Catalans aixakeuvus xD (#44)

1, 2, 3, 4, 511
pensa que per fer una merdeta d'akelles s'estaven 30 anys y usant milers d'esclaus [360º]
primera, no son merdetes, més respecte per obres de més de 500 anys...

en segon lloc, és una de les coses que més em sorprent que tot era amb mà d'obra de maquines poques, i lo dels esclaus... no tots eren esclaus, molts rebien un sou i menjar.
val jefa, no mosseguis xD

Cert que alguns cobraben y tal, pero hem sembla recordar que un cop acabada la piramide els fotien tots a la bassa pq no entressin a robar els tresors, no? xD
només el arquitecte, que es le que disenya la piramide juntament amb sacerdots i el faraó mort.

no mossego yogurin XD menys basket i més estudi XD
més estudi del que m'interessa no de uns egipcis que van viure fa 4000 anys [sonrisa]
que això és cultura general, pregunta de trivial XD
per aixo es juga en parelles al trivial [poraki]
lodis escribió:primera, no son merdetes, més respecte per obres de més de 500 anys...

en segon lloc, és una de les coses que més em sorprent que tot era amb mà d'obra de maquines poques, i lo dels esclaus... no tots eren esclaus, molts rebien un sou i menjar.


Más de 2000 años habría que precisar.

Las pirámides es un absurdo, unos edificios hechos para y por vanidad, que el único cometido que tenían era ser la tumba del faraón y sus riquezas, que a las dos generaciones estaban saqueadas. En fín, absurdo absurdo. El lastre económico que arrastró la civilización egipcia por esas obras faraónicas fue uno de los causantes de su caída.
morr he dit edificis (en general) de més de 500 anys, no que les piràmides tingui només més de 500 anys...


serien per vanitat i tot lo que tu vulguis, però fes un edifici avui que d'aquí 3 mesos té esquerdes, problemes de goteres...


yogurin em decepciones.. XD
ja callo, m'envai a mirar la tele i a dormir xD
Per piràmides les que feiem al menjador de cole amb les varetes de peix, allò si era un prodigi [jaja][jaja]
¿No es más fácil que wako y etc os pongais un ignore recíprocamente a que me mandeis los dos un reporte a la vez?

Mae mia...


Txota.
morr i esto??


vaig a fer nones que demà he de acabar de polir un tema... i ja hauré acabat dimarts ja veurem que passa...
Bon die!

M'en vaig a esmorzar y després a la banyera a estudiar una estona. Que l'examen el tínc a les 17.00 hores.
que spamers que sou....
lodis escribió:que spamers que sou....

No tant com vos, Lady Lodis Spammer X-D
has d'aprendre molt petit padawan, però jo no poso casi mai un icono i prou...XD

per cert te deixat un comentari molt maco al fil de noctàmbuls XD
wahahaha (llegir-se com un riure malèfic) he estat temptada de posar-te un spoiler dels macos... [plas]
lodis escribió:has d'aprendre molt petit padawan, però jo no poso casi mai un icono i prou...XD

Si bé, però no hi ha deu que us entengui quan tu i l'Aya us poseu a fer cotilleos :p

lodis escribió:per cert te deixat un comentari molt maco al fil de noctàmbuls XD
wahahaha (llegir-se com un riure malèfic) he estat temptada de posar-te un spoiler dels macos... [plas]

Ja l'he vist, avui seguiré el teu consell i em poliré els dos volums que m'has dit
I per cert, el fil de noctàmbuls s'hauria de tancar automàticament durant el dia xDD



PD: seerj... papa? X-D
ahir el msn no em funcionava [ayay]

es per animar el fil i tenir-lo a dalt, que sinó cau al oblit XD

tranquils que ara després de dinar vaig a estudiar, i entre els exàmens, la festa que em penso pegar el dijous quant acabi i aquest finde amb tot lo que tinc que fer no mi veureu gaire per aquí ^_^ us abandono temporalment [buenazo]

ja ho se, que s'ha de tancar, però com et contesto si m'ho dius allí...

aprofita les vacances!!!

La luz de aquella farola
era la luz de mi alma,
compañera de la espera
y el reflejo de mi cara.

