A més una de les primeres coses que li vaig a l'eTc en persona va ser:
Osti, tu ets al que han banejat de misce no? xDD
--
Bua, estic provant la RC de Beryl 0.20 i deu ni do com millora la cosa
http://www.youtube.com/watch?v=Y6kd42jIaHk Evidentment, jo he tret tots els efectes inútils que molesten a l'usuari
Algú deia Win Vista?
morr
5.738 mensajes y 1 foto desde dic 2002 en Rosa de Foc (España)
uis això no es res, a un li van llençar un intent de coctel molotov per la finestra, a part de calces, estovalles (la gent espolsa les molles al cel obert) ganivets...
eTc_84
Freedom Fighter
26.252 mensajes desde feb 2005 en Vigilando escondidos
Què passa? Eren una plaga, i així practicava la punteria... hi havia un veí que va treure l'escopeta i se'n va carregar un parell... això si, sempre ha estat una mica animal..
Per desgràcia no me'n vaig carregar cap, només atordir..
eTc_84 escribió:Què passa? Eren una plaga, i així practicava la punteria... hi havia un veí que va treure l'escopeta i se'n va carregar un parell... això si, sempre ha estat una mica animal.. Per desgràcia no me'n vaig carregar cap, només atordir..
Carai, que dolenta és la tramuntana de l'empordà
eTc_84
Freedom Fighter
26.252 mensajes desde feb 2005 en Vigilando escondidos
Yo antes muchas veces me salia a la terraza a fumarme mi petilla, y en eso que un dia lo tiro y viene una ventada de aire y se colo en el balcon del vecino de abajo.
lo del meu veí quant ens ho van explicar vaig flipar, se li va cremar un$a camiseta i mig llençol, sort que no es va encendre la habitació...encara no se sap qui ho va fer....
doncs de moment ni idea, les meves amigues tenen idees molt rares, l'any passat 2 dies abans, ens vam decidir anar de pirates...
aquest any, amb sort, avui ja prendrem una decisió i sinó m'agrada ja rescataré alguna de les que tinc per casa...
lo que si he de començar a pensar es de que anem amb els que vaig a sitges, però com no es fins dimarts que ve..encara hi ha temps
marxo a classe, fins després!!!
morr
5.738 mensajes y 1 foto desde dic 2002 en Rosa de Foc (España)
Editado 1 vez. Última: 13/02/2007 - 16:00:05 por morr.