Catalans aixakeuvus xD (#44)

1, 2, 3, 4, 5, 611
NGC escribió:Jo lo unic japo que he seguit son els tipics, bola de drac i poca cosa mes (detectiu conan, schin schan i algun altre pero ya ni m'en recordo del k mirava fa uns quants anys), i un parell de pelis manga, akira i ghost in the shell. La resta em sona a chinu.

I de series house i ja esta.

Collons, anomenes Bola de Drac i no dius res de Musculman?? [flipa][flipa]
Escuchad grupos de verdad japos como los CSSO (Clotted Symmetric Sexual Organ), CUM (Catasexual Urge Motivation) o los SOB (Sabotage Organized Barbarian) y dejaros de jpop, mierdi dibujos y demás poyadas xD.

¿Qué tal una quedada catalana entre el 26 de febrero y el 11 de marzo? (por decir algo xD)
seerj escribió:Escuchad grupos de verdad japos como los CSSO (Clotted Symmetric Sexual Organ), CUM (Catasexual Urge Motivation) o los SOB (Sabotage Organized Barbarian) y dejaros de jpop, mierdi dibujos y demás poyadas xD.

Serveix això [plas]

seerj escribió:¿Qué tal una quedada catalana entre el 26 de febrero y el 11 de marzo? (por decir algo xD)

+1 X-D
he de reconocer que hay versiones de animetal q me gustan, y nos hemos pegado unas buenas risas más de una vez mientras ibamos emporrados en un range rover con esta banda friky japonesa xDDD.


EDIT: ja sem dos, enga, a ver si se anima la gente, coño.
Yo no sé si era en marzo o en abril me marcho una semana Inglaterra, sino coincide con esa semana o con algo importante ( a saber, que tenga que currar... ), ya som tres.
jajaja bueno, yo ya he dicho que lo pongo por poner, de momento si no hay contraindicación alguna, puede ser Vuena semana xD.

por cierto, para los aburridos, un pequeño test de la política española desde tiempos inmemoriables, suerte a quien lo haga todos (me quedan putos 4 xD):

http://rapidshare.com/files/14008920/Personajes_relevantes_de_la_pol_tica_espa_ola.xls.html


Atencion al video: http://www.youtube.com/watch?v=OGM7PsXGkgg
Bon dia, m'acabo d'aixecar i deu ni do lo bé que he dormit ^^

seerj escribió:Atencion al video: http://www.youtube.com/watch?v=OGM7PsXGkgg

Apart de tot el que hi ha, un detall sobre els subtituls:
friki!=geek
hombre, eso ya lo sabia, aunque a grandes rasgos, si bien aquí prácticamente no se diferencia, allá si, y aquí tenemos el concepto de freak extrapolado también al de geek, y eso, quieras que no, crea confusión.
seerj escribió:hombre, eso ya lo sabia, aunque a grandes rasgos, si bien aquí prácticamente no se diferencia, allá si, y aquí tenemos el concepto de freak extrapolado también al de geek, y eso, quieras que no, crea confusión.

No et falta raó, vulguem o no, la paraula friki està de moda i s'utilitza a la lleugera
bon dia gent, joe que poques coses tinc per dir..tot el dia a la biblio..

Uenu aquesta tarda a acabar de repassar i alee, dema a la tarda el primer i penultim
les pijes del fil també ens i apuntem, ja ho vam dir ^_^ jajaja


ja he tornat de fer el examen i m'ha anat força bé ^_^ s'ha cremat a saco, tens 2h per fer un examen i et col·loca 3 preguntes llargues que ja ocupen mitja hora ben bona cada una.... després amb presses respone les altres curtes.... les ganes, mi he deixat la mà i la tinta del boli XD però li he contestat totes [plas]
Canción de los Nikis que dice verdades como puños:


Tú querías ser una chica moderna, ser una modelo de esas en norteamérica,,
dos años lejos de mí, yo sufría mucho sin tí, remojaba mis penas en el Bacardí,
Yo quería impresionarte a tú regreso, praticaba culturismo en exceso, pero mi cuerpo cambió, ¡oh no! parecía el hombre de cromañón.

