Catalans aixakeuvus xD (#44)

no me llames gatita que me pongo tonta [ayay]

[jaja] [jaja]


como es que te dio por ver esta serie?? porqué creo que empezaste toda de golpe no??
lodis escribió:como es que te dio por ver esta serie?? porqué creo que empezaste toda de golpe no??


Sí, yo siempre he sido más de Stargate, Heroes y de series españolas. Pero en casa de una chica, su madre - una tía de puta madre y muy aficionada a series - nos puso un capítulo de Prison Break, y me pareció muy guapa y me ví toda la primera temporada entera.

En Lost, la comencé a ver porque necesitaba mejorar mi inglés a nivel auditivo antes de irme a Londres, es una serie que la veo sin subs e íntegra en inglés.

Otra amiga mía, en una cena que tuvimos me recomendó muy pronunciadamente una serie que vosotras habéis comentado alguna que otra vez : House, y alomejor también cae dentro de nada.

Prison Break es cojonuda, me gusta mucho más la segunda temporada que la primera, aunque creo que acabará aquí, no sé que más pueden hacer para alargar a una tercera.
dudo que que hagan una tercera...

house la tienes que ver, para mi la mejor temporada la 1era... la segunda la primera mitad, y de la tercera los 5º primeros capítulos y después a partir del 10...
Em sembla, que et quedes com l'última de les fillipines, que he d'anar a escoltar la radio. Demà m'he d'aixecar aviat, que tinc curro.

Kurras, quiero información acerca de la fiesta erasmus del jueves.

PD: ¡Buenas noches, pastorcillos!
bon dia, macho al carrefour a fotre el sablaso

[maszz]
bon dia, he aprofitat per dormir una mica mes.. que si no em poso ben nervios tot el mati aqui.. fins a les 4.. [decaio]


Pobret de mi, com m'avasalleu... Ia us ho passareu be sense mi, en seerj us portara pel bon cami XD


morr, al final esperare al finde a sortir, perque els meus colegues de bcn acaben avui els examens i ia no em volen esperar a dema.. que perross
[size=100]
Quedada EOL Catalunya



Possibles dies/Posibles días:
entre el [font=verdana, arial, helvetica]26 de febrero y el 11 de marzo (por poner algo).


[size=100]Lloc/Lugar:
Se pretende beber en grandes cuantías. Las opciones de momento son estas, aunque todo el mundo puede aportar su granito de arena siempre:
[/size]
[/size][/font]
  • [font=verdana, arial, helvetica][size=90]Barcelona[/size][/font][font=verdana, arial, helvetica][size=90]: Salir alternando locales. Comer en cualquier sitio rápido (pizza, etc).[/size][/font]
  • [font=verdana, arial, helvetica][size=90]Gerona: ir a locales indepes guiados por un componente del Komando Antifa Alto Ampurdán y un Cyberpunk.
    [/size][/font]
[font=verdana, arial, helvetica][size=90]
[size=100]Premises/Premisas (es poden afegir més/se pueden añadir más):


[/size]
[/size][/font]
    [font=verdana, arial, helvetica][size=90]
  • No se puede sacar ninguna consola. Se permite traerlas para el viaje, pero en presencia de más foreros se tiene prohibido. Respetemos la no frikiez de los demás.[size=80] Se permite hacer mini quedadas clandestinas en los labavos de los sitios donde estemos sin que nadie les vea.
    [/size][/size][/font]
    [font=verdana, arial, helvetica][size=90]
  • Quien venga, tiene que aguantar hasta el fin. Los que se intenten escapar serán considerados traidores. Se podra apelar esta norma en caso de causa mayor (curro o enfermedad mortal). Haced ese esfuerzo, se os agradecerá con un eterno amor xD.
    [/size][/font]
    [font=verdana, arial, helvetica][size=90]
  • Discotecas tipo Razzmatazz, Madamme, y demás, NO (se permiten otras opciones más lights o más pueblerinas si se hace fuera de la capital). Pueden haber personas afines a ese mundo, y personas que sientan arcadas hacia ese mundo, por lo tanto, un sitio más neutral sería lo más conveniente.[/size][/font]


[size=100]Confirmats(-des)/confirmad@s:


