Catalans aixakeuvus xD (#44)

17, 8, 9, 10, 11
si vens, jo menjo patates XD
aprofito i n'agafo unes quantes XD!
son meves, només meves i si t'hi acostes et mossego la mà XD
¬_¬ malaaa personaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
tu més, per no vigilar i deixar que comencin a parlar de ordinadors XD jejeje.

demà ja tindràs feina.
jo no entenc d'ordinadors



per no entendre no entenc ni el meu que cada vegada esta més pirat [buuuaaaa]
Ale no us baralleu... x Aya bombons, q m sembla q li agraden+
Imagen
ara que ho dius, tinc xocolata XD jejeje vaig a buscar-ne


diumenge també t'abandonaré
I per les tres en general..

Imagen


[ginyo]
ja podries ser més simapàtic.... [plas]
pos tinc bombons ^^ ales ta quedes senseee
diosss hi ha gent que no dóna més de si.

mira al programa dónde estas corazón, faran un cara a cara entre la aurora i un pavo que diu que va estar amb ella i no se que, doncs ara bé la gran cagada.

va i el tio diu: " yo conocí aurora cuando ejercía la prostitución (fins aquí la frase està ben conjugada) ara bé lo bo, cuando estaba embarazada de mi hija.

i jo em pregunto per como collons coneixes algú que ja està embarassada, del a teva filla si l'acabes de conèixer.... i a més a més aquesta filla un tribunal a dictamintat que si que es filla del jaime ostos... buas cada cop flipo més amb tota aquesta gent.
lodis escribió:diosss hi ha gent que no dóna més de si.

mira al programa dónde estas corazón, faran un cara a cara entre la aurora i un pavo que diu que va estar amb ella i no se que, doncs ara bé la gran cagada.

va i el tio diu: " yo conocí aurora cuando ejercía la prostitución (fins aquí la frase està ben conjugada) ara bé lo bo, cuando estaba embarazada de mi hija.

i jo em pregunto per como collons coneixes algú que ja està embarassada, del a teva filla si l'acabes de conèixer.... i a més a més aquesta filla un tribunal a dictamintat que si que es filla del jaime ostos... buas cada cop flipo més amb tota aquesta gent.

aixo es el q dic jo Tirar de la SACA!!!!!
sisi flipant XD jo es que ja no entenc res...
Mort als programes del cor [uzi]


mm... que bons estaven els doritos, llastima que me germana hagi irrumput a la meva habitació per agenciar-se mitja bossa [triston]
fem una plataforma a favor de la germana del cafetonet ^_^

doncs si, ara surt la concha piquer XD
lodis escribió:fem una plataforma a favor de la germana del cafetonet ^_^

XD
Petició acceptada!!!!
merda, el ull de la imatge de adivina la sèrie em sona moltisim, cafetonet que no saps pas qui és??

així li robem els doritos entre totes.


[germana del cafetonet forever]
lodis escribió:merda, el ull de la imatge de adivina la sèrie em sona moltisim, cafetonet que no saps pas qui és??

Npi, pero he contestat per provar X-D

A més he de reconeixer que moltes sèries que contesta la gent no em sona de re :p


lodis escribió:així li robem els doritos entre totes.


[germana del cafetonet forever]

Ui, no us feu a la idea de a qui esteu apoiant [+risas]

---

Vaig a veure el 1x08 de prision break ^^
si et roba els doritos, segur que és una bellíssima persona. ^_^


jo estic esperant que s'acabi de baixar la peli: the queen
lodis escribió:si et roba els doritos, segur que és una bellíssima persona. ^_^

I tant una bellissima persona quan et be a demanar algo, la resta de coses, depèn com tingui el dia [+risas]
Molt gran aquesta nit jajaja, demà contaré quelquom d'anècdotes xD.
Bona nit n_n

PD: Falten 10 minuts per la caiguda diaria d'eol per fer els backups [666]
nas xD. me voy a meter un amuerzo de campeones y a ducharme, hoy puede ser un gran día.
bon diaa...bua quina millor manera per treure una resaca que dormint 13horetes.. [+risas]

