Catalans aixakeuvus xD (#46)

1, 2, 3, 4, 5, 611
Bueno después de este turno, un breve descanso y me toca otro, a ver si me da tiempo para ir a ver el barça.

PD: Me acaban de notificar que me han echado del curro de la ETT por faltar. Que le voy a hacer si estaba de exámenes. ¡Que les den!
morr, que tens 2 curros?

jo ara marxo a veure a mon àvia, fins la nit gent!!
lodis escribió:morr, que tens 2 curros?


Tenía, aunque del que me han echado sudaba bastante. ( mi cuenta bancaria flojea tengo unos 700€)
dylan-sama está baneado por "Utilizar clones para saltarse baneo"
morr escribió:
Tenía, aunque del que me han echado sudaba bastante. ( mi cuenta bancaria flojea tengo unos 700€)


Hombre, vives tu solo? porque si es asi, tienes suficiente, no? :-?
Antes - cuando tenía menos edad- si que vivía sólo, ahora no, por lo que de momento tengo todas las necesidades cubiertas, pero tengo que ganar mínimo 1000€ porque en abril me voy a Londres una semana y en verano a Venezuela.
Al final no se si anar a la kedada o no ein?




...quines preocupacions tenen el joves avui en dia. :-|
Hoy voy a verte amor,
y aunque sólo sea un ratito,
tus ojos traen la luz del sol,
tu aliento trae el aire fresco que baja libre de la sierra,
para el que es libre.

Maldito amor, maldito amor, no vuelvas más.


[buuuaaaa]
bon dia catalans!!! :p:p:p

quins nervis conduint per autopista i per bcn!! u.u sense L ni el provisional ni el carnet jejeje :o :o :o
Bones!!!
el provisional ja t'arribara, tranki ^^ a vegades arriba abans el oficial.
drknss escribió:Bones!!!
el provisional ja t'arribara, tranki ^^ a vegades arriba abans el oficial.
el provisional i la L ho te el meu oncle que m'ho ha recollit. dema ja ho tindre!!! [sonrisa] [sonrisa] [sonrisa] [sonrisa] amb moltes ganes de fer kilometres
¿ Nunca habéis tenido ganas de dejarlo todo excepto la vida ? ¿La sensación de que día tras día estás perdiendo completamente el tiempo? ¿Unas ganas de llorar contínuas ? ¿ Un completo asco por todo lo que estás haciendo ? ¿ Un sentimiento culpable de ser un absoluto incoherente y cobarde ?

¿ Qué hacéis en esos casos ? A mí me pasa muy a menudo ( sobretodo cuando bebo, que me puedo llegar a poner en un estado depresivo notable), de hecho tengo planes para acabar con toda esta mierda, pero me falta virilidad.
^RöKöKÿ^ escribió:el provisional i la L ho te el meu oncle que m'ho ha recollit. dema ja ho tindre!!! smile_[sonrisa] smile_[sonrisa] smile_[sonrisa] smile_[sonrisa] amb moltes ganes de fer kilometres

t'entenc jejeje jo a partir de demà deixare d'haver de partir-me el cotxe amb ma mare (tot per mi [jaja])
morr escribió:¿ Nunca habéis tenido ganas de dejarlo todo excepto la vida ? ¿La sensación de que día tras día estás perdiendo completamente el tiempo? ¿Unas ganas de llorar contínuas ? ¿ Un completo asco por todo lo que estás haciendo ? ¿ Un sentimiento culpable de ser un absoluto incoherente y cobarde ?

¿ Qué hacéis en esos casos ? A mí me pasa muy a menudo, de hecho tengo planes para acabar con todas esta mierda, pero me falta virilidad.

També tinc dies aixi, si. Però com q m'han passat coses pitjors i he vist gent enfonsar-se per tenir dies així (i la pitjor respota enfront a això) no em don la gana de tirar-ho tot x la borda.
Al bon temps mala cara; i si un problema té solució no cal preocupar-se, i si no en té tampoc.
drknss escribió:
També tinc dies aixi, si. Però com q m'han passat coses pitjors i he vist gent enfonsar-se per tenir dies així (i la pitjor respota enfront a això) no em don la gana de tirar-ho tot x la borda.
Al bon temps mala cara; i si un problema té solució no cal preocupar-se, i si no en té tampoc.


