Catalans aixakeuvus xD (#44)

lodis escribió:cafetonet, de quin tipus ets de cafè?? [666]

mmmm..... segur que ho vols saber? [jaja]
[sonrisa] carus XD wahaha, així sabrem la qualitat ^_^
lodis escribió:kurras, amb el cafetino no t'hi posis, que ell almenys vindrà, no com altres ejems...


kurras aixo tu recurdaran tota la vida [tomaaa]
com el avatar del cafetino XD
Tanisero, apunta't a la quedada!


Puta mierda de MP3 xD
Ei! Gracies per invitarme!

Quan sapigueu el dia exacte us dire si puc. M'ha de coincidir que no em toqui tenir el meu fill el cap de setmana que sigui. Si es aixi si que vindria.
lodis escribió:[sonrisa] carus XD wahaha, així sabrem la qualitat ^_^

Aquestes coses es comproven en privat [Ooooo]


lodis escribió:com el avatar del cafetino XD

[tomaaa]
canviat el avatar, i et consideraré una bona persona ^_^


vaig a sopar!!!
Tanisero escribió:Ei! Gracies per invitarme!

Quan sapigueu el dia exacte us dire si puc. M'ha de coincidir que no em toqui tenir el meu fill el cap de setmana que sigui. Si es aixi si que vindria.

No hay de qué hombre, tothom que vulgui es pot apuntar :P. Be doncs, esperem que no coincideixin i puguis venir, de totes maneres, felicitacions avançades, que segur que despres se m'oblida.

Actualitzo:


[size=100]
Quedada EOL Catalunya



Possibles dies/Posibles días:
entre el [font=verdana, arial, helvetica]26 de febrero y el 11 de marzo (por poner algo).


[size=100]Lloc/Lugar:
Se pretende beber en grandes cuantías. Las opciones de momento son estas, aunque todo el mundo puede aportar su granito de arena siempre:
[/size]
[/size][/font]
  • [font=verdana, arial, helvetica][size=90]Barcelona[/size][/font][font=verdana, arial, helvetica][size=90]: Salir alternando locales. Comer en cualquier sitio rápido (pizza, etc).[/size][/font]
  • [font=verdana, arial, helvetica][size=90]Gerona: ir a locales indepes guiados por un componente del Komando Antifa Alto Ampurdán y un Cyberpunk.
    [/size][/font]
[font=verdana, arial, helvetica][size=90]
[size=100]Premises/Premisas (es poden afegir més/se pueden añadir más):


[/size]
[/size][/font]
    [font=verdana, arial, helvetica][size=90]
  • No se puede sacar ninguna consola. Se permite traerlas para el viaje, pero en presencia de más foreros se tiene prohibido. Respetemos la no frikiez de los demás.[size=80] Se permite hacer mini quedadas clandestinas en los labavos de los sitios donde estemos sin que nadie les vea.
    [/size][/size][/font]
    [font=verdana, arial, helvetica][size=90]
  • Quien venga, tiene que aguantar hasta el fin. Los que se intenten escapar serán considerados traidores. Se podra apelar esta norma en caso de causa mayor (curro o enfermedad mortal). Haced ese esfuerzo, se os agradecerá con un eterno amor xD.
    [/size][/font]
    [font=verdana, arial, helvetica][size=90]
  • Discotecas tipo Razzmatazz, Madamme, y demás, NO (se permiten otras opciones más lights o más pueblerinas si se hace fuera de la capital). Pueden haber personas afines a ese mundo, y personas que sientan arcadas hacia ese mundo, por lo tanto, un sitio más neutral sería lo más conveniente.[/size][/font]


[size=100]Confirmats(-des)/confirmad@s:


[/size]
  • Cafetino
  • morr*
  • lodis***
  • Aya_cat***
  • oscuros
  • DiGiJoS
  • ZholvaX*
  • Paboh**
  • Tredi
  • Tanisero*
  • jewTc_84***
  • seerj

