Catalans aixakeuvus xD (#39)

morr escribió:ein?

No parlem dels teus bars d'ambient, tranquil :)
Lo curioso es que yo también usé los fservers esos... pero bueno, estoy atónito ante el grado de frikismo que posee sgaesux (cambíate el nick) y el cavernícola.
morr escribió:Lo curioso es que yo también usé los fservers esos... pero bueno, estoy atónito ante el grado de frikismo que posee sgaesux (cambíate el nick) y el cavernícola.

jaja si es que devien aprofitar l'"auge" de l'IRC de l'època, quin parell..
A ver quién mañana tiene los cojones de escribir un mensaje entre la 1.15 y las 6.00 de la madrugada. Pasará a estar en la lista de ignorados...
eTc_84 escribió:Videos musicals jo si havia baixat... estava bé.. i també utilitzava una web.. antipop*** XD


Tenia un llistat de webs brutal de videos, pero van anar tancant la majoria i no m`he actualitzat.
Antipopvideos em sembla que va tancar.

irc hispano nomes l`he fet servir alguna vegada per xatejar en uns canals concrets i res mes.

la veritat es que l`xdcc en general es (o era) un deconegut en el mon hispa, pocs espanyols es veien per alli, per baixar videos i musica encara, pero en els canals de veritat pocs.
morr escribió:Lo curioso es que yo también usé los fservers esos... pero bueno, estoy atónito ante el grado de frikismo que posee sgaesux (cambíate el nick) y el cavernícola.


A qui li dius cavernícola?

morr escribió:A ver quién mañana tiene los cojones de escribir un mensaje entre la 1.15 y las 6.00 de la madrugada. Pasará a estar en la lista de ignorados...

Tranquil, demà estaré prou borracho i lluny del PC per poder postejar xDDD



Per cert gent, que teniu previst per demà?
Cafetino escribió:
A qui li dius cavernícola?


a mi m`ha semblat que anava per l`etc XD

Cafetino escribió:Per cert gent, que teniu previst per demà?


Jo estare sopant en un zulo amb tots els colegues on practicament ni es veu la tele aixi que de postejar poc.
doncs mria jo monto un sopar per 6 a casa meva (els que no sopen amb la família) sort que ho farem al forn mentres tenim lo de primer al plat XD jeej que jo amb la feina ja en tinc prou en anar a comprar les coses

i després "cotillón" a una de les festes que es monten per aquí, lo bo es que és al centre i va de pm perquè no cal pillar cotxe ni bus ni res de res jeje.
dons io sopar a Vilablareix que serem cap a 40.. [tomaaa]

i despres cap al Palau Firal, com casi tot Girona.. xD
Jo com molts, farem sopar amb els col·legues a Salt i després a pota cap al palau de fires de Girona X-D

kurras escribió:i despres cap al Palau Firal, com casi tot Girona.. xD

A veure si en el moment que et trobi per alla, encara m'hi veig xDDD
yo aunque esté malo mañana salgo. Cena fuera con unos amigos de mis padres y luego me iré al bar de un colega, después ni DIOS ni DURRUTI saben que pasará.
Jo tinc clar ja fa anys que a mi no m`atraquen per cap d`any.
Primer sopar amb botellon i despres de bars on no s`ha de pagar entrada ni et roben amb cada consumicio.

Firkis La princesa Mononoke a cuatro XD , como mola quan comença a arrencar caps i braços amb les fletxes XD
sgaesux escribió:a mi m`ha semblat que anava per l`etc XD

[qmparto][qmparto]

Jo aquest any el tinc més light, sopar i després probablement de pubs per aquí però poca cosa... que l'any passat a Barcelona els que vam quedar-nos fins que va tancar Razzmatazz vam arribar al pis a les 11 del matí, després d'hora i pico buscant un taxi (no sabiem ni on estava el pis i els cawento taxis que trobavem ja estaven de tornada..), això si, per continuar amb unes espècies de sangria amb vodka que havia preparat un company pel sopar del dia anterior i s'havien quedat a la nevera [babas]
sgaesux escribió:Firkis La princesa Mononoke a cuatro XD , como mola quan comença a arrencar caps i braços amb les fletxes XD

uououo, pero ja l'he vista en vose :p


Ara anire a posar-me al dia amb One Piece (capis 243 i 244) i després començare a veure School rumble ni Gakki ^^


