Catalans aixakeuvus xD (#40)

17, 8, 9, 10, 11
[quote="Gerim"][/quote]
Alto! Identifica't [rtfm]


Guaita'l, feia temps que no passaves per aquí
també hi ha la categoria aleví a atletisme ^_^ (doncs deu ser en tots els esports menys el basquet, encara que se'm fa raro... jo a basquet vaig començar més tard així que ni idea.

drknss tu tranquil·la, si ja ho se ja que sóc una espècie en perill d'extinció ^_^ jajajaja

ara en serio, per mi va ser força fàcil i suposo que el fet de tenir un bon profe ajudava moltíssim.
Gerim escribió: [buaaj] [buaaj] [buaaj]

I aquest altre... : http://www.youtube.com/watch?v=Z-YRyHd2K-M


Ese es mítico del corteo hacia el Montejudío. Da la casualidad que yo tengo en mi posesión un vídeo de 120 megas grabado por un buen amigo mío de ese día, identificando caras de un montón de gente con la que hemos tenido "roces" y que antes eran nuestros amigos.

Sacaron otro contra el Bilbao, y otro amenazador contra el Livorno, se ve que hay un tipo de Brigadas que se aburre.
Gerim escribió: [buaaj] [buaaj] [buaaj]

I aquest altre... : http://www.youtube.com/watch?v=Z-YRyHd2K-M

[buaaj] [buaaj] [buaaj]




Bona noch.

Sant i señ!

El lema del vídeo és vell ja xDD

Com allò de periko que vuela... XDXD

Ja ho fan bé espavilant als bricacas..
vale lo de holanda ja m'ho crec més...noticies dolentes o que? o només de pasotisme i tals...ja m'explicaras, per cert, saps que jo també tinc a una a holanda?? veus si es que...


lo dels vídeos, jo entenc que puguis ser fanàtic d'un equip però arribar aquests extrems i totes estes coses... i a part el fanatisme propi portar-ho a un equip, en fi hi ha gent per tot.

nanit gent!!
bon dia a tothom i em despedeixo fins diumenge a la nit q ja haré tornat de madrid [jaja]

ala q vagi b per aki [oki]
bon dia, quins nervis joderr, odio fer examens a la tarda.. fins a les 4 aqui nervioss..



Que vagi be oscuros!
Bon dia

A mi avui em toca fer-ne un a les 6 :p
Cafetino escribió:A mi avui em toca fer-ne un a les 6 :p
jurr i desde quan es fan examens a les 6? :O
kurras escribió:jurr i desde quan es fan examens a les 6? :O

Doncs dos assignatures de 4t que duren cadascuna mig quadrimestre, i que es fan el mateix dia de 4 a 6 i de 6 a 8.

Com que a mi em va quedar una de les dues vaig a les 6 cap alla :p
jo el dilluns en tinc un de 6.30 a 9.30.... aixo si k es una putada.
Bon dia!!!
Lodis, ho has clavat: a vegades lo important es tenir un bon professor

No com l'inutil q ens fa Delphi [plas] [uzi]

Va gent molta sort en els examens i penseu q dma ja és cap d semana ^^
ja se q la semana q b tmb en tindreu, pero almenos el finde deixa algo + d temps x repassar
eTc_84 escribió:Us ensenyen Delphi? :?

Tranquil, segur que després els hi ensenyen Cobol o Fortran [sati]

Recordo el profe de IA que ens va posar una pràctica i ens va donar llibertat per escollir amb quin llenguatge fer-la, però el tiu no parava de recomanar Delphi.

El resultat va ser tot pràctiques en visual basic, menys una la meva, que estava feta amb java+swt
no es pot dir q ens ensenyin Delphi, mes aviat som autodidactics XD tenim tot un personatge x profe

Tranquil, segur que després els hi ensenyen Cobol o Fortran smile_[sati]

Oooh No ho crec al pas q anem... almenos no amb aquest paio
Bien, bien bien cameratis, APROBADO EN MACROECONOMÍA segurísimo y encima con notazas, calculo que la nota estará entre el 7,5 y el 9,5.

