Catalans aixakeuvus xD (#40)

lodis escribió:cafetino, cap a on marxaràs? girona? o bcn? o més lluny??

Per ara, la idea és quedar-me pels afores de Girona (o Girona mateix, qui sap), la qüestió és marxar del poble, no m'agrada gens com s'estan tornant algunes coses des de fa temps.

Però per això encara queda temps, i falten calers
Kenyi escribió:Si lo del taxi es la mejor opcion, pero al ser la salida de un concierto al que irá bastante gente, pues es lo que me preocupa...
Los nit buses también son una buena opción (tendrías que intentar averiguar cuales son los buenos y donde cojerlos, y yo, barcelonés que soy, aun no se donde mirarlo xD), aunque si lo que realmente quieres es no complicarte, pillate uno de esos 3 hoteles del Forum que por una noche tampoco pasara nada, que costará en esta temporada, como mucho mucho mucho 40 euros, ¿no?


Saludos [beer]
me estic rallan... a més soc la única de la sala de ordinadors amb esta pagina oberta.... el del costat em mira malament [agggtt] ein?

marxaré a estudiar un altre rato.


eTc, pot de pringels? si que ets modern, jo em pensava que estaries amb un tros de filferro lligat a una canya XD jeje ;)


NGC, no si per dins ja le vist XD però de dormir res de res jeje
Estic rallat i preocupat per l'examen de dema... vec k el suspendre i he estudiat moltissim... perque no em va tocar un bon professor?? n'estic fins els cullons sempre em token els profes k l'unic k fan es copiar els apunts de la web a la pissarra...
tranquil, això no és res, jo em pensava que el tenia divendres i resulta que el tinc demà... [sati] en fi ja me cansat de buscar mes imatges, les guardaré i ara cap a casa amb els apunts llibres i tota la pesca...
Bones!
Jo ara nire dinar i dspues a barallar-me am el d programacio XD
No hi ha déu d'akabar el sokoban, ara q funciona el mode grafic es veu mal... dioxx
[toctoc] [toctoc] [toctoc]
Apa, sort als q teniu examens si n ens veiem mes tard! [boing]
jo he suspes l'examen d'historia...normal em vaig quedar en blanc [buuuaaaa] ara toca estudiar fort pel proxim i divendres recu d'art buffff [buuuaaaa] ale men vaig a estudiar.

jo quan pugui me'n vaig d'hospi ara que per viure a barcelona ho tinc dificil....
menuda papa...ha vingut un colega de la uni q feia mil q no el veiem, desde setembre per lo menys xD, ens hem fotut unes 7 mitjanes cadascun de naltros, i erem una bona colla, han fet l'agost els del bar xD.
Aya escribió:jo he suspes l'examen d'historia...normal em vaig quedar en blanc ara toca estudiar fort pel proxim i divendres recu d'art buffff ale men vaig a estudiar.

tu i la Lodis teniu el dia avui no? buff q no us passi res [oki]
jo demà passat tinc la recuperació de física... [buuuaaaa]
drknss escribió:
tu i la Lodis teniu el dia avui no? buff q no us passi res


no si jo estic molt tranquil·la, demà quant arreplegui algú que jo em se vamos es recordarà de mi durant una bona temporada....
Deu ni do, tinc el cap com un timbal :s
Lodis escribió:no si jo estic molt tranquil·la, demà quant arreplegui algú que jo em se vamos es recordarà de mi durant una bona temporada....

Sort de la distància... m'estimo més no ser-hi quan li soltis el discurs
A no ser q passis a l'accio directa XD

Cafetino escribió:Deu ni do, tinc el cap com un timbal :s

Ja som 2 :-|
ja me coneixes, jo tinc molta diplomàcia i paciència, fins que em touen lo que no sona i he de tractar amb ineptes que no saben ni sumar 1+1... llavors si que engego la directa ^_^


suposo que només li engegaré algun discurs jeje (ja saps de quin estil XD) ja t'explicaré [uzi]

ja en som 3, ja el meu cap ja no pot retenir més dades, després de sopar ja vorem, que avui no he berenat i ja tinc gana jeje
Ale, estreno avatar, el "nen depressiu"(aka Naota) va fora i entra l'irreverent Onsokamaru xDD
que sàpigues que ja no ets tu XD ja no t'estimem XD (firmat, el clan de les marujes)



drknss tens privat al altre foro XD jajaja que no se per quin entraràs
lodis escribió:que sàpigues que ja no ets tu XD ja no t'estimem XD (firmat, el clan de les marujes)

Imagen
Que cruels

Gaaaaaaaboraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa xD
entenus el nen deprimit ja hi estavem acostumades era molt monu XD!
no som cruels, es lo que te canviar un avatar d'un nen mono per aquest altre... no tant mono XD
lodis escribió:no som cruels, es lo que te canviar un avatar d'un nen mono per aquest altre... no tant mono XD

Vaaaale, ho tindré en compte en el pròxim canvi d'avatar X-D

Potser d'aqui mig any xDD
lodis escribió:tu ves fen..... [sati]

ui, això ha sonat a amenaça?

Prepareu accions hostils? [looco]
posat un avatar més maco home!!! XD

jejeje...si tu sapiguesis...

jo avui si que estic una mica hostil XD
El Cafetonet s'ha tret la careta i s'ha posat la disfressa de troll [sati]

PD: Fes-li una OPA [qmparto]
lodis escribió:posat un avatar més maco home!!! XD

jejeje...si tu sapiguesis...

