Catalans aixakeuvus xD (#39)

t´han demanat fa 2h que et quedis parlant amb algu? no ho entenc xD
ale , seguim xper msn i dema passo de lleguir el que he posar ara , no penspo entrar a aquest fil xDDd
scsbo de llegar, y me havre gastao 30 euros, xo xq he invitao a uno d mis mejores amigos.

que os den por culo, no habia mozas ni naa... y yo cojio que ando....aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiins....

morr, q feien tantos skinetes en el metalzone, una discoteka de jevis.,...en fin....




me voy a dormir la mona q mañana tango invitaos x


EDIUT: los q habeis oposteoa antes de mi, sois trodos unos maricones xD
Collons, vaia nit mes rara, demà en farè una "crònica"

Feliç 2007
Merda, volia postejar dins l'interval perquè el morr em posés un ignore ZzzZZ

Feliç any i aquestes coses [beer]

Ah, i marica/pija l'últim...
Bon any a tots!! Per fi he aconseguit aixecarme... [burla3]

joe vaia festivalassu ahiirr [looco] Quina secaaa!!
Feliç 2007!!! bufff a quines hores q ens despertem [jaja]
Joder, me acabo de levantar. Vaya noche vaya noche... y vaya puta resaca.

Seerj, hace mucho que me he apartado del rollo patético skin que hay en Barcelona de niñatos, y voy a los conciertos,viajes y por bares a nuestra bola con la gente que vale no con niños de papá que juegan a ser rojos.

¡Feliz 2007 a todo el mundo! ¿los Kebabs estarán abiertos? ¡No me apetece comerme las sobras de ayer!
Com em vaig riure de cami a casa veient com anaven els meus amics tot borratxos xDDD no tenia preu xDD i jo que anava amb el "puntillo", vaig beure poc ahir, m'estava descollonant xDD
Doncs jo acabo de dinar ara XD
Ostia ara k he vist la firma d'en kiuk amb la wii, el sonyer del tzare fa temps k no diu res potser esta fent diodes blaus per la ps3 xD
Lo único abierto en todo el barrio el kebap, ni los chinos oiga.
yo solo preguntaba :P.

En tzare es un homosexual reprimit que només posteja quan a misce surta la paraula màgica, Catluuuunya xD.
Em penso passar la resta de la tarda mirant series XD

Potser faig algo productiu i foto el fedora...
QUE GRANDE SINATRA...ayer en el metalzone pusieron una mierda, pero hicieron un final de infarto...TANKARD (anti-tankard), AMON AMARTH (pursuit of vikings) y SINATRA (New York New York), como siempre, solo lo disfrutamos 4 gatos, los demás, metalcoretas de mierda y demás chusma inferior, no sabian lo que estaban escuchando...

Come fly with me, lets fly lets fly away
If you can use, some exotic booze
Theres a bar in far bombay
Come fly with me, well fly well fly away

Come fly with me, lets float down to peru
In lama land, theres a one man band
And hell toot his flute for you
Come fly with me, well float down in the blue

Once I get you up there, where the air is rarefied
Well just glide, starry eyed
Once I get you up there, Ill be holding you so near
You may here, angels cheer - because were together

Weather wise its such a lovely day
You just say the words, and well beat the birds
Down to acapulco bay
Its perfect, for a flying honeymoon - they say
Come fly with me, well fly well fly away
bon any a tots!!

millor dit a casi tots, perqué la gent que te ganes de tocar la moral, insultar i altres coses, es podria passejar per altres llocs....

pos jo me aixecat a la 1 i mitja, força aviat jeje he menjat algo mig dormida, em arreglat el menjador que feia pena XD i ara vaig a llogar alguna peli que ahir la vam liar massa i ara toca tranquilitat. [angelito]
jo m'acabo de menjar xocolata amb xurros ^^
uff xocolata no!! ahir vam tenir 4 postres diferents..estic a petar.

flam de llimona i mousse de xocolata(aquets fets per mi) bombons, fruits secs amb xocolata, founde de xocolata amb maduixes i platanos.. en fi estic de la xocolata fins aquí dalt jeje [sonrisa]
Em paso per aquí per a deswitjarvos a tots un bon 2007!!!

Dw catalans deol!!!!!

[bye]
lodis escribió:uff xocolata no!! ahir vam tenir 4 postres diferents..estic a petar.

flam de llimona i mousse de xocolata(aquets fets per mi) bombons, fruits secs amb xocolata, founde de xocolata amb maduixes i platanos.. en fi estic de la xocolata fins aquí dalt jeje [sonrisa]

Pos jo em moria de ganes perque ens van cebar pero a la xocolata mai si li diu No X-D
al final me fet un nesquick XD jeje

uff esque no et pots imaginar va ser fer la founde i atacar a saco com si no haguesis menjat en una semaan i dius joders t'has fotut aquí tot un sopar i 2 postres i encara més?? XD mortal


abnas de sopar ja ens vam poliar la meitat de botelles...sa de fer coixí que sino després..
bojbojoooos polirvos tota la beguda jo ja en vaig apendre XD!
nono, tota no, la meitat XD

jeje després va quedar lo millor XD
lodis escribió:nono, tota no, la meitat XD

jeje després va quedar lo millor XD

[sonrisa]jo vaig haver d'utilitzar la meva mala llet rollo: ei que navem nosaltres primers XD!
sino ens haguessim quedat a dos veles
mmm aquesta frase em sona... nose de que e??? [carcajad]

vaig a trucar al xino que pasem de cuinar res XD
joderrr quin dia mes dur.. He estat tot el dia vegetant.. amb prou feines mhe mogut del sofa..

