ejem.. a mi és que no m'havia agradat mai la marca i per tant no hi deixaré de comprar..
Per cert, Munich serà el proper patrocinador de l'Oleguer.. a LD ja rabien
PuMa escribió:A mi tampoc m' ha perdut pq mai m' ha tingut, pero firmo per mostrar el meu desacord amb la seva estrategia
[qmparto][qmparto]
Jo és que si he de triar una marca esportiva de les conegudes.. quasi sempre serà Adidas... o Champion si és NBA (no sé si encara la usen..).. però ja s'ho faràn
Per mi que fotin el que vulguin, quantes menys caretes millor , Headshot directe
Jo és que si he de triar una marca esportiva de les conegudes.. quasi sempre serà Adidas... o Champion si és NBA (no sé si encara la usen..).. però ja s'ho faràn
Adidas i Champion son mítiques. Encara que per el meu nick no ho sembli gairebé sempre calço adides senzilles. Champion m' agrada més per els xandalls.
PuMa escribió:Adidas i Champion son mítiques. Encara que per el meu nick no ho sembli gairebé sempre calço adides senzilles. Champion m' agrada més per els xandalls.
Lodis no se de que em parles
Adides senzilles [tadoramo]
En tinc una des de fa 7 o 8 anys que només em poso per alguns exàmens.. són les sabates de la sort [sonrisa]
PD: Puma no és una marca de per aquí també? És una de les altres que en el seu moment em va donar molt bon resultat.
trape escribió:Joer, a mi em toca estudiar encara Quina sort teniu que ja us podeu anar per ahi de farranda!*
uenu, quan tu "suposadament" menjaves turrons, feies cagar el tio i naves a veure els reis mags, hi havia gent que es passava dia i nit a la biblioteca
jo estic esperant per dinar....no he esmorzat (me aixecat a les 12:30h) i fins les 2 no dinem i tinc gana!! sort que hi ha reposteria de postres una bandeja de mini flamets i trufes per mi sola... els altres la variada
kurras escribió:uenu, quan tu "suposadament" menjaves turrons, feies cagar el tio i naves a veure els reis mags, hi havia gent que es passava dia i nit a la biblioteca
salutt!
Tens raó
eTc_84
Freedom Fighter
26.252 mensajes desde feb 2005 en Vigilando escondidos