Creo que he descubierto un don oculto.
Cafetino escribió:Tranquil, segur que després els hi ensenyen Cobol o Fortran [sati]

Recordo el profe de IA que ens va posar una pràctica i ens va donar llibertat per escollir amb quin llenguatge fer-la, però el tiu no parava de recomanar Delphi.

El resultat va ser tot pràctiques en visual basic, menys una la meva, que estava feta amb java+swt

Coi, però el Cobol pot servir (moltes caixes treballen amb Cobol i canviar-ho sería una feina titànica), però Delphi??
Tampoc entenc perquè ens ensenyen java, apart de per esnobisme i moda, però bueno..
Wild Wild c++, amb dos collons, i utilitzant el vim [sati]
El Visual Basic directament no es pot considerar llenguatge de programació serio [carcajad][carcajad]
Ah cabró, llavors vas dient que la teva era la més ràpida.. com no, vs Visual Basic [666]
eTc_84 escribió:Coi, però el Cobol pot servir (moltes caixes treballen amb Cobol i canviar-ho sería una feina titànica), però Delphi??

Jo diria que el Cobol es manté més aviat pel tema per no canvir tot el que esta fet, així de senzill

eTc_84 escribió:Tampoc entenc perquè ens ensenyen java, apart de per esnobisme i moda, però bueno..
Wild Wild c++, amb dos collons, i utilitzant el vim [sati]
El Visual Basic directament no es pot considerar llenguatge de programació serio [carcajad][carcajad]
Ah cabró, llavors vas dient que la teva era la més ràpida.. com no, vs Visual Basic [666]

Home, java va bé al principi per aprendre a programar en oo sense pensar en temes de gestió de memòria. Ara bé, la gran cagada és que després de c++ has d'apendre tu a base d'osties i a marxes forçades.

La gent que ho va fer amb aquest pseudollenguatge que es diu vb, no em vull imaginar com s'ho van manegar per fer les estructures de dades i la recursivitat [mad]

A més, la meva no era la més ràpida que jo sapiga, lo que si va ser, la campiona de "IA's" de tota l'aula [sati]


PD: Morr, has nascut per ser tota una bestia capitalista :p
http://www.gentemsn.com/chic.php?id=258422&sex=os
http://www.gentemsn.com/album.php?id=575995 (impagable las fotos con las botas).
http://www.gentemsn.com/chic.php?id=165515&sex=os ( Por favor no me toquéis los huevos o lo podéis pagar muy caro ok?

[qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto]

¿De dónde salen estos personajes? ¿ Por qué nunca los ves en ningún lado y cuando los ves salen corriendo ? ¿ Por qué visten tan cutremente ? ¿ Por qué no hablan/escriben bien ? ¿ Por qué sus novias parecen yonkees maquilladas con culo prieto ? ¿ Qué extraño apego tienen a las gafas de sol en verano ? ¿Cómo pueden ir de chungos cuando no tienen ni media hostia ?

En definitiva. O_O
wenas!!

morr d'aquí no res et vec portan el banc de la UE XD no en serio, que les notes siguin aquestes que has dit.


jo vaig a dinar i a continuar estudiant...



la gran majoria de quillos son nens de 15 o 16 anys, i a nose que siguin com alguns de per aquí amb navalles de pam i mig, els i gires la cara d'una clatellada, però després et ven 50 dels amics XD fan pena la veritat, caminant eixarrancats, amb les seves alfes, els seus pantalons de xandall, cadenes i arracades d'or, tot el dia parlant com si masteguesin xiclet... en fi que menys dorgar-se i anar del pal i que s'apliquesin una mica que no tenen ni la eso...(en part ja entenc perqué hi ha cases que cauen, si aquests son els paletes...)
¿De dónde salen estos personajes? ¿ Por qué nunca los ves en ningún lado y cuando los ves salen corriendo ? ¿ Por qué visten tan cutremente ? ¿ Por qué no hablan/escriben bien ? ¿ Por qué sus novias parecen yonkees maquilladas con culo prieto ? ¿ Qué extraño apego tienen a las gafas de sol en verano ? ¿Cómo pueden ir de chungos cuando no tienen ni media hostia ?