"sort" que ara venen els examens.. [tomaaa]


PD: He penjat una foto amb el traje que portava ahir.. ^^
jo només penso que me queden 3 dies de feina, amb sort ja no tindré febre i sino pos el xute diari de medicaments XD jaja

aguantar que ara al 15 començo examens....

tinc ganes de acabarlos perqué a part és quant cobro i me pillaré la ds XD
Acabo de descubrir un grupo de principio de los 80 brutal, Dexy's midnight runners, jajaja q buenos son, ¡dios! los he conocido gracias a la serie ELS JOVES, que salen en un capítulo, madre mia que disfrute, que cosa más "happy" de grupo.
segueixes els joves???? uuuooo
jo joves vaig veure capitols, pero seguia l'escurço negre
jo també, pero fa un temps em vaig baixar capitols per la mula per recordar temps i em vaig tornar a enganxar, així que me'ls vaig tornar a baixar tots jeje. son series que marquen.
a btv crec qfan algunes
jo es que la tele de fa un temps la miro poc...
Venc capítols de Joves...

També venc 5 dvd's de l'Escurçó Negre..


Aprofito per cagar-me un cop més en el servei informàtic de la UdG..
Server Error in '/Portal' Application.
The underlying connection was closed: Could not establish trust relationship with remote server.

Fuck them all.
eTc_84 escribió:Aprofito per cagar-me un cop més en el servei informàtic de la UdG..

Fuck them all.

Això passa per utilitzar plataformes gens serioses, o sigui, de microsoft [sati]
ja vaig treure el tema dels joves quan em vaig comprar la sèrie...que poca memòria tenim :P.

Etecetera, que pasa, te has gastado el dinero y ves que no eres tan friki como creias? eso te pasa por ser un nazionalista con relaciones intimas malakianas xDDD.
seerj escribió:Etecetera, que pasa, te has gastado el dinero y ves que no eres tan friki como creias? eso te pasa por ser un nazionalista con relaciones intimas malakianas xDDD.

Cree el ladrón.. XDXDXDXD
Be, al final no he fet res productiu XD
Dema instalo en fedora si o si que el necessito i envio a la merda aquest windows chicano [jaja]
No tengo miedo al que llaman eterno,
mis pecados son lo bueno que he pasado,
ni al que quiera condenar mi manera de vivir,
no tengo miedo.

No tengo miedo a ningún comentario
de quien dice que está libre de pecado,
ni al que quiera censurar mi manera de vivir,
no tengo miedo.

No tengo miedo al paso del tiempo
mientras sepa que vivir no es lo que cuenta,
y que nadie va a cambiar mi manera de vivir,
no tengo miedo.

No tengo miedo a estar enamorado,
mis pecados entre dos son más pecados,
y es que eso de pecar es mi manera de vivir,
aunque les duela.

No tengo miedo al vecindario,
no tengo miedo al comisario.
No tengo miedo a ningún virus de esos,
no tengo miedo ni al trabajo.

Y paseo con mi orgullo,
y bebo lo que me entra en gana,
condenado a dar la nota,
y de rato en rato entrar en la ilegalidad.
m'aborreixo, i tinc poques ganes d'estudiar, porto un mal de cap del mil, me posat el termometre i tinc 38.4 en fi visca el nou any!! jaja

sempre em quedarà la play i el pc per viciar-me un bon rato ^_^
sgaesux escribió:Be, al final no he fet res productiu XD
Dema instalo en fedora si o si que el necessito i envio a la merda aquest windows chicano [jaja]

Millor abans posar fedora, que no pas fer al sectari talibà de l'eTc i posar Debian amb l'emacs [sati]
Be, ja he salvat tot el que havia de salvar, vaig a formatejar...
Quin client torrent hi foto? que no sigui l`azureus que chupa molt.
sgaesux escribió:Be, ja he salvat tot el que havia de salvar, vaig a formatejar...
Quin client torrent hi foto? que no sigui l`azureus que chupa molt.


rtorrent si no necessites massa interficie gràfica es DIOS.

Si fas servir KDE he sentit coses bones de ktorrent, però no l'he probat.

Salut
Be, ja esta, per deu quina instal.lació més lenta.

Ara configuraré el samba i despres provaré aquest client torrent, el vull aixi, lo més simple possible, el que vull es que baixi ràpid, no que sigui bonic.
quelcom escribió:Si fas servir KDE he sentit coses bones de ktorrent, però no l'he probat.

ktorrent el vaig estar provant un temps i sucks.....

No arribava al rendiment en descarregues com ho fa l'azureus


sgaesux: Si vols un client minimalista prova el bittornado
quina merda que el utorrent no tingui versio linux.

El fedora te interficie grafica per configurar el samba pero no se com collons s'inicia...
edit: ja està XD
501 respuestas
15, 6, 7, 8, 911