Catalans aixakeuvus xD (#40)

16, 7, 8, 9, 10, 11
no pots marxar!! que fan hormigas blancas!!! demà t'ho explico ^_^
bona nit guapa!!
si un nour progama de marujeo, ara quant acabin los serrano XD avui sobre la carmen martinez boriud i sortiran imatge de quant anava al pardo amb el seu estimat àvi franco...

la aya i jo que som marujes i dsps ho anem comentant per aquí XD
sabotatge als programes q paguen a aquesta aprofitada!
no la puc veure, al igual q la campos
la campos si que no la aguanto...
es q A mes d'horrenda es mes tonta[fies]
q consti q em controlo i ho he dit molt finament
mira ara surt lo del enterro de franco

ja ho pots dir ja....per no dir altres coses en serio jo per mi que cada nit s'entrena
surt l'enterro del franco? sense comentaris
com diuen a casa meva, sort q el vn posar cara avall i una bona llosa a sobre pq no s'aixequés mai mes jeje

no crec q caigui gaire b la nietissima pero tothom en parla pq aket estiu a la pelu tenia totes les yayes critican la manera de vestir i tant bodorrio XD
Entre esta i la leonor i els viatges de la jefa em feien sponsor de l'aspirina C
Hauria d'estar penat mirar aquestes coses [toctoc]
es perquè es va casar amb aquell de santander i també va estar la boda dle seu fill XD i ara surt al programa de mira quién baila XD

només al principi, ara ja estan en com es van coneixer el alfonso i ella XD
aaa... [toctoc] [toctoc] [toctoc]
bueno gent, nanit!
bona nit guapa!!! petonets.
Bon dia a tothom!!! avui es el meu cumple [jaja] 19 anys ja bufff [fies]
Bones.

Jo sóc de Terrassa (Barcelona)

Cordials salutacions [666]
bon dia

felicitats oscuros! [chiu]


benvingut Naje
483- e3skudo

Saluts a tothom!!!
oscuros escribió:Bon dia a tothom!!! avui es el meu cumple [jaja] 19 anys ja bufff [fies]

Felciitats viejuuuuuuuu


benvinguts Naje i e3skudo ^^
Benvinguts, Naje i e3skudo :p
eTc_84 escribió:Hauria d'estar penat mirar aquestes coses [toctoc]

A la guilltonia la gent que mirar els programes de marujeo.


Benviguts Naje i e3skudo i felicitats oscuros
gracies a tothom gent i benvinguts Naje i e3skudo [toctoc]
Abans que l'eTc vingui dissabte rajant de la UdG (o en kurras) aviso:
- La Universitat de Girona es connecta a Internet a través de l'Anella Científica. -

Des de l'Anella Científica s'han anunciat els següents talls de xarxa:

* Dissabte 13 de gener de 2/4 de 8 a 2/4 de 9 del vespre.
* Dijous 18 de gener, 5 minuts entre 2/4 de 10 i 2/4 3 de la matinada

No tots els talls afectaran a la Universitat de Girona. Els que ho facin suposaran la desconnexió d'internet de la UdG i per tant no es podrà accedir ni al correu, ni a La meva UdG, ni a cap altra aplicació en xarxa. En cap cas, aquests talls comportaran la pèrdua correus electrònics.

Servei Informàtic.


X-D
Vaia servei informatic que tenim.. cada dos per tres amb talls de connexio [jaja]


juerr no tinc GENS de ganes de fer res de profit aquesta tarda.. stic sobresaturat!!
kurras escribió:
Vaia servei informatic que tenim.. cada dos per tres amb talls de connexio [jaja]

Això almenys és un tall "programat", ara bé, lo "divertit" és que cada X temps els hi peta el IIS amb el gran .NET de mocosoft.

I sense comptar, que la meva UdG és una bona idea, duta a la pràctica de mala manera sobre una plataforma gens seriosa (aka windows+iis)


Apa continuu estudiant seguretat, que demà toca el primer examen :p
Això almenys és un tall "programat", ara bé, lo "divertit" és que cada X temps els hi peta el IIS amb el gran .NET de mocosoft.