Nunca podré olvidar el día que volvistes, el color de tú camisa era muy triste,
dos años lejos de mí, yo fuí corriendo hacía tí, te cojí entre mis brazos con frenesí,
el chasquido me dejó impresionado, caístes sin sentido a mi lado, no comprendí que pasó, la gente me miraba con estupor.

Era una Salvaje Pasión una Salvaje Pasión.

El parte médico informó de los destrozos, tú columna estaba rota en varios trozos, no te podías mover, nunca podrías hablar, de la cintura para abajo eras un vegetal,
Tardé mucho en atreverme a visitarte, las cosas no serían como antes, al menos eso pensé, y tenía razón, en la silla de ruedas me tendrías rencor

No sabía que hacer y pasé sin llamar, parecías un poco ??, Qué haces con esa pistola en la mano, no crees qué es un poco exagerado, bang bang, comprendí que aún me tenías rencor...

Me salió una pasión una salvaje pasión....


Sexo, Alcohol, Nikis y Punk/Oi!
Bon dia!

M'en vaig al cole... si que krec que sok lunic daki k encara va al cole* :(
que va!! hi ha uns quants que també i van XD jaja

ha estes hores vas a classe??
Cole, que és això? :Ð

Trape, segur que hi ha més gent que hi va, però no fan acte de presència :p

----

Per cert, estic mirant els horaris del 2n quadrimestre i deu ni do, això si que serà bona vida. Només tindre classe dilluns, dimarts i dijous ^^
Bueno, vull més confirmats y propostes per la kdd, eh xD.

Yo solo pongo un mínimo de premisas:

  • No se puede sacar ninguna consola. Se permite traerlas para el viaje, pero en presencia de más foreros se tien prohibido.
  • Quien venga, tiene que aguantar hasta el fin. Los mariquitas serán considerados traidores. Se podra apelar esta norma en caso de cauysa mayor (curro o enfermedad mortal).
  • Discotecas tipo Razzmatazz, Madamme y demás, NO (se permiten otras opciones más lights o más pueblerinas si se hace fuera de la capital).
jo crec que per aquests dies podre i encara potser puc convencer a altres catalans que ja no postejen XD! [sonrisa]

i sobre horaris... ja fare algun montatge XD!
pero apuntada estic ^^ ;-)
seerj escribió:Bueno, vull més confirmats y propostes per la kdd, eh xD.

Yo solo pongo un mínimo de premisas:

  • No se puede sacar ninguna consola. Se permite traerlas para el viaje, pero en presencia de más foreros se tien prohibido.

Discrepo. No dic que ens posem a jugar el 100% del temps, però si algú te alguna cosa a compartir que ho faci.
A més així, el morr ens podra ensenyar el seu nintendogs xDD


seerj escribió:
  • Quien venga, tiene que aguantar hasta el fin. Los mariquitas serán considerados traidores. Se podra apelar esta norma en caso de cauysa mayor (curro o enfermedad mortal).

Uix, ja en parlarem d'això xDD
Jo depèn del dia aguanto lo que sigui, i altres dies a les 5 o 6 del mati ja estic mort xD

seerj escribió:
  • Discotecas tipo Razzmatazz, Madamme y demás, NO (se permiten otras opciones más lights o más pueblerinas si se hace fuera de la capital).

De nom només em sona la primera, així que npi :p

---

EDIT: flame flame flame a portada [looco]
boojjj, cafetino jo ho deia per amenitzar una mica la kdd, obviament tothom no en tindrá, ho trobo d'una mala educació bastant gran que alguns es treguin la maquineta dels collons i s'aillin... Tant costa per un dia, deixar de banda la consoleta?

A mi m'és igual, pero no m'assembla correcte. Jo crec que a la vida hi ha temps per a tot, i una quedada precisament no es per intercanviar pokémons, o aixo es el que jo crec...


Lo de aguantar fins la fí ho deia per que es molt normal en aquestes quedades que sorgeixi l'efecte Jurassic Park 2, quan van pels camps de blat i la gent va desapareixent...Al final només quedarem 3 com sempre i es molt trist, no costa per un dia tenir aguante fins una mica més, no?

Podeu posar més normes/premises si voleu eh! xDDD












De moment tenim:

Possibles dies/Posibles días:
entre el 26 de febrero y el 11 de marzo (por poner algo).

[size=100]Lloc/Lugar:
NS/NC. Se pretende beber en grandes cuantías.