[/size]
  • Cafetino
  • morr*
  • lodis***
  • Aya_cat***
  • oscuros
  • DiGiJoS
  • ZholvaX*
  • Paboh**
  • Tredi
  • seerj

[font=verdana, arial, helvetica][size=90]*posiblemente ocupad@, pero se cambia la fecha y punto, ¡no se valen escusas! xD.
**quiere locales con alternativas a la cerveza.
***si ZholvaX va con una camisa ajustada, verde fosforito, y convence a 5 hombres para que se pongan camisas (ni negras, ni blancas), iran en minifalda.
[/size][/font]

Bueno, actualizado...


kurras, no pasa re per un dia fer una cosa friki eh, naltros no som de quedades, per un dia que fotem una per prendre uns cubatets...
Bon dia

Jo per lloc de la kdd aposto per la capital de la nacio [poraki]
a mi em sembla b pero tan ma fa el lloc...



PS: bon dia... malalt un altre cop [lapota]
[qmparto]

Jo m'apunto també, però jo no bec res... no m'agrada!
A més, el dia 12/3 faig els 20, aixi que m'apunto a veure com surt aquesta kdd.. [+risas]
Bueno, aixó de que no beus ja es veurà xDD :P.

Apuntat a la llista.
kurras, m'has decepcionat, no m'ho esperava això de tu [decaio]


no ens tens apreci, no vols venir amb naltrus.... ets una mala persona, això de no venir m'ha dolgut al cor [buuuaaaa]


pd: vagi bé l'examen!!!
jeje no estaria a l'altura de les teves espectatives..

Queda algu mes per cebarse am mi? xD



joee encara queden 2h..
kurras escribió:jeje no estaria a l'altura de les teves espectatives..

Queda algu mes per cebarse am mi? xD

Almenys has aparegut, no com el eTc xDDDD
Vull veure un pique eTc vs. morr xDD
kurras escribió:jeje no estaria a l'altura de les teves espectatives..

Queda algu mes per cebarse am mi? xD



joee encara queden 2h..



[sati] ara ja no estas a l'altura [sati]



cafetonet, com portes el manga??


p: vaig a dinar i estudiar, vagi bé la tarda!!!
lodis escribió:cafetonet, com portes el manga??



Volum 9 i avançant ^^
mota escribió:yo mateix, xq no [buaaj]
mota, t'apuntes?

En cuanto seamos unos cuantos más creo un hilo a parte y queda terminantemente prohibido escribir aqui sobre la quedada xDD.
seerj escribió:mota, t'apuntes?

En cuanto seamos unos cuantos más creo un hilo a parte y queda terminantemente prohibido escribir aqui sobre la quedada xDD.

I es podra parlar català o estara prohibit? [looco]
¿¿¿por qué ninguna aplicación Creative detecta mi puto creative zen touch y el WMP y demás si???

Me voy a cagar en Satán.
Cafetino escribió:I es podra parlar català o estara prohibit? [looco]



[qmparto] i tant!! fins que algú es queixi, reporti, entri un mod, digui que no i ales XD


vaig a recluir-me al quarto a estudiar.
kurras escribió:jeje no estaria a l'altura de les teves espectatives..

Queda algu mes per cebarse am mi? xD



joee encara queden 2h..

Falto jo ^^

[flipa] que es aixo que no vens tu estas boig!!!!
jo li he dit al Rokoky que vingui (el noi del nick raru) diu que ja em dira alguna cosa


Tr exposat ^^ ales ja m'he tret un pes de sobre ara falta els altres dos ^^
Eso es que te apuntas, no jewtc?
Uf, ¡què cansadet que vinc de treballar!