[font=verdana, arial, helvetica][size=90]*posiblemente ocupad@, pero se cambia la fecha y punto, ¡no se valen escusas! xD.
**quiere locales con alternativas a la cerveza.
***si ZholvaX va con una camisa ajustada, verde fosforito, y convence a 5 hombres para que se pongan camisas (ni negras, ni blancas), iran en minifalda.
[/size][/font]
lodis escribió:canviat el avatar, i et consideraré una bona persona ^_^

Ara no X-D

Si es que en el fons, m'encanta fer-me pregar X-D
seerj escribió:No hay de qué hombre, tothom que vulgui es pot apuntar :P. Be doncs, esperem que no coincideixin i puguis venir, de totes maneres, felicitacions avançades, que segur que despres se m'oblida.





Jajaja no,no,no. No m'he explicat correctament. El nen va neixer fa 3 anys, pero la seva mare i jo estem divorciats i el nen hem toca tindrel dos caps de setmana al mes XD
Tanisero escribió:
Jajaja no,no,no. No m'he explicat correctament. El nen va neixer fa 3 anys, pero la seva mare i jo estem divorciats i el nen hem toca tindrel dos caps de setmana al mes XD


Ah pájaro, eso es otra cosa :P. Buenu, esperem de totes maneres de que estiguis lliure pel cap de setmana que es decideixi la quedada X-D.

Salut i ho sentu per l'embolic ^^ [beer]
puto hivern....

Porto la tarda dormint encostipat, ara me'n torno y dema anirá a l'institut qui jo se..
[mamaaaaa] jo


Arriba l'hora de l'spaaaaaaam [barret]
siii spam power!!!


yogurin 1, com va la recaptació??
Aya_cat escribió:Arriba l'hora de l'spaaaaaaam [barret]

Imagen
uff marujeo....

lo del gilipollas del altre dia ja t'ho vaig explicar...

de classe res que amb exàmens no mi passo molt pero m'han dit que hi ha alguna bronca a nivell de professorat...alguna queixa del cpa de secció o no se que....XD

demà tinc el últim examen i aquest es facil ja me acabat totes les obres... i després a la nit sortiré (sino plou) això espero
sinó algo farem jeje
eTc últimament no estàs molt comunicatiu.... :( no ets tu!! torna!!! jo vull al eTc de sempre!! el que es posa amb mi i amb la resta!! que t'han fet...XD
El eTc_84 també be a la quedada, amés, si en ZholvaX aconsegueix el seu proposit, també vindrà amb minifaldilla xDDD.

Tanisero escribió:Ei! Gracies per invitarme!

Quan sapigueu el dia exacte us dire si puc. M'ha de coincidir que no em toqui tenir el meu fill el cap de setmana que sigui. Si es aixi si que vindria.


No hay de qué hombre, tothom que vulgui es pot apuntar :P. Be doncs, esperem que no coincideixin i puguis venir, de totes maneres, felicitacions avançades, que segur que despres se m'oblida.

Actualitzo:



[size=100]
Quedada EOL Catalunya



Possibles dies/Posibles días:
entre el [font=verdana, arial, helvetica]26 de febrero y el 11 de marzo (por poner algo).


[size=100]Lloc/Lugar:
Se pretende beber en grandes cuantías. Las opciones de momento son estas, aunque todo el mundo puede aportar su granito de arena siempre:
[/size]
[/size][/font]
  • [font=verdana, arial, helvetica][size=90]Barcelona[/size][/font][font=verdana, arial, helvetica][size=90]: Salir alternando locales. Comer en cualquier sitio rápido (pizza, etc).[/size][/font]
  • [font=verdana, arial, helvetica][size=90]Gerona: ir a locales indepes guiados por un componente del Komando Antifa Alto Ampurdán y un Cyberpunk.
    [/size][/font]
[font=verdana, arial, helvetica][size=90]
[size=100]Premises/Premisas (es poden afegir més/se pueden añadir más):