Premises/Premisas (es poden afegir més/se pueden añadir más):

[/size]
  • No se puede sacar ninguna consola. Se permite traerlas para el viaje, pero en presencia de más foreros se tiene prohibido. Respetemos la no frikiez de los demás.[size=80] Se permite hacer mini quedadas clandestinas en los labavos de los sitios donde estemos sin que nadie les vea.
    [/size]
  • Quien venga, tiene que aguantar hasta el fin. Los que se intenten escapar serán considerados traidores. Se podra apelar esta norma en caso de causa mayor (curro o enfermedad mortal). Haced ese esfuerzo, se os agradecerá con un eterno amor xD.
  • Discotecas tipo Razzmatazz, Madamme, y demás, NO (se permiten otras opciones más lights o más pueblerinas si se hace fuera de la capital). Pueden haber personas afines a ese mundo, y personas que sientan arcadas hacia ese mundo, por lo tanto, un sitio más neutral sería lo más conveniente.
Confirmats(-des)/confirmad@s:

  • Cafetino
  • morr*
  • lodis
  • Aya_cat
  • oscuros
  • DiGiJoS
  • seerj

*posiblemente ocupad@, pero se cambia la fecha y punto, ¡no se valen escusas! xD.


seerj escribió:boojjj, cafetino jo ho deia per amenitzar una mica la kdd, obviament tothom no en tindrá, ho trobo d'una mala educació bastant gran que alguns es treguin la maquineta dels collons i s'aillin... Tant costa per un dia, deixar de banda la consoleta?

A mi m'és igual, pero no m'assembla correcte. Jo crec que a la vida hi ha temps per a tot, i una quedada precisament no es per intercanviar pokémons, o aixo es el que jo crec...

Evidentment no es tracta pas de que ningú s'aïlli, però si ha un moment que uns quants es posin a comentar sobre algo del trasto no crec pas que sigui res dolent :p


seerj escribió:Lo de aguantar fins la fí ho deia per que es molt normal en aquestes quedades que sorgeixi l'efecte Jurassic Park 2, quan van pels camps de blat i la gent va desapareixent...Al final només quedarem 3 com sempre i es molt trist, no costa per un dia tenir aguante fins una mica més, no?

A mi si em dieu que hi haurà "apalanquing" de tant en tant, és molt probable que jo aguanti :p

seerj escribió:Podeu posar més normes/premises si voleu eh! xDDD


Que tal algo sobre la vestimenta de les mosses? [/pervertit mode off] xDD




A veure si la resta de la màfia Gironina es pronuncia, que sempre fa pal anar fins al lloc sol xD


PD: Algú vol alguna ubuntu? que encara me'n sobren xDDDD
jo em vull apuntar si no us fa res... [oki]

de q aniria mes o menys?¿
Ja l'he agregat, senyor oscuros.

La veritat es que estem esperant que sorgeixin i es proposin idees. El principal es beure crec xD.
seerj escribió:Ja l'he agregat, senyor oscuros.

La veritat es que estem esperant que sorgeixin i es proposin idees. El principal es beure crec xD.


mmm, si s'ha de beure, seria ideal algun lloc on puguem arribar tots en tren o bus fàcilment :Ð
seerj escribió:boojjj, cafetino jo ho deia per amenitzar una mica la kdd, obviament tothom no en tindrá, ho trobo d'una mala educació bastant gran que alguns es treguin la maquineta dels collons i s'aillin... Tant costa per un dia, deixar de banda la consoleta?

A mi m'és igual, pero no m'assembla correcte. Jo crec que a la vida hi ha temps per a tot, i una quedada precisament no es per intercanviar pokémons, o aixo es el que jo crec...


Lo de aguantar fins la fí ho deia per que es molt normal en aquestes quedades que sorgeixi l'efecte Jurassic Park 2, quan van pels camps de blat i la gent va desapareixent...Al final només quedarem 3 com sempre i es molt trist, no costa per un dia tenir aguante fins una mica més, no?

Podeu posar més normes/premises si voleu eh! xDDD


[qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto]

¡Grande!

Yo por mi parte haré lo posible para estar presente. Y por supuesto nada de consolitas y demás mierda.

