primera, no son merdetes, més respecte per obres de més de 500 anys...
en segon lloc, és una de les coses que més em sorprent que tot era amb mà d'obra de maquines poques, i lo dels esclaus... no tots eren esclaus, molts rebien un sou i menjar.
Cert que alguns cobraben y tal, pero hem sembla recordar que un cop acabada la piramide els fotien tots a la bassa pq no entressin a robar els tresors, no? xD
lodis escribió:primera, no son merdetes, més respecte per obres de més de 500 anys...
en segon lloc, és una de les coses que més em sorprent que tot era amb mà d'obra de maquines poques, i lo dels esclaus... no tots eren esclaus, molts rebien un sou i menjar.
Más de 2000 años habría que precisar.
Las pirámides es un absurdo, unos edificios hechos para y por vanidad, que el único cometido que tenían era ser la tumba del faraón y sus riquezas, que a las dos generaciones estaban saqueadas. En fín, absurdo absurdo. El lastre económico que arrastró la civilización egipcia por esas obras faraónicas fue uno de los causantes de su caída.
has d'aprendre molt petit padawan, però jo no poso casi mai un icono i prou...
per cert te deixat un comentari molt maco al fil de noctàmbuls
wahahaha (llegir-se com un riure malèfic) he estat temptada de posar-te un spoiler dels macos...
seerj
Autocrítico
12.572 mensajes y 3 fotos desde oct 2003 en Gotia Witizana
lodis escribió:has d'aprendre molt petit padawan, però jo no poso casi mai un icono i prou...
Si bé, però no hi ha deu que us entengui quan tu i l'Aya us poseu a fer cotilleos
lodis escribió:per cert te deixat un comentari molt maco al fil de noctàmbuls wahahaha (llegir-se com un riure malèfic) he estat temptada de posar-te un spoiler dels macos...
Ja l'he vist, avui seguiré el teu consell i em poliré els dos volums que m'has dit
I per cert, el fil de noctàmbuls s'hauria de tancar automàticament durant el dia xDD
es per animar el fil i tenir-lo a dalt, que sinó cau al oblit
tranquils que ara després de dinar vaig a estudiar, i entre els exàmens, la festa que em penso pegar el dijous quant acabi i aquest finde amb tot lo que tinc que fer no mi veureu gaire per aquí ^_^ us abandono temporalment
ja ho se, que s'ha de tancar, però com et contesto si m'ho dius allí...
aprofita les vacances!!!
morr
5.738 mensajes y 1 foto desde dic 2002 en Rosa de Foc (España)
Editado 1 vez. Última: 29/01/2007 - 13:45:04 por morr.
La luz de aquella farola era la luz de mi alma, compañera de la espera y el reflejo de mi cara.
Era una noche de invierno, en tu ventana yo miraba, grandes locuras d’amarte por mis sentíos pasaban.
El corazón se me quema porque lleva tu pisar, y lucho por olvidarte y cada día te quiero más.
Con el corazón yo te dije a ti de que te quería y era muy feliz, que sin tu cariño que sería de mí, sin tus besos y tus caricias, prima mía, yo no podría vivir.
Salga el sol y venga el día, que alumbre mi oscuridad, la luna me trae las penas que no quiero recordar.
Quisiera llorar pero no puedo, porque no tengo alegría, de ti me falta el consuelo.
Cuando se va a esconder el sol, la persona que yo quiero se asoma a mi corazón.
¡Camarón vive en nuestros corazones!
PD: En tus ojillos niña, yo voy pensando, yo voy pensando
seerj
Autocrítico
12.572 mensajes y 3 fotos desde oct 2003 en Gotia Witizana
Hostia, hostia, hostia, el 18 de marzo me voy de calçotada al castillo de Rocamora (castillo construido en el 1010 y actualmente habilitado como hotel-restaurante especializado en calçots), en Monferri , bendita peña barcelonista de Sant Adrià del Besos xD, estoy recolectado gente para vaciarles el restaurante xDD.
morr
5.738 mensajes y 1 foto desde dic 2002 en Rosa de Foc (España)
Cafetino escribió:EDIT: Mirant misce, ha caigut el troll pepero que hi havia, estaràs content eTc
jaja, en el fons era entretingut, dins el llenguatge feixista que tenia...
D'altra banda, ha entrat a intentar molestar al fil del Barça i no se li ha fet massa cas.. tots els trolls d'aquest pal són iguals.. ¡VIVASPAÑA! ¡ARRIBASPAÑA! ¡VIVAFRANKO! ¡VIVACARREROKAMPEONDESALTO! ¡PUTABARSA! ¡PUTACATTTTALUÑA! [jaja]
Lo curiós és que gent així n'hi ha Països Catalans i tot
A veure si algú em reporta i em foten multa com al Rubianes [rtfm]