[/size]
[/size][/font]
    [font=verdana, arial, helvetica][size=90]
  • No se puede sacar ninguna consola. Se permite traerlas para el viaje, pero en presencia de más foreros se tiene prohibido. Respetemos la no frikiez de los demás.[size=80] Se permite hacer mini quedadas clandestinas en los labavos de los sitios donde estemos sin que nadie les vea.
    [/size][/size][/font]
    [font=verdana, arial, helvetica][size=90]
  • Quien venga, tiene que aguantar hasta el fin. Los que se intenten escapar serán considerados traidores. Se podra apelar esta norma en caso de causa mayor (curro o enfermedad mortal). Haced ese esfuerzo, se os agradecerá con un eterno amor xD.
    [/size][/font]
    [font=verdana, arial, helvetica][size=90]
  • Discotecas tipo Razzmatazz, Madamme, y demás, NO (se permiten otras opciones más lights o más pueblerinas si se hace fuera de la capital). Pueden haber personas afines a ese mundo, y personas que sientan arcadas hacia ese mundo, por lo tanto, un sitio más neutral sería lo más conveniente.[/size][/font]


[size=100]Confirmats(-des)/confirmad@s:


[/size]
  • Cafetino
  • morr*
  • lodis***
  • Aya_cat***
  • oscuros
  • DiGiJoS
  • ZholvaX*
  • Paboh**
  • Tredi
  • Tanisero*
  • eTc_84***
  • seerj

[font=verdana, arial, helvetica][size=90]*posiblemente ocupad@, pero se cambia la fecha y punto, ¡no se valen escusas! xD.
**quiere locales con alternativas a la cerveza.
***si ZholvaX va con una camisa ajustada, verde fosforito, y convence a 5 hombres para que se pongan camisas (ni negras, ni blancas), iran en minifalda.
[/size][/font]
El morr no posteja perquè està mirant TVE1 i fent-se palles xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

lodis escribió:eTc últimament no estàs molt comunicatiu.... :( no ets tu!! torna!!! jo vull al eTc de sempre!! el que es posa amb mi i amb la resta!! que t'han fet...XD

$me sempre torna... no abaixeu la guàrdia.. [poraki]

seerj, jo no he dit ni que si ni que no... no he estat mai d'acord amb la història de les kdd's.. de fet a l'única que he anat va ser a la que es va fer d'aquest fil.. deixem-ho en un possible no-probable.
tu també fas com aquell traïdor trenca-cors anomenat kurras??


vine!!! [angelito]
eTc_84 escribió:seerj, jo no he dit ni que si ni que no... no he estat mai d'acord amb la història de les kdd's.. de fet a l'única que he anat va ser a la que es va fer d'aquest fil.. deixem-ho en un possible no-probable.
Què significa no has estat mai d'acord amb la història de les kdd's? No parles amb la gent pel fòrum? No ets capaç de fer-ho igual pero en persona? De veritat que no us entenc de cap de les maneres. Què trobeu que no us agrada d'una kdd? que no es fan orgies ni es fan sessions de sado maso eh, ni es fa apologia del canibalisme, ni res extrany, carai :(. Es fará el mateix que fem aquí pero amb unes birres o un cubata al costat, no se, tampoc es res dolent, que jo sàpiga...
seerj escribió:Què significa no has estat mai d'acord amb la història de les kdd's? No parles amb la gent pel fòrum? No ets capaç de fer-ho igual pero en persona? De veritat que no us entenc de cap de les maneres. Què trobeu que no us agrada d'una kdd? que no es fan orgies ni es fan sessions de sado maso eh, ni es fa apologia del canibalisme, ni res extrany, carai :(. Es fará el mateix que fem aquí pero amb unes birres o un cubata al costat, no se, tampoc es res dolent, que jo sàpiga...

Birres i/o cubates si en deixes algun pels altres.. [666]
booooooj, como no vengas te mataremos xD.


Demà faré un fil específic per a que la gent de fora d'aquest fil s'enteri i tal...





