Catalans aixakeuvus xD (#46)

16, 7, 8, 9, 10, 11
Buenos días.

¿Qué pasa con el capi de Prison Break?
gut mornin!!!

ahir en molt de temps vaig mirar la tele, i em vaig posar a mirar house.....i em vaig adonar que estic molt perdut :s:s [agggtt]
bon dia. Vaia dia de merda qe fot :(

(pregunta) A qe no sabeu dirme 2 noms chinesos en catalá?

- Kimfumfá i a les cinctincson.

Més qe res, es qe estaba llegint el diari a la mateixa vegada qe prenia l'emorzar i l'he vist.. m'ha fet gràcia.
Por si nadie se ha percatado, me he pasado por el forro el último examen también... en fin.

Bon dia catalanets xD.

[beer]
morr escribió:¿Qué pasa con el capi de Prison Break?

It doesn't exist.
morr escribió:Buenos días.

¿Qué pasa con el capi de Prison Break?


esta semana no se emitían, pero se dice que la próxima van ha emitir 2 capis...que esta han emitido dos de 24, y la próxima 2 de prison...



bon dia gent!!! avui no tinc classes en tot le dia ^_^


vagi bé el dia!!!
jo avui tampoc tinc classe pq als de la meva classe exposen treballs de recerca, com a molt em passaré per allàa veure alguna exposició [jaja]
jo tinc festa avui, pero desitjo que no tingui festa perke sigui sant valentí....seria penos...¬¬'' [toctoc] [toctoc] [toctoc] [toctoc]
rock, fas festa perquè es sant valentí¿? no ho acabo d'entendre.


jo no tinc classe perquè els dimecres és le dia de practiques i com em començat quadrimestre nou...doncs encara no en tinc ^_^
joder, acabo d'arribar de la uni, on per intentar matricular-me del projecte porto fetes casi 2 hores de cua, 3 visites al coordinador per signar uns papers que a l'hora de la veritat em rebutgen els de secretaria, i 2 vegades al mostrador perquè em tractin amb prepotència i com si jo fos un tros de merda.

Lo xungo és que encara no estic matriculat, del paper en qüestió en tinc un altre i tinc el coordinador ben emprenyat amb la administrativa perquè sempre va tocant els collons a la gent.

I millor no comento les perles que ha deixat anar perquè m'encenc cawento
¿Alguien sabe cómo puedo hacer para que el corrector ortográfico de el nuevo modo de edición de mensajes de EOL me funcione?
joee, quin rallasu porto per aquesta puta optativa.. nose que fer..
[buuuaaaa] [buuuaaaa]
te recomiendo que vengas a la kdd xD.
xD que dolents totsss

enu men vai un ratet a classe..
seerj escribió:¿Alguien sabe cómo puedo hacer para que el corrector ortográfico de el nuevo modo de edición de mensajes de EOL me funcione?

Fes servir el clàssic i llestos [666]


L'editor nou de EOL, no el faig servir, però si fas click amb el buto dret no et surt l'opció de verificar el camp el corrector?

---

Apa me'n vaig a fer un parell d'horetes a l'oficina, i de pas a cobrar les del mes passat que ja toca ^^
No, me peta el firefox cuando le doy a corregir...es que hoy en la uni, cuando me he metido en EOL, cada vez que escrivía algo mal, se subrayaba en rojo cual Word. Supongo que será un add-on de ortografía o algo así, me equivoco? alguien sabe dónde conseguirlo?
lodis escribió:rock, fas festa perquè es sant valentí¿? no ho acabo d'entendre.


jo no tinc classe perquè els dimecres és le dia de practiques i com em començat quadrimestre nou...doncs encara no en tinc ^_^
no se, faig festa pero espero que no sigui pk es sant valentí, sino es per ...me callo, millor jejeje

kurras anims ambl a optativa!! ;)
Bon diaaa


[mad] dintre d'una estona marxo a estudiar

que macu el profe de casate per ser el seu sant ens ha donat bombons al mig de l'examen ^^només als grans del cole [666]
Bueno, pues si no dan Prison como decís, habrá que contentarse con Stargate, y esta noche "Lost".

Güiza y Ronaldo

Bernd Schuster también repasó en los micrófonos de 'Onda Cero' la actualidad del Getafe que pasa por el gran momento del equipo y, especialmente, el de Güiza. “Desde que está con Nuria Bermúdez ha cambiado. Es un chico que no puede estar solo y Nuria le está sabiendo llevar. Desde que se conocieron cambió. Ahora viene afeitado y peinado. Antes, a veces, cuando llegaba a entrenar, llegué a pensar si había dormido debajo de un puente”, dijo Schuster sobre su delantero que cree que “puede marcar 10 ó 15 goles por temporada”.


