Ueeee, per fi he acabat el putu treball de seguretat d'Oracle, quin gustasso poder apagar el maligne (aka windows)
NGC escribió:K tal esta el kubuntu?
Esque vaig probar suse i vale em va agradar bastant pero algunes coses em tocaven molt els collons, tema modem adsl, alguns problemes amb les dependencies de segons kins programes a l'hora d'instalar de forma facil (rpm's) i com que em deia que posava en perill altres programes doncs al final no ho instalava.
EL kubuntu he llegit k no utilitza rpm's sino un altre sistema i que es bastant facil de configurar, es veritat? No vull tirarme semanes configurant el linux.
Suposo que el problema de dependències venia que vares agafar un rpm suelto d'algún lloc perdut. La putada d'això es que ves a saber qui la fet i com l'ha fet, i si ha fet bé el tema de les dependències....
En resum, a Linux millor fer servir les eines del sistema de paquets, en el cas suse, si no recordo malament és el yast que resol dependències tot solet, tot lo que vingui de fora, no te garantia de funcionament.
Kubuntu, no l'he provada, però un col·lega meu la va instalar en un pentium III amb poca ram i la pobre li costava moure's.
El sistema de paquets que fa servir és el deb, que ve a ser més de lo mateix, en el cas de ubuntu i kubuntu per instalar programes es fa servir el synaptic y kynaptic(aquest no n'estic segur) respectivament.
eTc_84 escribió:Pss pss cada vegada que em nombris, 3 €
Ni que fossis la puta SGAE