Catalans aixakeuvus xD (#47)

17, 8, 9, 10, 11
Aya (i lodis si et passes x aki):







SPAM??
ZholvaX escribió:ve una setmana dura! resistirem XD


jo ja la he passat [poraki]


spam!!!
aya escribió:jo ja la he passat [poraki]

jo també, jo també...

en fi... després de tant estés ara toca una mica de relaxació. [sonrisa]
drknss escribió:en fi... després de tant estés ara toca una mica de relaxació.


estic amb tu drknss
oscuros escribió:estic amb tu drknss

[beer]
com cabres... estem com cabres [jaja]
oscuros escribió:com cabres... estem com cabres [jaja]


molt X-D
Oscuros, axiò és l'efecte rebot d'una setmana de massa tensió, excés d'alcohol (alguns) i després molta inactivitat (vist la feinada de la setmana anterior). :p
en akest fil, entre les noies q els hi va el tema del vudú, el gimnas de cap de setmana del kurras, el ranking d'spammers... i no dic més pq no acabu jejeje....................... sense comentaris [beer]
[toctoc] [toctoc] [toctoc] sense això i més coses aquest fil seria avorrit [toctoc] [toctoc] [toctoc]
jo ahir anava tan malament que em vaig quedar mirant l' ampolla d'aigua una bona estona [tomaaa] ( aixo ja a casa)
aya, tu almenos mire l'ampolla d'aigua XD q yo men enfoto de déu i sa mare
a mi em dona per parlar... [tomaaa]
es que no sabia que era [ayay] i ma mare va entrar i es va quedar amb plan de : aquesta cada dia esta pitjor [reojillo]
Collons, a vegades em pregunto perque engego el msn... la gent no em deixa treballar tranquilament....
Vuelvo enseguida i ja veuras com no molesta ningu
Aya_cat escribió:Vuelvo enseguida i ja veuras com no molesta ningu

Lo collonut es que se suposa que estic absent....

I mira, he contestat perque pensava que seria un moment, pero la cosa ja dura massa... aquests quinceañeros que volen ser informatics no tenen remei


---

drknsssss... no em provoquis XD
Cafetino escribió:I mira, he contestat perque pensava que seria un moment, pero la cosa ja dura massa... aquests quinceañeros que volen ser informatics no tenen remei


Em sentu MOLT identificat amb aquesta frase [rtfm] , pero jo ho compliré, és el meu somni...
quins quinceañeros?
eTc, els punyals mes tard q ara em fa mandra posar-me a esmolar ganivets [jaja]
La qüestió és que sempre hi ha excuses..

Cafetonet.. a veure amb quines quinceañeras et relaciones pel msn... que no t'enganxin la mania dels gilicarácteres
PD: Ara et vinc a emprenyar, que ja ha acabat la Carling Cup i no tinc massa ganes de fer lo que he d'entregar la setmana que ve [jaja]
drknss escribió:eTc, els punyals mes tard q ara em fa mandra posar-me a esmolar ganivets [jaja]

[tomaaa]
trape escribió:
Em sentu MOLT identificat amb aquesta frase [rtfm] , pero jo ho compliré, és el meu somni...

Mentres sapigues llegir, i no et faci pal tenir una mica d'iniciativa propia, no hi haurà cap problema...

drknss escribió:quins quinceañeros?

Un pavo, fill de una que treballa amb me mare, que li ha donat per instalar-se una ubuntu i estat muntant un cristo de la ostia...

eTc_84 escribió:Cafetonet.. a veure amb quines quinceañeras et relaciones pel msn... que no t'enganxin la mania dels gilicarácteres


[b*][a=46]`` DRoZe 2007 ´´[/a=8][/b*]

[tomaaa] [tomaaa]

I avui, encara es pot distingir el nom, perque fa un parell de dies, deu ni do
oscuros escribió:se nos muere EOL....



Nooo! Que duri que duri! [oki]
Ubuntu = Imagen

Suposo que la basura que envolta a les lletres ve a ser alguna cosa de colors o semblant... generació mensenllé
trape escribió: q duri q duri

i tant [beer]
que passa? que no xutava??


bones, ja estic per aquí XD



nenes maques, ara entro al msn i fem xerradeta XD


per cert, avui he descobert una cosa que encara ric ara...dios que patètic....i només en tenen 21..als 30 no vull pensar que faran...

2 de la meva antiga classe(bueno la del cole) apuntats a la web de match.com...
ja diras algo quan entris, q em vau¡ig descuidar de posar-te al dia de les ultimes putades q m'han fet.
lodis escribió:per cert, avui he descobert una cosa que encara ric ara...dios que patètic....i només en tenen 21..als 30 no vull pensar que faran...

2 de la meva antiga classe(bueno la del cole) apuntats a la web de match.com...

Això et sorprèn? [+risas][+risas][+risas][+risas]

lodis, no utilitzis el Live, que es penja XD
el meu live xuta perfectament.

doncs si, em sorprenc que amb 21 anys hagin de fer això...no se...suposo que també és el fet de que anessim al mateix cole i els conec des de petits XD

drknss ara entraré que 1er estic posant coses per el torrent i la mula XD
Faig canvi d'ordinadors, q estic cansada de recluir-me a l'habitació. Fins ara.
[chulito]
jo porto tot el dia al pc es greu
jo he arribat ara a casa....


venga, els tres cuixils al msn XD
Crec que és un bon moment per deixar clar el que es dedicaràn a fer...

Imagen
Aya_cat escribió:jo porto tot el dia al pc es greu


home... una mica si jejeje [burla2]
jo ara mateix vaig a mirar el capítol de anatomia de grey que amb le últim vaig flipar...
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11