PD: Me acabo de cortar el pelo, y me lo ha cortado una peluquera enfarlopada, no va en coña, me lo ha deado bien, pero tenía unos ojos de faraón muy sospechoso, y de lo rapido que iba, me ha hecho daño. Además no paraba de aspirar la nariz todo el rato, claro síntoma.

PD2: Keine problem, keine problem BIERPATRIOTEN!

PD3: Esta tarde-noche, primera clase de HAPKIDO.
lodis escribió:que va!! hi ha uns quants que també i van XD jaja

ha estes hores vas a classe??


Sí, per la tarda entru a les 3 i surtu a las 5... es el que hi ha... [fies]
seerj escribió:el sgaesux el dia que tenga la mitad de buen gusto que yo hablaremos seriamente, de mientras, solo le insultaré, ahora está con la chusma esa de los impious xq lleban jeringas catalanistas en los dedos xDD.


Estas obsesionat amb mi, vols classes musicals, segueix amb la teva brossa comercial intentada maquillar amb alguna cosa decent.
Frank sinatra es el David Bibal de l'epoca, un cantant de karaoke clar exemple de la brossa que pots arribar a escoltar, juntament amb el nu-metal que tant adores.
requisits per la quedada: barretina, faixa, espardenyes, porró, flauta trevesera, foto d'en Carod* en bikini i un cassette amb la virulai.

*= en el seu defecte, es pot portar una d'en Mas o en Duran i Lleida.


muajajaja, només podría venir el jEwtc xDDDD


EDIT: sgaesux, no ploris, home de déu, que qui t'ha tret en el tema era una altra persona, xD. Lo de Sinatra m'ha fet mal, de veritat que aixó no t'ho creus ni tú xD. Lo demés son les típiques xorrades de hipercor que treus cada 2x3 xDD.
a mi no em vingueu amb normes de vestimenta que si ens posem en aquest plan jo també us en dicto unes quantes al sector masculí...
en part, depenent de lo que volgueu fer (si plantejem una mica el plan) aniria bé per decidir-me quina roba em poso [ayay]



ejems.... jo si que votaria per la Razzmatazz [ayay]

jo també soc de la opinió que tema consoles NO XD (ara que només per veure el gosset del morr ja valdria la pena XD )

sobre els dies.... doncs se que encara queda i tot, però a mi m'interessaria saber-ho per si estic fora.

el lloc, millor un punt mig més que res entre girona i tgna per fer la mateixa distància estaria bcn o voltants i també s'ha de mirar combinacions ^_^

drknss, aya, aviso, depenent del lloc m'autoinvito a casa vostra aquell finde XD


pd: amb lo que acabes de dir del Sinatra, caus 20 punts a la llista XD això que has dit de compara-lo amb le Bisbal i amb un simple cantant de karaoke fa mal.
seerj, ya sabes que puedes contar conmigo para la futura KDD ^_^

Eso si. Lo de llevar portatiles no es negociable que a la que os pongais a hablar de musica o de politica yo ya me pierdo y asi tengo alguna cosa a mano :P Cafetino, cual tienes? xD (a ti aya tambien te tengo ganas, no te vas a librar
[sati])

Del trabajo salgo a las 18h pero entre una cosa y otra no creo que me pudiese unir hasta las 19h. Al menos tengo la ventaja de que si tengo que desplazarme tengo metro/ferrocarriles/renfe al lado xD

Ah y esto... que como os va y tal ^^
DiGiJoS escribió:seerj, ya sabes que puedes contar conmigo para la futura KDD ^_^

Eso si. Lo de llevar portatiles no es negociable que a la que os pongais a hablar de musica o de politica yo ya me pierdo y asi tengo alguna cosa a mano :p Cafetino, cual tienes? XD (a ti aya tambien te tengo ganas, no te vas a librar
[sati])

Del trabajo salgo a las 18h pero entre una cosa y otra no creo que me pudiese unir hasta las 19h. Al menos tengo la ventaja de que si tengo que desplazarme tengo metro/ferrocarriles/renfe al lado xD

Ah y esto... que como os va y tal ^^
Joder, pues hablamos de videojuegos, de tias, de estrellas del cine de los 50-60, de manga, del diario de Patricia, etc, pero las consolas, ¡ni en pintura! xD

ara t'agregu digi ^^
seerj, ves repetint el post (en comtes d'actualitzar) que així va millor que no cal pujar a buscar-lo ^_^
oks ^^.


