Catalans aixakeuvus xD (#45)

morr escribió:

Fallo meu....

Arreglat
¿Qué tal el día lodis?
com la lieu.... vigileu que el eTc te facilitat perquè tanquin els fils ;)
lodis escribió:com la lieu.... vigileu que el eTc te facilitat perquè tanquin els fils ;)
És el que té, estar conspirant amb l'Aleix
[cartman] sempre m'ha fet gràcia aquest smile....alguna utilitat??
lodis escribió:[cartman] sempre m'ha fet gràcia aquest smile....alguna utilitat??


[cartman] No estoy gordo, soy fuertecito [carcajad]
mm avui el Peris ha sucat!! [jaja] [jaja]


Si, esta mig malalt i de vacances dona molt de temps lliure..
kurras escribió:mm avui el Peris ha sucat!! [jaja] [jaja]


Si, esta mig malalt i de vacances dona molt de temps lliure..

Avui han sucat la majoria XD!
ja fa spam doble ella ^_^ [fies]
lodis escribió:ja fa spam doble ella ^_^ [fies]

deies [jaja] ?
kurras escribió:mm avui el Peris ha sucat!! [jaja] [jaja]

Si es que sou uns xafarders [poraki]

Imagen
Sort que aquesta tarda fan la copa del rei de basket, que si no ia veig tragantme tot el A tu Lado.. [plas]
nu res, si borres no te gràcia...



me cagon la puta, ara no se que collons passa que no puc grabar...ni amb el windows!! ais...

au torna a instalar el nero i tot el rollo...
kurras escribió:Sort que aquesta tarda fan la copa del rei de basket, que si no ia veig tragantme tot el A tu Lado.. [plas]

Bah, da pr0n is da answer xDD
Cafetino escribió:
Bah, da pr0n is da answer xD

Si no fessin la copa del rei m'ho pensaria [666]
lodis escribió:me cagon la puta, ara no se que collons passa que no puc grabar...ni amb el windows!! ais...

Format c:? ein?
us explico, sabeu aquella pantalleta que s'obre en plan cd en blanco que desa hacer? doncs no em surt... però de llegir cd si que ho fa.

pero inclús pitjant amb el botó dret a sobre i fent enviar a.... no em surt l'apartat de cd...en fi...com ho arreglo per grabar-ho?? perquè el nero tampoc funciona... ein?
[quote="pija"][/quote]
Imgburn.
el que?¿ ara tradueix per la gent que no tenim idea XD
Cafetino escribió:Format c:? ein?
lu que diuen tots els informatics XD
Per aixo s'ha de fer carrera? [burla2]
en serio que he de fer???


format de que? cafetonet, et vaig a molestar per el msn XD
kurras escribió:lu que diuen tots els informatics XD
Per aixo s'ha de fer carrera? [burla2]

Avui dia la paraula està molt devaluada "gracies" als pringaos

Una persona que sap formatejar i instalar windows NO és informàtic
lodis escribió:el que?¿ ara tradueix per la gent que no tenim idea XD

www.google.es
Joder, nadie tendrá unos proxys - que vayan bien y- que un servidor pueda usar no?

Los quiero, aparte de para hacer cosas malas, poder acceder a la web de mi universidad, que el rango de ip's de Tele2 que yo uso de momento, "por un fallo técnico" que a saber cuánto dura - de momento van semanas-, no puedo acceder a ciertas webs.

PD: ¿Cómo puedo conseguir la proxy de el curro de mi padre, es autónomo, y que el amablemente me prestaría para que yo pueda acceder a la web de mi universidad?
morr escribió:Joder, nadie tendrá unos proxys - que vayan bien y- que un servidor pueda usar no?

Los quiero, aparte de para hacer cosas malas, poder acceder a la web de mi universidad, que el rango de ip's de Tele2 que yo uso de momento, "por un fallo técnico" que a saber cuánto dura - de momento van semanas-, no puedo acceder a ciertas webs.

Canvia't les DNS
Proxis actualment no en tinc llista actualitzada, ho sento.
morr escribió:Joder, nadie tendrá unos proxys - que vayan bien y- que un servidor pueda usar no?

Los quiero, aparte de para hacer cosas malas, poder acceder a la web de mi universidad, que el rango de ip's de Tele2 que yo uso de momento, "por un fallo técnico" que a saber cuánto dura - de momento van semanas-, no puedo acceder a ciertas webs.

No conec cap que funcioni de forma decent, tot i així per navegacio web podries provar:
http://anonymouse.org/anonwww.html
http://www.hidemyass.com/
eTc_84 escribió:Canvia't les DNS
Proxis actualment no en tinc llista actualitzada, ho sento.


