eTc escribió:No m'hi has volgut acompanyar... i sol em fa vergonya..
Wenu, vine a la kdd de les dones i ja t'acompanyarem totes a comprar les botes de pell de cocodril (prepara la cartera )
lo del salvapantalles no ho havia tocat des de q el tinc, i ara li va donar x posar aquest error.
la meva data de registre t'agrada?
drknss escribió:com t'agrada llençar-te al coll de la gent.. vampirooooooooo
Qui ho ha anat a dir... veient la data de registre..
PD: Lo de la caldera.. si podeu utilitzar aquest link millor... que l'altre no sé d'on treu ample de banda..
Per aquest cop no demanaré canon per copiar dibuixets.. però aneu amb compte..
Qui ho ha anat a dir... veient la data de registre..
PD: Lo de la caldera.. si podeu utilitzar aquest link millor... que l'altre no sé d'on treu ample de banda.. Per aquest cop no demanaré canon per copiar dibuixets.. però aneu amb compte..
drknss escribió:Ves am compte tu...o aniràs a l'infern...
lodis, posem aquest dimoni en lloc del caldeiro?
Qui ha dit que no hi sóc ja.. pressuposeu masses coses.. de fet en serjew i el morr són veïns meus.. i el Cafetó està pendent de que li acceptin el trasllat..
Suposo que hi aniràs amb el camió de mudances per poder carregar de D&G i coses semblants que compraràs..
eTc escribió:Suposo que hi aniràs amb el camió de mudances per poder carregar de D&G i coses semblants que compraràs..
Veus, acabo de tornar i ja s'ha llevat el vampir de l'ataut ^^ jeje
Doncs no, no tinc res del D&G. Lo màxim q tinc (de marques aixi) és un jersei RAMS 23, i va ser regal de cumple.
No m'he comprat gairebé res (un jersei i uns texans).
eTc, per anar a botigues d'estil D&G t'espero a tu, q saps millor on son i quin a roba hi ha
"Heroes" la sèrie de l'NBC que està trencant els índex d'audiència als EUA, ha estat adquirida per TV3, que l'emetrà pròximament. El punt de partida: un grup de persones de diferents punts del món que descobreixen que tenen poders.
drknss escribió:Veus, acabo de tornar i ja s'ha llevat el vampir de l'ataut ^^ jeje Doncs no, no tinc res del D&G. Lo màxim q tinc (de marques aixi) és un jersei RAMS 23, i va ser regal de cumple. No m'he comprat gairebé res (un jersei i uns texans).
eTc, per anar a botigues d'estil D&G t'espero a tu, q saps millor on son i quin a roba hi ha
Perquè em dones explicacions? Jo no te les he demanat.. encara que el jersei i els texans segur que són del top pijo...
Si vols que anem un dia de botigues... no tiris més indirectes.. proposa directament data i hora..