[size=100]Possibles dies/Posibles días: entre el [font=verdana, arial, helvetica]26 de febrero y el 11 de marzo (por poner algo).

[size=100]Lloc/Lugar:
NS/NC. Se pretende beber en grandes cuantías.

Premises/Premisas (es poden afegir més/se pueden añadir más):

[/size]
[/size][/font]
    [font=verdana, arial, helvetica][size=90]
  • No se puede sacar ninguna consola. Se permite traerlas para el viaje, pero en presencia de más foreros se tiene prohibido. Respetemos la no frikiez de los demás.[size=80] Se permite hacer mini quedadas clandestinas en los labavos de los sitios donde estemos sin que nadie les vea.
    [/size][/size][/font]
    [font=verdana, arial, helvetica][size=90]
  • Quien venga, tiene que aguantar hasta el fin. Los que se intenten escapar serán considerados traidores. Se podra apelar esta norma en caso de causa mayor (curro o enfermedad mortal). Haced ese esfuerzo, se os agradecerá con un eterno amor xD.
    [/size][/font]
    [font=verdana, arial, helvetica][size=90]
  • Discotecas tipo Razzmatazz, Madamme, y demás, NO (se permiten otras opciones más lights o más pueblerinas si se hace fuera de la capital). Pueden haber personas afines a ese mundo, y personas que sientan arcadas hacia ese mundo, por lo tanto, un sitio más neutral sería lo más conveniente.[/size][/font]

[size=100]Confirmats(-des)/confirmad@s:


[/size]
  • Cafetino
  • morr*
  • lodis
  • Aya_cat
  • oscuros
  • DiGiJoS
  • seerj

[font=verdana, arial, helvetica][size=90]*posiblemente ocupad@, pero se cambia la fecha y punto, ¡no se valen escusas! xD.

[/size][/font]
[font=verdana, arial, helvetica][size=90]


De totes maneres, en cuanto concretemos algo más, sería hora de crear un fil a part.



EDIT: lodis...Razz??? Razz es una merde dona de déu! a més, pagar 15 euros per entrar a un lloc ho trobo bastant trist xD.
[/size][/font]
DiGiJoS escribió: Cafetino, cual tienes? xD (a ti aya tambien te tengo ganas, no te vas a librar

Una GP2X X-D

És a dir, casi totalment retro: emus de nes, snes, game boy, game gear, mame, neogeo, etc...
I fins i tot tinc el Doom xDDD


salut
DiGiJoS escribió:
(a ti aya tambien te tengo ganas, no te vas a librar
[sati])

si te traigo la dslite aprovecharias y me la piratearias?




la vestimenta de noies

no portarem faldilles ^^ que és el que voleu us conec massa

i en el cas que sigui a bcn lodis parlare amb els meus pares i no crec que diguin res ... vaja espero...
no dona, que no veus, que si nosaltres anem amb faldilla, lo mínim que es pot exigir és camisa als nois XD [jaja]


tu tranqui que jo amb lo que vam parlar altre dia em conformo XD
Faldillaaaaaaaaaa nuu.la ultima vegada que em vaig posar faldilla pel sopar de classe , vaig fer canvi d'ultima hora i texans amb botes XD! (semblava persona segons els meus pares) i sort que ho vaig fer perque vem acabar toots malament i al terra [carcajad] si si si vens o matalas o sofa ^^
Habra que esperar a que tenga mas edad para la KDD [+furioso] [+furioso] [+furioso] [+furioso] [+furioso] [+furioso] [+furioso] !


Salu2!
Quiero propuestas contundentes, caballeros y caballeras, de momento se oye en la lotananza BAR(-celona), ¡pero quiero contundencia! :P

Hombre, como dice lodis, BCN es un punto medio entre los habitantes de la tarraconensis citerior con los de la tarraconensis ulterior, y eso quieras que no, es un punto a favor. Pero bueno, yo cambio mi postura formulada anteriormente y me da igual donde se vaya, pero a ver, gente, seamos serios, a) tenemos que esperar hasta el día siguiente para poder irnos, asi que tiene que haber algo donde estemos que dure hasta las 6 minimo. b) el sitio ha de ser conocido por alguien del grupo para guiarnos. c) tiene que ser un sitio donde puedan congluir las diferentes culturas frikis de cada uno de nosotros, y eso, tampoco es facil.