[qmparto] [qmparto] [qmparto]
Apa gent, em torno a posar a fer feina q tinc un treball pendent i q ara resulta q he de fer sola.
És sobre flooding? [666]


----------------

Oh $DEITY lliure'm de la temtació que em distreu de la sagrada tasca dels estudis i em va fa vagar per EOL xDDD
no, es sobre seguretat laboral[tomaaa]
i tinc uns companys tan solidaris q em pensava q el feiem en grup i resulta q ells si pero q jo vaig pel meu compte
[+furioso] [+furioso] [+furioso] cawento
wenu, penso putejar tan com pugui, ja ho veuran en les notes
[666] [jaja]
edito.
es troba a faltar el teu antic avatar [toctoc]
bona tarda.. ia no puc mes per avui.. tinc el cap.. [burla3]
drknss escribió:no, es sobre seguretat laboral[tomaaa]
i tinc uns companys tan solidaris q em pensava q el feiem en grup i resulta q ells si pero q jo vaig pel meu compte
[+furioso] [+furioso] [+furioso] cawento
wenu, penso putejar tan com pugui, ja ho veuran en les notes
[666] [jaja]

Vaia cabronada, tu fotel-s'hi canya

drknss escribió:edito.
es troba a faltar el teu antic avatar [toctoc]

Ho faig per cridar l'atenció xDD

No sigueu tan superficials, lo que importa és l'interior XD
proposo canviar el nom del tema a "Catalans ESTUDIEU! [poraki] "
Por fín has dejado el avatar del niño violado...

¡Qué grande "Los Serrano" ayer!

PD: Bueno... esto... solo me pasaba por aquí a saludar, que estoy muy liado con estudios, problemas con la "justicia" y problemas sentimentales de los cojones.
morr escribió:Por fín has dejado el avatar del niño violado...

Creia que era un nen al que li acabaven de matar-li els pares :p


morr escribió:PD: Bueno... esto... solo me pasaba por aquí a saludar, que estoy muy liado con estudios, problemas con la "justicia" y problemas sentimentales de los cojones.

Pos res, anim amb tot i lo de "justícia" no piquis a gaire gent X-D

seerj escribió: [mad]

Papa?

--------

Apa, plego d'estudiar, si puc després de sopar faré alguna coseta, i sinó, demà al matí ja farem alguna cosa
hola!!!!

ja estic per aquí!! jeje ^_^

felicitats oscuros!!!


benvinguts als nous!!!


cafetino....has perdut molt a ulls meus després del canvi d'imatge XD [rtfm]


drknss tu tranquila, que amb la diplomàcia que també gastes...segur que el proper cop t'avisen per fer-lo amb tu jiji [inlove]


morr!! si estàs viu i tot!! problemes altre cop amb aquella xiqueta? judicials?? que has fet ja...lo dels estudis, estàs com tots XD
lodis escribió:cafetino....has perdut molt a ulls meus després del canvi d'imatge XD [rtfm]

I seguim ostils eh? [toctoc] XD
nops, avui estic molt feliç XD després de sobar 3h per la tarda jeje i del dia en general

només dic la veritat ^_^ no em mola el nou avatar XD però t'ho dic amb molt de carinyo [666]
lodis escribió:només dic la veritat ^_^ no em mola el nou avatar XD però t'ho dic amb molt de carinyo [666]

Sort que ho dius amb carinyo [carcajad]


Que per cert, has vist l'anime del qual es? :p
mmmmm diria que no, em sonaria aquesta cosa XD jajaja [666]
lodis escribió:hola!!!
morr!! si estàs viu i tot!! problemes altre cop amb aquella xiqueta? judicials?? que has fet ja...lo dels estudis, estàs com tots XD


¡Hola, bienhallada seas!.

Bueno es con esa chiquilla y con otras, ahora especialmente con otras aunque no me quito de la cabeza la otra mocilla, y es que encima no tengo casi tiempo para ir afrontando cosas, y dejando claras otras...

Judiciales, a ver tampoco es tan grave, no creo que pase de una falta, pero por una tonteria me dejo el tiempo - del que ya de por sí casi no dispongo - , dinero, malos rollos...