No es de las DNS, lo estuvimos probándolo el supuesto técnico y yo, la pregunta que me hago, y así no me aprovecho de nadie es, ¿Es posible saber la proxy que usa mi padre en el ordenador del curro y usarla yo desde casa ?

PD: Los proxys de planetlab me impiden acceder al interior de páginas cifradas como la de la universidad.
morr escribió:PD: Los proxys de planetlab me impiden acceder al interior de páginas cifradas como la de la universidad.

mmm has de buscar elite-proxis crec que es deien.. jo en el seu moment vaig haver de buscar-los per poder-me registrar a ogrish.. crec que em conectava a un de la Índia..
No sé si estan actualitzats.. http://www.hackingballz.com/lista_proxys_anonimos
De poder usar el que usa mi padre no tenéis ni idea no? es que con ese no tendría problemas nunca.
Si te'l pogués dir ell IP:Port... no sé fins a quin punt podries utilitzar-lo tu.
eTc_84 escribió:Si te'l pogués dir ell IP:Port... no sé fins a quin punt podries utilitzar-lo tu.


A ver, ese ordenador se puede decir que también es mío, digamos que es una conexión personal, que mi padre tiene en su negocio, que casi no la usa, y que yo la puedo usar como y cuando quiera.

Lo que no sé exactamente que es lo que he de hacer para hacerlo.

PD: ¡Qué hijos de la gran puta los de Tele2, que me haya yo de buscar la vida!
No sé si seria tant senzill com anar a IE => Opciones de Internet => Configuracion de LAN... no estic molt posat en aquests temes..
eTc_84 escribió:No sé si seria tant senzill com anar a IE => Opciones de Internet => Configuracion de LAN... no estic molt posat en aquests temes..


Yo tampoco, parece una cosa complicadilla. Gracias a la página web que me has pasado por otro lado he visto que no sólo han colgado todas las partes en un sitio. Y de momento este tema parece solucionado en 10 minutos.

PD: Lo que más me jode es lo de la universidad que me tenga que ir al curro de mi padre para ver las cosas y bajarme documentos tiene huevos.

PD2: Por cierto mis notas de la Uni:

APROVAT
APROVAT
NOTABLE
NOTABLE
NOTABLE
no están mal las notas ^_^
lodis escribió:no están mal las notas ^_^


Gracias, ¿Cómo fueron las suyas?
morr, ara desglossa les notes per examen/pla B [angelito]
eTc_84 escribió:morr, ara desglossa les notes per examen/pla B [angelito]


De acuerdo.

Examen : Las que he puesto antes.

Plan B : Ninguna.

¿No acostumbro a chupar pollas eh Kafetino?
morr escribió:¿No acostumbro a chupar pollas eh Kafetino?

Jo tampoc X-D
les meves força bé ^_^ encara espero tenir noticies del últim examen...
Collons, aquesta de nick al msn no l'havia vist.... resulta que la persona que fa servir el nick de diari, ara queda amb "alguns" via nick: "ACODRAROS DEL SABADA HE A LAS XX:XX EN CALLE YYYYYYY" (faltes respectades)
jo això o feia en 15 anys...pq hi ha una del grup, encara ho fa ara et truca posem a les 10.


ella- eis! a quina hora em queda?
jo - a les 10...^^u
ella- però em quedat avui, oi?
jo- si, a les 10, que tardaràs molt o anem tirant?
ella- joders es que ja son les 10..
jo- ahir ja et vaig dir que avui quedàvem....
ela- aaaa però em pensava que era per el matí...


solució, després que això passes amb 15, 16,17...etc d'anys, encara li escric al msn, eis! avui a tal hora, total com sempre el te encès tot i així acaba trucant preguntat...
Nosaltres fem cadena

i si ens trobem totes al msn millor pero sino jo truco a una l'altra truca a l'altra i aixis
Ui, aquesta, si no recordo malament en té al voltant de 27-28 i a més té una criatura....
nosaltres vam tenir una època que sens dir res, cada dissabte a les 11:30 a hisenda...

me'n vaig a llegir i posar-me al dia amb uns mangas.
Jo per quedar estic fart d'anar darrera la gent cawento

Entre que uns han fet el seu getto i s'ho munten entre ells per anar amb cotxe, i els altres que sempre decideixen tots una o dos hores abans ja em diras tú.
Ah i el dia que no surto, es estrany el dia que truquin avisant o preguntant.
aya!!! hi ha el capi 15 de desire!!!!! [inlove]
501 respuestas
15, 6, 7, 8, 911