Estaría bien Lloret, pero por ejemplo no sería lo mismo para alguien de Girona que para alguien de BCN (1 hora) o de Tarragona (2 horas). Lo mismo para Salou por ejemplo, para los de Girona, también el camino sería cansino...


EDIT: trape, no te preocupes, ¡que hay más días y años que morcillas!
seerj, salou en esta època encara està mort XD si den cas tgna mateix ^_^ que aquí de alcohol no en falta XD jajaja.

salou fins el maig nom començar a tenir color XD


jo voto per bcn, manresa, sitges?? perquè no sitges??


per cert, e ldia 20 i vaig per el carnaval XD
lodis escribió:no dona, que no veus, que si nosaltres anem amb faldilla, lo mínim que es pot exigir és camisa als nois XD [jaja]


tu tranqui que jo amb lo que vam parlar altre dia em conformo XD


jo porto camisa si vosaltres porteu falda.

per cert depen d'on i quan sigui m'apunto
A mi si em dieu que controleu la mobida de Sitges i Manresa algun de vosaltros tb estaría be...encara que lodis, per nar tan lluny com Manresa, la opció de Lloret tpk está tan malament xD. Jo deia d'algún lloc q no ens coste més d'una hora arribar-hi.


[size=100]Possibles dies/Posibles días: entre el [font=verdana, arial, helvetica]26 de febrero y el 11 de marzo (por poner algo).

[size=100]Lloc/Lugar:
NS/NC. Se pretende beber en grandes cuantías.

Premises/Premisas (es poden afegir més/se pueden añadir más):

[/size]
[/size][/font]
    [font=verdana, arial, helvetica][size=90]
  • No se puede sacar ninguna consola. Se permite traerlas para el viaje, pero en presencia de más foreros se tiene prohibido. Respetemos la no frikiez de los demás.[size=80] Se permite hacer mini quedadas clandestinas en los labavos de los sitios donde estemos sin que nadie les vea.
    [/size][/size][/font]
    [font=verdana, arial, helvetica][size=90]
  • Quien venga, tiene que aguantar hasta el fin. Los que se intenten escapar serán considerados traidores. Se podra apelar esta norma en caso de causa mayor (curro o enfermedad mortal). Haced ese esfuerzo, se os agradecerá con un eterno amor xD.
    [/size][/font]
    [font=verdana, arial, helvetica][size=90]
  • Discotecas tipo Razzmatazz, Madamme, y demás, NO (se permiten otras opciones más lights o más pueblerinas si se hace fuera de la capital). Pueden haber personas afines a ese mundo, y personas que sientan arcadas hacia ese mundo, por lo tanto, un sitio más neutral sería lo más conveniente.[/size][/font]

[size=100]Confirmats(-des)/confirmad@s:


[/size]
  • Cafetino
  • morr*
  • lodis
  • Aya_cat
  • oscuros
  • DiGiJoS
  • ZholvaX*
  • seerj

[font=verdana, arial, helvetica][size=90]*posiblemente ocupad@, pero se cambia la fecha y punto, ¡no se valen escusas! xD.
[/size][/font]

Apuntau ZholvaX como posible ^^.

Por cierto, que los demás participen, por diós santo bendito...
Esparreguera esta a mitja hora de tot arreu :Ð
seerj, dic manresa, perquè jo m'instalo tot el finde a casa de la drknss i listo XD que si ella no vol que es foti XD a que si amor?? [amor] que em faras un lloc en estes nits fredes?? [360º]



yogurin, si fas la oferta privada en públic i l'altre mossa accepta, jo em poso faldilla, però has de trobar a 4 més amb camisa XD
Jo dic que vaig amb camisa verda cridanera, y si 5 més feu el mateix, les noies van amb faldilla... MILLOR DIT.... MINI FALDILLA [sonrisa]
però la camisa es apretada o no XD sino marques yogurin no hi ha tracte XD els altres no cla que marqueu XD


jo he dit faldilla, les minis son per el novio XD

diga-li a la aya que ella està soltera XD
ja em fare un foto un dia de estos y la posaré [fumando]
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 5, 611