Imagen
inva"C"ion¿??¿?¿¿? [toctoc] [toctoc]
parada per berenar ...

dios no podia haver estat més tranquila la historia no ...
seerj escribió:No, me peta el firefox cuando le doy a corregir...es que hoy en la uni, cuando me he metido en EOL, cada vez que escrivía algo mal, se subrayaba en rojo cual Word. Supongo que será un add-on de ortografía o algo así, me equivoco? alguien sabe dónde conseguirlo?


Ves a l'apartat de les extensions (menu eines - complements) i desinstal·la els correctors, reincia, torna'ls a instal·lar i reinicia.

Els correctors es poden instalar desde: https://addons.mozilla.org/firefox/dictionaries/?lang=ca


Per cert, si a la uni vols fer servir el teu propi firefox, et pots instalar el portablefirefox en un pendrive on s'hi guardaran també les opcions i extensions.

http://portableapps.com/apps/internet/firefox_portable


salut

PD: Quan dic reiniciar, em refereixo al firefox, no al windows :p


EDIT:
M'encanten els flames
Ahora pasas al ignore, me la soplan tus faltas de respeto, cosa que no tengo que aguantar (sobre todo si vienen de ti), y más sabiendo que llevo razón.

Toma pataleta infantil [qmparto]
La veritat és que discutint amb gent com el Rurouni o el Ferdy tens moltes possibilitats de quedar en ridícul... sobretot si no acceptes que et contradiguin... però quins 2 cracks [tadoramo][tadoramo]

Això si, jo vaig rectificar a un d'ells amb encert [poraki][poraki]

Que gran aquest paràgraf del Rurouni..

El problema es que faltan programadores de verdad. Y con programadores de verdad no me refiero a los que "no programan en XXXX", porque buenos programadores los hay en cualquier lenguaje (bueno, salvo en Visual Basic, que por muy buenos que sean sólo por escoger eso pierden credibilidad). Si no los que saben programar. Les eches lo que les eches. Y usan las especificaciones para programar. Hoy en día hay mucho "listo" que va de gurú de la programación cuando tiene ni puta idea de lo que es un puntero. Me podéis cantar misa, que el que no sabe programar usando estándares abiertos, multiplataforma y de verdad, no tiene ni idea.

Atenció al que he posat en negreta [qmparto]

Lo dels punters em fa recordar un codi molt maco que vaig haver de fer per IED... es tractava de recòrrer un arbre binari cercant la branca des de l'arrel fins a la fulla que fos més llarga... coneixent el camí que s'havia seguit i el nombre de nivells del mateix.. ho vaig resoldre així:
void alcada(ArbreBinari *a,int i, int &max, char nova, char* act, char* &final){
    if (!a->arbre_nul()) {             
       act[i]=nova;
       alcada(a->fill_esquerre(),i+1,max,'E',act,final);
       alcada(a->fill_dret(),i+1,max,'D',act,final);
    } else {
       if (i>max) {
          final=(char *)malloc(i+1);
          max=i;
          strcpy(final,act);
       }
    }
}

[poraki][poraki]

Una gran marranada... però les alternatives que havia escoltat que s'havien implementat ocupaven aproximadament 1 pàgina.. :-|
PD: El profe no va entendre l'algoritme.. li vaig haver d'explicar.. ¬_¬

PD: Segons sembla he aprovat EngSoft... 4,56 de l'examen (mínim per fer mitja era un 4,5) i un 6 de pràctiques conformen un 5.. suficient XD
eTc_84 escribió:La veritat és que discutint amb gent com el Rurouni o el Ferdy tens moltes possibilitats de quedar en ridícul... sobretot si no acceptes que et contradiguin... però quins 2 cracks [tadoramo][tadoramo]

Cert, son un parell de cracks, amb el Ferdy sempre aprens algo nou, i el ruro quan es posa en plan 'abuelete cebolleta' és la ostia.
Son uns cracks [tadoramo]


eTc_VB escribió:
void alcada(ArbreBinari *a,int i, int &max, char nova, char* act, char* &final){
    if (!a->arbre_nul()) {             
       act[i]=nova;
       alcada(a->fill_esquerre(),i+1,max,'E',act,final);
       alcada(a->fill_dret(),i+1,max,'D',act,final);
    } else {
       if (i>max) {
          final=(char *)malloc(i+1);
          max=i;
          strcpy(final,act);
       }
    }
}

[poraki][poraki]

Carai, mallocs i tot xDDD

eTc_84 escribió:PD: Segons sembla he aprovat EngSoft... 4,56 de l'examen (mínim per fer mitja era un 4,5) i un 6 de pràctiques conformen un 5.. suficient XD

Felicitats, almenys te l'has tret de sobre :p

PD: I això que els vas rectificar... a on? :p
Cafetino escribió:Cert, son un parell de cracks, amb el Ferdy sempre aprens algo nou, i el ruro quan es posa en plan 'abuelete cebolleta' és la ostia.
Son uns cracks [tadoramo]

