La veritat és que discutint amb gent com el Rurouni o el Ferdy tens moltes possibilitats de quedar en ridícul... sobretot si no acceptes que et contradiguin... però quins 2 cracks [tadoramo][tadoramo]
Això si, jo vaig rectificar a un d'ells amb encert [poraki][poraki]
Que gran aquest paràgraf del Rurouni..
El problema es que faltan programadores de verdad. Y con programadores de verdad no me refiero a los que "no programan en XXXX", porque buenos programadores los hay en cualquier lenguaje (bueno, salvo en Visual Basic, que por muy buenos que sean sólo por escoger eso pierden credibilidad). Si no los que saben programar. Les eches lo que les eches. Y usan las especificaciones para programar. Hoy en día hay mucho "listo" que va de gurú de la programación cuando tiene ni puta idea de lo que es un puntero. Me podéis cantar misa, que el que no sabe programar usando estándares abiertos, multiplataforma y de verdad, no tiene ni idea.
Atenció al que he posat en negreta [qmparto]
Lo dels punters em fa recordar un codi molt maco que vaig haver de fer per IED... es tractava de recòrrer un arbre binari cercant la branca des de l'arrel fins a la fulla que fos més llarga... coneixent el camí que s'havia seguit i el nombre de nivells del mateix.. ho vaig resoldre així:
void alcada(ArbreBinari *a,int i, int &max, char nova, char* act, char* &final){
if (!a->arbre_nul()) {
act[i]=nova;
alcada(a->fill_esquerre(),i+1,max,'E',act,final);
alcada(a->fill_dret(),i+1,max,'D',act,final);
} else {
if (i>max) {
final=(char *)malloc(i+1);
max=i;
strcpy(final,act);
}
}
}
[poraki]
Una gran marranada... però les alternatives que havia escoltat que s'havien implementat ocupaven aproximadament 1 pàgina..
PD: El profe no va entendre l'algoritme.. li vaig haver d'explicar..
PD: Segons sembla he aprovat EngSoft... 4,56 de l'examen (mínim per fer mitja era un 4,5) i un 6 de pràctiques conformen un 5.. suficient