Era una noche de invierno,
en tu ventana yo miraba,
grandes locuras d’amarte
por mis sentíos pasaban.

El corazón se me quema
porque lleva tu pisar,
y lucho por olvidarte
y cada día te quiero más.

Con el corazón
yo te dije a ti
de que te quería
y era muy feliz,
que sin tu cariño
que sería de mí,
sin tus besos y tus caricias,
prima mía,
yo no podría vivir.

Salga el sol y venga el día,
que alumbre mi oscuridad,
la luna me trae las penas
que no quiero recordar.

Quisiera llorar
pero no puedo,
porque no tengo alegría,
de ti me falta el consuelo.

Cuando se va a esconder el sol,
la persona que yo quiero
se asoma a mi corazón.


¡Camarón vive en nuestros corazones!

PD: En tus ojillos niña, yo voy pensando, yo voy pensando :(
Hostia, hostia, hostia, el 18 de marzo me voy de calçotada al castillo de Rocamora (castillo construido en el 1010 y actualmente habilitado como hotel-restaurante especializado en calçots), en Monferri [babas] [babas] [babas] [babas], bendita peña barcelonista de Sant Adrià del Besos xD, estoy recolectado gente para vaciarles el restaurante xDD.

Imagen
Imagen

Creo que es ese.

Venga, me voy a comer, y luego para la universidad a intentar aprovechar las horas hasta las 19.00 que viene el exámen que voy a suspender.

Oi!
morr, això te més pinta de església de Jujol, que altre cosa, i si que està per Monferri o voltants XD i sinó és, si assembla moltíssim.
Creo que tienes razón, bueno después de imprimir el trabajo de Dahl ahora si que me piro.
uoles gent... avui toca malalt a casa cawento
La foto del castell es esa que he puesto :P

Solo de pensarlo se me cae la baba, el año pasado me lo perdí, pero este ya no xD.
Quina canya d'església no? No es gaire coneguda no?
io men vai cap a la biblioo [decaio]
Bona tarda

A veure si aprofito i ordeno el munt de papers que corren per aqui xDD

EDIT: Mirant misce, ha caigut el troll pepero que hi havia, estaràs content eTc X-D
Bona tarda! *....

...vaig a estudiar sistemes fònics de català [nop] [nop] [nop] [nop] [nop] [nop]
Cafetino escribió:EDIT: Mirant misce, ha caigut el troll pepero que hi havia, estaràs content eTc X-D


Parles com si només n'hi hagues un. XD
sgaesux escribió:Parles com si només n'hi hagues un. XD

Cert, però diguem que aquest era descarat, semblava que fos un bot del pp i tot X-D
Cafetino escribió:EDIT: Mirant misce, ha caigut el troll pepero que hi havia, estaràs content eTc X-D

jaja, en el fons era entretingut, dins el llenguatge feixista que tenia...

D'altra banda, ha entrat a intentar molestar al fil del Barça i no se li ha fet massa cas.. tots els trolls d'aquest pal són iguals.. ¡VIVASPAÑA! ¡ARRIBASPAÑA! ¡VIVAFRANKO! ¡VIVACARREROKAMPEONDESALTO! ¡PUTABARSA! ¡PUTACATTTTALUÑA! [jaja][jaja]

Lo curiós és que gent així n'hi ha Països Catalans i tot [looco]

A veure si algú em reporta i em foten multa com al Rubianes [rtfm][rtfm]
Zholvax escribió:reportat!


[jaja][jaja][jaja][jaja]
hola xicotets!!!

quina tarda més calmada no?? ^_^


si la trobo, ja et buscaré el nom de la església, si és la que jo dic.


Paboh m'has de contestar el mp que estic encuriosida XD
joerr, tot el dia fent teoria de maquines.. tinc el cap ple de pistons, engranatges i putus mecanismes equivalents.. [burla3]
tu també tens examen demà??

jo m'ho llegiré un cop més abanas de anar a dormir i demà ja es vorà...

corren rumors de que al profe li ha agafat un xungo, però no se si amb el que jo tinc examen o l'altre i fijo que és l'altre que ja va estar malat...
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511