Si [tadoramo][tadoramo]
Cafetino escribió:Carai, mallocs i tot xDDD

No et passis malparit [poraki][poraki], prous pals m'han caigut ja per utilitzar-los [qmparto]
Cafetino escribió:Felicitats, almenys te l'has tret de sobre :p

^_^
Cafetino escribió:PD: I això que els vas rectificar... a on? :p

Al Ferdy... res, una petita puntualització sobre el rendiment d'un RAID per software vs hardware.. XD
dew meuuu, la profe de construccions industrials..
Lu millor que he vist per tota la uni.. [amor] [amor]
que son mallocs????:s:s:s:s


una pregunta vosaltres lo de contar el cost dels algoritmes em donarieu un cop de mà oi?? no entenc res de com va......¬¬''


saluts


pd: mates es molt dificil no se si realment estic capacitat, tot i que ho he aprovat tot.....u.u la gent que hi ha per alla em trauma [noop] [noop] [noop]
kina pasada!!! el meu profe de mates ma dit que he millorat molt!!!!!!!!!!!!!!!! (i això que vaig treure un notable al primer trimestre [burla2] [burla2] [burla2] )
^RöKöKÿ^ escribió:que son mallocs????:s:s:s:s


una pregunta vosaltres lo de contar el cost dels algoritmes em donarieu un cop de mà oi?? no entenc res de com va......¬¬''


saluts


pd: mates es molt dificil no se si realment estic capacitat, tot i que ho he aprovat tot.....u.u la gent que hi ha per alla em trauma [noop] [noop] [noop]

Tu pregunta.. que veurem què en treiem...

I no et queixis malparit, que ja fas una carrera prou difícil i ho aproves tot [rtfm]
ei buskeu sixtolo per el youtube!!!!!

es l'amo!!!
kurras escribió:dew meuuu, la profe de construccions industrials..
Lu millor que he vist per tota la uni.. [amor] [amor]

Ja saps que volem veure no? [plas]
Foto foto


^RöKöKÿ^ escribió:que son mallocs????:s:s:s:s

Estic una mica vago, així que et poso lo que diu el man :p
malloc() allocates size bytes and returns a pointer to the allocated memory.  The memory is not cleared.


^RöKöKÿ^ escribió:una pregunta vosaltres lo de contar el cost dels algoritmes em donarieu un cop de mà oi?? no entenc res de com va......¬¬''

Uix, no serem pas experts, però si ens poses l'algorisme (aquí, o millor al forum), almenys podríem especular quin cost tenen

lodis escribió:holaaaa


^_^

konnichiwa [chiu]
ha estat molt parat no el fil?? XD
Ja veus, es que si el seerj no va papa, el morr no es posa sentimental, l'aya es bona nene i va dormir aviat, i l'etc no li entra la dèria amb Debian, aqui no hi ha moviment [plas]
Cafetino escribió:Ja saps que volem veure no? [plas]

Foto foto
juas, tot just ha sigut el primer dia avui.. Crec que no faltare a cap classe.. [inlove]

Ja s'han començat les especulacions de l'edat que pot tenir.. xD
pos li pregunteu... [qmparto]

si és com algun profe de per aquí, els joves en tenen 30 si fa no fa.
lodis escribió:pos li pregunteu... [qmparto]

si és com algun profe de per aquí, els joves en tenen 30 si fa no fa.
pero mola mes especular, apostar.. XD

Que no arriba a 30 ja ho firmo ara..
Intueixo que caldrà fer cua per anar a tutoria [poraki]
els nostres guapos oficials son gays, un segur, l'altre es bi XD
"Teniu algun dubte?"

Si, què fas dissabte a la nit?


[jaja]
hi ha dos opcions, que so prengui bé i et consideri el graciós, que so prengui mal et posi a la llista negra i no aprovis XD


pd: sempre la podeu seguir després de classe.... XD
kurras escribió:"Teniu algun dubte?"

Si, què fas dissabte a la nit?


[jaja]


Que bo [qmparto]
pervertits que sou.... [666]
lodis escribió:hi ha dos opcions, que so prengui bé i et consideri el graciós, que so prengui mal et posi a la llista negra i no aprovis XD


pd: sempre la podeu seguir després de classe.... XD

aposto per seguirla, l'únic que ja m'imagino la professora, intuicio femenina de que lestan seguint i es gira, i ja veig alla un monté de mascles babejant (suposem que tota la clase) amagats radera un arbre!!! [qmparto] [qmparto] [qmparto]
Bonanit! [barret]


Adverteixo: Això no es spam ¬¬ xD
501 respuestas
16, 7, 8, 9, 10, 11