XD

A no ser que els andorrans no parleu català sino andorrà, ja saps rollo valencians XD
el-Jatino escribió:jo soc d'andorra

Benvingut a aquest el nostre fil ^_^

sgaesux escribió:Els codecs els haig d'instal.lar manualment 1 a 1?

Mira si ha algun paquet que es digui win32codecs o w32codecs, que normalment sol ser lo que es troba a faltar.

Aya_cat escribió:algu per fer spam?

Vaia cara que teniu [sati]
spam spam spam
Massa tard XD ja he estic instal.lant-los a mà. A mes el mplayer no esta als paquets aixi que ja posats.... XD
Cafetino

no saps quanta^^ [plas]



Benvingut el- Jatino.
benvingut el-Jatino (de quina zona d'andorra??)


cafetino no et quexis tant.


aya saps que sempre pots comptar en mi, menos en desxifrar les teves fotocopies XD [sati]
lodis escribió:benvingut el-Jatino (de quina zona d'andorra??)


cafetino no et quexis tant.


aya saps que sempre pots comptar en mi, menos en desxifrar les teves fotocopies XD [sati]

has vist com s'ha "cebado" el molt..... estic per tirarli l'eneida pel cap [buuuaaaa] almenys crec que he acabat la meva part del treball
algunes de els fotocopies no son estrictament de la eneida XD

quant trobi el quadre que té dit (que a més a més és ne color igual que el de la sibila) poder si que veuras millor lo que són...

fes-li menjar les fotocopies de part meva, mria que s'ha de ser tótil...
501 respuestas
16, 7, 8, 9, 10, 11