Catalans aixakeuvus xD (#44)

1, 2, 3, 4, 511
lodis escribió:tu també tens examen demà??
nop, dimecres tarda Sistemes Automatics i dijous mati Teoria de Maquines, i ia estaree!!! [beer]
lodis on t'has ficat tota la tarda [agggtt]
Aya_cat escribió:lodis on t'has ficat tota la tarda [agggtt]

Això això, que és això de faltar als teus deures com spamer [poraki]
estudiant, he anat a cobra el xec i després altre cop a estudiar... ^_^ sóc una bona xiqueta jeje que demà tinc examen i dijous el últim...
i després no em trobaràs gaire per aquí XD
:(
m'abandones amb ells

i jo que fare pobre de mi XD! [angelito]
pos si, t'abandono amb tots aquests XD jajaja [ayay]

dona la drknss ja estarà per aquí ^_^ jaja
xiiiiiiiiiii q =mnt tinc q sperar q s'intali el W2000 al VMWar [jeje]
per això has desaparegut del msn?? XD

que mala persona que arribes a ser, jo aquí desposada a explicar-te novetats de la budi i l'altre XD i tu marxes...quin poc interés demostres per les teves amigues....










































dit tot això, et fots, perquè no t'ho penso explicar[sati]
Copiada impresionante en el examen de sistema político y constitucional de mis apuntes y de la constitución económica que llevaba. Jojojo.

PD: VACACIONES LELELELELELELELELELE.
jo el meu record de copiada va ser un change XD
Copiar, que és això? [poraki]
lodis, el msn el tinc instalat en un windows del wmware, si n'estic instalan un altre no puc tenir els 2 funcionant

fora del vmware nomes tinc permis d'user i no puc instalar res
ja m'ha canviat el meu avatar, fixeu-vos'hi
[buaaj] [jaja] [spam]
Joder, día de emociones fuertes. Me acaban de comentar mis dos hermanos llorando, que una chiquilla de su cuadrilla que iba con un chiquillo en la moto, les ha comido un taxi. El chaval se ha empotrado con el cristal y tiene la cara hecha jirones, y la chiquilla ha salido volando 20 metros y está en el quirófano con un riñón menos y con el fémur destrozado.

En otro orden de cosas, me acaban de comunicar, foto mediante, que un conocido con el que salí dos o tres veces de fiesta es maricón.
¿A quien han baneado?

Yo creo que hay tanto chusma españolita como catalanita, lo que pasa es que la catalanita ultimamente va de moderada, menuda panda de hipócritas, ¡la misma chusma pero con distinta bandera!
mota escribió:ja m'ha canviat el meu avatar, fixeu-vos'hi
[buaaj] [jaja] [spam]

Ui, compte que les mosses no et donin el vist i plau [Ooooo]

seerj escribió:¿A quien han baneado?

Yo creo que hay tanto chusma españolita como catalanita, lo que pasa es que la catalanita ultimamente va de moderada, menuda panda de hipócritas, ¡la misma chusma pero con distinta bandera!

Bah no diguis això, perquè tu ets un maulet en potencia [sati]

morr escribió:En otro orden de cosas, me acaban de comunicar, foto mediante, que un conocido con el que salí dos o tres veces de fiesta es maricón.

Crec que la broma fàcil la deixaré al eTc X-D
Imagen

Foto de guardería, mi primito pequeño hace un avatar mejor.
Se ha de crear el hilo oficial de la UNCPACN (union nórdico-celta para aplastar chusma naZionalista), xDDDD.
seerj escribió:Se ha de crear el hilo oficial de la UNCPACN (union nórdico-celta para aplastar chusma naZionalista), xDDDD.


¿Pero en esa unión habría sexo o no? Porque sino paso y me hago indepe que al menos ligas con las supuestas alternativas.
seerj escribió:¿A quien han baneado?

Yo creo que hay tanto chusma españolita como catalanita, lo que pasa es que la catalanita ultimamente va de moderada, menuda panda de hipócritas, ¡la misma chusma pero con distinta bandera!

[qmparto][qmparto][qmparto]

seerj, ja no apareixes per música... a veure si vens a comentar lo de system que et vaig linkejar [fies]
Jewect, lo han baneado de música por portarse mal.
No ho sabia XDXDXD

Així que no podrà editar els seus posts sobre musica... l'sgaesux té proves fefaents dels gustos musicals del seerjew [toctoc]
el sgaesux el dia que tenga la mitad de buen gusto que yo hablaremos seriamente, de mientras, solo le insultaré, ahora está con la chusma esa de los impious xq lleban jeringas catalanistas en los dedos xDD.

En la unión nórdico-celta los valores que defenderá serán, sexo, alcohol, y sexo. En un segundo plano, habrá el fabuloso y maravilloso arte de meterse con los Naziolos, tanto catalanitos como sionistas como del que nos salga la gana xD

En musica no estoy, no, supuestamente por insultar a otro forero, yo creo que hay algo bastante más gordo detrás, y no estoy hablando del hombre que fuma ni masones ni nada de eso xDDD.
sóc jo, o el avatar és igual?? si més no casi igual... per cert, avui he pujat la teu poble ;)

mota, que podries contestar unes preguntes??

edat? estudis? aficions?


cafetonet, només ens queixem del teu avatar, els altres son decents, però pel meu gust, els que més m'agraden el del kurras i l'eTc, i el teu d'abans, però ara ja no [poraki]

el de la aya per motius del manga XD però és diferent.
seerj escribió:En musica no estoy, no, supuestamente por insultar a otro forero, yo creo que hay algo bastante más gordo detrás, y no estoy hablando del hombre que fuma ni masones ni nada de eso xDDD.


jojojo, hablas como Franco.
No te metas con el enanito y te acusaran de injurias a la patri y tendras que pagar nosecuantosmil euros! xDD
jo tampoc trobo diferencia


en el meu avatar que li passa?
seerj escribió:No te metas con el enanito y te acusaran de injurias a la patri y tendras que pagar nosecuantosmil euros! xDD


Yo por mi patria, excepto el culo pago lo que sea.

