Catalans aixakeuvus xD (#46)

17, 8, 9, 10, 11
bona nit colla de spammers!!! [toctoc] [toctoc] [toctoc] [toctoc] [toctoc] jejejej
Montaremos nuestra propia fumata!!!!!!!!

kurras, té les inicials EB o BB ?
bona nit xiquets!!

us abandono fins...nose quant que demà marxo 2 dies amb el novio i després ve carnavals... ^_^


al final ja em trobat vestit i tot... [+risas]
No ho diguis, et disfresses de pija.. :-|
Que vagi bé lodis ^_^
lodis escribió:bona nit xiquets!!

us abandono fins...nose quant que demà marxo 2 dies amb el novio i després ve carnavals... ^_^


al final ja em trobat vestit i tot... [+risas]
M'abandones aaaaaaaaaaaarg [bye]


jo a fer 4 examens

dos avui
dos demà

men vaig a repasar ...per cert jo seeeeeeeempre soc bona noia


Bon dia

aixo si que és spam

i no acoseu a la profesora pubreta U.u


el profe d'educació fisica esta :P pero ja esta pillat U.u
i no arriba als 30 ^^
Bon dia

A veure si avui la ***** ** **** de secretaria em deixa matricular-me del projecte
Bon dia, avui dia de festa!!

eTc_84 escribió:kurras, té les inicials EB o BB ?
hm nop, son SD [looco]
4 van dels 60's i 2 anem dels 70's, però si fa no fa.... XD canvia el estampat segons l'època ^_^


vagin bé els exàmens aya, i disfruta dels carnavals ^_^

te deixat un toxaco al msn que ja he vist la teva contestació [ayay]
Ueee, per fi m'han deixat matricular-me del projecte a secretaria ^_^
joee, el jefe del meu pare el porta rallan molt de temps perque faci la carrera d'empresarials per la UOC..

Ara li haig d'ensenyar a fer integrals i derivades.. ^^
kurras escribió:joee, el jefe del meu pare el porta rallan molt de temps perque faci la carrera d'empresarials per la UOC..

Ara li haig d'ensenyar a fer integrals i derivades.. ^^

el meu pare volia fer la carrera o aquesta o una que hi ha contabilitat per la uoc

quan va veure esl preus se li van passar les ganes...


[666] La d'historia es morira juas 2 fulles per davant i per darrere li he escrit [Ooooo] només em faltava escriure als marges XD!

ara a estudiar filo U.u


lodis disfruta dels carnavals també!!!

trape jo pensava que t'havies comprat les vans baixes aquelles (que mal m'explico) les que son tipus bambes sino les altres
Bones!
Q mal esta la sanitat publica... vas al traumatoleg i com q no tens res a l'os pues fes-te un estudi...pero fins al 6 de març re de re...
en fi, antinflamatoris i passando [tomaaa]
Jojo, por fín todas mis llamas a tele2 tienen su efecto, después de explicarles los problemas que tienen ( uno de carácter general y otro de carácter local) con los servidores apache y las nuevas ip's de rango nuevo, y la lentitud de lineas, y los fallos de sincronización etc... . Después de decirles como se supone que me han de arreglar los diferentes problemas que van surgiendo, me he cansado y en una conversación de una hora con atención al cliente exponiendo los múltiples problemas de los que no soy culpable, me han asegurado (tengo la referencia y el nombre del tipo) que el próximo mes no lo tengo que abonar yo, y como así sea, se devuelve del banco y punto.

PD: Joder, soy eskinjer hasta por teléfono. Tele2 HDP.

PD2: Hay subs de Lost ya? EDITO :Vale si que hay : Aquí [Seriecanal.com]
ratataaaa telefonica & orange

Bueno avui perfi ya torno a tenir adsl... i encara estic esperant k els tecnics d'orange em trukin per preguntarme si esta arreglat o no.... i em van dir k fins k no estigues arreglat em descompten els dies que ha estat avariat de la factura .... haviam si hi ha sort i no em cobren tot el mes xDD
Priemr dilluns hi ha un tall de mitja hora de timofocnia i al tornar el servei no hi ha adsl,tarda que truco a orange i m'atenen be i em diuen que ja hi enciaran un tecnic d'orange, dimarts torno a trucar per preguntar come sta el tema i que ya m'avisarien.
Dimecres no tinc linia, truco a telefonica desde casa un amic i em diuen que avui ho arrglarien, avui em truken els de telefonica per ferme quatre preguntes, els hi he dit k no era problema de casa meva sino que de la centraleta i mes tart em truken k ja esta reparat.
Si al final el tecnic de orange es presenta a la centraleta haurà anat per res pk ja estara arreglat.
NGC escribió:ratataaaa telefonica & orange

Bueno avui perfi ya torno a tenir adsl... i encara estic esperant k els tecnics d'orange em trukin per preguntarme si esta arreglat o no.... i em van dir k fins k no estigues arreglat em descompten els dies que ha estat avariat de la factura .... haviam si hi ha sort i no em cobren tot el mes xDD
Priemr dilluns hi ha un tall de mitja hora de timofocnia i al tornar el servei no hi ha adsl,tarda que truco a orange i m'atenen be i em diuen que ja hi enciaran un tecnic d'orange, dimarts torno a trucar per preguntar come sta el tema i que ya m'avisarien.
Dimecres no tinc linia, truco a telefonica desde casa un amic i em diuen que avui ho arrglarien, avui em truken els de telefonica per ferme quatre preguntes, els hi he dit k no era problema de casa meva sino que de la centraleta i mes tart em truken k ja esta reparat.
Si al final el tecnic de orange es presenta a la centraleta haurà anat per res pk ja estara arreglat.