Millor no saber d'on surten... potser es pitjor l'orígen q el personatge en si. Sobre la roba... uns apretats a cagar i l'altre extrem amb roba 5 talles mes gran, i el disseny ja no en dic res...
Aixo d com parlen es d la merda q porten a sobre i d q no saben beure sense pillar un coma etilic un cop al mes (com a mínim), i això els passa factura al cervell.
Lo de les ulleres ja es un símptoma de la xuleria q porten ya a la sang... com no tenen res x fardar pos farden de ser com son.
La part femenina es encara pitjor, pq si passes els dits per la cara li quedaran marcats tots 5 del fart de pote. Apart d q han de passar-ho pitjor q kuan les dones es desmaiaven per portar la cotilla massa apretada, pq encara en van més de apretades d roba.
Cafetino escribió:Alto! Identifica't [rtfm]
Juan Perico de Sangeronio, para servirle a usted, a Dios y a España.

eTc_84 escribió:Sant i señ!
Al pan pan, y al vino vino, y por tu culo mi pepino.



Puc entrar ara? [angelito]
no era salto y seña? sant de que viene? xDDD
Son un asco de gent...no veuen mes enlla de la punta de la **** i alla on van la lien. i ja no dic res de com condueixen...
fer la recta de la piscina a mes de 100 i haver de fer trombo x no xafar el cotxe en un dels passos de zebra elevats
no us queixeu tant que la terra de quillolandia està a les terres de per aquí baix... que hi han unes quantes barriades que millor desapareguessin del mapa.
Aixo digamu kan hagis passat x certs barris d'aqui dalt i comprovis q a un dels bars del poble hi han reunits peñes killes de la gran majoria de poblacions del voltant, incluint els de berga q potser son els pitjors...
No se si us sonaran els Catoños, pero son els q van matar aquell noi x patum ja fa temps

I de certs instituts de secundària ja no en dic res...sembla un lloc de reunio/formacio dels juvenils del club
lodis escribió:no us queixeu tant que la terra de quillolandia està a les terres de per aquí baix... que hi han unes quantes barriades que millor desapareguessin del mapa.


+1

Tens tota la raó del món... m'atreviria a dir que aquí aquesta escòria són la majoria... [+furioso]
uenu gent vai tiran io..

Fins al vespree
veus la rouse ho saps XD jeje és veritat si hagafesim totes les persones posem de 14 a 22 anys, el 70% serien quillos o prototips de quillos (amb la seva variant de yessi...)


mira els instituts de les barriades ni parlar-ne... després a aprt de per la zona on les practiques saps on vull dir?

doncs hi ha un altre barri conegut amb el nom de: les barriades del chino, on lo més decent que et pots trobar en aquella zona és el chulo amb les putes, tot lo altre camells, drogadictes, lladres, latin kings (que ara han aparegut un grup força nombrós...)



edit: bona sort kurras!!!
Jo per la meva part, tota aquesta escòria, espero que se'ls passi la tonteria, o en cas contrari que se la cardin ben forta per la vida.
lodis escribió:serien quillos o prototips de quillos (amb la seva variant de yessi...)

