avui ens han fet uns espectacles a la facultat els mes grans!! jajaja estas tan trankil fent classe i tentren cantnat i fent el burro, o veus passar a un tio perl es finestres que donen pel passadis al superman volant >_<
jo ja estic preparat per la festa de carnaval de la nostra facultat , i despres de fer festa alla a la facultat anirem a una discoteka que nomes pel nom ja em dona molta grima....:" BECOOL" ¬¬'' fa por.....¬¬''
que vagi be la nit als que sortiu i els que no tmb!!! ;);)
Al final he acompanyat els col·legues per acabar de comprar les seves disfresses, i la cosa queda així:
- Dos de obrers
- Dos hippis
- Dos de 11888
- Zipi y Zape
joder, todos mis colegas se disfrazan de guerrers de l'espai, están quedado los trajos hermosisismos, y yo enfermo cual prostituta... ya subiré fotos, el sabado promete ser emblematico xD.
eTc_84
Freedom Fighter
26.252 mensajes desde feb 2005 en Vigilando escondidos
Bueno yo también estoy enfermo, y ahora estoy un poquillo colocado y drogado, que me he metido de de todo, pastillas, frenadol, varios calmantes para la garganta, y me está haciendo un efecto. Creo que voy a pasar de alcohol esta noche que me puede dar algo grave.
seerj
Autocrítico
12.572 mensajes y 3 fotos desde oct 2003 en Gotia Witizana
Bueno yo también estoy enfermo, y ahora estoy un poquillo colocado y drogado, que me he metido de de todo, pastillas, frenadol, varios calmantes para la garganta, y me está haciendo un efecto. Creo que voy a pasar de alcohol esta noche que me puede dar algo grave.
És una idealització
A la realitat sóc molt pitjor, menjo nens i atropello gent gran xDD
Ara et faré editar el post inicial Número 483. Sanjuro.
Més charnego que Montilla xD.
Ara faré una disertació de la paraula "Charnego". Per què? Estic fent temps fins que em truquin.
L'ulilitzen:
"Los nacidos en Cataluña, o los residentes que se sienten integrados".
Per referir-se a:
"Los residentes en Cataluña procedentes de Castilla y otras regiones, particularmente los emigrantes por motivos económicos. Los nacidos en Cataluña de padres emigrantes".
Procedeix de:
"Procede según el DRAE de "lucharniego", un tipo de perro preparado para la caza nocturna. Aunque en principio fue muy despectivo y xenófobo, hoy se usa habitualmente con intención jocosa, como en la famosa broma de Jordi Sevilla acerca de su compañero de partido Montilla recogida por los medios televisivos".
Sanjuro escribió:Ara et faré editar el post inicial Número 483. Sanjuro.
Més charnego que Montilla xD.
Ara faré una disertació de la paraula "Charnego". Per què? Estic fent temps fins que em truquin.
L'ulilitzen:
"Los nacidos en Cataluña, o los residentes que se sienten integrados".
Per referir-se a:
"Los residentes en Cataluña procedentes de Castilla y otras regiones, particularmente los emigrantes por motivos económicos. Los nacidos en Cataluña de padres emigrantes".
Procedeix de:
"Procede según el DRAE de "lucharniego", un tipo de perro preparado para la caza nocturna. Aunque en principio fue muy despectivo y xenófobo, hoy se usa habitualmente con intención jocosa, como en la famosa broma de Jordi Sevilla acerca de su compañero de partido Montilla recogida por los medios televisivos".
Com diria Montilla: Buenes notxs xD
La definició de xarnego no és aquesta.
Un xarnego és el fill d'un català i d'un no català.
O també un inmigrant no integrat.
Cafetino que ha passat amb one piece aquesta setmana?
morr
5.738 mensajes y 1 foto desde dic 2002 en Rosa de Foc (España)
Editado 1 vez. Última: 17/02/2007 - 11:28:49 por morr.
sgaesux escribió:Cafetino que ha passat amb one piece aquesta setmana?
Sembla que la gent de redlinesp esta de vacances, perque treure un pack de 3 capis ha sigut deu haver estat massa.
Pero clar, ara que comença la saga de Enies lobby tinc un mono que deu ni do
seerj
Autocrítico
12.572 mensajes y 3 fotos desde oct 2003 en Gotia Witizana
Cafetino escribió:Sembla que la gent de redlinesp esta de vacances, perque treure un pack de 3 capis ha sigut deu haver estat massa. Pero clar, ara que comença la saga de Enies lobby tinc un mono que deu ni do