---

Osti l'eTc bevent lleixiu [plas]
Cafetino escribió:Osti l'eTc bevent lleixiu [plas]

Ha estat l'únic cop [poraki][poraki] i estava força barrejat.. amb què? no ho sé xDD
Ostia si ara me'n recordo, amb una pseudocosa rara red bull light o una mariconada així, perquè no en vam trobar de normal.. [carcajad]
Al final es va quedar el whisky sense obrir... era l'únic al que li agradava.. però a l'hora de fer el repartiment de les sobres cap a caseta [plas]
eTc_84 escribió:Ha estat l'únic cop [poraki][poraki] i estava força barrejat.. amb què? no ho sé xDD
Ostia si ara me'n recordo, amb una pseudocosa rara red bull light o una mariconada així, perquè no en vam trobar de normal.. [carcajad]
Al final es va quedar el whisky sense obrir... era l'únic al que li agradava.. però a l'hora de fer el repartiment de les sobres cap a caseta [plas]

Jo de tu aquella nit m'hauria quedat el whisky per mi sol ^^

I si s'acaba, ja es gorregerà dels altres xDD
ja han tret 2 episodis mes de one piece els de redlinesp?
a por ellos!

tb he vist La princesa Mononoke, es vella.
Cafetino escribió:Jo de tu aquella nit m'hauria quedat el whisky per mi sol ^^

I si s'acaba, ja es gorregerà dels altres xDD

Era una opció... però beure whisky per sopar ja és passar-se una mica.. amb la pseudosangria de vodka amb el red bull gay i després vi n'hi havia prou... no sé pas quant combinat va preparar..
Va ser acabar de sopar, dutxa, arribar al metro i començar a cantar... [rtfm]

PD: kurras o Cafetonet, aneu a restaurant? no és una clavada important per cap d'any?
Vaig a fer l`escalfament per dema XD

Per cert TV3 ha comprar mes episodis de one piece.
eTc_84 escribió:PD: kurras o Cafetonet, aneu a restaurant? no és una clavada important per cap d'any?
io vaig a casa un colega..es força gran i hi cabem tots.. ^^

Restaurant per cap d'any pot fer força mal a la cartera.. XD
kurras escribió:io vaig a casa un colega..es força gran i hi cabem tots.. ^^

Restaurant per cap d'any pot fer força mal a la cartera.. XD

Vaaale així vale [beer]

Per això ho deia... és que per cap d'any es cremen molt amb els preus..
eTc_84 escribió:PD: kurras o Cafetonet, aneu a restaurant? no és una clavada important per cap d'any?


A ca un col·lega.

Pel que m'han comentat fa un rato, el sopar puja a 7€ per cap... d'alcohol ni hi ha poquissim perquè caldra amortitzar els 35 de l'entrada al palau
Onnellista uutta vuotta!!!
Feliç any nou!!!

Apa, mariquilla qui no tajo aquesta nit.

Salut!
Qui us va parir, ja aneu tajes? del seerj m'ho espero, pero del altres no pas xDD
jo no vaig taja encara ^^
Jo em jinkare 5 cuabtes al llarg de l a nit i ja anire servit, no es plan de deixarse la tota la pasta en alcohol... k tin colegues k en una nit s'han arribat a deixar 60 € en alcohol(uns 10 cubates+/-)
joder, que ambientes...En uno de los sitios donde voy 10 cubatas salen a 20 €...
seerj escribió:joder, que ambientes...En uno de los sitios donde voy 10 cubatas salen a 20 €...

2€ el cubata esta molt be :o

A Girona al music hall feien 2x1 a 6 o 8€, que és lo més barat que conec... apart del botellon :p
Hombre, yo el sitio más barato que he visto eran 3'5 creo recordar, hace tiempo que no voy. El caso de que hablava es un sitio donde están a 4 euros, pero hay 2x1 xDDD
Els cubates son molt perillosos, a sobre que hi ha llocs que pagaries una botella sencera per un cubata, va i thi foten merda cawento

La birra es mes segura XD

Pd: finnes com et penses tajar sense deixari el sou? XD
sgaesux escribió:Pd: finnes com et penses tajar sense deixari el sou? XD


Estic passant lo nadal a Lleida Imagen

Salut!
woles!!


entro un moment a felicitar-vos el nou any que després ja estaré prou liada jeje.

que disfruteu molt esta nit!!

petonets.


pd: millor tajar-se a casa XD que saps lo que beus després ja vindrá tot
pos io d'aqui un ratu ia nire tiran.. Es molt aviat si..io he dit el mateix quan mhan dit lhora que hi havia de ser.. XD

[tomaaa] Quina fila que faig am la vestimenta que porto..

