Catalans aixakeuvus xD (#44)

16, 7, 8, 9, 10, 11
lodis escribió:a que no ho sembla?? pos jo en tinc de vergonya [ayay]

una cosa és comentaro al fil i altre fer-ho públic ^_^

et fotré la bronca, i tarragona no surt al mapa o que?? eh?? si a lledia no hi ha res...almenys a tgna hi ha poc, però algo hi ha XD
Jo ja he dit que digésiu opcions contundents xD, a partir d'ara, millor parlar de la kdd allá pa que no se pierda en las tinieblas xD.

¿alguien sabe si los del hilo de Barna tienen constancia?, habría que hacer promocion por doquier xD.
seerj escribió:¿alguien sabe si los del hilo de Barna tienen constancia?, habría que hacer promocion por doquier xD.

Dic jo que ja veuran el fil :p
es qüestió que el fil no caigui molt a baix XD

jo diria que el veuran, jeje el títol en si es molt diferent de la resta, per no fixar-se...
puntueulu per a que surtin estrelles, aixi es diferenciarà més xD.

Millor parlar en Español Imperial en el fil de la kdd, no? lo digo para no tener que oir a los tipicos tikismikis llamando a la unidad Nazional de Ejpañay tal xD.
lodis escribió:es qüestió que el fil no caigui molt a baix XD

Jo crec que ningú es queixarà si tu ets l'encarregada de mantenir-lo amunt [looco]

Ah si, no us oblideu de les estrelletes :p

Millor parlar en Español Imperial en el fil de la kdd, no? lo digo para no tener que oir a los tipicos tikismikis llamando a la unidad Nazional de Ejpañay tal xD.

Es farà l'esforç :p
ara poso les estrelles.


uix avui em va mal mantenir-lo amunt, però deix-ho al aya i a tu com encarregats XD

vaig a dinar, repassar i marxo al examen...
seerj escribió:puntueulu per a que surtin estrelles, aixi es diferenciarà més xD.

Millor parlar en Español Imperial en el fil de la kdd, no? lo digo para no tener que oir a los tipicos tikismikis llamando a la unidad Nazional de Ejpañay tal xD.

I ara que hi penso, encara hi ha el risc que algú comenci a discutir que si s'ha de posar amb Ñ i totes aquestes coses per buscar polèmica


Lodis: S'intentarà :p
No se qui preguntava pel Rokoky jo parlo amb ell per msn ja li vaig dir lu de la kedada i diu que s'ho pensara








l'obligare ^^ a venir
el jewTc sembla a vegades una mica malakian, tot sigui dit, tanta feina portaba dir aixó abans de crear-lo, com que desde el primer dia que ho anem dient aquí que es creara un fil a part...en fi, si no s'arriba, no s'arrriba...
seerj escribió:el jewTc sembla a vegades una mica malakian, tot sigui dit, tanta feina portaba dir aixó abans de crear-lo, com que desde el primer dia que ho anem dient aquí que es creara un fil a part...en fi, si no s'arriba, no s'arrriba...

Ei, jo no he fet res, de fet ho havia dit en conya lo de que estava repetit [rtfm][rtfm]
ara marxava cap a la biblio i ho he vist...he pensat que perqué le tancaven, i em trobo que el eTc ho ha reportat ein?

eTc que ens fas boicot??


pos res seerj, passat per el fil de barna a di-ho i al de probes que per allí n'hi han uns quants :)
eTc_84 escribió:Ei, jo no he fet res, de fet ho havia dit en conya lo de que estava repetit [rtfm][rtfm]
s'ho han pres de conyísima, ves tu ^^.

A proves com es fa la cosa? que algú ho faci a proves que ara m'aproparé al de BCN a vore si s'apunten també...
ja mi passo jo per probes ^_^



vale, pots posar la conya de que està repetit, però si el reportes, el da_hot el tancarà....
Cuando es esa quedada que a lo mejor hasta voy xD
Tocada de pebrots....

En fi, com es queixin que fem "spam" la cosa ja serà el colmo

eTc, per redimir-te has de venir si o si xD
Boghossian escribió:Cuando es esa quedada que a lo mejor hasta voy XD
esperamos a finales inicios de febrero, apúntate y repetimos lo de este verano pero mejor, que ya no curro ^^.
lodis escribió:vale, pots posar la conya de que està repetit, però si el reportes, el da_hot el tancarà....

NO HO HE REPORTAT ¬¬'
Pues el hilo de valencianos mismo y el respectivo para la kdd valenciana es un ejemplo de que ese hilo es algo bien normal en EOL, en fin... La verdad es que no entiendo el porqué del chapado, aunque no haya habido reporte (lo más normal es, que habiendolo puesto como lo ha puesto eTc_84 y sin emoticonos, que el mod entrara por casualidad y se lo tomara seriosamente).

Ya he hablado por privado con el moderador de turno y dice que hablará con el staff... En fin, dudo que lo vuelvan a abrir, si quereis podemos seguir el tema en éste hilo...
seerj escribió:Ya he hablado por privado con el moderador de turno y dice que hablará con el staff... En fin, dudo que lo vuelvan a abrir, si quereis podemos seguir el tema en éste hilo...