Q vols dir amb aixo de variant de yessi?

latin Kings on en corren tmb bastants des de fa poc es a manresa, corren rumors d q el bages bowling el van tancar pq la liaven cada dos x tres...
Pel q fa als quillos, mantinc lo dit. hi ha certs barris de berga q de nit no hi entraria ni amb cotxe(i de dia em costaria)

edito: vaig a fer classe, fins dspues dws!!!
dues coses:

examen crec que ha anat bastant bé ^^. el profeta de Gargallo i sol ixent de monet

i killos aqui a Hospi hi han bastant i en els cursos que puc veure desde 1r d'ESO ja es formen els killos i les yessis ( a classe en tinc unes quantes u.u)
Pero que depen de quina zona hi han masses d'aquests personajillos....

men vaig a fer migdiada que he dormit poc
la yesi, prototip de novia del quillo XD ves que vull dir amb prototip XD jaja

vagi bé les classes!!

jo vaig a fer intensiu d'estudi i després a buscar-me un xandall que no en tinc per ara al hivern i vull aprofitar per tornar a córrer.
Veieu com x aki dalt tmb n'hi ha molta d'escòria?
Ara de les putetes killes se'n diuen yessis?
Ara de les putetes killes se'n diuen yessis?

Aki els diem killes a seques o variants de l paraula ramera...
aquí baix si, els i diem les yessis XD jaja
wenu, amb la penya els diem "les del fogó encès" pq van am l'eskena a l'aire en ple desemble a les 3 de la nit

[qmparto] [qmparto] [qmparto]
edito: [rtfm] un altre treball al canto [buuuaaaa]
drknss escribió:
wenu, amb la penya els diem "les del fogó encès" pq van am l'eskena a l'aire en ple desemble a les 3 de la nit

Jo diria que això és molt més estès, he vist noies amb faldillo i top's d'aquest de tires en ple hivern a la sortida d'alguna discoteca.


Collons, vull repassar i no puc concentrar-me xDD
ya pero una cosa es ser un putot verbenero/anaramb una hostia com un piano i l'altre una d'estes "yessis" q van de merda fins al cul amb la roba 3 talles + petita
Las Yessis en general y no sé porque minesterio (supongo que la ropa que deja ver las curbas) están buenas, pero vamos no dejan de ser un pañuelo de usar y tirar. A todo esto una de mis primeras novietas del barrio (antes en BCN este rollete estaba mucho más extendido) era de este prototipo y vamos era buena tía y tal, pero su cerebro no daba para mucho.

Hay una cosa que me sorprende, que es la manía de esta gente de escribir mal no para acortar palabra sino para añadir letras, ¿Alguien entiende lo de "wuaaaaaapoooo"?.
drknss escribió:
ya pero una cosa es ser un putot verbenero/anaramb una hostia com un piano i l'altre una d'estes "yessis" q van de merda fins al cul amb la roba 3 talles + petita

Cert
Però el fet és que van massa desabrigades per l'època de l'any X-D


Hay una cosa que me sorprende, que es la manía de esta gente de escribir mal no para acortar palabra sino para añadir letras, ¿Alguien entiende lo de "wuaaaaaapoooo"?.

Ho fan sistemàticament per ser "xaxipirulis" i guais, o bé perquè no arriben a més
También tiene cojones ponerle de nombre a una hija Jessica, la marcas de por vida. Yo hace tiempo que tengo pensado para un futuro el nombre de "Duna".
morr escribió:También tiene cojones ponerle de nombre a una hija Jessica, la marcas de por vida.

Si, a més sembla que afecta a la personalitat i tot
nooo duna no!!! que la perrita de una amiga se llama así XD morr esto si que es marcar a la niña de por vida.

lo pero de llamarse jessica, es que lo pronuncian como Yessica no Jessica...
lodis escribió:nooo duna no!!! que la perrita de una amiga se llama así XD morr esto si que es marcar a la niña de por vida.

lo pero de llamarse jessica, es que lo pronuncian como Yessica no Jessica...


Duna es un nombre precioso, y sino un nombre bonito de la literatura grecoromana, tengo una amiga que se llama Ares (ya sé que es un Dios, pero queda bien como nombre de mujer).
Ares es difernte, pero lo prefiero para chico, pero es que Duna es le nombre de la perrita de mi amiga y claro...no mola para chica aunque sea bonito, lo veo raro
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11