Del tema estudios, es que es verdaderamente criminal, llevo ya casi 50 horas para intentar comprender Macroeconomía, y es que hay cosas que sigo flipando con los modelos keynesianos, OA-DA e IS-LM sobretodo. Encima lo de la profesora tiene tela pero bueno, paso de explicar lo de esta profesora accidental (como Zapatero según el WSJ), que cada 4 años le da por aparecer en la universidad a tocar los cojones un cuatrimestre a sus alumnos.

Cafetino majo, el avatar ese es de lo peor, más horrible aún que el espeluznante retrato del niño huérfano violado. Parece una especie de dibujo de crío pequeño al que le mola "arare", tiene un toque a esa niña insoportable que echa para atrás.

PD: Impresionante, La España de los Pingüinos de Enric Juliana.

Sé que estoy solo, pero nunca podrás doblar mi voluntad, sin luchar
lodis escribió:mmmmm diria que no, em sonaria aquesta cosa XD jajaja [666]

Per l'amor de $DEITY, aquesta sèrie és d'aquelles que s'han de veure ^^

La sèrie és de 2x2: Shinobuden

Cafetino majo, el avatar ese es de lo peor, más horrible aún que el espeluznante retrato del niño huérfano violado. Parece una especie de dibujo de crío pequeño al que le mola "arare", tiene un toque a esa niña insoportable que echa para atrás.

El que passa, és que no has vist el dibuix del "personatge" aquest. A més, els que hagin vist la serie saben que aquest és deu xDD
he vist el 1er capitol i listo XD dioss no tinc temps jeje, si tinc com a 4 mangas sense llegir-lo aquí que fan pena... i alguns son tots els tomos... després de examens m'hi posaré en serio...


morr tu tranquil, mentres no vingui i et diguin a sobre el cabrón o va dir rien, ja sabeu vosaltres dues que fins que jo no em jubili no aprobareu, oi?? i jo...flipant, total que aquí estic a saco amb esta assignatura i ja es vorà... lo dels problemes amorosos, apartau fisn després d'examens ^_^
lodis escribió:morr tu tranquil, mentres no vingui i et diguin a sobre el cabrón o va dir rien, ja sabeu vosaltres dues que fins que jo no em jubili no aprobareu, oi?? i jo...flipant, total que aquí estic a saco amb esta assignatura i ja es vorà... lo dels problemes amorosos, apartau fisn després d'examens ^_^


No entiendo muy bien el mensaje, parece que vayas con un Khardú de más, pero vamos, cuando encuentre mi luz, tranquila que lo sabrás... , aunque me tenga que ir a vivir a Vascongadas como un colega mío.

Sonría por favor, sonría por favor
lodis escribió:he vist el 1er capitol i listo XD dioss no tinc temps jeje, si tinc com a 4 mangas sense llegir-lo aquí que fan pena... i alguns son tots els tomos... després de examens m'hi posaré en serio...


Ui, jo també tinc mangas pendents, Death Note(com no :p), dos tomos de Appleseed, Black Magic, GITS: Human Error Processor i Berserk

Tot i així, posa 2x2 com a prioritaria, perquè és descollonant xD
Leed más libros y menos mangas de estos.

PD: O_O http://www.adrianianacion.tk/
nada, por lo de tu profe que aparece en tu uni...


necesito cridar..... cawento


cafetino,quant faci el últim examen, ja et demanaré llista ^_^
morr escribió:Leed más libros y menos mangas de estos.

PD: O_O http://www.adrianianacion.tk/

Doncs si vols que et digui la veritat, fa temps que vaig perdre la costum de llegir una mica cada dia. Si no recordo un dels últims llibres va ser el "Mecanoscrit del 2n Orígen" que em va agradar molt.

Ara amb els mangas almenys de tant vaig llegit, que sinó rés :p

lodis escribió:cafetino,quant faci el últim examen, ja et demanaré llista ^_^

Okis
Nueva firma provisional. ¿Què us pareix? (ese xoto)

PD: Pues Cafetino, muy pero que muy mal.
morr escribió:Nueva firma provisional. ¿Què us pareix? (ese xoto)

Sobre la primera frase perquè et coneixem, que sinó malament.
Jo diria que alguns es poden pensar que ets d'aquests skinheads neonazis
501 respuestas
16, 7, 8, 9, 10, 11