Sincerament, dificil ho veig, apart del 28 de desembre, no he vist mai reobrir cap fil...
juee estic fent temps aqui mirant Sportmania, fan un partit dels yankees.. Mare meva que aburrit que es aixo del beisbol.. [reojillo] No entenc tanta aficio a EEUU :?


Uenuu, men vai cap a bcnn, feu bondat, io segu que noo [babas]
fins dema!
Cafetino escribió:Sincerament, dificil ho veig, apart del 28 de desembre, no he vist mai reobrir cap fil...
pfff millor que ho deixem, demá crearé un fil a feedback queixant-me formalment si no em donen més explicacions.

Wenu, sem 14 de moment, deu ni do, a vore si sanima algu més la cosa ^^.

[beer]


kurras escribió:juee estic fent temps aqui mirant Sportmania, fan un partit dels yankees.. Mare meva que aburrit que es aixo del beisbol.. [reojillo] No entenc tanta aficio a EEUU :?

EEUU son bastant rarets en aquest temes, el beisbol te algu de gràcia, encara que per fer-lo cuasi un esport nacional...El hockey gel y el rugby es una altra cosa, sempre m'hages agradat jugar a HG, ^^ (a rugby baig gugar algun cop que altre amb un equip de montjuch, pero res seriós per la meva part).
ja està ja sóc definitivament lliure!!!

estic feliç ^_^


eTc, perdona ho he entès malament, suposo que ha estat el fet de posar el link del altre fil...


14, no està mal la cosa ^_^ jeje

home a tot cas el fil de feedback es posen els motius que era per fer la gràcia, i que la creació del fil era per fer-ho global, perquè hi ha gent que no entra en aquest fil i després potser es queixaria de que no havia informació o alguna cosa, i que d'aquesta manera, en aquest fil es continuava com sempre i no només parlant del a kdd... o alguna cosa així, no??
lodis escribió:ja està ja sóc definitivament lliure!!!

estic feliç ^_^


eTc, perdona ho he entès malament, suposo que ha estat el fet de posar el link del altre fil...


14, no està mal la cosa ^_^ jeje

home a tot cas el fil de feedback es posen els motius que era per fer la gràcia, i que la creació del fil era per fer-ho global, perquè hi ha gent que no entra en aquest fil i després potser es queixaria de que no havia informació o alguna cosa, i que d'aquesta manera, en aquest fil es continuava com sempre i no només parlant del a kdd... o alguna cosa així, no??
Si, pero esperem millor a demà, millor que esperem algun notícia del moderador, que m'ha dit que ha de parlar-lo amb l'staff.
Senyores i senyors, el meu Athlon XP 2000+ que m'acompanya desde fa 4 anys i mig, fa la pinta que acaba de morir en acte de servei a causa d'un xipasso (literalment)

RIP

He provat de fer lo tipic, canvi de font, desconectar ide's, comprovar la ram, treure pci's, etc...


A més, fa temps que la placa estava ja una mica tonta...
Cafetino escribió:Senyores i senyor, el meu Athlon XP 2000+ que m'acompanya desde fa 4 anys i mig, fa la pinta que acaba de morir en acte de servei a causa d'un xipasso (literalment)

RIP

He provat de fer lo tipic, canvi de font, desconectar ide's, comprovar la ram, treure pci's, etc...

Si vols tinc alguna placa base per aquí per si vols provar el processador sol..
Merci tiu, pero ja si es placa com cpu, potser aprofitaria per renovar, si demà confirmo la seva mort
t'acompanyo en el sentiment [jaja]
En fi, dema aniré al pcbox i tornaré a fer les proves amb més calma, i si es confirma tot, que és lo que em temo, faré pressupost.

I com de costum, com que estic força desconectat, intel o amd? (evidentment en temes de 64bits i dos cores)
Cafetino escribió:I com de costum, com que estic força desconectat, intel o amd? (evidentment en temes de 64bits i dos cores)

Compra't una wii.
eTc_84 escribió:Compra't una wii.

Per ara, passo de consoles [+risas]

Ja posats, que em recomanes que sigui normalet?

A més, he vist un discdur samsung sata2 de 500GB, tu t'en fiaries (costa 143)?
No estic molt al dia.. que això canvia ràpidament, però un C2D amb una placa amb chipset 965 o 975, acompanyada de 2GB de ram ddr667 o ddr800 pot ser la solució..
Sobre la gràfica, Nvidia of course, ATI és una brutal i punyetera merda en quant a gràfics a Debian...
De discs durs.. a mi sempre m'han agradat molt els Seagate, però els Western Digital són una mica millors...
Ah, compra't una font d'alimentació que estigui bé.. és important l'estabilitat pels components.. ~50-60€ mínim per anar bé.
eTc_84 escribió:No estic molt al dia.. que això canvia ràpidament, però un C2D amb una placa amb chipset 965 o 975, acompanyada de 2GB de ram ddr667 o ddr800 pot ser la solució..
Sobre la gràfica, Nvidia of course, ATI és una brutal i punyetera merda en quant a gràfics a Debian...
De discs durs.. a mi sempre m'han agradat molt els Seagate, però els Western Digital són una mica millors...
Ah, compra't una font d'alimentació que estigui bé.. és important l'estabilitat pels components.. ~50-60€ mínim per anar bé.