PD: Me voy a defecar a ducharme, y tormame otro café, y van cinco.
TR EXPOSAT, PERFI!!!!!! xDDDD
oscuros escribió:adicte al cafè?¿


Es que he dormido muy pocas horas, y trabajando he de estar muy despierto y atento, además esta noche salgo de fiesta.
Ya sabemos de que jeringillero es ese hilo xD

encara no m'has respós :o
uff iastic aqui.. Quin examen mes raru.. La part de teoria pensava que seria mes facil i la part de problemes pensava que seria mes dificil.. En fi..que ia nomes en queda 1!!!
vinga kurras q tu pots


PS: casi men oblidu avui faig 3 anys a EOL [fies]
Us agrada el meu nou avatar¿? [barret]
Enhorabona fosc [looco]

Talibà, pronuncia't, ja saps que si vens el seerj et proporcionarà tot el whisky que necessites [plas]


Trape, prepara't per ser objecte la furia i odi de la Lodis i l'Aya X-D
felicitats oscuros!


jue vaia merda, a vere qui es el guapo que es posa a estudiar algu per el de dema al mati despres de 3h d'examen.. [burla3]

En fi, que em follin de gust
Cafetino escribió:Enhorabona fosc [looco]

Talibà, pronuncia't, ja saps que si vens el seerj et proporcionarà tot el whisky que necessites [plas]


Trape, prepara't per ser objecte la furia i odi de la Lodis i l'Aya X-D


L'aya ja u sap que me canviat de avatar... se lo he dit per msn, que la vaig agregar ahir*
jo em pronunciaré, és orginal, millor que l'anterior, però segur que es pot fer més maco XD


no com altres ejems cafetino ejems, canvia avatar XD


per cert, ets un cabrón, ara que començo amb scoohl rumble i tu poses adivina la serie... [sonrisa]


pd: aya ets una sex symbol XD quants ne tens ja de solters agregats la msn, eh pillina?? XD [amor] ja no m'estimes [360º]
lodis escribió:no com altres ejems cafetino ejems, canvia avatar XD

El dia que toqui, fare un referndum X-D

lodis escribió:per cert, ets un cabrón, ara que començo amb scoohl rumble i tu poses adivina la serie... [sonrisa]

Si bé, no sabia que triar, volia posar Azumanga daioh pero les pistes cantaven un piló, aixi que vaig trobar l'escena aquesta de School Rumble ni Gakki per casualitat ^^

Per cert, ja tinc dos punts del joc :p

lodis escribió:pd: aya ets una sex symbol XD quants ne tens ja de solters agregats la msn, eh pillina?? XD [amor] ja no m'estimes [360º]

Dono fé en que jo no hi soc xDD
es que tu ets meu ;) wahahaha.

perqué al kurras el penso desterrar després de que no vingui a la kdd...















































els "madurets" per mi, els "yoguirins" per l'aya[fies]
Si és que ho teniu tot ben pensat...

... però tranquis, hi ha prou Cafetino per totes xDDD
Jo sex symbol XD!!! lodis saps que jo encara t'estimoi XD!


solters a uns quants masses [sonrisa]
nois amb novia també en tinc XD! [sonrisa] uns quaaaaaaaaaaaaants



i yogurins .. no soc assaltacunes XD! >.<


p.d: es veritat a tu cafetino no et tinc :O

p.d2: l'avatar d'en trape ja ho sabia i té el meu consentiment XD!
p.d3: oscuros felicitats pels tres anys a eol
asaltacunes asaltacunes asaltacunes ..... [sati]
que jo sapiga, el que jo dic yogurins, son de la teva edat XD jeje

nu, a tu et van altres estils que jo em se [666]



cafetonet, de quin tipus ets de cafè?? [666]
si si yogurin de la meva edat cap amunt ^^
lodis escribió:que jo sapiga, el que jo dic yogurins, son de la teva edat :) jeje


suposu q va per mi això... pero jo soc més gran q l'aya, 1 any... :-?

jeje es conya i a més de moment m'agrada ser un yogurin q ja tindré temps per creixer [jaja]
oscuros escribió:suposu q va per mi això... pero jo soc més gran q l'aya, 1 any... :-?
mes que tot devia na per en Zholvax XD




uhuuhu, macaben de trucar que es veu que dema s'ha de tajar a bcn!! [beer]

Lodis, vos dir que ia en tindras prou amb en Cafetino? XD
Bona nit, catalans. Com va??
zhovax és el yogurin number 1

el oscuros és el number 2

i algun altre que es deu escapar XD



kurras, amb el cafetino no t'hi posis, que ell almenys vindrà, no com altres ejems...
501 respuestas
14, 5, 6, 7, 811