Però que té de dolent el gran Onsokamaru-sama, oh gran inspiració per tots nosaltres X-D

lodis escribió:jo avui si que estic una mica hostil XD

Sí, ja ho he notat [looco]

---

eTc: Jo troll?
Una OPA?

[+risas]
jejeje ho em pensat, encara no sabem si serà hostil o no Xd jaja.

pobre que és molt bon xiquet no li diguis estes coses...


uff es que no vegis com toquen els nassos la gent de classe...
Va canviant el nom, ara se'n diu hostil..

'Con alas, sin alas, pero para días hostiles' [carcajad]
Per cert, el resultat del teu avatar (2x2) és 5

for extremely large values of 2


[looco]
eTc_84 escribió:Per cert, el resultat del teu avatar (2x2) és 5

for extremely large values of 2


[looco]


Esta clar X-D
hostil no ho deia ne aquest sentit jaja XD

precisament no em poso gens hostil jo els dies claus XD
bona nit a tots/totes [sonrisa]

Nomes per curiositat......

algú li sona en "Miquel del Roig"? es que a les terres de l'Empordà comença a ser un music, cantautor, crack, idol de masses, etc, etc, etc.....molt conegut i per curiositat m'agradaria saber si per altres contrades ho és o no.

SaluT!!!
lodis escribió:hostil no ho deia ne aquest sentit jaja XD

precisament no em poso gens hostil jo els dies claus XD

I els altres dies no claus? [sati]


Diokhan escribió:bona nit a tots/totes [sonrisa]

Nomes per curiositat......

algú li sona en "Miquel del Roig"? es que a les terres de l'Empordà comença a ser un music, cantautor, crack, idol de masses, etc, etc, etc.....molt conegut i per curiositat m'agradaria saber si per altres contrades ho és o no.

Això segur que el califa de l'empordà(aka eTc_84) potser en sap algo :p
doncs per aquí a tgn no sona, almenys per on jo vaig o el que em diuen...^_^



per cert ara que parleu de aquí dalt, he vist al es noticies lo del Cap de Creus...d'aquí poc (en teoria perquè ja s'han acabat els recursos legals) també enderrocaran el fortí, jo soc de les que hi està en contra...
Diokhan escribió:bona nit a tots/totes [sonrisa]

Nomes per curiositat......

algú li sona en "Miquel del Roig"? es que a les terres de l'Empordà comença a ser un music, cantautor, crack, idol de masses, etc, etc, etc.....molt conegut i per curiositat m'agradaria saber si per altres contrades ho és o no.

SaluT!!!

A mi no em sona.. és polèmic? xD
No serà una espècie de Josmar? Oooh
Que per desgràcia pel que diuen, ha sortit del meu poble....
Diokhan escribió:algú li sona en "Miquel del Roig"? es que a les terres de l'Empordà comença a ser un music, cantautor, crack, idol de masses, etc, etc, etc.....molt conegut i per curiositat m'agradaria saber si per altres contrades ho és o no.

SaluT!!!
hm, io no el conec.. [tomaaa] [tomaaa]
el Josmar cafetino???

jo que tenia entès que era de aquí baix el Ebre... XD
lodis escribió:el Josmar cafetino???

jo que tenia entès que era de aquí baix el Ebre... XD

Doncs és el que hem tenen dit... i a més tinc testimonis oculars que diuen que l'han vist passejant-se (en el seu dia) pel carrer major [mad]
lodis escribió:el Josmar cafetino???

jo que tenia entès que era de aquí baix el Ebre... XD



Doncs si, es de Sant Carles de la Ràpita, però fa bastants concerts actualment al Baix i Alt Empordà, on toca cançons de tot tipus, ell i la guitarra. Sol tocar cançons catalanistes, altres de lluís llach, altres de seves molt currades com "la farola, la farola"....potser pensareu que estic boig, però per entendre-ho s'ha d'escoltar.

Ah! cafetino, no es ben be un Josmar, pq es una mica mes gran, fa pinta de tenir uns 50 anys.

No m'imagino al Josmar amb 50 anys igual que ara [tomaaa]
Cafetino, has canviat l'avatar? es q acabo d'entrar i em surt el mateix q tenies abans [+risas]
Lodis, ara miro el MP es q tic miran House [babas]
fes f5 dona!!! XD jaja que mal que estàs ja m'ho penso que tas amb house però jo estos ja els he vist.


jo vaig estar en un concert del josmar vaig riure moltíssim XD [sati]
Deu ser com l'Albert Pla.
el cantautor aquest que parleu ni idea per aqui no sona ...

Josmar XD!

esta hotil amb tots menys amb mi ^^
ara si q el veig ^^ sorry
a mi aquest cantant no em sona de res... primera noticia
lodis, ja as [uzi] ?
nuuu em reservo a demà als pasillos XD amb públic m'animaré més jaja, que va l'agafaré per banda al pasillo aquell estret de abans de la biblio saps? el fumadero XD jeje [666] no te escapatòria....
ves a atacar a la yugular sense pietat
bon lloc ^^ jejeje
alla passa tot deu, asta al professorat XD

compte no se t'escapi pel pasillo ese per pujar a dalt!!!
501 respuestas
15, 6, 7, 8, 911