En fi, que la tajeu molt totss!!
quelcom escribió:
Estic passant lo nadal a Lleida Imagen

Salut!


Era evident, no hi he pensat XD

on fa més fred? [qmparto]
Ualaa pos jo a tajarme nire fora

ales jo ja m'arreglo que el meu torn de dutxa toca ara XD!
Aya_cat escribió:Ualaa pos jo a tajarme nire fora

ales jo ja m'arreglo que el meu torn de dutxa toca ara XD!

Ai aquestes dones que han d'agafar número per anar a la dutxa [sati]
Ja va sent hora de fotre lo camp XD

Vinga, que tingueu sort i us follin [fies]
Jo també me'n vaig X-D

Que tingueu un feliç any nou


Sobreviuré xDD

Punxa-te-la xDDD
Catalans, catalanes,
Desitjo que aquest nou any que començarà dins d'unes hores us sigui millor que l'anterior i q passeu una bona festa de cap d'any [ginyo]
Idem, q començeu l'any ben follats XD!!!

Apa, fins l'any q ve!
Home, a moltes discoteques els cubates van a uns 7€... per aixo deia de 60€(me pasat, vale) uns 10 cubates, pk comencen a un lloc k es casi tot garrafon a 3 € i acaben a la discoteca gastanse 7€ en cubates de veritat.

Em cagare en tot acabare l'any amb un disc dur en coma i mig mort.... [buuuaaaa] [buuuaaaa] [buuuaaaa] ya van dos en un any... havaim si dintre de tres dies el puc fer reviure amb el meu futur nou pc...
Els discos sataII actuals son mes resistents o peten mes que els ata?


Bon any nou a tots i a totes!!
Joder, ¡quince personas en mi casa!.

Hoy me he puesto guapo, guapo, tanto que no me reconozco, una camiseta azul de vestir con un cuello muy guapo, juntado con tejanos y zapatos... y me cubro la camisa con un jersey con cremallera chulísimo que me he comprado en el mercadillo de la zona franca hoy. Una buena dosis de colonia - también de la zona -, una buena ducha, buen afeitado, y a comerse el mundo...

¿Velódromo de Horta? Jajaja.
Buff... doncs jo res d'això, vestit com sempre, amb 4 draps, la cresta despentinada,... res de colònies, com l'olor a cervesa no hi ha!
I aquesta nit, al carrer a celebrar el nou any que entra, o això diuen...!

Bon any catalanxs!!

Salut!
[angelito] Una que acaba d'arribar.....
que vagi bé l'any
i avui si que em podeu dir pija XD! fins i tot ma cosina m'ha dit avui pases per pija [tomaaa]
pffffffffffffff, em dec haver gastat uns 10-12 € r en tota la nit i porto una taja brutal, i a sobre a sobrat de tot, em sembla que tardare en anar a dormir....



[fies]
jo acabo d´ñ ariibar i mjaure gstat uns 15 , churros inclosos faltaria més!

Aya no tens excusa , jo mirare 4 coses i al llitet que dema al dinar no hi haura qui m´aguanti xDDDD

Bona nitª!ª!!!!
kiuk escribió:jo acabo d´ñ ariibar i mjaure gstat uns 15 , churros inclosos faltaria més!

Aya no tens excusa , jo mirare 4 coses i al llitet que dema al dinar no hi haura qui m´aguanti xDDDD

Bona nitª!ª!!!!


shhhhhhhhhh que no he demanat excusa, que perque m'hagi quedat una "estona" parlant no passa res XD! [chulito]

x cert borraxos XD!
quina manoia que te la gent de dir a la gent qiue va botraxa "borratxos" pos si! i que! et miren malament i tal., pos fotet , bueno temes a part

perque poses "estona entre cometes?2"""
perque dec portar com dos hores més o menys XD! [ayay] pero m'ho han demanat i no he pogut dir que no
501 respuestas
14, 5, 6, 7, 811