No sé si me entiendes lo quiero decir oscura, no es que lo quiera lanzarlo todo por la borda, que si pudiera lo haría, simplemente el problema es que veo un 90% de lo que hago completamente sinsentido, coyuntural, superfluo, insignificante, insatisfactorio, desilusionante...

Cada vez me identifico más con aquello que cantaba Iosu de :

Todos ríen todos bailan, pero tú no comprendes nada, para tí todo es superficial, buscas alguien que te pueda ayudar.
morr escribió:¿ Nunca habéis tenido ganas de dejarlo todo excepto la vida ? ¿La sensación de que día tras día estás perdiendo completamente el tiempo? ¿Unas ganas de llorar contínuas ? ¿ Un completo asco por todo lo que estás haciendo ? ¿ Un sentimiento culpable de ser un absoluto incoherente y cobarde ?

¿ Qué hacéis en esos casos ? A mí me pasa muy a menudo ( sobretodo cuando bebo, que me puedo llegar a poner en un estado depresivo notable), de hecho tengo planes para acabar con toda esta mierda, pero me falta virilidad.


si hoy lo tengo

a veces lloro, a veces me da por hacer cosas raras.

Hoy he tirado toda la ropa del armario al suelo y a volver a ponerla la verdad es que lo tenia bastante desordenado


p.D. no ha servido de nada por eso
Me voy a comer una manzana verde de estás ácidas a vuestra salud.

Imagen

Mens sana in corpore sano
morr escribió:No sé si me entiendes lo quiero decir oscura, no es que lo quiera lanzarlo todo por la borda, que si pudiera lo haría, simplemente el problema es que veo un 90% de lo que hago completamente sinsentido, coyuntural, superfluo, insignificante, insatisfactorio, desilusionante...

Cada vez me identifico más con aquello que cantaba Iosu de :

Todos ríen todos bailan, pero tú no comprendes nada, para tí todo es superficial, buscas alguien que te pueda ayudar.

Hi ha gent q es feliç x si sola i q viu sempre en un nuvol de color rosa, i n'hi ha q ens plantegem cada dia si val la pena fer certs esforços o si ens servirà d'alguna cosa el q fem.
Tot son punts de vista. Jo quan tinc el dia aixi procuro distreure'm, fer algo, pq veig q tmpoc en treuré res de donar-li voltes al tema. I ja veurem q tal dema. i si el demà es =, pos ajo y agua, i anar tirant.
Edito: Marxo a donar un volt, dws!
El Barça guanyant a Malaga per 31-15 a la mitja part!!


PD: No chuta CataEOL?
kurras escribió:El


PD: No chuta CataEOL?



aixo sembla porto tot el dia intentant
Joer, quin dia mes estresant per a mi*!
morr escribió:¿ Qué hacéis en esos casos ? A mí me pasa muy a menudo ( sobretodo cuando bebo, que me puedo llegar a poner en un estado depresivo notable), de hecho tengo planes para acabar con toda esta mierda, pero me falta virilidad.

Uix, a mi a vegades quan bec i estic una mica rallat començo a entrar a un estat depressiu d'aquest tipus. No penso en lo mateix, però em solc qüestionar moltes punyetetes.
BARÇA CAMPIO DE LA COPA DEL REI!!!
morr escribió:¿ Nunca habéis tenido ganas de dejarlo todo excepto la vida ? ¿La sensación de que día tras día estás perdiendo completamente el tiempo? ¿Unas ganas de llorar contínuas ? ¿ Un completo asco por todo lo que estás haciendo ? ¿ Un sentimiento culpable de ser un absoluto incoherente y cobarde ?

¿ Qué hacéis en esos casos ? A mí me pasa muy a menudo ( sobretodo cuando bebo, que me puedo llegar a poner en un estado depresivo notable), de hecho tengo planes para acabar con toda esta mierda, pero me falta virilidad.

Increase your autoestima, my friend [oki]
És relativament normal.. sobretot pels qui vivim la vida com una competició.. però t'acabes acostumant :)
Siempre Fuertes.
¿Qué pasa con catEOLonia?
seerj escribió:¿Qué pasa con catEOLonia?

npi, a veure si apareix en FrutosVista i ens ho aclara :p
Joder, que película más jodidamente buena.