EDIT: ¿alguien sabe algo del farlopero del rokoki? hoy me he acordado de él xDDDD
eTc has de venir a requisar el whisky del seerj, que no hi ha dret que se'l quedi tot ell X-D
Cafetino escribió:eTc has de venir a requisar el whisky del seerj, que no hi ha dret que se'l quedi tot ell X-D

Tu no et pots queixar, que amb vodka-lleixiu ja et contentes [666]
eTc_84 escribió:Tu no et pots queixar, que amb vodka-lleixiu ja et contentes [666]

Perdona, el vodka amb sabor de estrella limon el vaig deixar enrera després de comprovar en 1a persona els seus efectes nefastos [poraki]
De verdad que teneis que saborear el maravilloso mundo del beefeater con redbull, mano de santo.
Hi ha exemplars que aniràn segur a la kdd que són amants del malibú amb pinya... i no vull assenyalar a ningú [plas][plas]
eTc_84 escribió:Hi ha exemplars que aniràn segur a la kdd que són amants del malibú amb pinya... i no vull assenyalar a ningú [plas][plas]

Osti, malibú amb pinya, la d'anys que fa no en bec, de fet va ser amb els primers cubates :p
la aya vota per els malibus amb pinya ^_^


el meu primer cubata també va ser de malibú...quins temps aquells...


ara o cervesa o tekila o els dos coses >_<


vaig a dormir ^_^


bona nit!!!
lodis escribió:vaig a dormir ^_^

Re de dormir, castigada a mirar School Rumble [sati]
Bona nit
he acabat la primera temporada XD per això marxo a dormir ^_^

demà em desperto tard, dino repasso i a les 18h examen... i a les 20h ja seré lliure fins al juny...

bona nit!!
Per la meva part també me'n vaig a dormir, que per variar, demà al matí toca reunió X-D
Venga que vengo muy borrachio de un conciertazo y posterior cachondeo.

Buenas Noches! .... Stalin Heil!

pd: mañana a currar.
buenas noches, yo aquí siguo, qe cabrón de concierto, anda y qe no hace tiempo qe no voy yo de concierto, no hago mas qe mirar la agenda de conciertos de maneras de vivir y no encuentro nada cerca..
[tadoramo] [tadoramo] venga a dormir con la turca [pos eso]
salu2 y hasta la próxima
bon dia!
lodis escribió:el meu primer cubata també va ser de malibú...quins temps aquells...

+1 [jaja]
drkness, t'apuntes a la kdd? [sonrisa] (yo voy reclutando gente x doquier xD)
[size=130]FREEDOM!!!!!
(Braveheart mode off)

[size=90]Per fi he acabat els fuckinn examenss!! Ara que per ser l'ultim s'ha esplaiat de valent..
[/size][/size][buuuaaaa]

En fi, aquesta nit a Pacha m'han dit, no hi he nat mai al de bcn
La questio sera que no falti l'alcohol




seerj escribió:drkness, t'apuntes a la kdd? [sonrisa] (yo voy reclutando gente x doquier xD)



a esta no se le pide, se le obliga, a que si amorcito ??XD tu vens i punto XD



jo avui a les 20h entraré al estat de libertat....
que us sembla, faig el fil de la kdd ja? [jaja]
seerj escribió:que us sembla, faig el fil de la kdd ja? [jaja]



per mi si, però lo de la faldilla, ejems, treu de les "normes" principals si fas un altre fil [+risas]


que la reclutació es tenia que fer en aquest fil, no a un de més públic ^_^ [ayay]



bon dia oscuros!! estàs millor?
Enga, creado, xD. Escribid algo y no me dejéis a mi solo con el peso del anuncio, cabrons de pa sucat amb oli eh.
lodis, lo quito, la vergonya ha traspassat fronteres? :P
a que no ho sembla?? pos jo en tinc de vergonya [ayay]

una cosa és comentaro al fil i altre fer-ho públic ^_^

et fotré la bronca, i tarragona no surt al mapa o que?? eh?? si a lledia no hi ha res...almenys a tgna hi ha poc, però algo hi ha XD
501 respuestas
15, 6, 7, 8, 911