Bienvenido a mi mundo company, el tema es meter incidencias, y reclamaciones, y practicar contudencia telefónica.
morr escribió:
Bienvenido a mi mundo company, el tema es meter incidencias, y reclamaciones, y practicar contudencia telefónica.

D'això es tracta, jo a la mínima que hi ha un tall o qualsevol xorrada truco als d'ono (numero 900, faltaria més) i els hi toco un rato els pebrots X-D
Cafetino escribió:D'això es tracta, jo a la mínima que hi ha un tall o qualsevol xorrada truco als d'ono (numero 900, faltaria més) i els hi toco un rato els pebrots X-D


Uf, pues yo tengo que llamar a un 902 de asistencia técnica. Lo que ya he avisado en atención al cliente que esas llamadas no las pienso pagar pues son errores técnicos suyos.
morr escribió:
Uf, pues yo tengo que llamar a un 902 de asistencia técnica. Lo que ya he avisado en atención al cliente que esas llamadas no las pienso pagar pues son errores técnicos suyos.

Jo el 900 que truco no l'anuncien pas, el que si anuncien és el 902, però només cal estar pendent dels forums de bandaancha on la gent diu si n'hi ha un de gratuït.

Per altra banda, dret a llei estan obligats a donar-te un numero gratuït. Tot i així cada cop que truquis reclama que no et cobrin la trucada. Jo diria que si tens follon, tens les de guanyar.

I per cert, he trobat això: http://www.bandaancha.st/foros.php?temid=805848
Crec que et pot fer servei :p
Gracias Kafetino, pero ya estaba al tanto, creo que me han catalogado como "cliente problemático, a ser atendido correctamente", llevo siete reclamaciones en diez días.

PD: Penoso el capítulo de Perdidos.
Me voy a pegar.

PD: Últimamente jewtc estás muy asqueroso-"espamer"
tothom dorm avui o que?
No pas

Jo tic per aquí mirant anime X-D
falta la lodis i lspam decau exponencialment xD
Quins pebrots que té la gent.... aquest cap de setmana parlavem de que ens podiem disfressar, anem uns quants el dimarts a veure que trobem, i després queden tots per deixar-nos tirats a mi i un altre
yo me iba a disfrazar de superguerrer, pero viendo la otitis galopante del 15 que estoy pillando, como que me quedo en casa xD.
En fi, parlant ara amb la penya, es veu que es volen disfressar del 8 de 11811, però clar, jo ho tenen tot casi llest i jo a aquestes alçades dubto que pugui aconseguir res.

En fi, sempre em queda el traje típic espanyol xDD
Anirem jo i un altre en plan obrero, un cascos, potser el xaleco del cotxe i llestos
Cafetino escribió:En fi, parlant ara amb la penya, es veu que es volen disfressar del 8 de 11811, però clar, jo ho tenen tot casi llest i jo a aquestes alçades dubto que pugui aconseguir res.

En fi, sempre em queda el traje típic espanyol xDD

Anirem jo i un altre en plan obrero, un cascos, potser el xaleco del cotxe i llestos

osti jejejej nosaltres vam pensar de fer el numero 11888 jejeje i al final vam dir que no, que anirem uns quants de paletes (les noies) i nar tirant piropos als tios jejejej [qmparto] [qmparto]

jo de pallasete [Ooooo] [Ooooo] [Ooooo] [Ooooo]

bona nit gent!!!!!
sanches escribió:Heu vist això??


Salut!


Ja ho havia vist fa temps
^RöKöKÿ^ escribió:osti jejejej nosaltres vam pensar de fer el numero 11888 jejeje i al final vam dir que no, que anirem uns quants de paletes (les noies) i nar tirant piropos als tios jejejej [qmparto] [qmparto]

jo de pallasete [Ooooo] [Ooooo] [Ooooo] [Ooooo]

bona nit gent!!!!!
si ja ho ets ;)

Bon dia
pos jo no em disfresso i les meves amigues tampoc, avui toca anar a la platja no a banyar-nos sino a estar per allà
bon dia gent, jo akest any no em disfresso, amb l'any passat q anavem de "niñas de la salle/monjas" ja en vaig tenir prou [toctoc]
bon dia gent ^^


sanches escribió:Heu vist això??
juass molt bo.. no ho havia vist XD XD
Bon dia

Deu ni do quina baixada de temperatura respecte ahir

sanches escribió:Heu vist això??

Molt bo [qmparto]
Men vai a classe..

Assignatura "El vi i el seu entorn cultural" xD
kurras escribió:Men vai a classe..

Assignatura "El vi i el seu entorn cultural" xD

Donen crèdits de lliure elecció per emborratxar-se? [looco]
Cafetino escribió:Donen crèdits de lliure elecció per emborratxar-se? [looco]
Aqui esta la gracia... xD

no, llastima que nomes es faci una practica de cata, lultim dia de clase tots pets!!
"En nombre de mis padres, y en el de mis abuelos, en nombre de las ruinas que los han enterrado, en nombre de las ruinas que hoy son mi referencia, en nombre de las ruinas que van a lapidarte...

Seré yo tu verdugo"


¡Dempeus i alerta sempre!

PD: Seerj, yo también llevo un costipado de la ostia, me duele la garganta y las orejas (!!), bueno más bien el oído, al tragar saliva, tengo mocos sin parar ( ¿Cómo caben tantos mocos en el cuerpo?), en fín... que estoy hecho polvo.
eTc_84 escribió:[bye]


Como sigas con este "espam" descarado este señor te castigará :
Imagen
M'encanta misce, s'enfonsa el tunel de vielha i comença la flame de la persecució del castellà xDDD
Aya_cat escribió:Bon diaa

Bona tarda voldràs dir X-D
Cafetino escribió:Bona tarda voldràs dir X-D

deixam que dini i llavors sera bona tarda
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11