PD: Voy a echarle un vicio al Europa Universalis III.

PD2: GATITA TARRAGONINA, CUANDO SALGA AL DISTRIBUIDOR EL CAPI DE PRISON BREAK AVISA.
seerj escribió:No te metas con el enanito y te acusaran de injurias a la patri y tendras que pagar nosecuantosmil euros! xDD

[qmparto]

Rubianes for president [barret]
lodis escribió:pel meu gust, els que més m'agraden el del kurras i l'eTc, i el teu d'abans
[Ooooo]

Estan fent la 2 temporada de Prison Break a la Fox.. Llastima que de la 1 nomes veies els 2 ultims capitols.. [+risas] Esta wapa
Al final m'hauré de posar a mirar Prison Break, si diuen que es tan bona....
jo encara aguanto sense veure-la
morr, hoy emiten el capi 15, a la madrugada o mañana lo tendrás...depende de donde te lo bajes.


dona, la aya marca molt XD jajaja (el personatge) ja m'entens, tu també, però dic de avatar jeje.
yo no me pienso enganchar a esa mierda, antes pruevo el mdma o el extasis liquido que esa serie, xDD.


hail catalonia!

Vivan los Confederate States of Septimania! xDDDD
Sou uns viciats/adictes a les series i/o als mangas.
Aixo si la reina es la lodis, per cert et keda temps al final del dia?? esk o segueixes casi tot!!!
lodis escribió:
dona, la aya marca molt XD jajaja (el personatge) ja m'entens, tu també, però dic de avatar jeje.


Es lo que tiene [sonrisa] .. jo marca [flipa] si bueno ....

Pensa que la lodis se'n va a dormir a les 2.00 ^^

p.d : bona nit
ara estic d'exàmens i no puc...els dies normals...doncs fàcil, les temporades que passen a la tele ja les he vist, així que me dedico a les noves.

i la veritat últimament, per les series que fan a la tele, mil vegades millor baixar-se de internet altres coses més productives.

el gust per house i prison el comparteixo amb el novi, així que si no tenim peli bona per veure, mirem capítol ^_^ i com les pelis tarden més a baixar-se, doncs és més fàcil veure series junts XD

doncs ben mirat... algo de reina si que hi ha XD o regnes wahahaha.
Que gran el manga de Death Note, ja vaig per la meitat del volum 8 i deu ni do com esta la cosa [babas]


A veure si aquests dies començo amb Prision Break
vaig a dormir a les 2 perquè no tinc classe fins les 12 que bé que visc... aquest quatrimestre les coses canviaran [agggtt]

tu pensa fas classe a les 12, arribes a dinar a casa, i fins les que no quedes...que fas?? perquè lo que fan a la tele i res...



a que si??' XD veus, ja t'ho deia jo que el tenies que llegir de cop...si es que..home de poca fe


que no ho saps tu que les dones sempre tenim raó




bona nit guapa!!

jo també marxo, fins demà!!
io tambe vai a durmir..dema ultim dia intens d'estudi.. despres nomes 2 dies d'examen

[boma]
NGC escribió:Sou uns viciats/adictes a les series i/o als mangas.
Aixo si la reina es la lodis, per cert et keda temps al final del dia?? esk o segueixes casi tot!!!

Jo només segueixo Prison Break, lo altre em sona massa freak, no en parlem ja si son japos [sati]
estan bojos aquests romans

Imagen
mañana ya me pongo muy en serio con el estudio,q el lunes que viene tengo ya examen warro xD.

creo que del 15 al 23-24 me voy a tomar unas vacaciones en mi casa de murcia, que hace como tres años que no la piso, y el beber y el comer como dioses vikingos se hecha de menos xD.
eTc_84 escribió:Jo només segueixo Prison Break, lo altre em sona massa freak, no en parlem ja si son japos [sati]


Jo lo unic japo que he seguit son els tipics, bola de drac i poca cosa mes (detectiu conan, schin schan i algun altre pero ya ni m'en recordo del k mirava fa uns quants anys), i un parell de pelis manga, akira i ghost in the shell. La resta em sona a chinu.

I de series house i ja esta.
No me mola el Europa Universalis III demasiado fácil ( Soy un experto en videojuegos de estrategia comercial y por turnos ). Me he cogido España, y me he enlazado en matrimonio con Portugal y Francia. Cataluña que era vasalla, me la he anexionado con todas sus pertenencias de ultramar, Granada, ha caído bajo la espada. Y tengo en 1516 media América colonizada gracias a la fuerza indestructible de la espada y una buena armada.

Además, Portugal también es mío, la he heredado vía trono.

Estoy tan aburrido que me dedico a convertir a todas las provincias africanas ( también me he tirado para allí) al catolicismo, aparte estoy continuamente haciéndole la puñeta a los ingleses y tengo controlado en una proporción de 8/10 al Papado.

Lo dicho, ningun aliciente, y pensar que aún me quedan otros 300 años de aburrido juego. ¡Con lo guapo que era el Victoria!

PD: Voy a ver el Medieval II este si está bien.
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511