Catalans aixakeuvus xD (#46)

17, 8, 9, 10, 11
Aya_cat escribió:deixam que dini i llavors sera bona tarda

Com no t'espavilis en comptes de dinar faràs un bon berenar [toctoc]
bona tarda!!! o bon dia per a algun(a) no mirarem a ningu! jejeje

http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&threadid=708226

jeje ma fet molta gracia aquest fil! ;);)

avui ens han fet uns espectacles a la facultat els mes grans!! jajaja estas tan trankil fent classe i tentren cantnat i fent el burro, o veus passar a un tio perl es finestres que donen pel passadis al superman volant >_<
¬_¬ pos jo he estat fent exameeeeeeeeens

pero he vist els pekes disfrassats que macus

sobre el fil XD!
eTc_84 escribió:[looco]

Et noto poc comunicatiu ¬_¬
bones gent!!

ja estic per aquí ^_^


(molt malament, mira que no tancar el fil...que poc comunicatius XD )

si fos per mi mi quedava una bona temporada allí, que descansada, ni gota d'estrès, mal d'esquena ni res de res..
eTc crec que t'interessarà saber la opinió que tenen de tu XD per cert, fot-lis bronca que no saben escriure el teu nom XD

http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&postid=1706892773#post1706892773
lodis escribió:eTc crec que t'interessarà saber la opinió que tenen de tu XD per cert, fot-lis bronca que no saben escriure el teu nom XD

http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&postid=1706892773#post1706892773

En el fons m'aprecien [qmparto][qmparto]
bona tarda, ia mestan enredant per disfressarme..

Volen na de Disco Stu [qmparto]
jo ja estic preparat per la festa de carnaval de la nostra facultat [fies] [fies] , i despres de fer festa alla a la facultat anirem a una discoteka que nomes pel nom ja em dona molta grima....:" BECOOL" ¬¬'' fa por.....¬¬''



que vagi be la nit als que sortiu i els que no tmb!!! ;););)



saluts!
Bona nit

Al final he acompanyat els col·legues per acabar de comprar les seves disfresses, i la cosa queda així:
- Dos de obrers
- Dos hippis
- Dos de 11888
- Zipi y Zape
kurras escribió:i tu? XD

Jo soc un dels que anirà en plan obrer, i depenent del grau de sang en alcohol, tirant piropos a les mosses xDD


Dure un "mono" posat de color blau, un casco, uns guants, i potser un xaleco reflectant
joder, todos mis colegas se disfrazan de guerrers de l'espai, están quedado los trajos hermosisismos, y yo enfermo cual prostituta... ya subiré fotos, el sabado promete ser emblematico xD.
Un acudit pels conspiranoics... l'he llegit porai.. (va per tu seerj [sonrisa]):

Si tiene pico de pato, alas de pato, plumas de pato, patas de pato, anda como un pato, nada como un pato y hace "cua cua" como un pato ¿qué es?

a. un pato
b. titadyne
Imagen

jojojojo.

Bueno yo también estoy enfermo, y ahora estoy un poquillo colocado y drogado, que me he metido de de todo, pastillas, frenadol, varios calmantes para la garganta, y me está haciendo un efecto. Creo que voy a pasar de alcohol esta noche que me puede dar algo grave.
eTc_84 escribió:Un acudit pels conspiranoics... l'he llegit porai.. (va per tu seerj [sonrisa]):

Si tiene pico de pato, alas de pato, plumas de pato, patas de pato, anda como un pato, nada como un pato y hace "cua cua" como un pato ¿qué es?

a. un pato
b. titadyne
Eso del pato lo dice mi primo cuando ve una mujer de dudosa dedicación laboral xDDD
morr escribió:Imagen

jojojojo.

Bueno yo también estoy enfermo, y ahora estoy un poquillo colocado y drogado, que me he metido de de todo, pastillas, frenadol, varios calmantes para la garganta, y me está haciendo un efecto. Creo que voy a pasar de alcohol esta noche que me puede dar algo grave.

És una idealització :-|

A la realitat sóc molt pitjor, menjo nens i atropello gent gran xDD
Bona nit
veig que per ara em quedo sola [decaio] sort que la setmana que ve sortire que isno
kien a exo esa imagen?
Aixó de anar a 1 capitol per setmana de multiples series es una merda.
Haig de començar-ne alguna de nova XD
surts molt afavorit eTc [jaja] [jaja]
Sanjuro está baneado por "troll"
Ara et faré editar el post inicial [666] Número 483. Sanjuro.

Més charnego que Montilla xD.

Ara faré una disertació de la paraula "Charnego". Per què? Estic fent temps fins que em truquin.