I avui repetimoss!! Sera complicat arribar al nivell del dijous.. XD
bones gent!!

m'acabo de despertar fa un ratet...buas que é que he dormit jejeje ^_^


us abandono fins aquesta nit, deixeu tancar el fil a aya, que pobre està a punt de traumatitzar-se... XD



fins la nit!!
Bon dia

Quina gran notícia que m'acaba d'arribar ^^
La colla de neandertals que vivia sota meu i que fotia una asquerosa música tot volum, han cardat el camp per impagament de lloguer.
Llastima que ho hagin fet per voluntat pròpia, anda que m'ho hauria passat bé si els hagués vingut la poli a cardarlos fora [poraki]
"You think you got it made but you don't pay the price that's paid"

A todos los mossos que nos pararon ayer y no nos dejaron pillar el metro quedándonos desamparados en las tierras áridas de Horta :

ACAB
Menuda se ha liado en italia con los tifosi xD.
Imagen
Imagen
Imagen
Imagen
Imagen
Imagen
Imagen

http://www.youtube.com/watch?v=3gDncJwSJeY&NR

PD: Después de lo que me pasó ayer, me reafirmo, ACAB.
buff ho acabo de veure per la tele.. Vaia follon.. :-O
morr, ¿se puede saber qué coño hiciesteis ayer? Con los mosos hay que charlar, que se piensen que somos hamigos xDD.
seerj escribió:morr, ¿se puede saber qué coño hiciesteis ayer? Con los mosos hay que charlar, que se piensen que somos hamigos xDD.


Había un concierto, y por la puta cara, nos pillaron a nosotros y nos dijeron que cara la pared y toda la movida, siguieron unas cuántas sobradas y abuso de autoridad que se contestaron con la ley y con risas jocosas ( sobretrodo al ver la desinformación de los mossos y las tonterías que decían por la emisora ).

Yo solo tengo una palabra para poner nombre a lo que son : HIJOS DE PUTA.
xD per primer cop despres de molt de temps, estic AVORRIT!! XD
Seerj, me uno a tu club de los llamados "xxx" en miscelánea, de antisocial sin remedio, pasando por comunista okupa, y ahora mismo Facha de primera línea.
ja som dos

p.d avorrits
morr escribió:Seerj, me uno a tu club de los llamados "xxx" en miscelánea, de antisocial sin remedio, pasando por comunista okupa, y ahora mismo Facha de primera línea.
No se si es la resaca o qué, pero me he perdido ^^U.
seerj escribió:No se si es la resaca o qué, pero me he perdido ^^U.


Mira el hilo que he puesto en misce, y hasta la página 6 mira todas las barbaridades que me han llegado a decir. A ver si lo ve etcétera, el gran txota, y reporta.
He vist els 2 primers episodis de la 2ª de Prision break i hi han moltissimes coses agafades amb pinces, espero que millori.
morr, sincerament, crec que estas jugant amb foc així que compte no et cremis
L'hi encanta fer-se la víctima.
Cafetino escribió:morr, sincerament, crec que estas jugant amb foc així que compte no et cremis


A diferencia d'altres jo encara no he insultat a ningú, a mí quasi m'han destijat la mort.
morr escribió:
A diferencia d'altres jo encara no he insultat a ningú, a mí quasi m'han destijat la mort.

M'he mirat el fil molt per sobre, però bé, en aquest cas no et queda res més que reportar.
Cafetino escribió:M'he mirat el fil molt per sobre, però bé, en aquest cas no et queda res més que reportar.


Jo mai reporto, és indigne tindre que viure en una societat on calgui reportar.
morr escribió:
Jo mai reporto, és indigne tindre que viure en una societat on calgui reportar.

Lo ideal seria que tothom respectés als altres, però això és una utopia, així que posar unes mínimes normes i reportar qui se les salti, és un mal menor
M'en vaig de festar a celebrar que encara sóc viu.
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11