Es española y se llama "El método". Simplemente peliculón impresionante.

http://www.cineol.net/pelicula.php?action=view&idpelicula=5973
aora ta en el teatro i la gente q a visto la obra dice q es aun mjor q la peli


edit: força barça!!! [qmparto] [qmparto]
No ho nego pas.

PD: Viendo la peli, que futuro trabajo y ambiente de trabajo, más malo que voy a tener.
oscuros escribió:aora ta en el teatro i la gente q a visto la obra dice q es aun mjor q la peli


La he vist l'oibra i si es molt bona.


estic esperant per veure pels pels ^^ a veure si em treuen entrades ja
a mi m'agradaria anar mes al teatre q fa la tira q no i vaig, o kom a minim a barna, a granollers i he anat pero poc, l'ultima obra q vaig veure va ser "aigues encantades" i no em va fer el pes [nop]
no me sona aquesta peli que dieu :s:s:s informatica2 es una merda......lo de analitzar els costos dels algorismes es una merda u.u.u.u
jo amb els meus pares aquesta del metode gronhol i matar al presidente i
amb el cole la plaça del diamant ( no va valdre la pena adaptació de50 min) pero una al TNC q es deia falses confidencies em va agradar molt
quin palo dema tornar a començar les classes.. [triston]
kurras escribió:quin palo dema tornar a començar les classes.. [triston]

Ja veus tu.. s'han acabat les vacances :'(


Apa, vaig finiquitar Scrapped Princess, només em falten 3 capis ^^
^RöKöKÿ^ escribió:no me sona aquesta peli que dieu :s:s:s informatica2 es una merda......lo de analitzar els costos dels algorismes es una merda u.u.u.u

Depen de quin tipus d'algoritmes es tracti... backtracking [angelito] = muerte... els altres més o menys són assumibles.. d'una forma o altre..
¿Qué ha pasado con el foro de CataEOLonia? :(
UtenA_Tenjô escribió:¿Qué ha pasado con el foro de CataEOLonia? :(
unknown situation XD
eTc_84 escribió:Depen de quin tipus d'algoritmes es tracti... backtracking [angelito] = muerte... els altres més o menys són assumibles.. d'una forma o altre..
bagtrake???? O.o
nanit gent!

sort que dema no començu fins les 12 que si no.. [snif]
nanit, demá torna a la capital la meva wii...

he estat a la pacha la pineda.. feia time q no i anava...

m'he fet un fart de tocar cul de noies ...

vaïa vaïa, amb el Gigi d' Agostino aket... quina festa a l' ample.. com l'hi fot.. a més... em fet qe ens anés a buscar de tornada un bus a Reus des de Pineda, dient qe hi habiem uns 15 i erem 4..
dema tinc festa... festes del poble [burla2]
Bonanit catalans d'EOL *!

Quin dia mes estresant per a mI! [boma]

Visca el BaRça___*!
[360º] [360º]


Salu2!
Utena, el Frutos me ha dicho que está haciendo unos arreglos de a web, que depende del tiempo que tenga, pero que calcula que tardará una semana ^_^





pd: le pedido que si podía añadir lo de cambiar el aspecto del foro en el perfil, te suena?? XD [angelito]



que spamers que sou....

edit: vaig a mirar el horari que no se quant tinc classe demà XD
lodis escribió:que spamers que sou....

Que va X-D

A veure si et baixes ja la 2a temporada de school rumble i la mires :p
seerj escribió: [mad]

Has vist un fantasma? [alien]
Cafetino escribió:Que va X-D

A veure si et baixes ja la 2a temporada de school rumble i la mires :p


quant buidi el pc, el formategi i totes estes coses...calculo que d'aquí 1 mes XD [qmparto]


morr, es normal que et sentis així, qualsevol canvi influencia en el nostres estat emocional, aixó fa que un dia et puguis aixecar 100% feliç de la vida, i altres que o veiem tot negre, que intentem buscar lo positiu i només trobes problemes i més problemes; intenta deixar passar el temps sense donar-hi voltes i voras que poc a poc, pots mirar de trobar una solució, si més no, alguna cosa que et faci veure lo positiu.
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 5, 611