L'ulilitzen:

"Los nacidos en Cataluña, o los residentes que se sienten integrados".

Per referir-se a:

"Los residentes en Cataluña procedentes de Castilla y otras regiones, particularmente los emigrantes por motivos económicos. Los nacidos en Cataluña de padres emigrantes".

Procedeix de:

"Procede según el DRAE de "lucharniego", un tipo de perro preparado para la caza nocturna. Aunque en principio fue muy despectivo y xenófobo, hoy se usa habitualmente con intención jocosa, como en la famosa broma de Jordi Sevilla acerca de su compañero de partido Montilla recogida por los medios televisivos".

Com diria Montilla: Buenes notxs xD
Sanjuro escribió:Ara et faré editar el post inicial [666] Número 483. Sanjuro.

juass, dons ho tens complicat perque en Benzo actualitzi el primer post... xDD

En tot casi si en DiGiJoS fa alguna altra actualitzacio ia t'afegira


PD: Ah, benvingut! [fies]

salutt
Benvingut Sanjuro

---

Bones notx catalans
Imagen
uoles gent, arribu de festa i a sigut una passada, alguna vegada eu provat "raim banyat en anis"... [plas]
Sanjuro escribió:Ara et faré editar el post inicial [666] Número 483. Sanjuro.

Més charnego que Montilla xD.

Ara faré una disertació de la paraula "Charnego". Per què? Estic fent temps fins que em truquin.

L'ulilitzen:

"Los nacidos en Cataluña, o los residentes que se sienten integrados".

Per referir-se a:

"Los residentes en Cataluña procedentes de Castilla y otras regiones, particularmente los emigrantes por motivos económicos. Los nacidos en Cataluña de padres emigrantes".

Procedeix de:

"Procede según el DRAE de "lucharniego", un tipo de perro preparado para la caza nocturna. Aunque en principio fue muy despectivo y xenófobo, hoy se usa habitualmente con intención jocosa, como en la famosa broma de Jordi Sevilla acerca de su compañero de partido Montilla recogida por los medios televisivos".

Com diria Montilla: Buenes notxs xD


La definició de xarnego no és aquesta.
Un xarnego és el fill d'un català i d'un no català.
O també un inmigrant no integrat.

Cafetino que ha passat amb one piece aquesta setmana?
Pues yo no salí porque estoy enfermo, y encima creo que me he levantado aún peor de lo que estaba.

Joder, ¡qué puta pesadilla!


PD: Bajo a tirar la quiniela con mi hermano. 7 Dobles, a ver si nos saca de la pobreza la hijadeputa.
Joer quina rapidesa... ja com aquell que diu, estem a punt de tancar aquest fil! :cool:
trape escribió:Joer quina rapidesa... ja com aquell que diu, estem a punt de tancar aquest fil! :cool:
suposo que et devies perdre quan aquests spamers van obrir i tancar un fil amb menys d'un dia.. [tomaaa] [tomaaa]
Bon dia va avui tanco eh!!! [Ooooo] algu ajuda ehh
Bon dia

Vaia pal, ara estic veient que plou...

sgaesux escribió:Cafetino que ha passat amb one piece aquesta setmana?


Sembla que la gent de redlinesp esta de vacances, perque treure un pack de 3 capis ha sigut deu haver estat massa.
Pero clar, ara que comença la saga de Enies lobby tinc un mono que deu ni do
aqui ha plogut aquesta nit
Aya_cat escribió:aqui ha plogut aquesta nit

Esperem que no plogui, perquè sinó, aquesta nit a platja d'aro ho passarem malament
ja sembla q vulgui ploure més vaya merda de dia :-( bueno aixi no m'agafen ganes de sortir
Sanjuro está baneado por "troll"
sgaesux escribió:
La definició de xarnego no és aquesta.
Un xarnego és el fill d'un català i d'un no català.
O també un inmigrant no integrat.

Cafetino que ha passat amb one piece aquesta setmana?


Bé, en realitat sóc fill de andalús i catalana, encara que crec que la definicío tampoc és incorrecta.

I'M THE COMPUTER MAN! Que bueno xD

Ho rescato:
http://www.youtube.com/watch?v=pgDzWQoQb78
vaig a dinar

es nota s'spam
Cafetino escribió:Sembla que la gent de redlinesp esta de vacances, perque treure un pack de 3 capis ha sigut deu haver estat massa.
Pero clar, ara que comença la saga de Enies lobby tinc un mono que deu ni do


Realment saga a saga cada vegada és millor.
un que ajuda XD!

aquesta nit no ten recordaras dem i [mamaaaaa]
clar que si


deixa la finestra oberta [666]
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11