Home, RAM segurament fotria 1GB (sempre estare a temps de posar el que falta). Gràfica estic dubtant, podria posar la nvidia AGP que tinc, però clar, estem en plena transicio a pci-e i això podria jugar a la meva contra, i si la pillés nvidia of course (que el suport per linux es molt millor)

Vaig a mirar preus a veure que tal


EDIT: Estic mirant al pcbox, i intel, com de costum és la opció cara, tan en cpu's com plaques mare
Cafetino escribió:EDIT: Estic mirant al pcbox, i intel, com de costum és la opció cara, tan en cpu's com plaques mare

PCBox :-|

Polònia [qmparto]
"Fíjese que ayer, el Rey nos pidió UN OSO" [qmparto][qmparto]
eTc_84 escribió:PCBox :-|

Mira, de preus no estan malament, i a més a Girona tenen botiga. Després hi ha Pricoinsa (mes o menys son com els de pcbox) i ds-datasystem (que vaig tenir problemes amb ells en el passat). I lo altre, és escoria
Cafetino escribió:Mira, de preus no estan malament, i a més a Girona tenen botiga. Després hi ha Pricoinsa (mes o menys son com els de pcbox) i ds-datasystem (que vaig tenir problemes amb ells en el passat). I lo altre, és escoria

Internet.. millors preus..
eTc_84 escribió:Internet.. millors preus..

No t'ho negaré pas, pero no sé, estic més segur si tinc un botiga física a reclamar si tinc algo amb alguna peça.
de los mejores polonias eh de hoy...

la cope te molt poder
la cope te molt poder
la cadena es poderosa
la cadena te molt poder
...
aya que és l'hora del spam?? no m'has avisat XD


jo el disc dur que vaig comprar l'altre dia era de 80gb i em va costar mmm 43 i poc al pcbox... ara que no em feu dir més coses d'ell XD
Con el entrenamiento militar-coreano que estoy recibiendo,

Soy un individuo peligroso (uhhhhhhh).

PD: Escrito en tu bomber : Oi! no vas a follar.
seerj escribió:de los mejores polonias eh de hoy...

la cope te molt poder
la cope te molt poder
la cadena es poderosa
la cadena te molt poder
...



[qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto]
lodis escribió:aya que és l'hora del spam?? no m'has avisat XD


jo el disc dur que vaig comprar l'altre dia era de 80gb i em va costar mmm 43 i poc al pcbox... ara que no em feu dir més coses d'ell XD

si m'abandones per anarten de festa
aix ja m'agradaria sortir ja
jo ara no estic d'humor per sortir[buuuaaaa]

Fora conyes, dema al mati toca aixecar-se a una hora decent per lo que he dit abans
bona nit a tots
vai a estudiar la puta escolastica cristiana... [triston]
ZholvaX escribió:bona nit a tots
vai a estudiar la puta escolastica cristiana... [triston]

filo >.<


em donaran la nota dilluns bufffs

vaig a acabar de llegir el llibre d'angles que demà examen

nanit
seerj escribió:esperamos a finales inicios de febrero, apúntate y repetimos lo de este verano pero mejor, que ya no curro ^^.



ostia pos se tan planteando eso de ir a barna la jimena y eso pero como no estoy con ella puedo ir donde quiera.Mucha casualidad ir a los dos al mismo sitio asi que lo hare en secreto para evitar suspicacias.Me puedo quedar ent u casa?
Prometere ponerme ciego dia si dia tambien.
Y si eso os hago de regalo de parte de el puelbo andaluz tres troncos de gelatina con alcoholes variados.Borrachera para comer.
Boghossian escribió:

ostia pos se tan planteando eso de ir a barna la jimena y eso pero como no estoy con ella puedo ir donde quiera.Mucha casualidad ir a los dos al mismo sitio asi que lo hare en secreto para evitar suspicacias.Me puedo quedar ent u casa?
Prometere ponerme ciego dia si dia tambien.
Y si eso os hago de regalo de parte de el puelbo andaluz tres troncos de gelatina con alcoholes variados.Borrachera para comer.
Pfff mal lo veo tio, mi casa es un hervidero ultimamente, demasiados malos royos, en el verano ya es otra cosa [sati] .

Eso si, como no curro si vienes estamos tool puto dia bebiendo como cerdos, eso no te lo pongo en duda [sonrisa].
Hem vist, la fam, ser fam, per als treballadors.

No, jo dic no, diguem no, nosaltres no som d'exie món!
501 respuestas
16, 7, 8, 9, 10, 11